NHL 15 (Hockey Ultimate Team)

  • 214 832
  • 1 087

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitä helvettiä tälle pelille on tapahtunut tässä mun tauon aikana? Nytkään seiskadivarista ei meinaa löytää millään vastustajia ja jos löytyy, niiden vastustajien taso on jotain aivan muuta kuin seiskadivaria. Eikö tätä peliä pelaa enää kukaan näissä alemmissa divareissa vai? On se nyt aika mielenkiintoista kun pari viime vastusta ollut jotain 3. divarin tasoa... (siis se taso, joka 3. divarissa about oli kun viimeksi pelasin joskus marraskuussa näitä)

Edit: Ja nyt näemmä tosiaan näitä vitun mokkehaltuun urpoja täällä vilisee. 2 tullut vastaan tänään jo. Toisesta tein maalin, toisesessa EA päätti ettei kiekon kuulu mennä tyhjiin kun Johansenilla oli tyhjä maali edessä.

Ps. Tää toinen moken haltuun ottanut lähti ragequitilla tilanteessa 1-1, kun oli saamassa jäähyä ekan erän aivan lopussa. Buhahhaa.
 
Viimeksi muokattu:

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kertokaa mulle miten tuo suojaus pohjassa maalille liruminen puolustetaan? Oli äsken vastassa pelaaja, jonka hyökkäyksistä 90% oli tuota - siitä sitten syöttöyritys maalille tai suora laukaus. Yhden maalinkin meni tekemään tolasesta. Ongelma on se, että sitten rupean "nostelemaan mailaa" kun muu ei tehoa ja sitten saa taas AV:ta pelailla.

Oli kyllä kiva tunne, kun 16s ennen loppua tuli voittomaali mulle! Laukaukset kyllä hävisin, mutta HA-aikaa oli n. 3min enemmän kun vastustajalla (ihme, olen ennen itsekin hyvin suoraviivaisesti vaan pelannut - nyt koittanut vähän jo rakennella paikkoja)

Toinen kysymys: Miksi mun pakit ei juuri koskaan saa kiinni syöttöjä viivaan hyökkäysalueella?
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Mitä helvettiä tälle pelille on tapahtunut tässä mun tauon aikana? Nytkään seiskadivarista ei meinaa löytää millään vastustajia ja jos löytyy, niiden vastustajien taso on jotain aivan muuta kuin seiskadivaria. Eikö tätä peliä pelaa enää kukaan näissä alemmissa divareissa vai? On se nyt aika mielenkiintoista kun pari viime vastusta ollut jotain 3. divarin tasoa... (siis se taso, joka 3. divarissa about oli kun viimeksi pelasin joskus marraskuussa näitä)

Ite kikkailen 6.divarissa tata nykya ja vaikuttaa silta, etta tulee vastaan vain jannuja, joilla on 1-2 ketjua semiok NHL-aijia, loput sitten pronssi-miehistoa. Poislukien se kaveri, jolla jokaikinen pelaaja oli vahintaan 88ovr (mahdollisesti enemmankin, jos oli spessu-kortteja) ja ei osannu lainkaan pelata. Ekalle 5min, tein 4 maalia viidella laukauksella, joista 3 maalia oli 2vs1 -hyokkayksista. Gaborik ja Skinner viimeistelee noista kylla aika jaatavasti :) Vahemman yllattaen kaveri rage-quittas ton neljannen maalin jalkeen.

En oo kylla ihan taysin perilla tuosta EA:n matchaus logiikasta. Ilmeisesti pyrkii loytamaan vastustajan samasta divarista tai +- 1 divaria? Tuntu etta 9 ja 10 divarit oli paljon vaikeempia, voitin pelit maksimissaan kahdella maalilla, nyt voi tulla tollasia 8-1 voittoja. Mutta ainakin redditia yms lukiessa vaikuttaa etta alyton maara jengia juuri lahiaikoina siirtynyt uudella accountille tekeen collectionit uusiks ja samalla siirtany coinsit/starat sinne ja pelaa noita alempia divareita. Ehka siks siella 7.divarissakin on niita kovempia jatkia?
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Käsittämätön homma. Puhuttiin pienten asioiden vaikuttavan kokonaisuuksiin;

noh Mario Lemieuxin vierelle vaihdoin Jamie Bennin ja Mike Modanon =
2 edellistä peliä: 5-1 sekä 11-1 voitto. Pelaan siis 2. divarissa atm. Enpä taida myydäkkään Marioa...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ite kikkailen 6.divarissa tata nykya ja vaikuttaa silta, etta tulee vastaan vain jannuja, joilla on 1-2 ketjua semiok NHL-aijia, loput sitten pronssi-miehistoa.
Joo samaa tulee about vastaan ja yleensä niillä se helvetin EA-etu on. Jos tää tätä jatkossa on usein, niin jää kyllä nää pelit pelaamatta taas. Ennemmin sitten olen pelaamatta, kuin että alan pelailemaan jollain jämillä väkisin. Noh, katsellaan mitä tulee kun saan nuo Capitalsin, Tampan, Hawksin ja Pengunsin keräiltyä vielä 2x ja sitten ostan itselleni Lemiöön ja pari muuta kovaa ukkoa.

Ps. Gaborikilla näyttäisi olevan aika sairaita kortteja noissa erikoisemmissa. Movember-kortissakin melkoiset arvot ja hintaa joku 200-250k.
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Joo samaa tulee about vastaan ja yleensä niillä se helvetin EA-etu on. Jos tää tätä jatkossa on usein, niin jää kyllä nää pelit pelaamatta taas. Ennemmin sitten olen pelaamatta, kuin että alan pelailemaan jollain jämillä väkisin. Noh, katsellaan mitä tulee kun saan nuo Capitalsin, Tampan, Hawksin ja Pengunsin keräiltyä vielä 2x ja sitten ostan itselleni Lemiöön ja pari muuta kovaa ukkoa.

Ps. Gaborikilla näyttäisi olevan aika sairaita kortteja noissa erikoisemmissa. Movember-kortissakin melkoiset arvot ja hintaa joku 200-250k.

Ma luulen, etta ma oon useammin saamassa tuota EA-etua, jos sellaista on, koska muistan viimeselta 20 matsilta, etta kertaalleen mulla on jatkat pelannu niin pain helvettia (jokanen syotto ohi, laukaukset ohi, taklaukset ohi), etta en valita silta osin. Toisaalta matsit on ollu aika tasaisia.

Gaborikista sen verran, etta on kylla jaatavan kova kaveri. Mulla on pelkka base-kortti ja sekin on jo niin hyva, ettei kylla oo toistaseks ainakaan mitaan jarkea hankkia spessu-korttia. Tosin tuo MOV/ASG -Gaborik, 93 speedilla on kylla jotain mika olis aika kova. Tosin, ongelmat on mulla aivan muualla kuin laitureissa, joten hoidetaan ne kuntoon.

Paatin nyt vihdosta viimein paastaa irti mun Pack Only -jengista, joten nyt alkaa sitten auction housessa riehuminen. Ensimmaisena menee myyntiin MS Elias ja TOTW Thorburn, mikali niita kukaan huolii. Jos ei huoli niin siina on 20k quick sellina, joilla sitten hankkia 1.sentteri tai koittaa jatkaa collectioneja, CAR tai WPG ois seuraavina. Ei sielta kuitenkaan mitaan tuu, niin voi olla, etta toistaiseks 1.sentteri tulee hankittua. Ja ehka ykkosveska, Elliott on ollu hyva, mutta tekis mieli kokeilla Bobia tai Masonia (Philly-fanitus ei tuu ollenkaan lapi ei). Kenellakaan ehdotuksia keta hankkia ASG Nealin ja Gaborikin valiin noin 10-15k tai halvemmalla (PS3)? Giroux/Lindros on ne unelmat tuohon ykkosen keskelle mutta eipa taida rahkeet viela riittaa.

Niin, mikali joku haluaa vain tutkia kortteja, niin seuraava sivusto on ainakin itseani miellyttanyt. Joku suomalainen sivun domainista paatellen kasannut, joten hyva tuokin. Sivulta loytyy ilmeisesti kaikki HUTin kortit ja klikkaamalla nakee yksittaiset ratingit, eli erittain hyva jos pohtii kuinka hyvia aloittajia kukakin on (alla oleva linkki vie HUT-pelaajakorttien hakusivustolle):

http://hut15.aksunsivut.net/index.php
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Itsellä nyt löytynyt vihdoin se "optimaalinen porukka"
Viimeiset 6 ottelua: 5-1, 11-1,5-0, 6-1 ja 6-0. Pelailen siis 2. divarissa toistaiseksi. 1. divarissa olin kauan, mutta alkoi ärsyttää se kaukana jääkiekosta oleva taktikointi-pelaaminen. Pudottauduin 3. divariin dominoimaan muita ja nyt kohta taas 1. divarissa.

Oma joukkue on seuraava:

Benn - Lemieux (C) - Modano (A)
McDonagh - Keith

MS Sakic (A) - Bergeron - Kurri
Karlsson - Suter

Kessel - Kesler - Lindros
Hedman - Giordano

Kopitar - Gilmour - TOTW Pominville

Price

Varsinkin Mario Lemieux on herännyt hirmuvireeseen kun vierelle laittoi Modanon Kurrin tilalle. Ihan käsittämätöntä, että yksi noin pieni muutos on johtanut täydelliseen dominointiin. Ennen muutosta mistään ei tullut yhtään mitään.

Tiedättekö miten tuo "laukaus"-kohta pelaajilla käyttäytyy kun vertaa puolustajaa ja hyökkääjää? Onko molemmilla ihan vertailukelpoiset statsit? Esim. Erik Karlssonilla yksi parhaita vetoja puolustajista ja sekin "vain" 89. Kun taas monella hyökkääjällä vedot + 90.

Kannattaako YV:llä siis käyttää viivallakin vain hyökkääjiä, koska heidän vedot ovat aina parempia kuin puolustajien mitä tulee statseihin?

Pavel Bure kiinnostaisi; olisiko jollain myydä?
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Nyt on kayty auction housessa vahan petraamassa jengia ja toivottavasti tasta alkaa nousu edes 5.divarin yli. Tuhlasin 19k ja sain silla jengiini Krejcin, Bouwmeesterin, M. Richardsin, Masonin, J. Carlsonin, Johansenin, Tarasenkon ja Grabnerin. Jengi nayttaa nyt siis talta:

ASG Neal - M Richards (A) - Gaborik (A)
Skinner - Krejci - Simmonds
Boedker - Johansen - Tarasenko
Cogliano - Helm - Grabner

TOTW Hedman (C) - Letang
Bouwmeester - Myers
Alzner - Carlson

Mason (Elliott)
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kannattaako YV:llä siis käyttää viivallakin vain hyökkääjiä, koska heidän vedot ovat aina parempia kuin puolustajien mitä tulee statseihin?

Pavel Bure kiinnostaisi; olisiko jollain myydä?
Ainakin itselläni pakit viivassa on toiminut aina paremmin, kuin hyökkääjät. Vaikka paskemmillakin vedoilla. Näin 9x League title-kokemuksella (PS4).

Pavel Bure on kyllä todella hyvä, kunhan et vaan yritä laittaa Lemieuxin kanssa samaan ketjuun. Ei toimi.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Ainakin itselläni pakit viivassa on toiminut aina paremmin, kuin hyökkääjät. Vaikka paskemmillakin vedoilla. Näin 9x League title-kokemuksella (PS4).

Pavel Bure on kyllä todella hyvä, kunhan et vaan yritä laittaa Lemieuxin kanssa samaan ketjuun. Ei toimi.


Kiitos tiedosta.

Tuli äsken tehtyä kaverin kanssa aikamoinen pelaajakauppa:

Itseltä:
Kopitar
Lindros
Kessel
Karlsson

Häneltä:
Team of the Week Jamie Benn, overall 93 (se parempi TOTW painos Bennistä)

Bennin viimeisin myyntihinta ollut 335k, ottaen huomioon nykyhinnat jään voitolle kyllä jos saan kaverin myytyä.
 
Viimeksi muokattu:

Harhasyöttö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP sympatiat: HIFK
Ai niin omaa joukkuetta en oo tänne pistänyt - vähän hakee vielä muotoaan. 1.div pelailen.

Hyökkäys:

O'reilly - Smith (C) - Neal (toiminu kuin unelma 100 pelin ajan!!)
E. Kane - M Richards - Okposo (Kunitz oli pitkään vasemmassa laidassa, mut keräs liikaa miinuksia ja tuhlaili hyvällä prosentilla avopaikkoja - sai väistyä Kanen tieltä. Tääkin ketju toiminu hyvin - etenkin Richards Okposo ollu todellinen parivaljakko)
Palat - Filppula - Callahan (Vähän tehot hiipunu, mut tasaisen varmaa työtä - Filppula ollu iha kuningas aloituksissa)
Schwartz - Statsny - Tarasenko (ei mikään perinteinen 4 kenttä, mut alati vaarallinen, vaikka eivät tehoilla juhlikaan pienen peliaikansa takia - kemiat toimii! Lehterää oon yrittäny saada tohon keskelle, mut ei oo tullu korttia vastaan missään!)

Kaikille hyökkäyskolmikoille oon vaihtanu saman seuran. :)

Pakisto:

Vlasic - Carlson
Bouwmeester - Myers
Hamhuis- Bieksa

Lehtonen
Halak

+ Mason, Elliot ja Niemi (Täällä vähän ylitunkua, mut vakiintunu tohon Lehtonen + Halak parivaljakkoon) Halak veti 5 ekaa peliä torjuntaprosentilla 95% ja päästettyjen maalien keskiarvo 0,97. :D Toki tippunu tosta hieman.

Itseltäni siis puuttuu semmoset todelliset tähtipelaajat (korkein rating Lehtonen 89) Mut hyvin on toiminut! :)
 
Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies

pesalae

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Washington Capitals, Avangard Omsk
Benn - Lemieux (C) - Modano (A)
McDonagh - Keith

MS Sakic (A) - Bergeron - Kurri
Karlsson - Suter

Kessel - Kesler - Lindros
Hedman - Giordano

Kopitar - Gilmour - TOTW Pominville

Price

Kovan olonen jengi täytyy myöntää. Varsinkin kun vertaa omaan porukkaan jonka terävimmät kärjet tyyliin Backstrom, Krejci, Vanek, Voracek, St. Louis, Bouwmeester & Mason.

Ois nasta kuulla, millä tavalla tälläsiä kavereita olet onnistunut naaraamaan itellesi? Ilmaisista packeista vetäny vaiko ostetuista? Ostettuja coinseja? Mikä on menestyksen salaisuus noiden tähtien haalimisen suhteen?
 

Bugiranne

Jäsen
Kovan olonen jengi täytyy myöntää. Varsinkin kun vertaa omaan porukkaan jonka terävimmät kärjet tyyliin Backstrom, Krejci, Vanek, Voracek, St. Louis, Bouwmeester & Mason.

Ois nasta kuulla, millä tavalla tälläsiä kavereita olet onnistunut naaraamaan itellesi? Ilmaisista packeista vetäny vaiko ostetuista? Ostettuja coinseja? Mikä on menestyksen salaisuus noiden tähtien haalimisen suhteen?

Minulla on ainakin se että olen kerännyt joukkueita. Burea ja kesseliä ja POTG steeniä sieltä esim tullu keithiä unohtamatta. Jos pelaat PS3 niin sopimus glitchillä saa myös vähän kolikkoja ja kun käy monella accountilla hakemassa bonukset niin rahan tuloa ei voi estää!
 
Tässä oma rosteri nyt. Pieniä ketjumuutoksia täytyy tehdä. Toivon collection pakoista jatkossa pari huippu pakkia ja oikeeta laiturii. 37-2-1 saldo. Varsinaisen peliajan tappiot tullu EA yhteyden katkeamisesta..

Hyökkääjät
1. Hall - E.Staal - Kessel
2. Marleau - Bergeron - Wheeler
3. Pavelski - Krejci - Burns
4. Landeskog - Spezza - Pominville

Pakit
1. Ehrhoff - Myers
2. Giordano - Wisniewski
3. Sekera - Byfuglien

MV
Lundqvist - Niemi
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Kovan olonen jengi täytyy myöntää. Varsinkin kun vertaa omaan porukkaan jonka terävimmät kärjet tyyliin Backstrom, Krejci, Vanek, Voracek, St. Louis, Bouwmeester & Mason.

Ois nasta kuulla, millä tavalla tälläsiä kavereita olet onnistunut naaraamaan itellesi? Ilmaisista packeista vetäny vaiko ostetuista? Ostettuja coinseja? Mikä on menestyksen salaisuus noiden tähtien haalimisen suhteen?

Pakkoja on osteltu aika vapaalla kädellä. Myönnettäköön. Sen lisäksi on tietty kerätty joukkueita jonkun verran, mutta paljon on tuuria ollut pakkojen suhteen. Pakoista tullut mm.
Lidström, Kessel x 3, Modano jne. tuon tason kavereita.

Toki olen pelannut myös paljon otteluita ja voittanut divareita.

Nyt tosiaan olen hankkimassa Pavel Buren vielä tohon 2. kenttään:

Bure - Bergeron - Sakic
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Paatinpas menna EA chattiin kitisemaan, kun en saanut PS3:lla div6 voitosta mitaan coin bonusta, niin antoivatpa sitten samantien korvauksena vaivannaosta kasan! Ne coinsit auttoi hyvin viime metrit Philadelphian keraamiseen ja sainkin kivat 7 pakkaa. Noista pakoista parhaina Daniel Sedin ja TOTW Orpik. Toivotaan, etta Orpik pistaa miesta seinalle 3.parissa ja AV:lla, Sedin paasee kokeileen Giroux'n ja Voracekin kans ykkoseen. Eilen illalla kerasin Carolinan kasaan ja niista pakoista ainoa huomionarvoinen kaveri oli Varlamov, mutta Mason jatkaa ykkosveskana. Seuraavalla koostumuksella kohti 5.divaria:

D Sedin - Giroux - Voracek
ASG Neal - Krejci - Gaborik
Skinner - Johansen - Tarasenko
Cogliano - M Richards - Grabner

TOTW Hedman - Letang
Bouwmeester - Myers
TOTW Orpik - Carlson

Mason (Varlamov)
 

Bugiranne

Jäsen
Paatinpas menna EA chattiin kitisemaan, kun en saanut PS3:lla div6 voitosta mitaan coin bonusta, niin antoivatpa sitten samantien korvauksena vaivannaosta kasan! Ne coinsit auttoi hyvin viime metrit Philadelphian keraamiseen ja sainkin kivat 7 pakkaa. Noista pakoista parhaina Daniel Sedin ja TOTW Orpik. Toivotaan, etta Orpik pistaa miesta seinalle 3.parissa ja AV:lla, Sedin paasee kokeileen Giroux'n ja Voracekin kans ykkoseen. Eilen illalla kerasin Carolinan kasaan ja niista pakoista ainoa huomionarvoinen kaveri oli Varlamov, mutta Mason jatkaa ykkosveskana. Seuraavalla koostumuksella kohti 5.divaria:

D Sedin - Giroux - Voracek
ASG Neal - Krejci - Gaborik
Skinner - Johansen - Tarasenko
Cogliano - M Richards - Grabner

TOTW Hedman - Letang
Bouwmeester - Myers
TOTW Orpik - Carlson

Mason (Varlamov)

Ai ea taas antaa hyvityksiä? Tässä vähänaikaa sitten oli että ei antanut. Korjaisivatpa ne sen vian siellä...
 

Valetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild, ym. suomalaiset NHL:ssä
Itsellä tälläinen lineuppi:
1. ketju: Vanek-M.Koivu-St.Louis <-- Vanek+Koivu combo toimii kuin junan vessa! suosittelen kyllä!
2. ketju Steen-Backstrom-Okposo
3. ketju Skinner-Johansen-Van Riemsdyk
4. ketju Foligno-J.Staal-Pominville
Maalivahdit: Smith, varalla Hiller
Pakkiparit:
1. Pietrangelo-Hamhuis
2. Carlson-Giordiano
3. Johnson-Wisnievski
Tällä hetkellä 2. divarissa 99-52-12 saldolla mennään. n.15 häviötä tullut yhteyden "katkeamisen" EA:n palvelimille takia. Pietrangelo tähän mennessä paras nosto pakoista. Sekin tosin mini goldpackista. Yhtään en ole rahaa tähän kuluttanut.
 
Kyllä on saanut taas pettyä noihin pakkoihin. Kolmesta edellisestä isoimmasta kultapakasta tasan kaksi harvinaista pelaajakorttia: VandeVelde ja Hodgson. Sinne meni taas reilu 50k ja takaisin tuli neljä rare valmentajakorttia, kymmenkunta +9 korttia, jokunen sopparikortti ja pelkkää scheissea. Ei joukkueen vaihtoja, ei kestokortteja, ei mitään rahan arvoista. Haasteellista on rakentaa jengiä pelkkien pakkanostojen avulla, jos tulos on tämä, mutta itsepä olen tieni valinnut. Kohta 50 erilaista kultapakkaa avattuna, ei yhtään erikoiskorttia, ei yhtään yli 86 kenttäpelaajaa. Schneider ja Lehtonen on kyllä tullut, mutta mulla Montoya pelaa huomattavasti kaksikkoa tasaisemmin.

Toisaalta, itse pelaaminen maistuu ja tällä hetkellä on parin nippanappa säilymisen jälkeen hyvinkin mahdollinen nousu ykkösdivariin (kaksi peliä jäljellä, pinna matkaa). Jengi tällä hetkellä (vaikkei paljoa olekaan muuttunut edellisestä postauksesta):

Perron - Pirri - Kucherov
Cogliano - C.Smith - Stålberg
Tatar - Stastny - Hansen
Rinaldo - Colborne - M.Brown

Holden - Roszival
Goligoski - Polak
Gunnarsson - Vatanen

Montoya
Lehtonen

Tällä hetkellä tilanne on rauhoitettu, mutta tappioputken alkaessa muutosta haetaan Hansenin tilalle kolmosen oikeaan laitaan. Siellä on koitettu jo vaikka ketä Kopeckystä Versteegiin. Samaten Polakin tilalle pitäisi löytää joku vähän varmempi tapaus, tällä hetkellä suuri osa maaleista tulee Polakin seikkaillessa missä sattuu. Lisäksi alkuaikojen supertähti Vatanen on kaameassa miinuskierteessä. Periaatteessa Perroninkaan paikka ei ole lukittu, jos vastaan tulee sopiva pelaaja. Tällä hetkellä hommaa johtaa tutkapari Pirri - Kucherov, kakkosessa Cogliano ja kolmosessa Stastny. Nelosen jannut tekevät huikeaa työtä, laittavat miestä seinille ja iskevät tasaisesti tehoja. Oikeastaan jopa paremmin, kuin esimerkiksi Hansen - Tatar -tutkapari.
 

Turri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, HIFK, Braehead Clan
Toisaalta, itse pelaaminen maistuu ja tällä hetkellä on parin nippanappa säilymisen jälkeen hyvinkin mahdollinen nousu ykkösdivariin (kaksi peliä jäljellä, pinna matkaa). Jengi tällä hetkellä (vaikkei paljoa olekaan muuttunut edellisestä postauksesta):

Eikos tuo tarkeinta ole, etta pelaaminen maistuu? Taalta kylla jarkyttavan iso hatunnosto sinne suuntaan, etta tuolla rosterilla oot raivannu ittes 1.divariin (tai ainakin lahes). Oma rosteri kohtaa 5.divarissa nyt jengeja jotka taynna duncankeitheja, drewdoughtyja, philkesseleita ja pavelbureita. Mikali ma pelaisin sun jengilla, niin kylla tulisi turpaan niin etta tukka heiluis. (edit. lisattakoon tahan, etta kyse on lahinna siita, etta pelaan ite niin huonosti. Puolustus turvautuu lahes taysin maalivahdin huippupeliin, etta kylla kohta ensimmaiset 0-10 selkasaunat luvassa)

Kucherov ja Cogliano on itsellakin ollut kokeilussa, Cogs edelleen kokoonpanossa, ja taytyy sanoa, etta mahtavia pelureita. Overalliinsa nahden Kucherov oli ainakin itsella aikamoinen sniper, kun oli kaytossa vanhassa jengissa. Nyt uudessa jengissa en ole kokeiluut, mutta ei ole ollut tarvettakaan.

Kerasinpas tuon Vancouverin kokoonpanon kasaan, kun loytyi H Sedin 5k ja Miller 6k hinnoilla (jotka myin jo 7k ja 8.5k hinnoilla, eli voittoa tuli), niin oli helppo ostaa loputkin. Nyt taidan malttaa tuoreiden POTG-korttien saapumisen ennen kuin avaan nuo 8 pakkaa. Sitten Winnipegin kimppuun, harmi etta tuo Byfuglien on reippaasti yli 10k, jota en oikein ymmarra, miksi on niin haluttu.
 

dexter__35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks, sekä paikalliset.
Pistin tuossa Perryn lihoiksi, kun ei mitään mainittavaa kentällä saanut aikaan. Koko rahalla isoja kultapakkoja, joista tuli Kronwall, Benn ja Fleury. Lisäksi sain lähes kokonaan Buffalon koottua, sekä Arizonan kokonaan. Eikä tarvitse hetkeen sopimuksiakaan ostella :)
Nyt rupee puolustus olemaan vahva, mutta nyt seuraavaksi toivotaan pakoista edelleen sitä ykkössentteriä, sekä yhtä oikeaa laitahyökkääjää.
Fleury, sekä Arizonan ynnämuut pelaajat pistin kanssa myyntiin.

Puolustus siis tällä hetkellä:

Kronwall(89)-Johnson(TOTW 89)
Yandle(87)-Braun(TOTW 86)
Ekman-Larsson(86)-Barrie(85)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Vihdoin sain rahat kasaan Stamkosiin ja nyt on Tampakin kerätty. Kahdesta eri keruubonus-pussimäärästä (18 pussia yht.) tuli maininnan arvoisina vain yksi 15 kesto-kortti, Antti Niemi ja John Carlson. Näistä Carlson kelpaa kivasti, kun tuo alumperinkin oli ostokorttina mun ykkös- ja kakkosjoukkueessa. Seuraavaksi sitten Hawks, kun näemmä Toewsista ei enää mitään 700k tarvitse maksaa, vaan tuota ainakin XBonella saa 550k:lla vissiin suht. vaivattomasti.

Stamkos irtosi 680k + Jagr 88 ovr erikoiskortilla, jonka myyntiarvo oli n. 25-30k
 

ADX_03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Tampa Bay Lightning
Itse painelen DIV 3:ssa ja tilastot 55-21-5. Neljä kappaletta häviöistä johtuu yhteyden katkeamisesta.

Meikän HUT:


Hall - TOTW Giroux - TOTW Oshie
N. Lidström - Karlsson

Marleau - Bergeron - Kessel
Kronwall - Letang

Parise - Kesler - Hossa
McDonagh - TOTW Schultz

Benn - Datsyuk - TOTW Callahan

TOTW Price
(Bobrovsky)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös