NHL 14 GMC-Liiga (PS3)

  • 9 844
  • 65

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
GM Connected -liiga, jossa kaikki mahdolliset pelit pelataan itse.

Säännöt
-Kaikki mahdolliset pelit pelataan itse. Jos on kuitenkin reissua, työkiireitä tai muuta vastaavaa, niin ilmoitukset etukäteen ja botti päälle, että vastustaja voi pelata pelit.
-Joukkueet varataan nopeusjärjestyksessä liittymisen yhteydessä.
-Aikataulujakso: 2 viikkoa ja simulointi maanantaisin ja torstaisin
-Treideissä järki mukana, ei Crosby <---> 7. kierroksen varausvuoro. Tietokoneen kanssa ei treidata.
-Maalivahtien maksimi pelimäärä runkosarjassa: 62 peliä.
-Koitetaan pelata oikeen olosta lätkää ja ei tietoisesti haeta bugi maaleja. Jos tietty pelaaja saa tarpeeks varotuksia eikä muuta pelitapaansa nii saa monoa.
-Pelit pelataan loppuun asti, jos lähtee turhaan jatkuvasti, lentää pihalle.
-Chatin käyttö pakollista, siellä sovitaan peleistä ja treideistä. webchat.quakenet.org, huoneen nimi: #JatkisGMCps3
-Jokainen tekee tunnukset liigan omalle foorumille, ja laittaa käyttäjätunnukseksi Jatkoajan tunnuksen.
-Tarkemmat säännöt löytyy liigan omalta foorumilta.


Joukkueet: Jatkoajan tunnus (PSN-tunnus)
Anaheim Ducks -
Boston Bruins - Spidy#29 (Peteee29)
Buffalo Sabres - HokiHero (HarskiH)
Calgary Flames - Bourque#77 (MuDKoRn)
Carolina Hurricanes -
Chicago Blackhawks -
Colorado Avalanche - (WATCHMEN2236)
Columbus Blue Jackets - (vilmi)
Dallas Stars - (akseli90)
Detroit Red Wings - (joona-21)
Edmonton Oilers -
Florida Panthers - (guti14rm)
Los Angeles Kings - Beergenheim20 (J-Bo_4)
Minnesota Wild -
Montreal Canadiens - (hahlyveli)
Nashville Predators -
New Jersey Devils -
New York Islanders - Śmierć (LajeFHR)
New York Rangers -
Ottawa Senators - Sämpylä (samivaa)
Philadelphia Flyers -
Phoenix Coyotes - kamenski (kamenski)
Pittsburgh Penguins - Haastattelija (thcnuusku)
San Jose Sharks - (tmslash)
St. Louis Blues -
Tampa Bay Lightning - (tuke61)
Toronto Maple Leafs -
Vancouver Canucks -
Washington Capitals - nixon74 (ninppa)
Winnipeg Jets - (jamppahattu_)
 
Viimeksi muokattu:

Ranksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
St. Louis Blues
PSN: Rankaisija_
Joukkue: St. Louis Blues
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
7/13 pelaajalla on nyt tunnukset joukkueen foorumille.

Käykääs muutkin rekisteröitymässä!

NHL 14 Ps3 Liiga <--- joukkueen foorumi

Nyt 10/13 kirjautunut palstalle. Käykääs loputkin siis sinne tunnarit tekemässä, ei kestä kun muutaman minuutin.

Liiga on nyt luotu ja löytyy nimellä Jatkis GMC

Liiga lähtee käyntiin, kun on saatu 20 pelaajaa liittymään liigaan pleikkarin puolella! Vielä siis 7 vähintään tarvitaan, eli pyytäkääs kavereitanne mukaan! Jos ei ole Jatkoaikaan tunnareita, niin laittakaa mulle pleikkarilla viestiä, PSN: jami-123
 

DefenceX

Jäsen
Ihan justiinsa menee hermot... Olen yrittänyt nyt kahtena päivän putkeen rekiteröityä foorumille, mutta valittaa kerta toisensa jälkeen seuraavaa; Väärä vastaus yhteenlaskutehtävään... Vastaushan on mitä ilmeisemmin kahdeksan, mikäli olen matikan tunneillani jotain oppinut.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Nyt on saatu jo 22 pelaajaa kasaan! Muistutan, että liiga starttaa, kun pleikkarin puolella on kaksikymmentä pelaajaa liittynyt liigaan, tällä hetkellä kymmenen on jo liittynyt. Liigan nimi siis pleikkarilla Jatkis GMC.

Laitoin yksityisviestillä viestiä niille, jotka eivät ole vielä liittyneet liigan omalle foorumille: NHL 14 Ps3 Liiga. Foorumin käyttö on siis pakollista! Te, ketkä olette foorumilla, laittakaa sinne ainakin oma joukkueketju omaan osioonsa ja sinne siis ainakin joukkueen kokoonpano.
 
Viimeksi muokattu:

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
PSN-tunnus: LajeFHR
Joukkue: NY Islanders
 

HokiHero

Jäsen
Ilmoittaudun mukaan Buffalo Sabresina. PSN: HarskiH

Olen ensikertalainen tälläisessä liigassa joten sivistäkää vaan suoraan jos tulee jotain virheitä. Osallistumaan pystyn aktiivisesti.
 

HokiHero

Jäsen
Ilmoittaudun mukaan Buffalo Sabresina. PSN: HarskiH

Olen ensikertalainen tälläisessä liigassa joten sivistäkää vaan suoraan jos tulee jotain virheitä. Osallistumaan pystyn aktiivisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös