NHL 15 (Hockey Ultimate Team)

  • 214 368
  • 1 087

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itsellänä näyttää kokoelmassa Florida 35/35 ja kun menee sinne kokoelmaan, niin lukee 36/35 (!?) ja bonuspusseja ei ole vieläkään tullut. Jostain checklististä katsoin ja kaikki Floridan pelaajat pitäisi olla + logo ja seitsemän paitaa, silti, kokoelma ei ole täysi. WTF?
PS4.
Ootko katsonu ettei sulla ole vahingossa sielä 2 kertaa sama pelaaja kun näyttää 36/35? Mulla useammassa joukkueessa ollu 2 samaa mutta oon sitte saanu bonaritki heti kun vaan oikea määrä kortteja on vaikka ei kaikkia pelaajia. Myös Hutista poistuminen saattaa auttaa asiaan.
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Itsellänä näyttää kokoelmassa Florida 35/35 ja kun menee sinne kokoelmaan, niin lukee 36/35 (!?) ja bonuspusseja ei ole vieläkään tullut. Jostain checklististä katsoin ja kaikki Floridan pelaajat pitäisi olla + logo ja seitsemän paitaa, silti, kokoelma ei ole täysi. WTF?
PS4.
Voit myös kokeilla myydä jonkun halvan kortin pois siitä ko. kokoelmasta ja ostaa kortin uudestaan. Joillakin toiminut tuo.
 

Tumppii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, Leijonat
Tietääkö kukaan miten Hutissa määräytyy online vastustaja? Rankin, Divarin, Joukkueen OVR -mukaan? Olisi mukava pelata paskalla jengillä, mutta vastaan tulee pelkkiä Datsyukeja siihen tahtiin ettei kiinnosta kokoaikaa hävitä. Olen tällä hetkellä 1. Divarissa. Pelaanko silloin vain ykkösdivarilaisia vastaan?
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Laitetaanpas päivitystä tänne tämänhetkisestä joukkueesta:

Zucker - Gaustad - Tanguay

Garbutt - fiddler - Sceviour

Hoffman - Girgensons - Wilson

Cooner - Matthias - Connoly

Sekera - Wisnievski

Bartley - Demers

Scandella - Guenin

Lehtonen
Lindbäck

Tällä hetkellä olen seiskadivarissa.
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Tietääkö kukaan miten Hutissa määräytyy online vastustaja? Rankin, Divarin, Joukkueen OVR -mukaan? Olisi mukava pelata paskalla jengillä, mutta vastaan tulee pelkkiä Datsyukeja siihen tahtiin ettei kiinnosta kokoaikaa hävitä. Olen tällä hetkellä 1. Divarissa. Pelaanko silloin vain ykkösdivarilaisia vastaan?

Ainakin uskon, että HUT:ssä online-vastustaja määräytyy divarin mukaan. Tosin en ole varma tästä ja paremmin asiasta perillä oleva valaiskoon meitä tästä jutusta.
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Tietääkö kukaan miten Hutissa määräytyy online vastustaja? Rankin, Divarin, Joukkueen OVR -mukaan? Olisi mukava pelata paskalla jengillä, mutta vastaan tulee pelkkiä Datsyukeja siihen tahtiin ettei kiinnosta kokoaikaa hävitä. Olen tällä hetkellä 1. Divarissa. Pelaanko silloin vain ykkösdivarilaisia vastaan?
Jostain kuulin, että menisi 3 divarin välillä noi pelit. Eli, jos olet 1. divarissa, niin pelaat 1.-3. divarin jengejä vastaan. Jos taas on vaikka 5. divarissa, niin sitten 4.-6 divaria, jne. Noilla joukkueiden kokonaisarvoilla, ym. ei kai ole vielä tässä vaiheessa mitään väliä, kun tuntuu huonommallakin joukkueella aina tulevan näitä supertähtiä pullollaan olevia joukkueita vastaan. Myöhemmin tuon pitäisi kai sitten tasoittua, kun enemmän pelaajia alkaa olemaan ja on enemmän mistä arpoa.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Voit myös kokeilla myydä jonkun halvan kortin pois siitä ko. kokoelmasta ja ostaa kortin uudestaan. Joillakin toiminut tuo.
Tämä toimi, kiitos vinkistä!
Ilmaispakoista napsahti kakkosjoukkueeseen ainakin Bozak, Iginla ja Brodeur.
 
Viimeksi muokattu:

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tuli hankittua joukkueeseen molariosastolle pientä kilpailua ajoittain uupuneelle Rämölle.

Lehner 750 kolikkoa, ei vissiin kovin paha hinta kaverista jolla treenipotentiaalia kyllä riittää..
 

SnT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, Ilves, Pittsburgh, Venäjä.
Tietääkö kukaan miten Hutissa määräytyy online vastustaja? Rankin, Divarin, Joukkueen OVR -mukaan? Olisi mukava pelata paskalla jengillä, mutta vastaan tulee pelkkiä Datsyukeja siihen tahtiin ettei kiinnosta kokoaikaa hävitä. Olen tällä hetkellä 1. Divarissa. Pelaanko silloin vain ykkösdivarilaisia vastaan?

Fifan puolella on ainakin tainnut olla tuo ELO käytössä. Ainakin aiheesta on viime vuosina puhuttu koko ajan enemmän. EA:n puolelta tätä ei ainakaan kai ole virallisesti missään vahvistettu.

Tässä on linkki futheadin sivuille missä on kerrottu tuosta ELO:sta, ei tarvitse hirveästi selata alaspäin, kun se löytyy. http://www.futhead.com/guides/260/the-final-in-depth-anti-handicap-elo-script-guide/

En tiedä kuinka pitkältä ajalta tuota lasketaan, otetaanko siihen vanhat versiot mukaan, onko kyse vuodesta, kuukaudesta tai viikosta. Fifan puolen forumeilla tästä on ollut todella paljon keskustelua. Itse en ole NHL:ää vuosiin enään pelannut, mutta en yhtään ihmettelisi, jos siellä olisi samanlaista systeemia käytössä.

Edit. Fifan puolella ei ainakaan tule vastustajia samasta divarista vaan siellä voi tulla mistä divarista vaan johtuen tuosta ELO:sta (?). Monelta vastustajalta on tullut kysyttyä pelin jälkeen, että missä divisioonassa on pelannut ja aika usein ollut jostain muusta divarista, kun minä itse. Esimerkkeinä, että olen kohdannut 5 tai 6 divarin pelaajana 1 divarin miehiä tai toisinpäin. Tämä siis Fifassa, kenties NHL:n puolella sama. Heittäkää joskus vastustajalle pelin jälkeen viestiä ja kysykää missä divarissa pelaa niin ehkä tämä mysteeri aukeaa taas vähän enemmän.
 
Viimeksi muokattu:

Tumbenson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tullut tässä viikonlopun aikana keräiltyä kokoelmia (Winnipeg, Calgary, San Jose, Buffalo, Carolina).

Noista palkintopakoista paras pelaaja on ollut varmaan Bozak. Että ei mitään tykkejä ole kyllä tullut, ilmeisesti vähän tuuri tasoittuu tuon yhden jumbopakasta saadun Datsyukin jälkeen. Kyseisen pelaajan pistin rahoiksi heti ja rupesin noita kokoelmia keräilemään.

Aika lopulliseksi hiottu joukkue (kemiat parannettu vaihtokorteilla niin hyviksi, kuin saa). Periaatteessa Koivun Miksun haluaisin, mutten tiiä mihin kenttään. Ykkönen toimii ns. shutdown kenttänä.

Stastny-Boyle(A)-Tarasenko
Marleau-Thornton-Semin
Granlund-C.Smith(A)-Eberle
Glass-Helm-Franzen

Hamhuis(C)-J.Johnson
Hjalmarsson-Barrie
Phaneuf-Niskanen

Bernier
Pavelec
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tullut tässä viikonlopun aikana keräiltyä kokoelmia (Winnipeg, Calgary, San Jose, Buffalo, Carolina).

Noista palkintopakoista paras pelaaja on ollut varmaan Bozak. Että ei mitään tykkejä ole kyllä tullut, ilmeisesti vähän tuuri tasoittuu tuon yhden jumbopakasta saadun Datsyukin jälkeen. Kyseisen pelaajan pistin rahoiksi heti ja rupesin noita kokoelmia keräilemään.

Huomasin saman. Oon nyt yöllä ja tän päivän aikana keräny Minnesotan, Philadelphian, San Josen, St.Louisin ja Vancouverin ja niistä saanu avata 40 pakettia ja ainoa ns hyvä kortti ollu M.Richards. Taitaa niitä kovia nimiä pudota vaan parista ensimmäisistä kerätyistä....
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Löytyykö vielä mistään sivuilta noita pelaajia, ketä noissa HUT:n joukkueissa on? Piru kun en meinaan oikein tajuta/löytää yhtä pelaajaa Buffalosta, alustana xbox360.
 

Rambonator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning, Porin Ässät
Noniin, Bishopin sain vihdoin maalille. Maksoin siitä 30 000 coinsia, mikä ei mielestäni ollut paha hinta. Nyt minulla on vihdoin kunnon maalivahti. Bishop katkaisi tappioputkeninkin ekassa pelissään. Kakkosmolari pitäisi vielä hommata, jonkun halvemman kylläkin. Ehkä joku Rämö tai vastaava.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Noniin, kolme pakettia avaamatta, mutta jätetään hautuumaan, kun kulutuskortit on täynnä.

Joukkue näyttää hyvältä, mutta ehkä pientä viilausta pelipaikoilla ja yhteensopivuudessa.

Oshie - Seguin - Okposo
Moulson - C.Smith - Stewart
Vrbata - Barkov - Granlund
McArthur - Vermette - Hodgson

Hamhuis - Wisniewski
Myers - Alzner
Gorges - Josi

Neuvirth-Enroth

Pakoista tullut kyllä kovia pelimiehiä, varsinkin yhdestä pakasta tuli kerralla Seguin ja Okposo. Näillä mennään nyt hetki ja katsellaan kuinka toimii. Olisihan se toki kiva olla nelosessa jotain oikeita duunareita, eikä peluuttaa noita miehiä siellä turhaa. Kiitos linkistä.
 

Ribals

Jäsen
Calgary kerätty ja 5 pakkaa avasin ja parhaat Nicklas Kronwall ja Derek Stepan, eli aika hyviä nostoja. Lainasin Calgaryn veljelle ja sieltä tuli Mike Green, John Carlson ja Matt Moulson. Eli suosittelen lämpimästi keräämään noita collectioneja, sieltä tulee järjestään todella kovia pelaajia. Monet ovat asiasta puhelleet. Täällä tosin varmasti jo siitä mainittu, mutta olen kännykällä ja laiska, joten en jaksa edes vilkaista. :D
 

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Onkohan netissä mitään sivustoa, mistä näkisi näiden HUT-pelaajien arvot kullakin pelikonsolilla? Helpottaisi suuresti, kun miettii tiettyjen pelaajien arvoa.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Calgary kerätty ja 5 pakkaa avasin ja parhaat Nicklas Kronwall ja Derek Stepan, eli aika hyviä nostoja. Lainasin Calgaryn veljelle ja sieltä tuli Mike Green, John Carlson ja Matt Moulson. Eli suosittelen lämpimästi keräämään noita collectioneja, sieltä tulee järjestään todella kovia pelaajia. Monet ovat asiasta puhelleet. Täällä tosin varmasti jo siitä mainittu, mutta olen kännykällä ja laiska, joten en jaksa edes vilkaista. :D

Sama. Itse tosin sain vaan Umbergeria ja Anisimovia pusseista. Ehkä sitten parempi tuuri Sabresin kohdalla, joka seuraavaksi lähtee ostoon, kunhan Flames on myyty.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
En tiedä, innostuuko tästä HUTista missään vaiheessa. En vain ymmärrä koko peliä.
  • Voinko tehdä Liigapelaajista edes suunnilleen tasaväkisiä tässä pelissä? On noita taitokortteja jonkun verran - montako niitä voi käyttää/pelaaja? Nollaantuvatko kun sopimus loppuu?

5 peliä HUTia pelattu (ikinä) ja statrit 2-3-0. Yksi peli "yksinpelillä", eli ilmeisesti konetta vastaan? Onko tuossa mitään järkeä? Saa sentään puckseja kerätty.

Tuo viides peli oli outo. Vastustaja teki Heatleylla ja 90tasojoukkueellaan neljä maalia kahdeen erään, mun veska imi kolme vetoa längistä ilman maalia. Laulauksia ehkä kymmenen. Kolmannen erän loputtua olin voittanut 7-4... mitä taas? Kudit mulle 34-21. Päätin tosin ennen kolmoserää attä kaikki tai ei mitään, taklasin kaikkea ja sain kai sillä momentumin sit?

EDIT: Sain just Ässien paidan. Kannattaako noita keräillä? Mitä siis saa, jos noita kerää?
EDIT2: Jaa, enpä tiedä sainko sittenkään. Olin tallentamassa korttia kirjastoon ja EA sanoo "tietojen tallentaminen epäonnistui". Nyt en pääse HUTiin.

Niin, ja miksi NHL-moments livestä ei saa Puckseja? Mitä hyötyö tuosta pelimuodosta sit on?
 

Jokeri82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En tiedä, innostuuko tästä HUTista missään vaiheessa. En vain ymmärrä koko peliä.

Voinko tehdä Liigapelaajista edes suunnilleen tasaväkisiä tässä pelissä? On noita taitokortteja jonkun verran - montako niitä voi käyttää/pelaaja? Nollaantuvatko kun sopimus loppuu?

Taitokortit kestää yhden pelin ellei pelaajalle myös kestokorttia laiteta. Jokaisen pelaajakortin takana lukee montako taitokorttia kyseiselle hepulle voi laittaa.

EDIT: Sain just Ässien paidan. Kannattaako noita keräillä? Mitä siis saa, jos noita kerää?
EDIT2: Jaa, enpä tiedä sainko sittenkään. Olin tallentamassa korttia kirjastoon ja EA sanoo "tietojen tallentaminen epäonnistui". Nyt en pääse HUTiin.
Täysiä joukkueita keräämällä saa palkintoina paketteja mistä saa lisää kortteja. Suosittelen aloittamaan maajoukkueiden paidoista ja logoista
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Hyvin lähtenyt Buffalon keräys käyntiin. Puolet korteista jo nyt. Mutta on melkoinen hinta Tyler Myersillä, kun 85 ovr jannusta saa halvimmillaankin pulittaa vissiin joku 16k coinsia. Hetken siis joutuu säästämään että Myersin saan ostettua.
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Tuleeko muille kaikenlaisia lapsellisia treidiehdotuksia HUT:ssa? Aina kun itse laitan jonkun kovemman pelurin (Datsjuk, Giroux, ym.) huudettavaksi, niin aina tulee vähintään se yksi paska pronssinen sopimuskortti, tms. ehdotus sinne, monesti on ollut jopa kymmeniä tuollaisia yhdestä pelaajasta pelkästään.

Mietin vaan, että kuinka helvetin lapsellista porukkaa tätä oikein pelaa?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mikähän järki näissä divaeissa on, kun joukkueet on ihan eri maailmasta? Äsken 10 divarissa tuli vastaan OLDPENS, ja niillä oli nelosketjussakin parempia pelaajia kun mulla ykkösessä. Joukkueessa mm. MG, Oshie, Franzen, Michalek, Seidenberg, Cooke, Nyquist, Niederreiter, Datsyuk. Ekan kerran oikeasti vitutti tappio. Onnistuin jopa tasoittamaan pelin 2-2, mutta sitten Pensselit teki kolmannen yksinmaalin ku joukkue n. 10 kertaa nopeampi... Itse ei toivoakaan, että olisi edes yhden pelaajan läpi päässyt syöttelemättä... Tai no ehkä yhden ;) Mutta siis piti jopa rakennella jotain että sai nuo (YV)maalit, tuo vaan käytti pelaajien ylivoimasuuttaan.

Mun ykkössentteri on Pirri... kolme änärityyppiä jengissä- Tuolla maalissakin Viktor Fasth, mutta joku 60level paskuus.
 

Hammeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Minnesota Wild, Juventus
Ei kellään sattuisi PS4:lla olemaan Calgaryn ensimmäistä kotipaitaa jonka voisin lainata ihan vain hetkeksi? Halvimmat taisi olla jotain 3-4k mitä katselin, enkä kyllä ala sellaista hintaa pulittamaan mistään paidasta.

E: Mäni jo. Kiitokset Jokeri82:lle!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös