NHL 13 (xbox360 & ps3)

  • 359 016
  • 1 349

Villemix

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins
Mä saattaisin olla kiinnostunut vastaavasta tuolla Xbox360 puolella, olisko joku muukin? Ite en välttämättä suoriutuisi komissaarina hyvin, omat aikataulut on hyvin epämääräisiä.
 

Anonymous

Jäsen
Juu kyllä se pelkkä managerina toimiminen kuulostaisi hyvälle.

Voisin tulla Xbox360 puolella mukaan.
 

pullopoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vähän eksoottinen bugi iski tänään be a prota (offline) pelaillessa. Vastustaja rikkoo ja heille on tulossa jäähy, kiekko on minun jengin hallussa ja ollaan nousemassa omalta alueelta vastustajan maalia kohti. Sitten siinä punaviivan paikkeilla huomaan että vastustajan maalivahti on menossa vaihtoon ja samalla tietokone (minun jengistä siis) laittaakin näppärästi limpun tyhjään maaliin. Mietin vaan että onko tälläistä kellään vielä osunut kohdalle?
 

bläkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Saintly City & Länsirannikko
Vähän eksoottinen bugi iski tänään be a prota (offline) pelaillessa. Vastustaja rikkoo ja heille on tulossa jäähy, kiekko on minun jengin hallussa ja ollaan nousemassa omalta alueelta vastustajan maalia kohti. Sitten siinä punaviivan paikkeilla huomaan että vastustajan maalivahti on menossa vaihtoon ja samalla tietokone (minun jengistä siis) laittaakin näppärästi limpun tyhjään maaliin. Mietin vaan että onko tälläistä kellään vielä osunut kohdalle?

Ei oo kyllä tollasta käynyt, vaikka be pro:ta oon tässä hiukan jauhanutkin. Itellä pelinrakentaja KH ja ovr 88, kolmas kausi.

Olisiko niin, että sullekin olis ollu tulossa jäähy, ja sun tietokonepelaaja vain "huitaisee" kiekon maaliin, ja tuomari ei vihellä peliä poikki, koska sun "huitaisijalla" ei sitten tulkinnan mukaan ollut kiekko "hallussa".. Vaikuttaa silti kyllä bugilta.

Onha tossa kans niitä bugeja jonkin verran. Jos ite otat jäähyn, kaveri pyörittää peliä, yrität mennä vaihtoon, niin pelaaja jää luistelemaan vaan sitä vaihtoaition laitaa päin.
 

Haastattelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Winnipeg Jets
Vähän eksoottinen bugi iski tänään be a prota (offline) pelaillessa. Vastustaja rikkoo ja heille on tulossa jäähy, kiekko on minun jengin hallussa ja ollaan nousemassa omalta alueelta vastustajan maalia kohti. Sitten siinä punaviivan paikkeilla huomaan että vastustajan maalivahti on menossa vaihtoon ja samalla tietokone (minun jengistä siis) laittaakin näppärästi limpun tyhjään maaliin. Mietin vaan että onko tälläistä kellään vielä osunut kohdalle?

Minulle on. Minun joukkueeni hallussa oli kiekko ja vastustajalle jäähy tulossa. Ilmeisesti sitten oman joukkueeni pelaaja otti itsekin jäähyn, mutta jostain syystä peliä ei vihelletty poikki, vaan vastustajan maalivahti lähti penkille. Siitä sitten kiekko tyhjään maaliin ja tilastoihin maali siirretyn rangaistuksen aikana.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
EA:han on vekkulisti jättänyt palkkakatot kokonaan pois liigasta, joten sain realistisesti heti Ilvekseen 4x 7miljoonan sopparilla pelaavia pelaajia, kun testasin tuota kausimoodia SM-liigalla. It´s in the game. Voi elämä.

Toimiihan tuo tosin jos pistää konetreidit pois päältä, eikä signaile ketään. Kai.
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Toimiihan tuo tosin jos pistää konetreidit pois päältä, eikä signaile ketään. Kai.

Tai menet ennen kun aloitat kauden kokoonpanojen muokkaukseen ja heitat kaikki vapaat pelaajat muihin Euroopan sarjoihin (menee noin 15 min) ja tallennat uuden kokoonpanotallennuksen jos niilla alkuperaisilla kokoonpanoilla on jotain merkitysta
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Miten näihin Jatkoajan GM Connected -liigoihin pääsee mukaan, vai pääseekö?
Ilmoittaudu vaan ketjuissa mukaan tai varalle. Tällä hetkellä taitaa jokainen liiga olla täynnä jos puhutaan Xbox alustasta mutta porukkaa vaihtuu jonkun verran ja mukaan otetaan varalla olevia nimimerkkejä. Joten rohkeasti vaan ketjuihin kirjoittamaan että haluaisit mukaan. Joukkuetta varmaan on vaikea valita ja saat sen porukan mikä vapautuu.
 

emz1

Jäsen
Onko kukaan törmännyt ongelmaan GM Connectedissa että jakso ei jostain syystä vaihdu eteenpäin vaikka kaikki pelit on pelattu. Runkosarja on paketissa comimatsien simulointia lukuunottamatta mutta kun yrittää siirtyä playoffseihin niin siirron jälkeen tulee vain edellinen jakso ruutuun eikä mitään tapahdu.

EA kusee nilkoille taas.
 

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuulostaa todella houkuttelevalta, mutta mitä käytännön tekoja tämä vaatii ja käykö kaikille konsoleille? Täältä päin löytyy PS3.

Onnistuuko yksinkertaisuudessaan niin, että laitan haluamani kappaleet kyseiseltä sivustolta muistitikulle, josta siirrän ne PS3:lle?
Tuohon Merovingin ensimmäiseen kysymykseen ei ole tullut vastausta, enkä myöskään googlaamalla saanut asiaan varmuutta. Mulla on käytössä xbox, ja omat biisit pitäisi saada pyörimään pelissä.

Muistitikulla olisi nyt settilista valmiina, enää pitäisi saada se boxille. Osaisiko joku auttaa miestä mäessä?
 

motamoro

Jäsen
Tuohon Merovingin ensimmäiseen kysymykseen ei ole tullut vastausta, enkä myöskään googlaamalla saanut asiaan varmuutta. Mulla on käytössä xbox, ja omat biisit pitäisi saada pyörimään pelissä.

Muistitikulla olisi nyt settilista valmiina, enää pitäisi saada se boxille. Osaisiko joku auttaa miestä mäessä?

Et tee muistitikulla Xboxilla mitään. Ainoa vaihtoehto on polttaa biisit CD:lle ja siitä ripata Xboxin kovalevylle, tämän jälkeen saat valittua soittolistan jonka tallensit kovalevylle valittua pelistä soittolistaksi. Microsoftilta kyllä hyvin suunniteltu kyseinen toiminto, varmasti olisi ollut mahdotonta tehdä mahdolliseksi .mp3 tiedostojen siirtäminen muistitikulta kovolle...
 

Juna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Et tee muistitikulla Xboxilla mitään. Ainoa vaihtoehto on polttaa biisit CD:lle ja siitä ripata Xboxin kovalevylle, tämän jälkeen saat valittua soittolistan jonka tallensit kovalevylle valittua pelistä soittolistaksi. Microsoftilta kyllä hyvin suunniteltu kyseinen toiminto, varmasti olisi ollut mahdotonta tehdä mahdolliseksi .mp3 tiedostojen siirtäminen muistitikulta kovolle...
Ahaa, kiitos vastauksesta. On se kumma, kun aina Microsoftin ohjelmia käyttäessä on kaikki niin monimutkaista verrattuna kilpailijoiden tuotteisiin.
 

Krrusty

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Barca
Joku varmaan osaa kertoa mistä johtuu, että eilen kaverin kanssa pelatessa minulle yhtäkkiä ilmestyi aina hyökkäysalueelle päästessäni jotain apuviivoja kentälle? Viivat kertovat minne kannattaa mennä ja sijoittua jne. Tänään pelatessa yksin apuviivat olivat vieläkin päällä? Koitin itse etsiä jotain säätöpaikkaa mistä saa pois mutta mistään en löytänyt.
 

Plair

Jäsen
Joku varmaan osaa kertoa mistä johtuu, että eilen kaverin kanssa pelatessa minulle yhtäkkiä ilmestyi aina hyökkäysalueelle päästessäni jotain apuviivoja kentälle? Viivat kertovat minne kannattaa mennä ja sijoittua jne. Tänään pelatessa yksin apuviivat olivat vieläkin päällä? Koitin itse etsiä jotain säätöpaikkaa mistä saa pois mutta mistään en löytänyt.

Vaikeustaso? Mielestäni helpoimmalla/helpoimmilla vaikeustasoilla nuo apuviivat ovat automaattisesti päällä. Laittakaa seuraavan kerran vastakkain pelatessanne vaikeustaso vaikka supertähdeksi.
 

Krrusty

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Barca
Vaikeustaso? Mielestäni helpoimmalla/helpoimmilla vaikeustasoilla nuo apuviivat ovat automaattisesti päällä. Laittakaa seuraavan kerran vastakkain pelatessanne vaikeustaso vaikka supertähdeksi.

Pelasimmme supertähti-tasolla. Ja tänään pelasin onlinessa ja sielläkin ne viivat olivat näkyvissä. Eihän online pelit ole helpoimmalla tasolla.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Joku varmaan osaa kertoa mistä johtuu, että eilen kaverin kanssa pelatessa minulle yhtäkkiä ilmestyi aina hyökkäysalueelle päästessäni jotain apuviivoja kentälle? Viivat kertovat minne kannattaa mennä ja sijoittua jne. Tänään pelatessa yksin apuviivat olivat vieläkin päällä? Koitin itse etsiä jotain säätöpaikkaa mistä saa pois mutta mistään en löytänyt.

Luonut omia kuvioita?
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eilen tuli vähintäänkin mielenkiintoinen bugi vastaan pelatessani Be a GM -pelimuotoa. Peli päättyi varsinaisen peliajan jälkeen tasan ja 3. erän päättyessä vaihdoin jatkoajalle "aloittavaksi" ketjuksi nelosvitjan. Jatkoajan alkaessa nelosvitja oli kokonaisuudessaan jäällä eli 3 hyökkääjää ja 2 pakkia ja vastustajalla oli vain 2+2 miehiä. Ja kyseessä ei ollut mikään alivoima tilanne. No aikani pyöritettyä jatkoajalla vastustaja sai jäähyn ja jäähyn alkaessa oli taas normaalisti 4vs3 peliä. Siinä tein sitten voittomaalin. Mutta onko muilla käynyt noin jatkoajalla, että olisi saanut pelata 5vs4 ylivoimaa syyttä?
 

FiFi93

Jäsen
Suosikkijoukkue
New Jersey Devils, Česká republika
Mutta onko muilla käynyt noin jatkoajalla, että olisi saanut pelata 5vs4 ylivoimaa syyttä?

On. Pari kertaa on kaynyt online-peleja pelatessani niin, etta keskialoituksessa on kaksi pelaajaa "paallekkain", jotka eroavat sitten, kun pelaajat paattavat lahtea eri suuntiin.
 

Lämpö

Jäsen
Jos on yksi nhl-peli ja siinä on yksi verkkolupa, niin eikö ole mahdollista pelata sitä änäriä kahdella pleikalla (tai siis lähinnä ladata kokoonpanoja? Epämääräisesti selitetty, mutta:
Pelaan kotona änäriä ja käytän verkkolupani tietenkin siinä.
Menen kaverille pelaamaan, joka ei omista NHL13 ja haluamme ladata kokoonpanot, mutta kaverin kone vaatii verkkolupaa, joka on jo käytetty minun playstationiin.

Onko tota mahdollista jotenkin kiertää tai saako jostain noita verkkolupia?
 

Metsuri #37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos on yksi nhl-peli ja siinä on yksi verkkolupa, niin eikö ole mahdollista pelata sitä änäriä kahdella pleikalla (tai siis lähinnä ladata kokoonpanoja? Epämääräisesti selitetty, mutta:
Pelaan kotona änäriä ja käytän verkkolupani tietenkin siinä.
Menen kaverille pelaamaan, joka ei omista NHL13 ja haluamme ladata kokoonpanot, mutta kaverin kone vaatii verkkolupaa, joka on jo käytetty minun playstationiin.

Onko tota mahdollista jotenkin kiertää tai saako jostain noita verkkolupia?
Jos kyse on yksittäisestä kokoonpanon lataamisesta, niin verkkoluvan kahden päivän ilmainen kokeilu voepi toimia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös