NHL 16 – yleinen keskustelu

  • 331 377
  • 1 042

A Siente

Jäsen
Jos seison maalin ja maalivahdin välissä ja teen maalin, niin tilanne menee aina videotarkistukseen. Kuitenkin maali hyväksytään ihan aina, vaikka olen selvästi maalivahdin alueella ja häiritsen maalivahtia. Kuitenkin jos olen maalivahdin etupuolella ja maali menee videotarkastukseen, niin maali hylätään aina (vaikka ei olisikaan aihetta hylätä). Hieman häiritsee, mutta ei mitenkään merkittävästi.
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
@miki Eli lyhyesti sanottuna NHL14 3.0, joka on patchattu vaan paremmaksi pelin puolelta kentällä.
Tulkitsinko siis oikein, että Legacyn puolella ei GM-modessa ole noita uusia juttuja (pelaajien kemiat, joukkuepalaverit jne?). Olen yrittäny tuota muutaman päivän googlettaa vaan eipä tuosta pelistä ymmärrettävästi juuri tietoa löydy.

Toisaalta pelkästään noiden kokemuksien pohjalta, mitä @miki kertoili tuossa, saattaisi tuon pelin ehkä ostaakin, jos kerran tuohon itse pelaamiseen on tehty uudistuksia. Näin ensialkuun kuulostavat jopa parannuksilta...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tulkitsinko siis oikein, että Legacyn puolella ei GM-modessa ole noita uusia juttuja (pelaajien kemiat, joukkuepalaverit jne?). Olen yrittäny tuota muutaman päivän googlettaa vaan eipä tuosta pelistä ymmärrettävästi juuri tietoa löydy.
Ei hajuakaan kun en peliä omista. Mutta aikas varmasti tasan samat kehittymiset mitä NHL15 PS3/Xbox360-pelissä
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Pelaako kukaan täällä päätyökseen ofllineä ja nimenomaan Be A GM?
Itse pelaan ainoastaan kyseistä pelimuotoa. Tuntuu että peli on liian helppo, maalien tekeminen on aivan naurettavan helppoa.
Pidin normaaliasetukset (eli samat mitkä onlinessä) yhden pelin jälkeen, kun ne tuntuivat sopivilta. Ainoat mitä olen muuttanut ovat pelaajien väsymykset täysille, palautukset nollaan. Ensimmäinen peli päättyi voittooni 13-0.
Matsin jälkeen laitoin tason suoraan tähtipelaajalle, ja tästä olen pikkuhiljaa, oikeastaan melkein jokaisen matsin jälkeen nostanut "erityisasetuksista" tekoälyn vaikeustasoa. Tällä hetkellä rekordi on 13-0-1 ja taso on jo supertähti ja tekoälyn vaikeustaso toiseksi suurin. Maalierot ovat aivan järkyttäviä. Jos pitäisi heittää hatusta, sanoisin, että keskivertotulos on n. 8-2 minun hyväkseni.
Osaako joku heittää hyviä slidereitä tai jotain vinkkejä? Mikään muu pelimuoto ei kiinnosta, sillä haluan pelata edes jotakuinkin "oikeilla" NHL-joukkueilla tätä peliä, ja uudistettu BaGM toimii muuten oikein hyvin. Peli on vaan perusasetuksilla liian helppo. Katoaa mielenkiinto, jos voi valita aina ennen peliä kenellä pelaajalla tekee tänään paljon pisteitä,
HUT ei kiinnosta vaikka kuinka yrittäisitte mainostaa, kokeiltu on *hymiö*, samoiten EASHL.
 

miki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton + kanukkijoukkueet + Pittsburgh, KalPa
Tulkitsinko siis oikein, että Legacyn puolella ei GM-modessa ole noita uusia juttuja (pelaajien kemiat, joukkuepalaverit jne?). Olen yrittäny tuota muutaman päivän googlettaa vaan eipä tuosta pelistä ymmärrettävästi juuri tietoa löydy.

Toisaalta pelkästään noiden kokemuksien pohjalta, mitä @miki kertoili tuossa, saattaisi tuon pelin ehkä ostaakin, jos kerran tuohon itse pelaamiseen on tehty uudistuksia. Näin ensialkuun kuulostavat jopa parannuksilta...

Legacysta ei löydy noita uudistuksia, mitä on tehty uusien konsolien Be a GM -moodiin. Ei ole siis noita pelaajien tyytyväisyyksiin liittyviä juttuja tai joukkuepalavereja. Tai jos luot uuden pelaajan, niin ei ole mitään playoff-partoja valittavana. Kaikki naamatkin ovat varmaan samoja, mitä oli edellisessä versiossakin. Uusia varustemalleja kyllä on, siis mailoja ja luistimia. Eri asia tietysti, tekeekö joku noilla oikeasti jotain...

Kaikki pelimoodit, mitä oli NHL 15:sta, löytyy kyllä tästä Legacystakin ja pelimoodit ovat varmaan ihan samanlaisia. Voi olla, että niihin ei ole tehty minkäänlaisia muutoksia, on vaan kopioitu suoraan edellisestä versiosta kaikki ja tehty pieniä muutoksia pelaamiseen ja loukkaantumisiin liittyviin asioihin.

Eli ainoa asia, missä Legacy eroaa NHL 15:sta, on pienet pelaamiseen liittyvät viilaukset. Yritin hieman luetella niitä edellisessä viestissäni. Itse kyllä tykkään näistä muutoksista, mutta onhan se suorastaan rikollista, että peliä myydään täydellä hinnalla. EA:n foorumeilta olen yrittänyt lueskella ihmisten kommentteja ja jotkut valittelivat, että PS3:n puolella ei olisi kovinkaan paljoa online-pelaajia. Xbox:lla pelaajat sanoivat, ettei heillä ole ollut tätä ongelmaa vaan online-pelejäkin on saanut pelattua ihan hyvin.

Itse olen pelannut lähes yksinomaan Be a GM -moodia, enkä osaa kyllä varmaksi sanoa, että onko siihen tehty mitään muutoksia. Loukkaantumisiin liittyvät muutokset kyllä vaikuttavat varmaan kaikkiin pelimoodeihin, mutta voi olla, että muita muutoksia ei ole tehty. Kun aloitat Be a GM -kauden, niin huomaat heti, että joukkueet laittavat yli 35-vuotiaita pelaajia trade-listalle, aivan kuten aiemmissa versioissakin. Eli San Josen trade-listalta löytyy heti kättelyssä P. Marleau ja J. Thornton, ovathan herrat jo yli 35-vuotiaita. Sen huomasin myös, että ainakin harjoittelukauden aikana monet joukkueet olivat laittaneet parhaan tai lähes parhaan lupauksensa trade-listalle. Eli paljon olisi saatavilla sellaisia alle 20-vuotiaita jätkiä, joilla on potentiaalissa 4 vihreää tähteä. En muista, oliko edellisessä versiossa tälläinen piirre. Ensimmäisen kauden simuloin testimielessä melkein kokonaan nähdäkseni, olisiko nuorten pelaajien kehityksessä tai varaustilaisuudessa mitään eroa. Eipä niissä taida olla. Sen kyllä huomasin, että jotkut junioriliigoissa pelaavat junnut ottivat aikamoisia harppauksia. Mulla (Carolina) oli junioreissa pari jätkää, joiden kokonaisarvot olivat 57 ja 58, mutta toisen kauden alkaessa ne olivat jo 72 ja 74, eli ihan kelpo AHL-miehiä. Kyllähän varsinkin NHL 15:ssä nuoret pelaajat kehittyivät myös varsin mukavasti, mutta en muista, oliko kehitys aivan yhtä rajua. Hyvä, että nuoret pelaajat kehittyvät, mutta kahden tai kolmen vuoden päästä liigassa on yli sata pelaajaa, joilla on laukausvoimissa 95+ ja lähes yhtä monella pelaajalla on luisteluarvoissa 90+. Tämä johtaa siihen, että tämänhetkiset hyvät pelaajat ovat sitten melkeinpä rivimiehiä. Jotain rajoja voisivat noihinkin laittaa, niin mielenkiinto säilyisi ehkä hieman pitempään.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Muuttaako sliderit noita bottipelien fysiikka-asetuksia miten? Kohtuu naurettavaa tuo, kun viime vuoden malli edelleen mukana, ettei botin tarvitse kuin seistä vieressä ja meikän ukot lentelee ympäri jäätä tilanteessa kuin tilanteessa. Tuntuu niin hiton epärealistiselta tuo, mutta eipä noita ainakaan HUT:ssa voi slidereilla ikävä kyllä muokata. Kyse ihan NHL16-pelistä siis.
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Minä en ainakaan slidereilla ole vielä saanut realistista pelikokemusta aikaiseksi, vielä viime vuoden mallissa se onnistui. Nyt on agressiivisuus ja taklausvoima nollissa niin silti tietokone yrittää 5v3 alivoimalla kulmassa taklata kiekollista kaveria ja lähes jokaisessa hyökkäyksessä tietokone yrittää siniviivalla ajaa hyökkääjän pystyyn. Laukaukset pysyvät nyt noin 30-30 kun pelaan 10 minuutin erillä ja pudotin pelinopeutta yhden alaspäin ja saman tein kiihdytysvauhdille. Tasona luonnollisesti superstar.

Be a Gm on muuten kyllä aika hyvä tänä vuonna, Coyotesilla simuloin muutaman kauden ja joukkueet pysyvät realistisina ja pelaajat kehittyvät realistisesti (olen toki muokannut varmaan 50% pelaajista, esimerkiksi Kadri kehittyi ensimmäisessä kokeilussa 91 overaliin joten piti hieman muokata). Vapaiden pelaajien markkinoille ei myöskään tule mitään supernimiä, kolmannen kauden alussa sinne ilmestyi Hedman ja Burns, toki Tampa sekä Sharks oli hankkinut muita puolustajia ja juniorit olivat kehittyneet sen verran että palkkakattovaikeuksissa pystyivät päästämään nämä pois.

Myös vaihdot ovat mielestäni realistisia vaikka trade difficulty on normal. Olen kokeillut varaustilaisuudessa hankkia ykkösvarausta ja onnistuin siinä kerran kun annoin 4th overalin ja 7th overalin varsin laajassa 2016-draftissa Blue Jacketsille. En tiedä vaikuttiko tilanteeseen mutta Matthews oli draftin ykkönen ja Columbukseltahan löytyy Johansen ja Wennberg (86 ovr tuossa vaiheessa) joten heille oli parempi kun saivat kuitenkin vielä varattua Chychrunin ja Matt Tkachukin.

E: Ja rebuild ei todellakaan ole mitään helppoa Gm-modessa, Okposo oli UFA ensimmäisen kauden jälkeen ja halusi jotain 4v 6,7 miljoonaa, yritin tarjota 3v 8 miljoonaa Arizonaan saapumisesta niin kaveri vastasi ettei halua häntäpään joukkueeseen ja kirjoitti halvemman sopimuksen Bruinsiin. Myös Yandle halusi markkinoilta 3v ja 4,5 miljoonaa, minun 3v 5,7 miljoonaa ei kelvannut.

Hankin sitten Marleaun (86 ovr) treidillä jotta ylsin palkkalattiaan, Marleau kuitenkin ilmoitti heti ettei ole tyytyväinen kauppaan ja vastailin hänelle pitkin kautta ilmeisesti väärin, moraali laski ja deadlinella hänen ovr oli 82. Siinä vaiheessa Marleau vaati kauppaa ja jouduin vaihtamaan hänet johonkin 4th rounderiin koska vaihtoarvo oli niin matala. Eli siis sama prospecteilla joukkueen täyttäminen ei enään onnistu vaan mukana on pakko olla hieman paremmalla overalilla varustettuja veteraaneja kun rebuildaa, hyvä näin.
 
Viimeksi muokattu:

Hercules

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Osaako joku kertoa kuinka aloituksissa sidotaan? Onko se vaan tatit eteenpäin? Vittumaista kun vastustaja sitoo melkein joka aloituksessa niin että saa kiekon itselleen. Ja toinen: mistä tehdään kiekon kanssa pyörähdys?
 

lasaleiko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eli ainoa asia, missä Legacy eroaa NHL 15:sta, on pienet pelaamiseen liittyvät viilaukset. Yritin hieman luetella niitä edellisessä viestissäni.
Kiitos täsmentävästä vastauksesta. Kyllähän tuo puhdasta ryöstöä on että noin pienillä uudistuksilla rahastetaan vähintään se 40 euroa tästä julkaisusta. Maltan siis mieleni ainakin näin ensi alkuun ja katson jos jonkin ajan päästä löytyisi halvemmalla hinnalla. NHL 15 gm modea kuitenkin jaksan pelata, ja ehkä suurin ongelma tuossa nyt on se, että tarpeeksi monen kauden jälkeen palkkakaton/-lattian kehitys ei vastaa pelaajien palkkavaatimuksia, joten itse joudun lähinnä taistelemaan että pääsen yli palkkalattian. Ja jos kerran gm-modeen ei ole mitään parannuksia tehty niin tuo ongelma ei poistu.

Mitä tulee tuohon pelaajien kehittymiseen, niin minun mielestäni tuo on mennyt jokaisessa NHL:ssä, ainakin niin kauan kuin nuo junnuliigat ovat olleet mukana (NHL11?), että ensimmäisillä kausilla nähdään noita suuria harppauksia kehityksessä. Sitten kun peli alkaa luomaan puhtaasti fiktionaalisia pelaajia, niin niiden kehitys on hidasta. Esimerkiks mulla on tuossa NHL 15 gm modessa ollut useampi kaveri, joka on draftin aikaan (18-19v) ollut n. 70 ovr ja 25v iässä on ehkä peräti 75 ovr, siitä huolimatta että potentiaali on siellä 4-4,5 tähdessä. Vaikka antaisi suurta roolia AHL:ssä ja välillä pelejä NHL:n puolella ja tehojakin saattaa tulla hyvin, niin kehitys on mitätöntä. Sitten näille kavereille kelpaa se 800k 2-suuntainen lappu pariksi kolmeksi vuodeksi. Ei ihan heti tule palkkakatto vastaan.

Mutta joo se siitä NHL 15 epäkohtien tilittämisestä. Gm moden puolella ollaan menossa ilmeisesti oikeaan suuntaan uudessa versiossa, että ehkä se on sitten vuoden päästä ostettava uusi konsoli pelisarjan uusimman julkaisun kanssa.
 
Osaako joku kertoa kuinka aloituksissa sidotaan? Onko se vaan tatit eteenpäin? Vittumaista kun vastustaja sitoo melkein joka aloituksessa niin että saa kiekon itselleen. Ja toinen: mistä tehdään kiekon kanssa pyörähdys?
Sitomisella on monia eri variaatioita, ne tehoaa eri lailla onko backhand vai forehand ote aloituksessa. Sitomisen onnistumiseen vaikuttaa faceoff ja strenght ominaisuudet. Aloituksethan on aika lailla rock-paper-scissors peliä kanssa eli jokaiseen aloitustapaan / tyyliin löytyy vaihtoehto joka todennäköisesti voittaa. Tämäkin todennäköisyys toki riippuu ominaisuuksista. Pyörähdys kiekon kanssa tehdään painamalla L2/LT ja pyöräyttämällä oikeaa tattia ympäri.

E: ja vasen tatti eteenpäin tekee sen sitomisen
 

Defensefirst

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Gylfi Sigurdsson
Tuli ehkä vähän hätäisesti kirjoitettua tuo teksti Be a Gm-moden realistisuudesta. Minulla oli simulaatio päällä ja vaihdoin sen hardcoreen niin johan rupesi taklaukset vähenemään kun laittaa agressiivisuuden ja taklauksen voiman nollaan.
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Tuli ehkä vähän hätäisesti kirjoitettua tuo teksti Be a Gm-moden realistisuudesta. Minulla oli simulaatio päällä ja vaihdoin sen hardcoreen niin johan rupesi taklaukset vähenemään kun laittaa agressiivisuuden ja taklauksen voiman nollaan.
No sieltä. En oo itsekkään moista huomannut, pitää testata. On sitä välillä hölmö.
 

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
Mitä tehdään kaverin kanssa väärin kun ei saada kahta pelaajaa samalle puolelle nettipeleissä vaan tulee seuraavanlainen ilmoitus: ADD GUEST FAILED
Failed to add guest due to insufficient profile privileges. This user cannot be added as a guest.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mitä tehdään kaverin kanssa väärin kun ei saada kahta pelaajaa samalle puolelle nettipeleissä vaan tulee seuraavanlainen ilmoitus: ADD GUEST FAILED
Failed to add guest due to insufficient profile privileges. This user cannot be added as a guest.

Sama ongelma oli itsellä... Mut ei ole enää. Eli ei riitä, että tekee toisen käyttäjän, vaan sille toiselle käyttäjälle pitää myös luoda PSN-jäsenyys. Plussaa ei tarvi hommata. Sit pitäs onnistua options-napista peliin liittyminen.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Tuli ostettua toi legacy ja peli yllätti kyllä positiivisesti. Pelaajien "kankeus ja tahmeus" oli todella positiivista vanhoihin käännyn kolikonpäällä tyyliseen liikkeeseen. Viimeinen oikeastaan kunnolla pelaamani peli oli NHL 10. Kyllä tämän parissi tulee aikaa taas vietettyä.
 

Art Vandelay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Lions, Flyers, Florida Gators, Ässät
Kiitoksia vinkistä H. Niskatuki ! Pitää siis tehdä kaverille tunnus että päästään pelaamaan samalla puolella...!
 

Eugene

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, SaiPa, Ketterä
Milloinhan tulee seuraavaa rosteripäivitystä? Vasta kauden alettua? Ei kehtaa aloittaa vielä Be a GM, kun puuttuu nuo uusimmat siirrot ja esim. McDavid ja Draisaitl junnuissa. Tokihan nuo saisi itse heiteltyä oikein, mutta saa nyt mättää Fifaa ennen päivitystä.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Milloinhan tulee seuraavaa rosteripäivitystä? Vasta kauden alettua? Ei kehtaa aloittaa vielä Be a GM, kun puuttuu nuo uusimmat siirrot ja esim. McDavid ja Draisaitl junnuissa. Tokihan nuo saisi itse heiteltyä oikein, mutta saa nyt mättää Fifaa ennen päivitystä.

Itse aloitin Be a Gm muutama päivä sitten ja McDavid viiletti kakkoskentässä Edmontonissa 83 arvolla.
 

Nukkemurhaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Läpsytinpoppoo
Osaako kukaan XONEn puolelta heittää tähän peliin neuvoa? Ea Accessin kautta ennen ilmestymistä tuli pelattua Be A GMää ja tallennettua edistyminen siellä. Pari tuntia ennen access ajan päättymistä alkoi ongelmat. Mennessäni Be A GM valikkoon peli ilmoitta heti tyyliin: "Tallennusten haku epöonnistui. Yritä myöhemmin uudelleen."
Vaikka aloittaisin uuden GMn, ei tallentaminen siinäkään onnistu. Muut tallentamista vaativat osiot (Be a Pro ja pokaalitaisto) tallentuvat ja lataantuvat mukisematta.
Onko mulla tässä nyt joku asetus pielessä vai mistä tuo voisi johtua? Kiitos!

Edit: omistan siis nykyään jo kokoversion pelistä, jolla sama ongelma siis vieläkin jatkuu.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Meinaakohan ne korjata tän, että kun kiekko on veskalla ja ajaa täysiä päin ja siitä tulee maali, niin se hyväksytään?

Vittu mitä kusista paskaa. Vuodesta toiseen.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Meinaakohan ne korjata tän, että kun kiekko on veskalla ja ajaa täysiä päin ja siitä tulee maali, niin se hyväksytään?

Vittu mitä kusista paskaa. Vuodesta toiseen.

Listataan omat asiat, jotka ärsyttävät.

-Tämä vitun momentum: Kun se on vastustajalla, niin yksikään syöttö ei mene perille, vaikka kuinka yrität paineistaa kiekollista, niin sieltä se vaan pyörähtää irti, vaikka taklaat tai poketat pari kertaa läpi.

-Sitomisaloitus. Itse en ole tuohon oikein lääkettä keksinyt. On olemassa pelaajia, jotka ei sitten muuta teekkään. Mahtavaa.

-Maalin edessä puolustaminen: Ei voi mitään muuta, kuin huitoa mailalla ja toivoa, että siihen osuu. Näät sen kaverin siinä takatolpalla ja oikeasti menisit sitomaan sen pois, mutta nyt ei pysty, kun kyykkypaskomaan maila tanassa. Oksettavaa.

-Välillä tulee sellaisia pelejä, että ei mene syötöt mistään perille ja vastustaja tulee läpi kolmesta pokesta, kiekko liruu puikoista ja kaveri vaan luistelelee läpi. Ite teet kauhean duunin ja pelaat sen kiekon takatolpalle ja veskari vetää jonkun vuoden gamesaverin.

-Osan näistä paskajutuista pystyisi vielä EASHL:ssä paikkaamaan, mutta tadaa...Meillä on aivan hirveä lagi aina osalla pelaajista, joten kaikilla mennyt jo hermot.

Jääkiekon kanssa mitään tekemistä tällä paskalla. En tiedä kenelle tämä on suunnattu. Yleisin maali, joka mulle tehdään on se, että kaveri pyötii X pohjassa jossain kulmassa. Jos paineistan niin taklauksista ja pokeista huolimatta pyörähtää sieltä pois ja jos saatkin sen kiekon irti, niin se voittaa sen heti takaisin, vaikka ei tekis mitään. Jos annan bottien paineistaa ja pelaan itse maalin edustan, niin ei sitä syöttö saa katkaisua yleensä, vaikka olet täysin linjalla. Sitä sitten kaveri hakee 60 minuuttia. Syöttöketjujen rakentaminen on helvetin vaikeata, kun niistä katkeaa niin karmea määrä, eli oma pelityylini, joka syöttelyyn perustuu, kärsii. Käsittääkseni joukkuepelin piti tässä olla keskiössä. Ei se, että osaa kikkanappi pohjassa pyöriä kulmissa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Onko mun asetuksissa joku pielessä, kun omat bottipelaajat ei saa oikeastaan ollenkaan kiekonriistoja (olen pelannut lähinnä HUTin yksinpelejä)? Kummallisesti luistelevat kiekolliseen vastustajaan kiinni, mutta eivät tee elettäkään ottaakseen kiekkoa ja sitten usein pelaavat itsensä pois pelistä ja yhtäkkiä vastustaja saa ylivoimahyökkäyksen.

Mutta yksi ihme on tapahtunut: AI sai jäähyn kun heittytymällä kaatoi mun pelaajan! Ylivoimaa saan silti ehkä joka viidennessä pelissä.
 

spädäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Blackhawks, Leijonat, (sympatiat Ipalle) #68
On kyllä tuo Apassin teksti suoraan kuin omasta kynästä!

Lisätään vielä vitutuksen aiheita:
-Agressiivinen aloitus ei toimi kuin oikealla puolella hyökkäysalueella ja siinäkin vasen pakki tulee laukojan paikalle, eikä oikea laita.

-Tuo jatkuva sitominen on kyllä rasittavaa. Viime pelissäkin YV:llä hyökkäyspään aloitus, kaveri sitoo ja Bödker nappaa kiekon ja polkee koko kentän läpi. Eipä tuohon auta kuin sitominen takaisin tai mailannosto.

-HUTissa ei löydy millään hyviä taktiikoita. Kaikkia kokeiltu, mutta aina siellä on kaverin ukko vapaana maalilla. Kulmissa pyörivää ukkoa ei saa millään kiinni. Läpäreitä tulee lähes joka pelissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös