NHL 15 (Hockey Ultimate Team)

  • 215 296
  • 1 087

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onko vitosdivarissa noin saatanan hyvät joukkueet kaikilla? Olen itse kutosdivarissa joukkueella:

Ei ole. Kyllä siellä aika perusjoukkuettakin välillä vastaan tulee. Mutta kuten jo moneen kertaan todettu, EA:ta kiittäminen että koko HUT on pelkkää superjoukkuetta. Tällä viikolla tulee taas superpusseja myyntiin, koska EA mainostaa että tämän viikon superpusseista voi löytää Golden Ticketin. Tuosta en tiedä vieläkään mikä hitto se on, vaikka GT on ollut since NHL12? mukana HUT:ssa.

Edit:
Kakkosjoukkue nyt:

Steen-Seguin-Oshie
Gaborik (LW)-Filppula-Jakupov/Etem
Granlund-Bozak-Barkov
O´Reilly-Boyle TOW-Bödker

Ehrhoff-Hamhuis
Määttä(95)-Vatanen (96)
Larsson(99)-Bieksa

Hotlby (96)-Gibson (95)-Lehner (95)-Grubauer (95)
 
Viimeksi muokattu:

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Tuosta en tiedä vieläkään mikä hitto se on, vaikka GT on ollut since NHL12? mukana HUT:ssa.

Se on ilmeisesti yhtäkuin 25k coinseja. Olin lukevinani jostain inforuudusta sellaista. Rahastusta perimmillään, mitäpä muutakaan. Jos jo pelistä maksaa 50-70e, niin kyllähän nämä ylimääräiset ostot on varmasti jättimäinen rahasampo pelintekijöille. Itsekin olen jo muutaman paketin ostanut ihan oikealla rahalla, lähinnä sopimuslappujen perässä. Hyviä pelaajakortteja ei ole noista pakoista tainnut tulla yhden yhtäkään.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Taas alkaa tuntua vaikeustason nousevan kun joukkue paranee.

Jengi nyt muotoa:

Kessel (A)-Bergeron(C)-Nash (kaikilla +5 all)
Shattenkirk-McDonagh (molemmilla +5 all)

Oshie-Kesler(A)-Marleau (kaikilla +5 all)
Karlsson-Seabrook

Gaborik-E. Staal-Pominville
Markov-Staal

Cogliano-Helm-St. Louis

Rinne (overall 97)

Vastustajan vedot menee siniviivasta sisään ilman maskia ja omat kuviot ei toimi taas enää ollenkaan.

Mitä huonompi jengi sitä paremmin tuntuu kulkevan. Nyt tuo oma jengi alkaa olla jo ok tasoa ja tuntuu hassulta kun ei onnistu enää millään.
 
Viimeksi muokattu:

Hummeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kouvolan Kiekko - 65
Noniin! Nyt se on tämäkin pelimuoto vihdoin ja viimein korkattu.. Änäriä tahkottu jo ensimmäisestä lähtien, mutta HUT ei ole vielä aikaisemmin iskenyt. Eka peli nyt vedetty ja eka voitto kotona! Joukkue on kyllä "mielenkiintoinen", ja siksi kysynkin tipsejä ammattilaisilta pelaajien ostoon jne.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Voi nyt V EA taas vaihteeksi. Ottawa kerätty ja paras kortti taisi olla kapteenikortti. Paskaa sanon minä, jää tuo keräily kyllä nyt vähäksi aikaa.. Huoh.

Ykkösdivarissa otettu myös avausvoitto: 4 - 1. 71-39-4 on tällä hetkellä recordi, kentälliset:

Skinner - Barkov - Oshie
Van Riemsdyk - Koivu - Gaborik
Böedker - Filppula - Okposo
Gogliano - O'Reilly - Kassian

Kronwall - Pietrangelo (C)
Hjalmarsson - TOTW Spurgeon
Hamhuis - E. Johnson

Nelosketju täyttä rautaa, hyvin saa hommattua ylivoimia. Peluutus myös siten, että 2. kenttä ja 4. kenttä ottaa oman pään/punaviivan omalta puolen, yleensä.
 

KaZziT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Buffalo Sabres
Omia hermojani säästääkseni olen lopettanut HUT:n pelaamisen. Miksi kiusata tuttua miestä tuolla kuralla?! Parempi vain siirtyä noihin normaaleihin Online-peleihin..
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Omia hermojani säästääkseni olen lopettanut HUT:n pelaamisen. Miksi kiusata tuttua miestä tuolla kuralla?! Parempi vain siirtyä noihin normaaleihin Online-peleihin..

Muuten tekisin itsekin tuollaisen ratkaisun mutta menee myös noissa normi Online-peleissä hermot siihen kun se on enimmäkseen vain sitä Chicagoa ja Los Angelesia vastaan pelaamista. Kestää yleensä melkein puoli tuntia että löytää vastustajan joka käyttäisi jotain muutakin jengiä.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Osaako joku sanoa miten vastustaja valikoituu?

Esim. mikäli omasta divarista ei löydy vastustajaa - valitseeko peli jostain muualta pelaajan, joka haluaa pelata juuri samalla hetkellä?

Tuntuu käsittämättömältä kun viime peleissä tehtyjä maaleja 3:ssa ottelussa 24 kappaletta. Aiemmin maalinteko on juuri ollut allekirjoittaneen ongelma.

Nyt päättyy pelit 12-X jne.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Osaako joku sanoa miten vastustaja valikoituu?

Esim. mikäli omasta divarista ei löydy vastustajaa - valitseeko peli jostain muualta pelaajan, joka haluaa pelata juuri samalla hetkellä?

Tuntuu käsittämättömältä kun viime peleissä tehtyjä maaleja 3:ssa ottelussa 24 kappaletta. Aiemmin maalinteko on juuri ollut allekirjoittaneen ongelma.

Nyt päättyy pelit 12-X jne.
Musta ainakin tuntuu nyt, että kaikki vastustajat on helvetisti parempia. Ei tosiaan mitään jakoa moneen peliin (no, yksi voitto tuli). Kolmeen viime peliin yksi maali. Edellisessä pelissä 27min jäähyjä; taklaukset oli kyynärpäällä, jos edes hipaisi poketusnappiin niin vastustaja kaatui. Tipuin tosiaan alemmas, mutta eipä tuo siltikään helpotu kun se samat Karlssonit sielläkin vastassa, ja mikään ei mene maaliin...

Niin, 0-1 hävisin vaikka AV:ta piti pelata käytännössä kokoajan. Kai tossa ainakin puolustamista vähän oppii (ei esim. saanut yhtään poikittaissyöttöä läpi).

EDIT: Calgary melkein kerätty, mutta T. Brodie(?) maksaa tuolla 8k... oikeasti, taso 81 eli ei käyttöä jengissä olisi. Eikä oo kyllä noin paljoa rahaakaan...

EDIT2: Jaa, voitinkin huudon tuosta vähän halvemmalla. Pakoista tuli TOTW T. Brodie ja TOTW M. Green! Kertokaas, mitä noilla Team Of The Week korteilla on eroa normaleihin? Ennestää D. Strome tuollaisena korttina. Arvokkaita näemmä (Green viimeksi myyty hintan 76,6k). Tietysti kaikki tulleet palkintopakoista, niin enhän voi myydä mutta silti :)
 
Viimeksi muokattu:

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Musta ainakin tuntuu nyt, että kaikki vastustajat on helvetisti parempia. Ei tosiaan mitään jakoa moneen peliin (no, yksi voitto tuli). Kolmeen viime peliin yksi maali. Edellisessä pelissä 27min jäähyjä; taklaukset oli kyynärpäällä, jos edes hipaisi poketusnappiin niin vastustaja kaatui. Tipuin tosiaan alemmas, mutta eipä tuo siltikään helpotu kun se samat Karlssonit sielläkin vastassa, ja mikään ei mene maaliin...

Itsellä kulkee todella hyvin.

Karlsson ei mahdu kyllä itsellä kuin 2 pariin.

Tosiaan oma jengi myös aika kova kokoonpanoltaan.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pakoista tuli TOTW T. Brodie ja TOTW M. Green! Kertokaas, mitä noilla Team Of The Week korteilla on eroa normaleihin? Ennestää D. Strome tuollaisena korttina. Arvokkaita näemmä (Green viimeksi myyty hintan 76,6k). Tietysti kaikki tulleet palkintopakoista, niin enhän voi myydä mutta silti :)

Taitaa noissa olla hivenen paremmat statsit normikortteihin verrattuna.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitäs pronssiäijiä teillä sitten nelosessa on? Tarttis keksiä joku hyvä aloittaja sinne, muuten se ja sama mitä siellä nelosessa kai on? Siis miettien että toi EA:n momentumpaska vähän next gen änärissä helpottaisi.
 

Ribals

Jäsen
Mitäs pronssiäijiä teillä sitten nelosessa on? Tarttis keksiä joku hyvä aloittaja sinne, muuten se ja sama mitä siellä nelosessa kai on? Siis miettien että toi EA:n momentumpaska vähän next gen änärissä helpottaisi.
Itse pelailen PS4:lla ja nelonen on Silfverberg - Johansen - Bödker, eli en ole itse huomannut eroa, pronssi- ja kultanelosen välillä + hyökkäyskentät väsyvät helpommin kolmella kentällä pelattaessa. Nelosessa tosin noita alle 1 miljoonan caphitin äijjiä, vaikka tuskin sillä palkkamäärälläkään mitään merkitystä on. Kakkosmokke tietysti pronssinen, koska maalivahtia ei saa vaihdettua kesken pelin, joten ihan "varmuuden varalta" pidän luukunaukojana junnua.

NHL14:sta huomasin tasoituksia aika paljonkin, mutta tässä änärissä en ole niin paljoa niitä havainnut (tietysti jossain peleissä tuntuu, että tasoituksia olisi, mutta aika vähän, ja ne eivät johdu palkoista tai overalleista IMO).
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
No kyllä ainakin kahdessa pelissä kolmesta mun huippurosterillani nyt on ollut pelaaminen aivan järkyttävää. Syötöt menevät aivan minne sattuu, vedot samoin ja tuntuu että jokainen irtokiekko on vastustajan lavassa. Lisänä en saa vetoja juuri ollenkaan maalia kohti ja ne mitä saan, menee pääosin ohi, yli tai mokkea logoon. Lisänä 99 ovr TOW-Läck pelaa usein hyvin, mutta noissa peleissä aivan joka veto tuntuu välillä uppoavan miehen taakse.

Pitää itse testailla jotain pronssikenttää sinne neloseen ja laittaa vaikka Peverley keskelle siihen.
 

Ribals

Jäsen
No kyllä ainakin kahdessa pelissä kolmesta mun huippurosterillani nyt on ollut pelaaminen aivan järkyttävää. Syötöt menevät aivan minne sattuu, vedot samoin ja tuntuu että jokainen irtokiekko on vastustajan lavassa. Lisänä en saa vetoja juuri ollenkaan maalia kohti ja ne mitä saan, menee pääosin ohi, yli tai mokkea logoon. Lisänä 99 ovr TOW-Läck pelaa usein hyvin, mutta noissa peleissä aivan joka veto tuntuu välillä uppoavan miehen taakse.

Pitää itse testailla jotain pronssikenttää sinne neloseen ja laittaa vaikka Peverley keskelle siihen.
Onko sulla mitään tähtiä sun tiimissä? Crosbyä, Ovieta, Malkinia ja paljonko tuo palkkamäärä sulla on?

Itse oon pelannut noin puolet pelaamistani peleistä pronssinelosella ja puolet full kultahyökkäyksellä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onko sulla mitään tähtiä sun tiimissä? Crosbyä, Ovieta, Malkinia ja paljonko tuo palkkamäärä sulla on?

Krejci, Bergeron, Kessel, Zetterberg, Pavelski, Koivu, Vanek, Skinner, Green, Bouwmeester, McDonagh. Tuossa mun suurimpia tähtiä ja kaikki näistä pelaavat. Palkoista ei hajua, kun en ole niitä oikeastaan koskaan edes vilkaissut.
 

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
No kyllä ainakin kahdessa pelissä kolmesta mun huippurosterillani nyt on ollut pelaaminen aivan järkyttävää. Syötöt menevät aivan minne sattuu, vedot samoin ja tuntuu että jokainen irtokiekko on vastustajan lavassa. Lisänä en saa vetoja juuri ollenkaan maalia kohti ja ne mitä saan, menee pääosin ohi, yli tai mokkea logoon. Lisänä 99 ovr TOW-Läck pelaa usein hyvin, mutta noissa peleissä aivan joka veto tuntuu välillä uppoavan miehen taakse.

Pitää itse testailla jotain pronssikenttää sinne neloseen ja laittaa vaikka Peverley keskelle siihen.

Enemmän tuo vaikuttaa siltä että näiden "tasoitusten" sijaan siellä on yhteyksissä viivettä, mikä tekee syöttämisen mahdottomaksi ja pelaajien liikkuminen on normaalia kankeampaa. Näin on ollut minulla ehkä kerran 10-15 pelissä.

Itelläni on nelosessa Hytöstä, Pyörälää ja Teräväistä, pakkeina kolmosparissa Koistinen ja Lehtonen. 5/5 tähteä on kokoonpano kun kaikki ovat suomalaisia. Hyvin pärjää ainakin vielä kolmosdivarin kynnyksellä ja siellä tulee vielä ville10veetä vastaan suhteellisen usein.
 

SuperKakke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK ja New York Rangers
Allekirjoittaneella ensimmäisen kerran kulkee naurettavan hyvin peli. On löytynyt se "optimaalinen" kokoonpano.

Olen kerennyt vasta 3.divariin. Viimeiset neljä peliä: 3-1, 5-1, 6-0, 12-4

Jengi näyttää tältä:

Kessel (A) -Bergeron(C) - Gaborik (jokaisella +5 kaikki, Bergeron overall 99)
Oshie - Kesler (A) - Nash (jokaisella +5 kaikki)
Marleau - E. Staal - Pominville (Pominville team of the week)
St. Louis - Helm - Cogliano

McDonagh - Shattenkirk
(+ 5 kaikki)
Karlsson - Seabrook (Karlsson overall 99)
M. Staal - Markov

Rinne
(overall 99)

Tuolla porukalla ensimmäistä kertaa pelejä hallitsee lähes poikkeuksetta. 3:ssa ottelussa tuli hakattua yhteensä 24 maalia eilen.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Varmaan omaisuus oikeata fyrkkaa tuohonkin palanut? Ei henkilökohtaista, vaan vituttaa tuo EA:n meininki. Tämän vois varmaan vitutusketjuunkin postata;

Vittu tätä EA:n paskaa taas. Eka hirveä voittoputki ja sitten taas tulee kunnon slumppi, ettei omat saa syöttöä kiinni ja muutenkin ihme etusäätöjä. Vituttaa tuommonen kun muuten ok matsi niin kaverilta menee roikut ja kaikki maaliin ja mulla ei vedot mene edes maalia kohti. Paras esimerkki oli kun vastustaja sai rankkarin kun kampitin hyökkääjän siniviivalla ja mulla oli yks pakki pelin alla. Huoh, menee kyllä taas vähäks aikaa sivuun tuo paska. Ja miks nuo pikkulapsivakavastisairas -kortit on taas tungettu peliin, tai ainakaan huttiin?

Onneks kohta tulee COD.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Varmaan omaisuus oikeata fyrkkaa tuohonkin palanut?

Tuskinpa on, kun joukkueita keräämällä noita superukkoja saa aika hiton hyvin rosteriin. Eli tuollaisen joukkueen voi ihan hyvin kerätä laittamatta sentin hyrrää HUT:n oikeaa rahaa.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Juu, tuntuu että nyt tullut itselle vaan noita free agent sontaa. Rahansa saa jokainen laittaa mihin haluaa, lähinnä tympii tuo EA;n touhu rahastaa pelaajilta. Minkä teet kun ei kilpailua ole :(
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Juu, tuntuu että nyt tullut itselle vaan noita free agent sontaa. Rahansa saa jokainen laittaa mihin haluaa, lähinnä tympii tuo EA;n touhu rahastaa pelaajilta. Minkä teet kun ei kilpailua ole :(

Tällä hetkellä samaa sontaa tulee pelkästään myös itselleni ja siksi myös keräilyt lopetin nyt tammikuulle asti. mitä majut, junnupaidat ja Ilveksen aion kerätä tässä välissä. Sain aivan NHL15 alkuvaiheissa noita superäijiä sen melkein täyden joukkueellisen ilmaispusseista.
 

liam

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Leafs
Vuosikausia oon NHL-pelejä pelannut, mutta nyt vasta tämän NHL 15 -pelin kohdalla on tullut alotettua pelaamaan tätä HUTtia, joka onkin osoittautunu mielenkiintoismmaksi vaihtoehdoksi. Aluks aina 10. divarista 2. divariin dominoin vastustajia aika mennen tullein voitoin about 50-5. Mutta nyt kun olen 1. divariin päässyt, niin sieltä tulee niin naamatonta joukkuetta vastaan, jossa jokaikinen pelaaja on parempi kuin oma paras pelaaja (oma paras on nyt Eric Staal, kokonaisuus 91, kun hänellä on C rinnassa, muut tulevat kaukana perässä) ja vaikkei osaakaan kovin kaksisesti pelata, niin se ylivoima on niin jäätävä, että pelien voittaminen on todella hankalaa, koska ne polkee kiinni pitkiäkin takamatkoja. Tästä syystä otan vinkkejä vastaan, että kuinka saada itsellenikin pari supertähteä joukkueeseen, jotta voin haastaa nuo pelaajat, joilla on ihan käsittämättömät rosterit. Vaikka about puolet peleistä häviänkin 1. divarissa, niin joka pelissä oma hyökkäysaluaika on keskimäärin muutaman minuutin suurempi kuin vastustajan eli hallitsen kiekollisesti peliä, vaikka vastassa onkin todella kova nippu.

Tuskinpa on, kun joukkueita keräämällä noita superukkoja saa aika hiton hyvin rosteriin. Eli tuollaisen joukkueen voi ihan hyvin kerätä laittamatta sentin hyrrää HUT:n oikeaa rahaa.

Mitä tarkoittaa "joukkueiden kerääminen" ja miten se tapahtuu?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitä tarkoittaa "joukkueiden kerääminen" ja miten se tapahtuu?

Ostamalla joko pusseja EA-kaupasta tai keräämällä gamecoinseja pelaamalla pelejä ja sitten menet auctioniin/huutokauppaan ja ostelet sieltä niillä pelaajia.

http://nhlguides.net/nhl-15-collection-checklists/ tuolta löytyy joukkuekohtaiset listat mitä pitää kerätä ja myös arviot siitä paljonko keräilyt about maksavat. Linkki vie nhlguidesin sivulle.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
En kyllä ihan osta sitä näkemystä, ettei joukkueen pelaajilla olisi niin paljoa merkitystä. Nyt tuli varmaan ensimmäistä kertaa n. 20 peliin vastaan selkeästi huonompirosterinen jengi (1. sentteri O. Jokinen, muut heikompia ja oli myös divaripelaajia matkassa). En muista, koska olisi ollut noin "helppo" pelata. Yhtäkkiä omat jätkät sijoittuikin oikein ja syötöt meni lapaan. Itsellä oli myös paljon enemmän tilaa/aikaa, vaikka pelasin suurimman osan pelistä AV:ta. Varmaan suurin merkitys on sillä, että tässä pelissä tuo pelaajien nopeus on aika ratkaisevassa asemassa. Nyt esim. sain useamman läpiajon. Muutenkin tuntuu, että pelaaminen on ihan erilaista kun sain pari kunnon pakkia hankittua (T. Myers ja sitten tuosta Buffalon palkintopakasta tuli TOTW M.Green)

Tietenkin hyvällä pelitaidolla voi kompensoida (esim. tuo "kiemurtelu" on aika v-mäistä, kun jotkut vaan tekee niin hyvin että lähes mahdoton saada kiekko pois). Mulla ei tollasia taitoja ole, varsinkaan jos joukkueella hirveästi antaa tasoitusta. Muutenkin viime pelissä mun tehot teki 4. kenttä, Killer Bees jota en vain raski hajottaa. Boyesin tilalle ainakin olisi parempikin ukko tarjolla.

Btw, miten nuo jäähyt tulee taklauksista? Taisin saada viime pelissä kolme jäähyä kyynärpäätaklauksesta, kun pysäytin kaverin sinisellä? Miten taklaan "väärin"? Mun hyökkääjät tykkää myös ajella vastustajan veskan. Johtuu kai taktiikoista/asetuksista?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös