NHL 15 (Hockey Ultimate Team)

  • 214 915
  • 1 087

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Aivan järkyttävää paskaa tuli sekä Wildin, että myös Sharksin pusseista kun nuo pitkästä aikaa keräsin Onella. Yksi +5 all SKT ja yksi +5 all goalie oli ainoat edes jotenkin maininnan arvoiset kortit. Todella palkitsevaa kerätä joukkueita, kun palkinto on täyttä haista vittua EA:lta tällä hetkellä. Miksi sinne on pitänyt tunkea noita supersurkeita UFA-pelaajia pusseihin, joilla ei tee _mitään_ hutissa?
 
Viimeksi muokattu:

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Mulla on menossa nyt toinen kausi ykkösdivarissa, kolmesta pelistä kaksi voittoa ja yksi tappio. Ekalla kaudella viisi voittoa ja saman verran tappioita, mutta voitoista toiseksi viimeinen tuli, kun vastustajalta ilmeisesti katkesi netti kun vikaa erää oli minuutti jäljellä ja se johti 3-1, eli vähän tuurillakin siis säilytin paikan ykkösessä... Kokonaistilastot online-peleissä on 60-13-3

Ykkösdivarin tähänastisista peleistä suunnilleen joka toisessa vastustaja ei ole muuta hakenut, kuin rannetta ylänurkkaan. Sen kyllä pystyy puolustamaan aika hyvin pois ja aika hyvällä prosentilla olen niistä voittoja napsinut ihan ilman bugimaalejakin, mutta helvetin tylsiä pelejä ne ihan rehellisesti sanottuna kyllä on, kun aina tietää mitä vastustaja yrittää. Toinen ärsyttävä ryhmä on ne saatanan lentoketällä pelaavat pelaajat, jotka 90% varmuudella yrittää koko pelin ajan tulla laitaa pitkin hyökkäysalueelle, kääntyä maalia kohti vähän ennen päätyä ja syöttää toiselle pelaajalle maalin kulmalle. Noh, onneksi nekin on helppo puolustaa pois.

Mun mielestä peli on parhaimmillaan, kun saa luotua hienoja syöttökuvioita ja sitä kautta hienoja maaleja, eikä pelkkää yhdellä pelaajalla kikkailua ja ylänurkkaan vetoja. Valitettavan moni kuitenkaan ei selvästikään ole samaa mieltä...

Tässä tän hetkinen kokoonpano, tähdellä merkityt huutokaupasta ostettuja, muut joukkueiden keräämisestä tulleista pakoista.
Hall* - Nugent-Hopkins (A) - Eberle*
MacKinnon - Bergeron - Hossa (C)
Perron* - Koivu* - Yakupov*
Pacioretty - Stastny* - Tarasenko
(van Riemsdyk, O'Reilly, Moulson, Ladd, Turris, yms.)

Vlasic - Schultz*
Hjalmarsson - J.Johnson (A)
Alzner - Wisniewski
(Daley, Ekman-Larsson yms.)

Holtby*
Niemi
(Andersen, yms.)

Joukkueen kemia on 96, mutta välillä ollut 98:kin. Se vähän laskenut, kun halusin jokaiseen pariin puolustavan pakin mukaan. Senttiäkään en ole tähän tuhlannut, vaan kolikoita oon hankkinut ostamalla ja myymällä pelaajia samalla, kun joukkueita keräsin. Oon kerännyt 14 joukkuetta, joista ainoastaan Rangersissa sain apua, kun kaveri lainasi Lunqvistia, johon ei olisi varat riittäneet muuten. Hossa ja Bergeron taisi tulla toisesta kerätystä joukkueesta saaduista peräkkäisistä pakoista, mutta sen jälkeen niistä ei ole varsinaisia tähtiä enempää tullut. Tarkoituksena olisi vielä jatkaa keräämistä, kun jossain vaiheessa maltan Hallista luopua. Tällä hetkellä kokoelmasta löytyy 158 NHL-pelaajaa ja kaiken kaikkiaan 178 pelaajaa.

Ekan viikon Team of the Weekin eurooppalaisia pelaajia ei tainnut tulla ollenkaan PS3:n puolella kenellekään, tai ainakaan ei ole myynnissä ollut ollenkaan. Vähän harmittaa, kun olisin halunnut Kantolan neloseen rymistelemään...

EA on kyllä jännä, kun välillä 83-85 kokonaisuuden pelaajat on 88+ pelaajia parempia... Pidin pitkään 3. ja 4. ketjuina (välillä 2. ketjunakin) Johansson - Henrique - Cammalleri ja Raymond - Monahan - Hudler kolmikoita, vaikka parempia olisi kokoelmassa ollut. Niillä pystyi alemmissa divareissa pyörittämään vastustajan parhaita miten halusi ja syötöt osui hyvällä prosentilla kohdilleen. Nyt taas ykköseen nousun jälkeen tuntuu, että ne parhaat pelaajat sittenkin on parempia, kuten kuuluukin olla, eli nyt on ainakin melkein parhaat kentällä.

Listatkaas joku PS3 HUT:n halvimpia pelaajia? Siis ovr 86-88 väliin. Vlasicin ja Bozakin sain ainakin kovin halvalla, yhteensä 3500 coins ne kaksi.
Perronia ainakin myydään alle 1k hintaan, Nugent-Hopkins alle 2k ja Eberle n. 2k, siinä olis valmis ketju 99 kemialla, kaikkien kokonaisuus 86. Dubinsky 86 olis myös alle tonnilla. Hyvinhän noita löytyy halvalla, kun vaan jaksaa huutokauppaa selailla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Perronia ainakin myydään alle 1k hintaan, Nugent-Hopkins alle 2k ja Eberle n. 2k, siinä olis valmis ketju 99 kemialla, kaikkien kokonaisuus 86. Dubinsky 86 olis myös alle tonnilla. Hyvinhän noita löytyy halvalla, kun vaan jaksaa huutokauppaa selailla.

Dubinsky löytyy jo sekä Onen, että PS3:n hutista. Meikän vakiokasvoja änäreissä. RNH:ssa on vaan se huono puoli ettei mies osaa aloittaa kovin hyvin, 75 on muistaakseni aloitukset ja itse suosin pääasiassa senttereitä joiden aloitusarvo on vähintään 82.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Dubinsky löytyy jo sekä Onen, että PS3:n hutista. Meikän vakiokasvoja änäreissä. RNH:ssa on vaan se huono puoli ettei mies osaa aloittaa kovin hyvin, 75 on muistaakseni aloitukset ja itse suosin pääasiassa senttereitä joiden aloitusarvo on vähintään 82.
Joo, toi on totta, mutta aika hyvin silläkin oon niitä saanut kaivettua. Tilastojahan ei taida mistään nähdä, mutta luulen että n. 45-55% aloituksista sillä oon voittanut. Oon kuitenkin yrittänyt saada muille senttereille (Bergeron, Koivu pääasiassa) enemmän aloituksia, varsinkin omassa päässä ja erien aluissa, jolloin vastustajalla on yleensä 1. ketju kentällä, ja vaihtaa sitten RNH:n ketjun jäälle seuraavaaksi, mutta kyllä sillä jonkun verran joutuu aloituksia ottamaan, kun ykkösessä pelaa tällä hetkellä.

Laitoin ton Oilersin kolmikon oikeestaan sen takia, että se toimi mulla todella hyvin, ennen kuin hankin Hallin Perronin tilalle ja aion kasata sen takaisin myöhemmin, kun laitan Hallin jossain vaiheessa myyntiin.
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Tilastojahan ei taida mistään nähdä, mutta luulen että n. 45-55% aloituksista sillä oon voittanut.

Ärsyttää itseä aivan saatanasti ettei kaikkia statseja pääse näkemään suoraan pelistä. Itsellä käytössä http://www.huthq.com/ saitti, hyvää inffoa mm. hinnoista ja tuolta näkee aloitusarvot myös. Perstuntumalla tosin esmes Getzlafin aloitukset 80 tuntuu todella pieneltä, itse arvostaisin herkästi joukkueen parhaaksi aloittajaksi...
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Keräilinpä eilen illalla aikani kuluksi HUT:ssa noita korttikokoelmia maajoukkueiden osalta (kaikissa taitaa olla vaatimuksena 2 pelipaitaa ja 1 logo / sarja) ja jo tuolloin häiritsi, että kun kävin "lunastamassa" nuo palkintopakat omassa kokoelmassani, jumittui XBoxini (360) totaalisesti ja jäi niille sijoilleen siihen asti kunnes käynnistin uudestaan. Ja tämä siis tapahtui kahdesti perätysten. Nyt sitten aamulla huomasin, että sieltä on kyllä ne pari palkintopakkaa tipahtanut meikäläisen tilille tuonne "Omat paketit"-osioon, mutta nyt sitten koko vehje bugii niin, että en saa koko osiota auki? :D Muut osiot eli pronssi-, hopea- sekä kultaosio avautuvat ongelmitta, mutta Omat paketit ei reagoi vaikka kuinka rämppäisi nappeja... Onko muilla ollut vastaavaa ja onkohan tuo nyt sitten ikuisesti jumissa..? :D
 

Ribals

Jäsen
Pitkästä aikaa aivan kauhea peli. 6-1 voitin edellisen pelin ja vastustaja oli ottanut turpaan 5-2. Peli päättyi vastustajalle 5-1. Ei mennyt hyviltä tonteilta sisään, itse puolustin kohtuu surkeasti ja vastustaja iski kaikista pakoista sisään.

No, Mrazek hyllylle ja Lehtonen tolppien väliin ja 5-0 voitto. Sen jälkeen en enää uskaltanut mennä pelaamaan, kattellaan vaikka illalla sitten lisää. :D

2. Divari alkanut aika heikosti 2-1-0. Parempaan pitää pystyä! 49-4-0 eli sellainen 10 voitto/häviö tahti menossa, mikä on tosi hyvä. Tulee varmasti tippumaan, sen verran kovempia kavereita top 2 divareissa.
 

Time-out

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kellään sattuis olemaan arizonan logoa lainaa? Kaikki on paitsi tuo kirottu logo joka maksaa 20 000... minulle iso raha! Alustana ps3.
 

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Ajattelin tossa koota neloseen kunnon lihakentän ja tällä hetkellä se on muodossa Lucic - Boyle - X.
Ketä kannattaa ostaa X:n paikalle?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ajattelin tossa koota neloseen kunnon lihakentän ja tällä hetkellä se on muodossa Lucic - Boyle - X.
Ketä kannattaa ostaa X:n paikalle?

Zach Kassian ja siihen vähän korttia päivitykseen. Itselläni ainakin Zach löytyy ja huikea ukko on ja rumakin kuin saatana.
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Kylläpä sekosi Hut taas vaihteeksi. Tuli mylly kun vastustaja sikaili: pari iskua puolin ja toisin kerettiin vaihtamaan, yhtäkkiä peli hyppäsi aloitusympyrään keskelle ja energiapalkit jäi ilmeisesti molemmille näkyviin. Eivät hävinneet ennen uutta tappelua millään.

Asiasta kukkaruukkuun. Onko kellään lainata ps4;lle Marleauta ja/tai Burnsia? Thornton, Pavelski, Couture, Vlasic ja Niemi kalleimmista pelureista jo olisi.

Kakkosdivariin noustiin, vieläpä voittamalla kaikki kolmosen pelit!

Ja lake79 kerkesi jo ehdottamaan Kassiania. Itse olisin ehdottanut myös ja löytyypä mies omasta rosteristakin.
 

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Miten noita paketteja pystyy ostamaan ihan aidolla valuutalla? En ole löytävinään noita paketteja mitenkään playstation storesta, enkä keksi muuta keinoa päästä vinguttamaan visaa. Neuvokaa urpoa.
 

Ribals

Jäsen
Kylläpä sekosi Hut taas vaihteeksi. Tuli mylly kun vastustaja sikaili: pari iskua puolin ja toisin kerettiin vaihtamaan, yhtäkkiä peli hyppäsi aloitusympyrään keskelle ja energiapalkit jäi ilmeisesti molemmille näkyviin. Eivät hävinneet ennen uutta tappelua millään.
Itsellä kävi tänään samalla tavalla, ylivoimaa jäljellä 10 sekuntia ja törmään vast. veskaan, josta syntyy tappelu. Pari lyöntiä ja peli siirtyy taaksepäin aikaan, jossa ylivoimaa jäljellä 1,46. Itse en tietenkään herrasmiehenä maalia tehnyt (perkele kun ei mennyt sisään).
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Coloradon, Sharksien ja Wildin kerättyäni ja pusseista pelkkää totaalista paskaa saatuani päätin että nyt jäi keruut oikeasti pitkälle tauolle. Taas jotain ufapaskaa joka pussissa ja tosiaan 2x +5all ja Cogliano on ainoat kortit jotka voi mainita. Muuten joko kopiokorttia tai totaalista paskaa täynnä kaikki pussit. EA saa pitää tunkkinsa kyllä nyt.
 

Tumbenson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Itte sain Bobrovskin tosta Vancouverin kokoelmasta. Aika helposti muuten irtos 8 pussia tosta kokoelmasta. Noh, maalivahtiongelmat on taakse jäänyttä aikaa tästä lähtien. :)
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Siellä on taas EA-pussit myynnissä, Alkaa hiljalleen olemaan se paikka kun EA saa pitää tunkkinsa HUT:n kanssa pysyvästi. Ei jumalauta kun kerran-kaksi viikossa joka viikko noita tarjouspusseja perkele myynnissä...
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Siellä on taas EA-pussit myynnissä, Alkaa hiljalleen olemaan se paikka kun EA saa pitää tunkkinsa HUT:n kanssa pysyvästi. Ei jumalauta kun kerran-kaksi viikossa joka viikko noita tarjouspusseja perkele myynnissä...
Voikohan se johtua noista, että mulla ei ole ollut käytännössä mitään saumaa HUT-peleissä ainakaan viikkoon? Siis tiedän että olen vielä aika huono tuossa onlinessa varsinkin (ennen tätä änäriversiota nettipelaamiskokemusta ehkä yhden pelin verran), mutta yhtäkkiä tuntuu ettei omasta jengistä ole mihinkään, kun en rupea tuosta oikeaa rahaa maksamaan (peli oli jo ihan tarpeeksi kallis). Porukalla tosin nelossentteri tuntuu olevan parempi kun mun ykkönen, että sikäli en ihmettele. Taitaa myös olla jotain boosteja noilla? Ihmetyttää vaan, kun syöttö% tippunut lähes 70 --> n.50. Ja en tosiaan ole mikään kikkailijapelaaja, niin aika mahdotonta saada maali jos kolme syöttöä putkeen saa oikeaan osoitteeseen n. kahdesti pelin aikana.

Lisäksi tuntuu, että nuo mun pelaajat on botin ohjaamina ihan idiootteja. Eivät esim. edes yritä irtokiekkoihin mennä. Viime pelissä vastustaja teki pari maalia menemällä kiekon kanssa mun maalin takse, ja yksikään mun pelaaja (sitä mun ohjaamaa lukuunottamatta) ei edes yrittänyt mennä oman maalin lähelle.

Noh, en tiedä. Ehken vaan osaa. Tosin reilu viikko sitten pelit oli tiukkoja ja n. 50% onnistuin voittamaan. Ei tuo häviäminen niinkään vituta, vaan se että syötöt menee ihan minne sattuu ja vastustajalta ei saa kiekkoa pois vaikka pokettaisi miten tai taklaisi poikittaisella päähän... :)
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tullut vähän noita joukkueita kerättyä(Sharks viimeisimpänä) ja alkaa rosterikin olla jo vähän vahvistunut:

Nash - Kopitar - Oshie
D. Sedin - MacKinnon - Pominville
Perron - Nielsen - Cammalleri
Ladd - Boyle(TOTW) - Clarkson

Hjalmarsson - Doughty
Carlson - Niskanen
Edler - Voynov

Lehner(boostattu)
Niemi

Yhtään ostettua pelaajaa ei tuossa ole, vaan kaikki ovat palkintopakoista saatuja.

Seuraavia keräinlykohteita varmaankin Wild, Blues, Stars ja Avalanche. Mikähän lie helpoin?

PS3:lla pelataan.

Edit. Kappas, täältä löytyykin näköjään joukkueiden hinnat järjestykseen laitettuna. Eli vissiinkin Flyersia keräämään sitten. Eivät nuo tosin kyllä paikkaansa pidä kun taitaa joka alustallakin olla vähän eri hintaista mutta kaipa tuo jotain suuntaa antaa.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kukahan ihmelapsi tämä raamikas kaveri on? Palkkaakin nostelee yli pari milliä.

http://postimg.org/image/b7meroozh/

Taitaa olla se jokavuotinen ihmelapsi (joku syöpää sairastava siellä vapaissa joka vuosi on ollut ainakin aikanaan) joka on ollut pakko tunkea vapaisiin. Nyt ovat näemmä sitten tunkeneet myös HUT:n. Huoh..
 

Lavis

Jäsen
Kiinnostaisiko ketään vaihtaa tai tarjota puckseja Washington Capitalssin Nicklas Bäckströmistä? Kyseessä tämä "merkkipaalu" -kortti, käyttämätön ja overall 90.

Ekan kerran tuli hyvä kortti pakasta ja totta kai se on inhokkijoukkueesta numero 1, jolloinka sitä ei voi käyttää missään tapauksessa. Eipä Capsista laitureitakaan löytyisi, kun Ovechkinia en käyttäisi ellei maksettaisi. Toisekseen Ovie taitaa maksaa aika helkuti paljon.

Jos jotakuta nyt kiinnostaa, niin yksityisviestillä tavoittaa ja voidaan sitten tarkemmin sopia kaupan ehdoista.
 

HokiHero

Jäsen
1. divariin noustu ja täytyy kyllä sanoa että tappaa nopeasti peli-ilon, uskomattoman tylsää pelata kun nyt neljästä ensimmäisestä vastustajasta jokainen on hakenut vain ja ainoastaan etukulmaa. Pitäisihän se pystyä puolustamaan pois, mutta kyllä äsken taas tuli pitkästä aikaa quitattua kun vastustaja painaa ensimmäisessä erässä 8 vedolla lukemat 5-0. En tässä itsekään mikään taitopelaaja ole, mutta yritän silti tehdä erilaisia syöttökuvioita koska niissä onnistuminen on pelin suola.


Noita EA:n 35k ja 60k pakkoja tullut molempia ostettua kaksi eli puckseja tuhlannut sen 190k. Paras nosto oli Letang ja Mason eli sainhan noilla puckseilla sentään yhden 20k pelaajan ja loput totaalisia turhakkeita, money well spent :D
 

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Itsekkin juuri ykkösdivariin nousin, mutta en vielä peliäkään pelannut. Viimeinen 2. divisioonan matsi oli kyllä just semmosta paskaa, olisiko joukkue ollut "Chicago Alistajat" tjsp, ei mitään muuta kuin tuota etuyläkulmaa hakenut. Ratkaisin pelin kolmannen erän lopussa (2 - 5) niin lopetti pelaamisen. En viestiä osaa enää tuolla ps4:llä laittaa perään, mutta olisihan tuo ollut mukava avautua tuollekkin jonnelle. No, itse aina vastaavissa tilanteissa kun huomaan, että vastustaja pelaa tuolleen antijääkiekkoa konsolilla, rupean vetkuttelemaan ja pelaamaan samalla lailla takaisin. Pl. en hae noita yläkulmamaaleja b-pisteeltä, mutta muuten tuolla skillstickillä leikin ankeriasta.

Olipa taas paskaa, keräsin SJ Sharksin kokoelman, parhaana korttina +5 All ja J. Faulk. 7/10 pakassa oli tuo B. Fiddler valmentaja ja jotain ihan turhaa +7 matala mv paskaa. Jos vielä tuon Ottawan keräis, jos ei ns. isoa kalaa napsahda niin jääpi siihen se lysti.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Nyt alkaa olla viimeinen kokoonpano kasassa, jolla myös menen pitkän matkaa. On tuo vaan naurettavaa että jotain Bergeroniakin saa 62k hintaan huudoista, kuten sen juuri sieltä itse ostin.

Zetterberg-Bergeron (A)-Kessel (A)
Skinner-Krejci-Pavelski (RW)
Lucic-M.Koivu-Vanek (C) (RW)
Voracek-Dubinsky-Okposo

McDonagh-Buffy (2x +2 all)
Bouwmeester-Green
Vlasic-Carlson

99 ovr Läck-Smith-Fleury

Kaikki pakit ja moket on Capitalsia ja jokaisessa hyökkäysketjussa on samat joukkueet jokaisella. Ykkönen Detroit, kakkonen Carolina, kolmonen Wild ja nelonen Penguins. Lucicin pidän buustattuna jatkumona. Kakkoskentälliseen löytyy sitten mm. Turrista, Bozakia, Filppulaa, Gaborikia, Hamhuisia ja treenatut: Barkov, Mikke, Etem, Jakupov, Larsson, Seguin, Määttä, Vatanen ja Ristolainen. + Mokeista Holtby, Grubauer, Gibson ja Lehner. Eipä siis ole hetkeen huippu ukot loppumassa rosterista tuolla. Saa vaan nähdä miten jaksaa pelata. Nyt taas EA on suosiollinen ja pelaaminen tuntuu oikealta jääkiekolta ja 3 ottelun voittoputkessa mennään vitosdivarissa.

Ostettuja kortteja rosterissa: Bergeron, Lucic, Koivu, Okposo, Buffy ja Vlasic. Kaikki muut ovat ilmaiskortteja, joten en nyt voi sanoa etteikö EA olisi mulle suosiollinen ollut joukkuekeruissa. Ärsyttää vaan kun nykyään tulee pusseista pelkkää potaskaa...
 
Viimeksi muokattu:

tsajari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins
Nyt taas EA on suosiollinen ja pelaaminen tuntuu oikealta jääkiekolta ja 3 ottelun voittoputkessa mennään vitosdivarissa.

Onko vitosdivarissa noin saatanan hyvät joukkueet kaikilla? Olen itse kutosdivarissa joukkueella:

Hartnell - Turris - Oshie
Ryder - Zajac - Iginla
Kunitz - Sutter - Huberdeau
Kassian - Barkov - Vrbata

Ehrhoff - Martin
Larsson - Hjalmarsson
Gudbransson - X

Luongo
Greiss
Zatkoff

Ulkomuistista jotain tuollaista, varmaan joku tai jotkut on voinut unohtuakin. Tärkeimmät ja parhaimmat kuitenkin muistin varmasti. Aika paljon eroa joukkueissa kun väliä on vain yhden divarin verran. Noista korteista kukaan ei mahtuisi sun avaukseen. Paras kortti on siis Luongo, 89 ovr. Yhden kerran mulla on ollut yli 10k hintaakin. Enempää en ole viitsinyt, voinut tai kerennyt keräämään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös