NHL 14 HUT (PS3)

  • 55 933
  • 169

Pioneeripoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Sapko, Lufc
Täällä olisi vaihdossa AHL:n Albany Devils...
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Nyt olisi kaupan Sedinin siskoksista se kauniinpi,Daniela.Kiinnostaiskos ketään täältä hommata itselleen 0 ottelua pelattu Sedin?100K+ kiekkoa olisi hakusessa.Vaihtoa voi myös ehdotella mutta vähintään yksi n. 50K pelaaja pitäisi olla vaihdossa mukana.
 

LemonIce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators, SaiPa
Mikäli halukkaita pucksien ostajia löytyy niin minulla olisi myynnissä reilu miljoona. Ottakaa yhteyttä YV:llä niin neuvotellaan hinnasta.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Onko muilla HUT tökkinyt parina viimepäivänä? "Tietojen siirrossa ongelma" tms. koko ajan...
 

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Täältä löytyy myös puckseja myytäväksi. 10 euroa/100k puckseja tai isommissa erissä hieman voi hintaa tiputtaa. Kyselyt yv:llä.

Reilu 1,5 miljoonaa löytyy.

Edit: Nordea pankkina.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
On se hienoa että löytyy teidän kaltaisia munanaamoja,jotka harrastaa joukkueiden treidausta sadan oman tilin kautta ja kuittaa siitä bonukset.
Saadaan varmasti pysymään tähtipelaajien hinnat katossa.

Ja löytyy vielä pokkaa tulla myymään kiekkoja tänne,vittu mitä toimintaa.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
On se hienoa että löytyy teidän kaltaisia munanaamoja,jotka harrastaa joukkueiden treidausta sadan oman tilin kautta ja kuittaa siitä bonukset.
Saadaan varmasti pysymään tähtipelaajien hinnat katossa.
Ellei homma ole parissa viikossa muuttunut, niin tuota tilien välillä kierrättämistä omien tilien välillä ei enää pysty tekemään. Kavereiden kanssa sitten voi vaihdella, mutta sitä mä en henkilökohtaisesti pidä mitenkään epärehellisenä. EA viilaa kuluttajaa siihen malliin linssiin joka vuosi, että hyvä vaan, mikäli ylimääräisistä puckseista saadut rahat menevät kuluttajan, eikä peliyhtiön taskuun.

Ei se tarvitse kuin napata pakasta Crosby, niin heti on miljoonan verran puckseja laittaa myyntiin, mikäli niitä ei itse tarvitse. Mikä siinä on väärin?
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Ellei homma ole parissa viikossa muuttunut, niin tuota tilien välillä kierrättämistä omien tilien välillä ei enää pysty tekemään. Kavereiden kanssa sitten voi vaihdella, mutta sitä mä en henkilökohtaisesti pidä mitenkään epärehellisenä. EA viilaa kuluttajaa siihen malliin linssiin joka vuosi, että hyvä vaan, mikäli ylimääräisistä puckseista saadut rahat menevät kuluttajan, eikä peliyhtiön taskuun.

Ei se tarvitse kuin napata pakasta Crosby, niin heti on miljoonan verran puckseja laittaa myyntiin, mikäli niitä ei itse tarvitse. Mikä siinä on väärin?

Totta toki tuo,enkä itsekkään pidä sitä täysien joukkueiden vaihtoa nyt niin arveluttavana.Mutta,2 myynti-ilmoitusta kiekoista vähän ajan sisään on ainakin mun mielestä vähintäänkin mielenkiintoinen sattuma.
 

motamoro

Jäsen
Totta toki tuo,enkä itsekkään pidä sitä täysien joukkueiden vaihtoa nyt niin arveluttavana.Mutta,2 myynti-ilmoitusta kiekoista vähän ajan sisään on ainakin mun mielestä vähintäänkin mielenkiintoinen sattuma.
Minulla on myös Xboxin puolella 1,5 miljoonaa pucksia, ei tosin myynnissä. Omaisuus hankittu täysin rehellisellä huutokaupalla n. 1 kk aikana. Ensin Euroopan jengeistä 15k ja kun rahaa oli niin siirryin NHL:ään. Osta halvalla, myy voitolla. Ja tähän vielä lisänä collectionbonus niin oikeasti nopeasti tuollaisen miljoona kiekkoa saa kerättyä. Pahinta mitä tässä pelissä voi tehdä on ostaa noita pakkauksia, viime viikolla ostin yhden 50k limited edition pakkauksen ja 12 pelaajan jälleenmyyntiarvo oli yhteensä ehkä 9k.
Tietysti jos joku oikeasti noita kusettamalla kerää niin virtuaalista keskaria heille. Osoitan vain että tuo on rehellisestikin mahdollista.

Ja kyllähän tähtipelaajien arvotkin lopulta laskevat kun pelaajilla ei ole uria ja EA jatkuvasti syöttää uusia ale-paketteja joita porukka ostaahullunkiilto silmissä -> pelaajien määrä kasvaa ja hinta laskee.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Minulla on myös Xboxin puolella 1,5 miljoonaa pucksia, ei tosin myynnissä. Omaisuus hankittu täysin rehellisellä huutokaupalla n. 1 kk aikana. Ensin Euroopan jengeistä 15k ja kun rahaa oli niin siirryin NHL:ään. Osta halvalla, myy voitolla. Ja tähän vielä lisänä collectionbonus niin oikeasti nopeasti tuollaisen miljoona kiekkoa saa kerättyä. Pahinta mitä tässä pelissä voi tehdä on ostaa noita pakkauksia, viime viikolla ostin yhden 50k limited edition pakkauksen ja 12 pelaajan jälleenmyyntiarvo oli yhteensä ehkä 9k.
Tietysti jos joku oikeasti noita kusettamalla kerää niin virtuaalista keskaria heille. Osoitan vain että tuo on rehellisestikin mahdollista.

Ja kyllähän tähtipelaajien arvotkin lopulta laskevat kun pelaajilla ei ole uria ja EA jatkuvasti syöttää uusia ale-paketteja joita porukka ostaahullunkiilto silmissä -> pelaajien määrä kasvaa ja hinta laskee.


Jep,en siis mitenkään kielläkkään ettei tota miljoonaa saisi kerättyä.Ja tuulimyllyjä vastaan taisteluahan tämä mun osalta on joten antaa olla.

Ihan esimerkkinä niin olen itse pakoista saanut kerran Stamkosin sekä kerran Malkinin,eli kyllä juuri niinkuin ylläkin todettiin niin sitäkin kautta se miljoona kiekkoa on hyvin mahdollista saada.Suurin osahan niistä pakoista on tosiaan pelkkää kuraa,mutta kyllä joskus edes osuu.

Pelatkoon kukin miten haluaa sekä käyttäköön rahat miten haluaa.
Peace.
 

LemonIce

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ottawa Senators, SaiPa
Ihan rehellisesti on kiekot hankittu, mutta ei ole mikään ihme, kun suomen maassa ollaan, että kateellisia paskoja löytyy jokapuolelta. Osta pakkoja ja pullata sieltä pari hyvää pelaajaa niin kas kummaa sulla onkin pari miljoonaa. Tai kyttäile sitten sitä vaihtokauppaa ja poimi sieltä halvalla ja myy pois kalliilla.

Ennemmin minä otan Malkinista ~90e, kun pidän sitä hutti joukkueessa. Pärjään paskemmillakin pelaajilla.
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulipa mielenkiintoinen jengi vastaan äsken. NHL-PRO-GAMER oli vastustajan nicki, ja joukkue oli ehkä hitusen Visalla täydennetty. Gretzky, Nash, Gaborik, Zetterberg, Duchene, yms. hyökkäyksessä. Viivalla ryhtiä pitivät Phaneuf, Byfuglien, Karlsson ja Tyler Myers. Käytännössä koko nippu täynnä ykköskentän jätkiä, mutta pelata tuo ei osannut. Toki takkiin tuli, mutta jokaisen maalin vastustaja teki lämärillä viiksien välistä yläkulmaan. Hyi, toivottavasti ei enää koskaan tule vastaan.
 

Up089

Jäsen
Suosikkijoukkue
FLA, JYP, KeuPa HT
Kyllä tosiaan ärsyttää kyseiset jampat jotka koijjaamalla ovat saaneet kaikki huippupelaajat omaan joukkueeseen.

Mutta kovalla työllä ja uurastuksella olen saanut voitettua muutaman heistä, ja huvittavaa pelin jälkeen kun tulee viestiä tyyliin: "f**king p*ssy learn to play", "lucky assh**e" ym kaikkea maan ja taivaan väliltä.

Itellä onkin tapana sano perään vaan että joo, olit kyllä paljon parempi ja mulla vaan pomppi tänään. Sori jos pahotit mieles.

Tosin on kyllä itelläkin ihan ok joukkue, hankittu periaatteessa pelkästään pelaamalla. (Muutama ilmaispaketti tietty)

Voracek-Lecavalier-Giroux
Marchand-Krejci-Skinner
Clencross-Cammaleri-Grabner
Heatley-Filppula-Havlat

Alzner-Carlson
Edler-Bieksa
Hedman-Salo

Bishop
Lindbäck
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Nyt kun jonkun aikaa on tullut 1. divarissa tuota tahkottua,niin tosiaan on useasti hyvin yksiulotteiseksi mennyt tuo vastustajien pelityyli.Kenttänä kansainvälinen "lentokenttä" ja taktiikkana leikata siniviivan jälkeen sisään ja lämätä juurikin viiksiltä etuyläkulmaan.Melko helppo puolustaa pois mutta useasti onnistuu kuitenkin sen 1. kerran ainakin pelissä vastustaja tällä rokottomaan.

Oma jengi on vakiintunut nyt tälläiseksi,Kopitarin,Doughtyn sekä muiden Kings jätkien HL kortteja odotellessa:

Simmonds - Kopitar (a) - Carter
Lucic - Bergeron (c) - Giroux
Carcillo (mov) - Ott - Neil
S.Thorton - Z.Konopka - Parros (mov)

Chara - Doughty (a)
Phaneuf - Voynov (HL)
Scuderi - Greene (HL)

Scrivens (HL)
Lehtonen

3. ketju toimii aivan loistavasti,kiekkoa päätyyn ja pommittajat perään.Monta maalia tullut tehtyä juuri heittämällä keikko heti punaviivan jälkeen päätyyn ja mentyä Neilillä perään,taklattua/väännettyä pakki pois kiekosta ja toimitettu kiekko maalille jossa Ott ja Carcillo hakkaamassa sitä sisään.4. ketju pärjää myös yllättävän hyvin,vaikea saada herroilta kiekkoa pois kun pyörivät kulmissa.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Rick Nash - Matt Duchene - Adam Henrique (C)
Patrik Elias (A) - Eric Staal - Nathan Horton
Jussi Jokinen - Travis Zajac - Jaromir Jagr (Mov)
David Clarkson - Jordan Staal - Michael Ryder

Jay Bouwmeester (A) - Alex Pietrangelo
Alexander Edler - Adam Larsson
Johnny Boychuk - Cody Franson

Cory Schneider
Martin Brodeur (HFC)

Nash on vedetty pakasta. Jännä yhteensattuma, että juuri Nashin kohdalla mietin, että pitäisikö hommata, mutta en ikinä raaskinut. Sitten pamahti pakasta. Kemiat 98.

Kokonaisuutena olen aika tyytyväinen. Juuri äsken tuli 8750 pakasta Ryan Miller, jonka myynti pamautti pucksit lähelle 300 000. Patrick Kane olisi hakusessa, en vaan vielä tiedä, että miten sijoitan, että saisin hyvän kemian. Tuolla tuntuu oikeasti olevan merkitystä. Haluaisin Duchenin, Nashin ja Kanen samaan kentälliseen, mutta ei tule 99 kemiaa tuolla vh-pr-tl -yhdistelmällä.

Aa joo ja kaikki pucksit on kerätty sillä metodilla, että pelin alussa tuli 50k bonareita 13:sta ja niillä tuli avattua pakka ja heti pamahti Bergeron, jonka sain myytyä silloin vielä hintaan about 100k. Siitä sitten keräilemään joukkueita jne. Kierrättänyt en ole eri accoilla, tuntuu ajatuksenakin jo ihan vitun työläältä. Siinä on oma viehätyksensä, kun kerää nuo joukkueet tuolta marketista ja sitten myy ne samaa kautta pois. Änärijengejä on tosin vasta joku vajaa kymmenen tullut kasattua, euroopasta ja AHL:stä enemmänkin.
 

SilkySmooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Arsenal FC
Rick Nash - Matt Duchene - Adam Henrique (C)
Patrik Elias (A) - Eric Staal - Nathan Horton
Jussi Jokinen - Travis Zajac - Jaromir Jagr (Mov)
David Clarkson - Jordan Staal - Michael Ryder

Onpahan epäloogiset hyökkäysketjut, ei millään pahalla. Toki jokanen saa rakentaa joukkueensa miten huvittaa ja teikäläisellä näkyy Devilsien kannattaminen tuossa. Näyttäisi mun silmään jo paremmalta kun esim. vaihtaisi Henriquen ja J. Staalin päittäin.

Itsellä tällaista settiä:
Marleau (A) - Spezza (C) - Ryan (A)
Benn - Duchene - Carter
Landeskog - Stastny - Parenteau
Cole - Peverley - Purcell

McDonagh - Girardi
Yandle - Carlson
Meszaros - Bogosian

Smith, Lehtonen, Markström

Reservistä lötyisi mm. Lupul, Zajac, Cammaleri, Roy, Stewart, Filppula, Michalek jne. jne., mutta oon sen verran mieltyny noihin mun alempien kenttien kavereihin että pidän mielummin ne. Tavoitteena olis hommata HUTL Carlson ja Yandle, joista saisi kivikovan kakkosparin.
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Nyt tuli pitkästä aikaa pelattua HUT matsi, joka oli todella viihdyttävä. Tasainen vääntö jossa kumpikaan ei antanut hevillä periksi, vaan paljon rangaistuksia ja tappeluja.

Vastustaja pääsi todella halvalla maalilla ensin johtoon, jossa pelasin alivoimaa ja Boychuk on maalin takana ahdistettuna ja yritän purkaa, mutta laukaus osui maalinverkkoon, josta se kimposi ylöspäin ja sieltä tippui Lindbäckin selkään josta Andy sitten huitoi sen verkkoon. Tuossa vielä videona:
munaus | EA SPORTS

Pääsin tasoihin Ryan O'Reillyn läpiajo maalilla ja ohi Travis Zajacin maalilla maalinedus hässäkässä. Vastustaja tuli tiukan väännön jälkeen tasoihin ylivoimalla ja se oli tehty maali.

Peli muuttui loppuvaiheilla äkkikuolema peliksi, jossa pienikin virhe saattoi kostautua. Minuutti ennen varsinaisen peliajan loputtua mun O'Reilly saa jäähyn ja joudun pelaamaan loppuun alivoimalla. Huikea loppu, kun ensin Zajac pääsee läpi, mutta vastustajan puolustaja tökkää viime hetkellä kiekon lavasta. Vastahyökkäys siitä ja kiekko osui tolppaan josta se kimposi uudestaan Travis Zajacille, joka ei toista kertaa munaa ja laittaa kiekon varmasti ohi veskarin vain puoliminuuttia ennen peliajan päättymistä.

Ja noihin lukuihin matsi päätty ja todella hyvä mieli voitosta.
 

Ligget

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voisko joku asiantuntija kertoa mitä hyötyä tosta golden ticketistä on? Sain sellasen pakasta ei minkään valtakunnan hajua mitä sillä voi tehdä..
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Ei sillä mitään voikaan tehdä,15K kiekkoja pitäisi kilahtaa heti tilille kun sen omaan kokoelmaan olet lähettänyt.
 

Up089

Jäsen
Suosikkijoukkue
FLA, JYP, KeuPa HT
Eilen oli jännä tilanne HUTin rookie turnauksessa.
Välierä, ja tappiolla kolmanteen erään mentäessä 1-4.
Pari ensimmäistä minuuttia armotonta hakkaamista mutta ei mistään sisään, sitten yksi poikittaissyöttö ja one-timer etuyläseen.
Tämän jälkeen momentum siirtyikin mulle ja lopulta pääsin tasoihin kun minuutti oli peliaikaa jäljellä. Lopulta 5-4 voittomaali tuli kun 5sek peliä jäljellä.
Huikee peli!

Finaalissa sitten tulikin sellanen perseraiskaus että oksat pois. Tuntu et kaveri jotenkin huijaa, kaikki pelaajat meni 200% kovempaa ja kaikki vedot sisään. Taisi päättyä jotain 7-1. Onko tossa jotain hämärää millä porukka voittaa noita pelejä? Siis jos esim. puolustaja Hillen saa todella helposti Giroux:n kiinni läpiajossa?!
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Hieman alkaa ottamaan päähän tämä Superkultapaketti (Premiumin) tarjonta, kun se on antanut mulle vain Jiri Hudlerin ja mun kaveri on vetäissyt siltä Team of the week -pelaajia Tavares ja Dubnyk. Sitten myös Goncharin 1200 game kortin ja vielä tavallisen P.K Subbanin. Kaikki nämä puolentoista viikon sisällä.

Tuo kaveri takoi tuolla Subbanilla yli 200k:n voiton huutokaupassa ja itse joudun keräämään rahoja pelaamalla ja käymällä päivittäin paikalla, kun muuten puckseja ei tipu. Pitää ottaa vielä huomioon, että hän ei ole käyttänyt peliin yhtään oikeaa rahaa ja mä olen ostanut yhden erikoispakan oikealla massilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös