NHL 15 (Hockey Ultimate Team)

  • 214 782
  • 1 087

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Että osaakin olla surkeeta tuuria pakkojen kanssa..

9 Tiimiä nyt kasassa ja parhaat pelaajat niistä on Krejci, Lehtonen, Voracek ja burns.. Valmentajia ja jotain 82 overallin ukkoja yms kuraa onkin sitten ihan älytön läjä :/

Kummallista bugia havaittavissa siirtolistoilla..

Zetterberg (alkuhinnalla 50) on jo kahteen otteeseen (eri yksilö) hävinnyt kun pieru saharaan listoilta kun aikaa deadlineen oli 55 min ja risat ja tarjosin jotain sadan kolikon luokkaa luokkaa niin muutaman minuutin päästä tuli että tarjous hylätty.. Ja ei näkynyt enää listoilla.. Toisella kerralla näkyi vielä kuitenkin päättyneissä kaupoissa ja myyntihinta oli 30 tonnia..

Muut törmänneet mihinkään vastaavaan ilmiöön?

Xbox one alustana..
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Sen verran tästä voisi tehdä aidompaa, että määrittäisi noiden palkkojen avulla vaikka jonkun maksimin alakenttiin. Kuinka aitoa on pelata joukkuetta vastaan, jossa nelosketjussa pelaa Marleau-Thornton-Couture...

Onneksi tällaisen joukkueen managerit ei sitten vastaavasti osaa pelata, niin yleensä voitto irtoaa suhteellisen helpolla, mutta viehän tuo nyt vähän mielenkiintoa hommasta.

Itselläni on yhä edelleen ykkössentterinä Casey Cizikas.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Päivitteleeköhän EA noita ilmaispusseja ollenkaan. Toivottavasti niin tekee, kun itse jäin keruusta ainakin tauolle, kun Oilersin pusseista tuli lähes pelkkää kopiokorttia. Ei kauheasti houkuta vaivautumaan jos palkinto on käytännössä nolla nyt kun NHL-rostereita on kerännyt jo reilusti.

Ehkä mä kokeilen pari liigajoukkuetta kerätä, se on sitten eri juttu miten helposti kortteja löytää ja ostaako niitä kukaan pois.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Oli ehkä kaikkien aikojen lannistavin/nöyryyttävin peli HUTissa. Ekasta minuutista asti huomasi, ettei tule mitään. Itse en saanut vastustajalta mitenkään kiekkoa pois, ja vastustaja taas sai sen suunnilleen ohi luistelemalla. About kaikki hyötöt katkottiin. Mun veska sai ehkä yhden syötön omille - vastustajan taas veteli onnelisesti mun pelaajien läpi omat syöttönsä.

Miten tuo "huitominen" tehdään saamatta jäähyä? Tuokin useamman kerran sai jopa suoraan takaapäin sen kiekon pois multa - ei vittu. No olihan tuon statsit hyvät ja itsellä suht onnettomat (en ole ennen NHL15 onlinessa pelannut oikeastaan ollenkaan). Silti tuntui, ettei tuossa ollut kertakaikkiaan mitään jakoa, vaikka 2. erässä tasoitinkin tilanteeksi 2-2. No, 4-2 tuli pataan... Laukaukset 41 - 13... ei mitään jakoa. Lopetan tän pelin, jos oon noin paska!

Niin, eikö oikeasti voi laittaa pelaajia jonnekkin vilttiketjuun paranemaan vammoistaan? Vituttaa, kun kolmella pakilla on jalkavamma ja eihän mulla noihin kortteja ole.

EDIT: Seuraavassa pelissä laukaukset 14 - 16 mulle. Peli päättyy 5 - 2... Johdin 1-2, kunnes vastustaja taklasi ja selostaja puhui jotain Momentumista. Ehkä joudun pitää hiukan taukoa tästä pelistä nyt - alkaa keittää. Päivittäisiä bonuksiakaan ei ole taas tullut sen jälkeen, kun viikon olin pelaamatta. Day 0/7 ollut taas kolme päivää...
 
Viimeksi muokattu:

Anu Saukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team
Kolmosdivarissa tällä hetkellä ja tässä versiossa en ole kertaakaan edes koskenut Ässien paitoihin. :D Viime änärissä tuli pelattua Ässien paidoilla aika paljonkin.
Ok, tuli meinaan eilen vastaan joku porilainen, jolla Datsyuk ykkös-sentterinä.

Itse varmistin paikan kolmoseen, vielä nelosen mestaruuspeli jäljellä. Tuo nelosdivari on ollut kyllä yhtä helvettiä, joka peli ollut tökkäyspuolustusta vastustajalta. Pitää pitää pari tuntia taukoa, koska Rammer tuli kentälle parissa viime pelissä, mutta voitto maistuu sitäkin paremmalta jos sen ottaa "Janipettereiltä".

Semmoisen huomion olen tehnyt, että suomalaiset(ei kaikki) ovat koko pelin syöpä. Pelkkää tökkimistä ja varmojen maalien hakemista. Pohjois-Amerikkalaiset sen sijaan ovat mielekkäitä vastustajia, näitä vastaan pelit muistuttavat jopa jääkiekkoa. Ja mistä mahtaa semmoinenkin johtua, että suomalaiset vetävät jatkuvasti pakki-pakki syöttöä omalla alueella. Varmaan joku JalosJukan pelityyli hallussa.
 

Ribals

Jäsen
Ok, tuli meinaan eilen vastaan joku porilainen, jolla Datsyuk ykkös-sentterinä.
Toivottavasti sait kuokkaan, jos Lukko vie Liigan puolella Ässiä (keskinäiset tosin 1-1), niin pitäähän porilaisten nyt tällä puolella hoidella suipot. ;D

Semmoisen huomion olen tehnyt, että suomalaiset(ei kaikki) ovat koko pelin syöpä. Pelkkää tökkimistä ja varmojen maalien hakemista. Pohjois-Amerikkalaiset sen sijaan ovat mielekkäitä vastustajia, näitä vastaan pelit muistuttavat jopa jääkiekkoa. Ja mistä mahtaa semmoinenkin johtua, että suomalaiset vetävät jatkuvasti pakki-pakki syöttöä omalla alueella. Varmaan joku JalosJukan pelityyli hallussa.

Tästä olen kyllä samaa mieltä. Melkeimpä aina nämä kiekon dräggääjät ja viime änäristä tutun synkroerrorin tekijät ovat valitettavasti täältä Suomesta. Todella ärsyttävää statsien perässä juoksemista.

Itsellä statsit ovat 40-3-0 ja yritän aina pelata rehtiä peliä enkä ole ikinä sortunut tähän kiekon omalla alueella pyörittämiseen. Bugimaali tulee joskus tehtyä, mutta jos kaveri antaa kävellä keskustaan, niin tottakai isken kiekon yläpeltiin. Jos mua vastaan tekee bugirannarin niin hyväksyn sen, pitää puolustaa ensikerralla paremmin.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Tänään tuli kerättyä Hurricanes ja ilmaispakoista tuli mm. Marleau.
Sanokaa mitkä muut tiimit on suhteellisen helppoja kerättäviä halvalla.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Tänään tuli kerättyä Hurricanes ja ilmaispakoista tuli mm. Marleau.
Sanokaa mitkä muut tiimit on suhteellisen helppoja kerättäviä halvalla.

Tässä ketjussa on moneen kertaan kerrottuna kun vähän selailet. Mutta Sabres, Flames, Devils, Panthers, Blue Jackets, Jets nyt ainakin on kovin helppoja tuon Hurricanesin lisäksi.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Kyllä kovasti menee maku tästä pelimuodosta, kun alkaa turhan moni joukkue olla jotain allstars-tasoa. Onella pelasin äsken pelin pitkästä aikaa pariin viikkoon ja vastassa joku TPS-paitainen jolla oli sen luokan joukkue että terve ja morjes. Koivu-Thornton-Giroux senttereinä, Parisea yms laidassa ja Rinnettä maalissa. Putoaa jo pelaamiselta aikalailla pohja jos jokainen joukkue alkaa tuollaista olemaan vastassa.

Ehkä se ois aika siirtyä be a gm:n täysipäiväisesti + HUT:a sitten PS3-puolella sen mitä jaksaa.
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Nyt olis Crosbyn milestone kortti myynnissä. Just laitoin huutikseen lähtöhinnal 995 000, fiksuja vaihtoja otetaan huomioon etusijalla Getzlaf/Perry. Ja siis milestone Crosby on kevyt 97 pelaaja. Alusta siis ps4

Edit: Perry hommattu jo eli etusijalla vaihdot Getzlaf+pucksei. Edellinen milestone crosby myyty 1 400 000 pucksii. Vähempikin riittää mulle.
 
Viimeksi muokattu:

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Listatkaas joku PS3 HUT:n halvimpia pelaajia? Siis ovr 86-88 väliin. Vlasicin ja Bozakin sain ainakin kovin halvalla, yhteensä 3500 coins ne kaksi.
 

Tumbenson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Aika iso pakka myynnissä siellä taas. Olikohan 125k coins / 19,95 €. Kivasti pelaajien hinnat alhaalla taas..
Pitäs varmaan alkaa taas keräilemään kokoelmia vissiin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Päivityksen jälkeen ei näemmä näy HUTissa enää statsit ennen peliä.

Vähän lähti käsistä tuo "kakkosjengi"-läppä ja piti pikkuisen vahvistaa joukkuetta huutokaupan puolella. Nyt toimii riittävän hyvin minun makuuni. Jos nyt sattuisi tulemaan pakoista jotain Crosbyä, Ovechkinia, Malkinia tai Datsyukia, niin myisin tai pistäisin nelosketjuun, etteivät sotke kunnon pelimiesten kuvioita.

Landeskog - M. Koivu - Oshie
Ladd - Turris - Gaborik
Van Riemsdyk - Bozak - Jagr
Boedker - Coyle - Simmonds

Bouwmeester - Bogosian
Yandle - E. Johnson
Hjalmarsson - Girardi

Smith
Thomas

Kokeilemassa käyneet mm. Krejci, Lucic, Iginla, Filppula, Cammalleri, Burns, Ehrhoff, Mason jne., mutta en tykännyt.
 
Viimeksi muokattu:

Jonisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Kalpa, Україна
Listatkaas joku PS3 HUT:n halvimpia pelaajia? Siis ovr 86-88 väliin. Vlasicin ja Bozakin sain ainakin kovin halvalla, yhteensä 3500 coins ne kaksi.

O'Reilly (87) maksoi mulle 700pucks pari pv sitten
Niemi (87) 900p
Iginla (86) 800p
Turris (87) 900p
Onhan noita melko paljonkin, kaupoille vaan. Itse kyttäilen näitä hakemalla vain NHL pelaajia, yleensä löytyy jokunen edullinen :)

Edit;

Justiinsa Callahan (87), Mason (87) ja Kari Lehtonen yhteishintaan n. 3000pucks, kallein oli Lehtonen :)
 
Viimeksi muokattu:

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
Kyllä kovasti menee maku tästä pelimuodosta, kun alkaa turhan moni joukkue olla jotain allstars-tasoa. Onella pelasin äsken pelin pitkästä aikaa pariin viikkoon ja vastassa joku TPS-paitainen jolla oli sen luokan joukkue että terve ja morjes. Koivu-Thornton-Giroux senttereinä, Parisea yms laidassa ja Rinnettä maalissa. Putoaa jo pelaamiselta aikalailla pohja jos jokainen joukkue alkaa tuollaista olemaan vastassa.

Minkäs tekee kun siellä on kolmen päivän välein myynnissä joku speciaalipakka ja kaikkien täytyy lykätä samaan aikaan kaikki myyntiin, aina vaan halvemmalla ja halvemmalla. Kohta varmaan Thorntonit ja Koivut maksaa tyyliin 10k, jonka keräämiseen ei vaadita kovinkaan paljon töitä. Muistunee sekin että esim. Pietrangelo maksoi edellisessä versiossa 200k, nyt maksaa 60k tässä pelissä vaikka kokonaisuus ja statsit eivät ole yhtään heikommat mitä edellisessä versiossa. Luongokin maksaa enään 5k, silloin kun keräsin Floridan kokoelmaa niin maksoi 20k.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Minkäs tekee kun siellä on kolmen päivän välein myynnissä joku speciaalipakka ja kaikkien täytyy lykätä samaan aikaan kaikki myyntiin, aina vaan halvemmalla ja halvemmalla. Kohta varmaan Thorntonit ja Koivut maksaa tyyliin 10k

Tämäpä se. Onneksi on OTP ja Be a GM. Sitten voikin myydä koko pelin pois jos noihinkin kyllästyy ns. lopullisesti. Koivuja olen ostanut jo kolme alle 10k hinnalla ja myynytkin pari jo niistä pois.

Ps. Kiitos tiedosta Jonisti!
 

Brutus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vihdoin ja viimein on joukkue valmis, kun Ovechkin saapui rosteriin. Maltoin mieleni tuon 125k - pakan oston suhteen ja hain Ovien 720k hintaan itselleni.

HC Abrasion

A. Ovechkin - A. Barkov - E. Kane
T. Sequin - P. Datsjuyk - M. Gaborik

R. Kesler - M. Granlund - V. Tarasenko HUTL
K. Okposo - A. Vermette - J. Neal

------------------------------------------------------------------
B. Burns - N. Backstrom - M. Pacioretty
R. Nash HUTL

V. Voynov - O. Määttä

E. Karlsson - N. Kronwall
K. Letang - J. Johnson HUTL
-----------------------------------------------------------------------
O. Ekman-Larsson - R. McDonagh


P. Rinne
K. Lehtonen

-----------------------------------------------------------------------
M. Smith

Tummennetut ovat noukittu palkintopakoista

Määttä, Granlund ja Barkov ovat ukkoja jotka olleet alusta asti ja pienillä boosteilla ne pidän mukana joukkueessa. 300k löytyy vielä kassaa ja ajattelin sitä säilytellä, jos tulee HUTL-kortti päivityksiä noihin rosterini regular-kortteihin. Rick Nashin HUTL-kortti on neitsyt ja on vielä hieman harkinnassa otanko laisinkaan kokeiluun vai laitanko myyntiin. Ei kyllä tällä hetkellä ole kuin M. Duchene, P. Subban ja P. Bergeron HUTL sellaisia kortteja jotka kiinnostavat edes jossakin määrin.

1.Div mennään ja alustana PS3
 

KaZziT

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Buffalo Sabres
onko joku muu huomannut, että noissa otteluissa ei ole nään sellaista pelaajien tasoittelua, että joskus pelaajat eivät liiku millään, syötöt menevät mihin sattuvat. Jotenkin tuntui, että eilen oli erittäin sujuvaa pelata
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
onko joku muu huomannut, että noissa otteluissa ei ole nään sellaista pelaajien tasoittelua, että joskus pelaajat eivät liiku millään, syötöt menevät mihin sattuvat. Jotenkin tuntui, että eilen oli erittäin sujuvaa pelata
Mulla ainakin ollut nyt ainakin 5 peliä ihan hirveää kuraa. Kun esim. syöttää läpiajoon, ei pelaaja ota kiekkoa kiinni (menee suunnilleen mailan läpi syöttö). Myöskin luistelevat sen puoli metriä ohi, kun koitan taklata jne jne. Ei tule mitään mistään. Mikä lie syynä sitten. Lisäksi veska päästi tuossa muutama peli sitten 7/8 kudista yhdessä erässä... ennen tuota kolmatta erää kaikki oli ok, sen jälkeen ei ole moneen peliin onnistunut yhtään mikään. Ja kun koittaa vastustajalta kiekkoa ottaa pois, niin ei onnistu - ei millään. turpaan tulee joka suunnasta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
EA on näemmä korjannut tuon tuplakortti-bugin kokoelmissa. Huomasin äsken että mulla on Quebecin valkoinen paita 2x kokoelmissa ja keräsin sitten Coloradon "täysiin". 38/38 oli kortit ja ei tullut kuittausta. Kokeilin vielä pistää kaksi kertaa halvan kortin myyntiin ja ostaa sen uusiksi ja ei vaan toiminut. Pakko siis alkaa säästämään rahaa Ducheneen.
 

Spin

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Boston Bruins
Joo täällä on kanssa ollut viime aikoina vaikeeta. Esim viime pelissä tuli 9x2min jäähyä ja vastustaja sai yhden joka päättyi heti minun jäähyyn. Onneksi voitin ottelun.
Tässä on päivitetty joukkuetta.

Koivu - Kopitar - Tavares
Steen - Datsyuk - Filppula
O'Reilly - Couture - Wheeler
Kunitz - Zajac - Cammalleri

McDonagh - Myers
Shattenkirk - Johnson
Markov - Vlasic

Lehtonen / Schneider

Ja ps4 mennään 36-11-2
 

HeroForSale

Jäsen
Suosikkijoukkue
Punapaitaiset
Kysymys teille tietäjille. Jos ja kun kerään jonkun joukkueen ja täten saan palkintopaketteja, niin mikäli omistan jo paketista tulevan pelaajan, niin meneekö se ns. harakoille, koska myydähän sitä kai ei voi. Eli jos sama pelaaja jo löytyy kokoelmasta, niin saako tuota "arvotonta" pelaajaa vaihdettua sen tilalle jonka pystyy myymään? Oliko varmasti tarpeeksi epäselvää tekstiä? Ja toinen kysymys. Mitä paketteja saa kun kerää Liiga/Shl/tms -joukkueen? Samoja kultapaketteja?
 

Mayday

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres
On tullut huomattua, että alussa kun pelaamaan aloin niin pakoista tuli mm. oshie ja mcdonagh eli ihan jees ukkoja. Tällä hetkellä aika voitokasta putkea ollaan menty ykkös divariin asti statseilla 65-5-0 joista muistaakseni 5 pelattu yksinpelinä ja tämän matkan aikana pakoista ei ole tullut yhtään mitään, ei siis mitään.

Sama juttu kun viime änäreissä, että kun olet pelannut voitokkaasti niin turha luulla, että pakoistakaan pahemmin mitään tulisi. 9 joukkuetta on tullut kerättyä ja avattua rahallisesti n.30e edestä päkkejä eikä mukamas mitään ole tullut. Sitten taas näillä paskoilla pelaajilla on datsykit ja kumppanit nelos kentässä, että pakostikin paskat pelaajat niitä hyviä kortteja saa tai sitten omaan vain uskomattoman huonon tuurin mitä en kyllä usko koska änäri piireissäni muilla on ihan vastaava tilanne joka helkutin vuosi.

Toki varmasti hyvätkin pelaajat ovat loistavia äijiä saanut pakoista, että täytynee varmaan tuuristakin olla suurimmaksi osaksi kiinni. Tällä hetkellä Edmontonin jengillä pelataan ilman pusuhuuli tayloria ja nöyryytetään näitä oksettavia jengejä oikein urakalla.
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
Jäätävällä munkilla samasta pakasta napatut Kane ja milestone Crosby kaupattu rapialla miltsillä ja nyt rupee oleen dreamteamiä kasassa:

Zetterberg-Getzlaf-Perry
Benn-Giroux-Hossa
Parise-Kesler-Kessel
Marleau-Koivu-St.Louis

Karlsson-Vlasic
Kronwall-Pietrangelo
Hamhuis-Shattenkirk

Rinne-Lehtonen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös