NHL 16: ”Voittaja jatkaa”-turnaus

  • 4 737
  • 54

Kaijokelli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Gg. Ei pystynyt mitenkään hoitaa. Jännittävä ottelu mielestäni! Getzlafin ohiveto tyhjistä oli kyllä melko sieppaava :D
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Gg. Ei pystynyt mitenkään hoitaa. Jännittävä ottelu mielestäni! Getzlafin ohiveto tyhjistä oli kyllä melko sieppaava :D
Joo siinä sai kyllä pelin parhaat naurut :D Nauratti myös oma pelin alotus ku ekalla min läpäri + tyhjä maali ja onnistuin sössimään molemmat. Siinä vaiheessa hiukan pelotti että mitäköhän tästäkin ottelusta tulee.
 
Tämä muutaman punaviinilasin jälkeen syntynyt aivopieru rullaa hienosti eteenpäin! Kiitokset kaikille osallistuneille. Tällä hetkellä taitaa olla tilanne seuraava: Kaijokelli johdossa neljällä voitollaan. Toisena Granny kahdella voitollaan. Saa nähdä kuinka paljon NHL16 pelaajia jatkiksessa riittää jolla PS4 alustana... Tuleeko seinä jossain vaiheesssa vastaan? :)
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Pystytkö alottaa peliä puolen tunnin sisään? Mikäli, niin kokeillaan pystynkö kostamaan mun NHL13 tappion.. :)
Nyt on jollain helkatin hyvä muisti :D mutta joo itellä on tnä Summer Cupin runkosarjan vikat pelit niin vasta huomenna kerkeän seuraavan kerran pelailla palstaveljiä vastaan. :)
 

Eskelarit

Jäsen
Nyt on jollain helkatin hyvä muisti :D mutta joo itellä on tnä Summer Cupin runkosarjan vikat pelit niin vasta huomenna kerkeän seuraavan kerran pelailla palstaveljiä vastaan. :)

Ne oli niitä harvoja HUT-tappioita siinä versiossa ;) Mä en tiiä koska ehdin pelailla seuraavaks.. Haastan jonkun täältä sitten :)
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Mikäs tässä on tilanne vai loppuivatko pelit? Minua kiinnostaisi haastaa voittaja tänään. Käy mihin aikaan vain näillä näkymin, tuskin tulee liikuttua mihinkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös