NHL 13 (xbox360 & ps3)

  • 358 592
  • 1 349
Mutta jos mainostus on ollut tätä, niin kyllähän sieltä pakko on tulla jotain mullistavaa. Skill Stick oli jotain niin uutta ja huikeaa, että se mullisti koko pelisarjan ja odotukset on isot koska onhan tässä nyt menty NHL 09-10:stä asti lähes samoissa merkeissä ja mielestäni esim. 11 näistä paras on ollut ja huonoin viime vuoden teos.

Toivotaan juurikin tuota FIFA:n kaltaista fysiikkamoottoria, että saadaan vihdoin tuo arcade-tunnelma veke lätkäpeleistäkin. 11:sta oli mielestäni realistisin.
 

eagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Pittsburgh
Änärihän tunnetusti seuraa aina vuoden fifaa perässä näissä uudistuksissa. Enkä usko että tämä vuosi tekee poikkeusta. Fifaan tulee tänä vuonna ihan uudet fysiikkamoottorit ym ym. Joten veikkaan että änäriin ne tulee sit vasta 14:sta.

Lähes poikeuksetta siis fifa on änäriä vuoden "edellä". Vaikka pelit on sinäänsä ihan erit niin samoja juttuja tuodaan änäriin vuoden viiveellä.

Katotaan sitte vuoden päästä osuinko oikeaan.

Itseasiassa jo viime vuonna FIFA:ssa hypättiin siihen että kaikki kentällä vedetään puhtaasti fysiikan lakien mukaan(joskus toki vähän bugaa) eikä mitään enää tehdä sen mukaan että "mikä animaatio tähän sopisi". Nyt FIFA 13:ssa sitten tuo menee vielä eteenpäin. Jos näitä jotenkin keskenään kilpailuttaisi, niin tuntuu tosiaan että FIFA:ssa yritetään oikeasti kokoajan tavoitella kohti oikeaa fudista menemistä ja NHL:ssä suurin osa kehityksestä on kosmeettisia tai muuten irrallisia(esim. kulmaväännöt). Pelkästään tuo fysiikkamoottori on antanut itselle valtavasti FIFA:n. Mutta se onkin sitten toisen otsikon asia.

Toki useampi innovaatio FIFA:sta sopisi NHL:n, eli ensin tuo fysiikka ja sen jälkeen se että vastustajan pelaajat(koneen ohjaamat) alkaisivat vähän enemmän olemaan yksilöitä enemmän oikeasti. NHL 12:sta jo piti tuota tulla, mutta en kyllä kauheasti huomannut, varsinkaan niin että pelaajat olisivat "miettineet" tekemisiä muiden pelaajien suhteen. Eli esim. jos on maskia niin enemmän maalille kiekkoa ja jos ei maskia niin sitten turha niin ampua kiekkoa maalille, jne.
 

Jesyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kajaanin Hokki, Pittsburgh Penguins, Mestis, NHL
Hyviä pointteja on täällä tullut tekoälystä, pelimoottorista ja muistakin asioista.

Itselläni olisi tähän lisättävänä vielä jäähyjen realisointi. Nykyversiossa itselläni on jäähyt täysillä kaikista mahdollisista kohdista ja silti kerran 5 matsissa pääsee ylivoimalle...

Toiseksi tuommoinen ehdotus, kuin Training camp GM-modeen. Ärsyttää siirrellä pelaajia yksi kerrallaan farmiin ja takaisin, jos haluaa antaa näytön paikan jollekin lupaukselle.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JzSJ-oOLeGw

Toinen teaser julkaistu. Eipä tuossakaan ihmeempiä, mutta selvisipä ainakin että uudistus koskee luistelua. Yhdessä teaserissa se voisi olla vain "muuten vaan", mutta kun toisessa peräkkäin niin selvä juttu että tämä merkitsee jotain.

Saa nähdä. Hypeä peliä kohtaan sinällään ei ole yhtään verrattuna esimerkiksi NHL10:iin.

Niin ja linkki siis Youtubeen NHL13:n toiseen teaseriin.
 

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Myös mailan läpikävelyä saisi vähentää. Eli esimerkiksi joissain kikoissa vastustaja ujuttaa kiekon pakin selän takaa ja vetää mailan pakin vartalon läpi toiselle puolelle. Ei enää näitä kiitos.
 

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Eikö se vähän niin ole aina mennytkin, että joka toinen vuosi kehitetään enempi FIFA:aa ja sitten taas NHL:ää, näin ollen FIFA on vuoden edellä. Mielestäni hyvä taktiikka, että pystytään sitten kerralla keskittymään toiseen peliin paremmin.

NHL 13:sta sen verran, että itsekin tykkään pelailla enempi Be a GM:ää kuin nettipelejä, vaikka nettiaikaakin on. Siihen siis toivoisin myös uudistuksia, tuossa aikaisemmissa teksteissä on juuri tullutkin hyviä uudistusehdoituksia.

KHL:ää toivoisin kyllä takaisin, vai onko siitä ollut jotain eripuraa? Noihin maajoukkueisiinkin sen verran, että viime MM-kisoissa/karsinnoissa esiintyneet pelaajat pelaisivat joukkueissa, eikä aina niitä parhaimmistoja. Ärsyttävää pelata, vaikka jollain Slovakiallakin, kun aina siellä on niitä vanhoja patuja pelaamassa, vaikka siihenkin tulee tosin muutos. Ja myös nuo hirveät liput saisi heittää roskakoppaan paidoista ja laittaa oikeat logot, ei varmasti tuottaisi paljon päänvaivaa?
 

Isaa

Jäsen
Myös mailan läpikävelyä saisi vähentää. Eli esimerkiksi joissain kikoissa vastustaja ujuttaa kiekon pakin selän takaa ja vetää mailan pakin vartalon läpi toiselle puolelle. Ei enää näitä kiitos.
Tekijöiden mukaan tuon toteuttaminen ei järkevästi onnistu. Ehkä seuraavilla konsoleilla sitten.

Eikö se vähän niin ole aina mennytkin, että joka toinen vuosi kehitetään enempi FIFA:aa ja sitten taas NHL:ää, näin ollen FIFA on vuoden edellä. Mielestäni hyvä taktiikka, että pystytään sitten kerralla keskittymään toiseen peliin paremmin.
Siellä on kyllä aivan eri tyypit tekemässä FIFA:a ja NHL:ää. Itse en ole huomannut mitään vuorottelua kehitysharppausten parissa. FIFA:lla ne ovat olleet suurempia jo ainakin muutaman vuoden ajan.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Eikös 2K sarja ole jäänyt tauolle ihan vaan sen takia, että tekevät sitä yhtä "isoa" peliä nyt kunnolla pari vuotta? Sen piti vissiin tulla markkinoille 2014 mutta tiedä tuosta. Muistaakseni peli oli joiltain alueilta niin paljon NHL:ää jäljessä, että vuosittainen uuden pelin tuottaminen ei kannattanut ja aiottiin mennä ohi tai edes tasoihin.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Olis myös mukavaa jos NHL 13 saataisiin nuo lisenssiasiat kuntoon, ettei tartte pelata Rangersia vastaan jossain vitun New York Arenassa.

Mutta oikeesti, todella paljon parannettavaa.

- Taklaukset menivät mielestäni huonompaan suuntaan vrt. 12-11. Arcademaista lentelyä, ja sit ku tulee vastaapalloon ku kaveri on just kääntynyt niin ei välttämättä tapahdu mitään. VAIKKA en saisi painettua sitä taklauspainiketta, niin kyllähän kun rullaat jollain Lucicilla pakin perään täysillä, niin kyllä rysähtää vaikka taklauspainiketta ei painaisikaan, miksi se pysähtyisi itekseen? Ja se on myös ihan anaalista, kun kaksi pelaajaa ei voi taklata yhtä pelaajaa. Eli siis jos taklaat jollain pelaajalla, ja se taklattava horjahtaa, saa se hetkeksi ns. suojakentän, eli sit se perässä tuleva taklaaja vaan tökkää siihen pelaajaan. Myös omia pitäis pystyä taklaamaan, elikkä yhteentörmäykset. Ja jos sä kelaat jollain vähän pienemmälläkin kaverilla jotain pelaajaa suoraan numeroihin, niin ei se jumalauta vaan tökkää siihen. Kyllä tippuu meinaan isompikin kaveri kun tulee numeroihin. Ja jos satut vetää kunnon tappopommin selkään, niin siitä ei välttämättä tule edes jäähyä, selostajat huutaa fiilareissa et greit hit ja yleisö mylvii. Ulosajo noista pitäs saada.

- Kulmaväännöt on tässä pelissä pilattu. Vastustaja ei virheitä tuossa tee, vaan heti kun saa kaivettua kiekon, niin se syötetään silmät kiinni ja napsahtaa suoraan lapaan. Ei ole todellista väännön tunnetta.

- Ja nyt kun syöttelyyn päästiin niin sanonpa pari asia siitäkin. Mun mielestä pelissä pitäis olla silleen, et noitten ukkojen pitäisi käännellä sitä päätään, ja oikeesti jos et näe sitä kenellä syötät, niin miten voit napauttaa syötön suoraan lapaan? Kyllä silloin pitäisi tulla nimenomaan niitä harhasyöttöjä.

- Pelikiellot. Itseasiassa, nyt kun mietin niin en ole saanut edes 12:ssa ottelurangaistusta. Kyllä se kai mahollista on.

- Luistelu on ihan vituillaan, vissiin tulee nyt NHL 13:teen uudistus tuohon, onneksi. Meinaan vaan sitä, et jos noi pelaajat jarruttaa, niin niitten ei tarvitse jarruttaa luistimillaan mitenkään, vaan luistimet osoittavat eteenpäin ja jätkä hidastuu. Iskekää itse luistimet jalkaan, ja käykää koittamassa. Liukuu aika pitkään vaikka kuinka yrittäs hidastaa..

Ja sit kun on saatu nuo korjattua, niin talousasiat, valmentajat, vastuu joukkueen menestyksestä, esim. BEAGM:ssä pitäisi olla väliä valitsetko Penssit vai Starsit. Jokaisella joukkueella pitäisi olla hyvät ja huonot puolet. Esim. Pensseillä hyviä puolia laadukas joukkue ja mahdollisuus cuppiin tms. Huonoa sitten et kovat menestyksen paineet jne. Starsilla sitten vähemmän paineita mutta huonompi jengi ja voisi olla esim. seuran sisäinen palkkakatto jne. Sitten pelistä mielestäni voisi ottaa animoinnit pois, ja laittaa niin että kaikki tapahtuu tavallaan pelissä sisällä kokoajan. Eli pelikatkoilla pelaajat menee vaihtoon, toki voi näyttää parhaita taklauksia, maaleja, torjuntoja ja näin ikään.


Olihan tossa jotain, ja lisääkin keksin kun mietin hetken...
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Mä olen varmaan melkoinen poikkeus sääntöön, kun olen pelannut EA:n NHL-pelisarjaa joka vuosi ensimmäisestä pelistä lähtien eri konsoleilla ja joinain vuosina PC:llä ja peli on aina ollut ihan vitun kova ja jokaisen vuoden peli on ollut ihan paras. 12:stakaan ei ole mitään valitettavaa, paitsi jäätymiset.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Periaatteessa suurin vika näissä uusimmissa änäreissä on uudistuksien puute,tai se,että uudistukset ovat turhia/hölmöjä.Siis nämä maalivahdin ajelut sun muut kun voitaisiin yrittää tekoälyä parantaa,liikkuvuutta saada aidommaksi sekä ennen kaikkea järkeä tuohon Be a GM moodiin.
 
Saan näköjään olla tyytyväinen siihen että peliä on taidettu viimeiset neljä vuotta kehittää juuri minun kaltaisia versus-pelaajia varten. Sen verran kovaa itkua tulee pelaajilta jotka sanovat pelaavansa näitä BAP EASHL GM yms muotoja joista en edes tiedä mitä ne ovat...

Harmi etten ainakaan tämän vuoden puolella ehdi uutta peliä vielä pelata, mutta pannaan se oma toivomuslista tähän:

- Nettikoodi kokonaan uusiksi jos sillä saadaan edes pientä lisäystä sulavuuteen. Eritoten olisi mukavaa yrittää taata pelaajille tasapuoliset olosuhteet.

- Kaukalot pienemmäksi. Kuten mainittu, nykyinen änärikaukalo voisi olla se iso kaukalo. Iso kaukalo muistuttaakin sitten jo jalkapallokenttää. Tästä syystä kv-pelit ovat surkuhupaisia.

- Valikot! Siis voi vittu mikä logiikka ja hierarkia...

- Pieniä pelillisiä muutoksia kuten pakin jaloista ampuminen, laitaan sitomisen korjaaminen taas käyttökelpoiseksi, ai:n sijoittuminen joissakin tietyissä tilanteissa, yms...
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
EA:n lehdistötiedote.

Siinä niitä nyt on. Pähkinänkuoressa:

- Uudistunut luistelumoottori, jonka myötä taitotikkua voi veivata luisteltaessa.
- Ennakoiva tekoäly, eli AI ottaa huomioon kiekollisen pelaajan lisäksi myös kiekottomat pelaajat.
- Online Be a GM. Tätä ei tarvinne hirveästi selitellä. Sama homma kuin offline-puolella, mutta nyt pelataan ihmispelaajia vastaan.
- Parhaita paloja menneeltä NHL-kaudelta. Tarpeetonta potaskaa.
- Parantuneet grafiikat.
- Stanley Cup Edition -keräilyversio.

Joko aletaan laittamaan PS3:en puolelle pystyyn Jatkoajan Be a GM-sarjaa?
 
Viimeksi muokattu:

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Kyllä itsekin suurimmalta osin tulee pelattua netissä,hut:ia sekä eashl:llää.

Ja suurin syy siihen,miksi tulee eniten pelattua kyseisiä pelimuotoja on,että be g gm ja be a player muodot ovat niin täyttä kuraa ettei niitä viitsi pelata.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
En lukenut vielä kaikkea tuolta, mutta onhan tuo nyt taas jumalauta niin ympäripyöreää paskaa kuin olla ja voi.

Esimerkkinä nyt heti vaikka tuo eka kysymys:

"Question: Do the folks in the EA Studios, that are responsible for this game, tend to focus more on the gameplay aspect in development, or the addition of "new" features? And to follow that up, which aspect tends to take more time in development?

Rammer: We focus on all aspects of the game. Different people enjoy different parts of the game whether it be EASHL, Be A GM, Versus etc. so we try to give something to everyone. "

Voi huoh saatana...
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Komealta se näyttää. Huhhuh.

Tässähän se EA:n ongelma juuri on. Nimenomaan näyttävyys ja hypetys osataan. Sitten kun tulee peli, porukka pettyy ja vittuuntuu.

Hyvältä nuo lupaukset kuullostavat tässä jutussa:

NHL 13 Delivers Major Innovations That Will Change the Way You Play the Game

(Urli vie canada.com sivulle, juttuun NHL13-pelistä).

Luvataan paljon kyllä, etenkin tuo uusi tekoäly kuulostaa huikealta. Mikä sitten on totuus, on eriasia. Olen aivan varma että kone edelleen yrittää samaa juttua hyökkäyspäässä, jos esim. pelaat BAP-mokkea, nyt vaan eri jutut ja vähän olevinaan fiksumpaa. Lisäksi HUT:n hakua ei varmasti olla tehty paremmaksi ja eri kortteja saa hakea edelleen sivukaupalla, jos haluaa löytää jonkun tietyn. Bugeja myös riittänee.

Mutta toivotaan parasta ja pelätään pahinta.
 

AJTSS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars, TPS
Kyllähän tuo luistelu näyttää loistavalta. Myös AI:n ennakointi kuulostaa todella hyvältä. Mutta senhän näkee sitten vasta kun itse pääsee peliä pelaamaan, videolla kaikki saadaan näyttämään niin pirun hienolta! Mutta suuri kehitysaskel on tuo luistelu, kun nyt ilmeisesti ei pysty pelaaja pysähtymään kuin seinään, vaan nimenomaan luistimilla pitää jarruttaa/kääntyä, eikä mennä luistimat suoraan ja pelaaja menee eri suuntaan...

Noita Q/A juttuja luin myös, ja pari juttua pisti silmään.

Se vittumainen juttu, et tietokone pystyy menee hirmusta vauhtia spurtilla yhtäkkiä, korjataan.

Se tietokoneen ihmeellinen syöttely korjataan. NHL 12:ssa tietokoneelle ei oltu koodattu sitä ollenkaan et sitä syöttöä pitää virittää vaan tavallaan tietokone sääti sen nopeuden ensin ja sit syöttö lähtikin kovaa.

Kyllä se taas parempi on kuin edellinen, toivottavasti kiinnostus säilyy pidempään kuin ennen!
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Saan näköjään olla tyytyväinen siihen että peliä on taidettu viimeiset neljä vuotta kehittää juuri minun kaltaisia versus-pelaajia varten. Sen verran kovaa itkua tulee pelaajilta jotka sanovat pelaavansa näitä BAP EASHL GM yms muotoja joista en edes tiedä mitä ne ovat...
Kuulun myös tähän kastiin, jolle pelit ovat jo muutaman vuoden kulkeneet jatkuvasti parempaan päin ja tässä versiossa (12) jaksan vielä toukokuussa edelleen hakata versusta ns. tosissani. EASHL-muodossakaan ei mun silmään ole ihan pikkuviilauksien lisäksi juuri mitään välitöntä korjaamista vaativaa ja se on kaiken lisäksi vielä versustakin hauskempaa, joten olen ostokseeni enemmän kuin tyytyväinen.

Offline-pelaaminen on kieltämättä vähän tönkköä, sillä joukkueiden välillä ei ole juuri mitään eroja ja 82 runkosarjamatsia kaudessa erottaa toisistaan vain se, että välillä jokainen veto menee maaliin ja välillä vastustajan maalivahdin taakse on pystytetty läpinäkyvä pleksi, josta ei pääse läpi. Tähän asti olen käyttänyt GM-modea nimensä mukaisesti puhtaasti GM:n työtä mukaillen pelaamatta ainuttakaan peliä ja siihen hommaan se on ihan riittävä. Jatkossahan ei tarvitse tehdä mitään kompromisseja, sillä omalla joukkueellaan voi pelata vaihtelevia vastustajia vastaan onlinematsja ja samalla seurata pelaajiensa ja joukkueensa kehitystä.

Ei EA varmaan vuoden 13-versioonsa pysty konsolilätkää uudestaan keksimään, mutta miksi pitäisikään. Tällä hetkellä kasassa on jo niin hyvä peli, että radikaalit muutokset voisivat jarruttaa sitä (liian) pitkää kehitysprosessia, joka alkaa vasta nyt kantaa hedelmää.

Animaatioita enemmän ja paremmiksi, pelin kaatuilua vähennettävä ja naurettava tasoitussysteemi hiuksista just sinne. Ei paskuudesta kuulu saada etua. Siinä mun vaatimukset ensi syksyn julkaisuun.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Uusinta uutta infoa meille tarjoaa Game Informer:

Luistelu:

1. - Pelaajille lisätään räjähtävyyttä. Esimerkiksi Marian Gaborik voi luistella heittämällä puolustajien ohitse. Pelaaja pääsee huippunopeuteensa joko luistelemalla tarpeeksi pitkään eteenpäin tai rämpyttämällä hustlea.

2. - Nopealla luistelulla on huonotkin puolet. Pelaajat väsyvät nopeammin ja pelkästään supertähdet, kuten Sidney Crosby, voivat harhautella ja tehdä tarkkoja laukauksia suorasta luistelusta. Jos luistelet täyttä vauhtia ja yrität tehdä nopeaa käännöstä keskustaan tulet todennäköisesti kaatumaan. Ohjain tulee kertomaan milloin hustlaat liian paljon.

3. - EA:lla on huomattu, että NHL-pelaajat liukuu 40% kentälläoloajastaan. Esimerkiksi Henrik Sedin ei välttämättä kiihdytä paljoa, vaan vetää kentällä pääasiassa pelkällä liu'ulla.

4. - Luisteluun on lisätty 1000 uutta animaatiota.

5. - L2:en/LB:en pohjassa pitäminen aktivoi takaperin luistelun. Puolustaja luistelee takaperin hitaasti, joten kannattaa huomioida tarkkaan milloin puolustusasetelmassa kääntyy selkä kohti omaa maalia. Väärässä kohdassa painettuna vastustaja pääsee heittämällä ohitsesi.

Fysiikat:

6. - Pelaajien fysiikoita on parannettu. Nyt myös polvitaklaukset ovat mahdollisia.

Maalivahdit:

7. - Nyt voit tehdä maaleja myös maalivahdin längeistä, joka on ollut oikeastaan mahdottomuus aikaisemmissa NHL-peleissä.

8. - Ensimmäistä kertaa koskaan NHL:ssä maalivahdeilla on yksittäiset raajakontrollit, jonka myötä kiekko tulee kimpoilemaan paljon enemmän eri ruumiinosista ympäriinsä.

Tekoäly:

9. - AI pelaajat yrittävät väistää myöhässä tulevia taklauksia.

10. - CPU tulee ottamaan enemmän rangaistuksia kuin viime vuoden versiossa.

11. - Tekoälyyn on kiinnitetty enemmän huomiota kuin viimeiseen kolmeen vuoteen yhteensä.

12. - Maalivahdit reagoivat eri tilanteisiin täysin uudella tavalla. Esimerkiksi ylivoimahyökkäyksissä (2-1, 3-1 ja 2-0) maalivahdit kiinnittivät 12:ssa huomionsa pelkästään kiekkoon. Nyt maalivahdit huomioivat kaikki hyökkäyksessä olevat pelaajat, jonka myötä syöttökuvioiden myötä maalivahdin voi pelata tilanteesta täysin pihalle. Vastapainona myös gamesaverit ovat mahdollisia.

13. - Myös omien bottipelaajien tekoälyä ylivoimahyökkäyksissä parannetaan. Kärjistetysti sanoen nyt CPU menee kulman sijasta odottamaan syöttöä laukaisupaikalle. Jos haluat kätisyydet kuntoon ja luistelet 2v1 tilanteessa CPU:n puolelle, menee CPU-pelaaja tällöin sinun puolelle etsimään laukaisupaikkaa.

14. - Pelaajien rooleja on parannettu. Nelosketjussa pelaavat kaverit heittävät enemmän kiekkoa päätyyn ja vievät taklaukset loppuun saakka.

15. - Jos et ole tyytyväinen ketjujesi suorituskykyyn, niin voit vaihtaa niiden taktiikoita. Hyökkäyksessä voit valita ainakin seuraavista asioista:

- Kuljettaminen vai kiekon dumppaaminen päätyyn
- Laukominen vai pyörittäminen
- Kova vai säästeliäs luisteleminen
- Jatkuva vai säästeliäs laukausten blokkaaminen

... ja puolustuksessa:

- Heittääkö puolustaja paineessa kiekon keskialueelle vai rauhoittaako oman maalin takana

Jos haluat luoda nelosketjun, joka pelkästään taklaa ja heittää kiekkoa päätyyn - on siihen nyt mahdollisuus.

16. - CPU on tarpeeksi fiksu päättämään kannattaako kiekko laukoa voimalla ränniin, heittääkö ristikulmaan vai laukoako kiekko päätyplekseihin.

17. - EA on uudistanut karvausmekaniikan täysin. Mukana on erilaisia aggressiivisia sekä passiivisia karvauksia ja jopa Tampa Bay Lightningin tutuksi tullut 1-4 trappi Philadelphia Flyersia vastaan.

18. - Karvauksia voi myös sekoittaa keskenään. Voit karvata hyökkäysalueella kovaa, mutta olla kärsivällinen keskialueella.

19. - Jokaiselle NHL-joukkueelle on mallinnettu oma tekoäly. Tämän myötä jokaisen joukkueen kohtaaminen esim. Be a GM:ssä tuntuu erilaiselta. Näitä voi myös itse muokata mieleisekseen.

Presentaatio:

20. - Kaikkien rakastama selostajakaksikko Cary Thorne - Bill Clement on edelleen remmissä mukana. Heillä on kuitenkin muutamia uusia repliikkejä jotka pitävät heidän selostuksen ajan tasalla.

21. - Pelissä on täysin uudistettu valaistussysteemi. Sen myötä jokainen areena tulee näyttämään uudenlaiselta.

22. - Joukkueiden peliasut on uudistettu täysin. Paidoissa on ompeleet ja hanskoissa kulumisia. Visiirit heijastavat valoa entistä aidommin.

23. - Kaikki välianimaatiot on heitetty roskakoriin ja kaikki välivideot tulevat tapahtumaan pelissä AI:n toimesta. EA on parantanut lähetys-kuvakulmaa.

Seuraavan parin viikon aikana on luvassa varsinkin Be a GM -uudistuksia. Kovaa tulee olemaan odotus, onhan se kuitenkin ylivoimaisesti kovin pelimuoto NHL:ssä ja AI-uudistuksen myötä tulee pitämään valtikkaa vastaisuudessakin. Kerrotaan niitä sitten, kun infoa tulee julki. Näiden tietojen valossa NHL 13 on varma day one ostos.

Lähde: game-informer.com
 
Viimeksi muokattu:

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perkele nyt tuo peli kuullostaa vähintäänkin hyvältä. Toki EA on "kussut pelaajaa silmään" aiemminkin, mutta nyt CPU-pelaajien parannukset varsinkin kuullostavat paremmilta. Kun viime vuonna isot uudistukset olivat maalivahtien ajeleminen, pleksien hajoaminen ja NHL-legendat niin tänä vuonna nuo kaikki tähän asti kerrotut asiat on huomattavasti parempia kuin viimevuotiset.

Gameplayta odotellessa. Ehkä en jätäkään NHL:ää ostamatta..
 

pakki3000

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
No niin toihan alkaa jo vähän kuulostamaan siltä, että voisi käydä taas hakemassa kaupasta omankin version. Tosin silti vähän sellaisen "kusettamisen" maku leijuu ilmassa viime vuoden jälkeen..
 
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Mennään taas samalla kaavalla, kuin joka vuosi. Uudistukset kuulostavat erinomaisilta ja sitten odotellaankin taas sitä kaikkien aikojen änäriä, mutta syksyllä huomataankin, että tämä on sitä samaa vanhaa... Yksinpelin osalta ainakin! Eiköhän tämäkin tule tilattua ahvenanmaalta, mutta en aijo odottaa liikoja, niin ei tule sitten sitä pettymystä! Mutta hyvältähän tuo uudistukset kuulostavat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös