NHL 13 GM Connected (PS3)

  • 56 259
  • 469

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Kyllähän tuossa kohtaa jo Pengukin vahvisti että tuolla mennään ja yhtään vastalausetta ei ollut vaan puoltoa kuului. Treidejäkin on jo tehty sillä silmällä että tuolla tahdilla mennään;)

Ei tässä vastalauseita omaltakaan suunnalta nyt suuremmin tule, kaikkeen pystyy sopeutumaan :) Jotenkin vaan laskeskelin tuon olevan vielä avoinna, mutta asia on nyt selvä ja kunnossa.

Ja tähän liittyen sitten, että kai täällä on myös öisin jonkin verran peliseuraa, sillä viikoilla rajoittunee useina päivinä yön pikkutunneille?
 

lomapäivä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins & Ilves
Mitäs tässä on vielä vapaana, kun Kingssit jne on jo näemmä mennyt, mutta ei lue tuossa ensimmäisessä viestissä..? Oisin meinaan kiinnostunut tulemaan messiin.

E: Tossa selailin ja ottaisin Ottawan, jos vielä pääsee mukaan.
E2: PSN-tunnus olis sakunos
 
Viimeksi muokattu:

lomapäivä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins & Ilves
Varmaan pääsee, Pengulla rankkua nii ei voi muokata ekaa viestiä ja sanella ketkä mukana.

Jaa selvä homma, mikäs on ton liigan nimi jne. koska itse pelihän meillä kaikilla jo on ja sitä myöten jo liigakin varmaa pystyssä? Vai miten siihen liigaan pleikkarilla sitten konkreettisesti liitytään?
 

Chipa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura ja New York Rangers
Nuo kokoonpanot eivät muuten muutu kuin vasta kauden alettua, joten laitetaanko jo liigaa pystyyn?
 

mustaseiska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nuo kokoonpanot eivät muuten muutu kuin vasta kauden alettua, joten laitetaanko jo liigaa pystyyn?

Eikö mielummin odotettais työehtosopimuksen aikaansaantia. ;) Saattais mennä versio vanhaks..

Mutta joo, tottakai, liiga vaan pystyyn mun puolestani. Pengulla vielä tämä päivä penalttia, joten odotetaanko lopullista päätöstä huomiseen?
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Pengulla vielä tämä päivä penalttia, joten odotetaanko lopullista päätöstä huomiseen?

Lähtisin itse ainakin tästä, että huomenna kaikki sitten rullaamaan, koska siinä voisi tulla pieniä ongelmia, kun liigan vetäjä on kirjoituskiellossa. Luulisin...
 

Lutkutin

Jäsen
Ei nyt sorruta poikamaiseen höntyilyyn tuon aloituksen kanssa. Ei se muutaman viikon odottelu, saati pari päivää, tunnu missään, jos tässä on tarkoitus synnyttää sitoutunut GM-porukka reiluksi puoleksi vuodeksi.

Säännöt selviksi, rosterit kuntoon ja patchit paikoilleen. Ei tarvi sitten myöhemmin rutista tai aloitella hommia uudestaan.

Ihan mielipiteenä Buffalon suunnalta vain...
 

Telemarketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei nyt sorruta poikamaiseen höntyilyyn tuon aloituksen kanssa. Ei se muutaman viikon odottelu, saati pari päivää, tunnu missään, jos tässä on tarkoitus synnyttää sitoutunut GM-porukka reiluksi puoleksi vuodeksi.

Säännöt selviksi, rosterit kuntoon ja patchit paikoilleen. Ei tarvi sitten myöhemmin rutista tai aloitella hommia uudestaan.

Myös Tampan suunnalta tukea tälle ajatukselle! Ei ole mitään hätää nyt tässä. Rosterit on ainaki syytä saada kuntoon ja säännöt selviksi kaikille. Varsinkin sen varausvuoro hommelin suhteen. Eli miten sen suhteen nyt sitten päätettiin toimia, kun en vähämielisenä ihan täysin ymmärtänyt?
 

Kaberle

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Maple Leafs, Chelsea
Ei se muutaman viikon odottelu, saati pari päivää, tunnu missään, jos tässä on tarkoitus synnyttää sitoutunut GM-porukka reiluksi puoleksi vuodeksi.

Tai puolen vuoden odottelu. Chipa tuossa sanoi, ettei uusia rostereita ole tulossa ennen NHL:n alkua ja siinä menee näillä näkymin vähintään joulukuulle.

Mielestäni nuo tämän hetkisetkin ovat jo ihan riittävät. Ei mua ainakaan muutaman AHL-pelaajan takia huvita odotella kuukausi kaupalla.

Säännöt toki pitää tehdä selviksi ja lyödä lukkoon ennenkuin aloitetaan.

Eilen tuli tuota pelimuotoa kaverin kanssa kokeiltua ja ei edes ollut asetuksissa mitään varausvuoroihin liittyvää. En tosin vielä katsonut onko vuorot autenttisina vai ei.

Loukkaantumisia tuli ihan vitusti. 3 peliä pelattiin Wildilla, joissa Spurgeon loukkaantui 25 peliksi (kyllä, loukkaantumiset ilmoitetaan peleinä). Sitten 2 simuloitiin niin heti Suter pois 12 peliä ja Parise 47 peliä. Slidereita ei siis voi tietenkään säätää kun netissä pelataan/simuloidaan, joten noihin saanee tottua. Muokattavissa siis ainoastaan säännöt, vaikeustaso sekä pelityyli (tosipelaaja jne). Noista ainakin tosipelaaja oli ihan perseestä. Pelinopeus varmaan täysillä ja syöttäminen ihan mahdotonta. Pengulle myös töitä aiheuttanee se, että liigan komissaarin on hyväksyttävä ilmeisesti kaikki kaupat. Ainakin kun tuossa Wildilla kerran treidattiin niin komissaarin piti vahvistaa diili.
 

Spidy#29

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Falcons, Nhl
Ite oon myöskin sitä mieltä, että sarja käyntiin vaan. Lienee aika selvää, että kausi ei ihan hetkeen ala, ja jos mitään päivitystä ei ole sitä ennen luvassa, niin aika turhaan odotellaan. Tänhetkiset rosterit kelpaa mullekin vallan mainiosti!
 

Lutkutin

Jäsen
Nuo kokoonpanot eivät muuten muutu kuin vasta kauden alettua, joten laitetaanko jo liigaa pystyyn?

Mielipide vai tieto?

Ei mullakaan tosin näistä rostereista suurempia murheita ole Buffalon osalta. Mitä nyt Armia on free agenteissa, mutta noita nyt taitaa olla joka joukkueella pikku valuvikoja tasaisesti.
 

lomapäivä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins & Ilves
Joo, siellä on kanssa ainakin Teräväinen vapaissa agenteissa, Doanilla, Huseliuksella jne. on sopimukset viime kauden seuroihin, Calgarystä puuttuu Cervenka ja Edmontonista Schultz, mutta en usko että sieltä on päivitystä tulossa...
 

Chipa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura ja New York Rangers
Mielipide vai tieto?

Ei mullakaan tosin näistä rostereista suurempia murheita ole Buffalon osalta. Mitä nyt Armia on free agenteissa, mutta noita nyt taitaa olla joka joukkueella pikku valuvikoja tasaisesti.

Tieto. Colaiacovo, Hagman, Doan ja Lepistö vielä vanhoissa joukkueissaan, mutta Nash-treidi, joka on viimeisin treidi on jo päivitetty.

Ladatkaa se rosteripäivitys herran jumala, ei mulla mitään Teräväisiä tai Armioita oo vapaissa. Ja Schultz ja Cervenka eivät ilmesty peliin ennen kuin pelaavat ensimmäisen ottelunsa, joka pahimmassa tapauksessa nähdään vuoden päästä. Tai sitten venaillaan joulukuuhun.
 

strapat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, TB, PattU, Jokerit
Ladatkaa se rosteripäivitys herran jumala, ei mulla mitään Teräväisiä tai Armioita oo vapaissa. Ja Schultz ja Cervenka eivät ilmesty peliin ennen kuin pelaavat ensimmäisen ottelunsa, joka pahimmassa tapauksessa nähdään vuoden päästä. Tai sitten venaillaan joulukuuhun.

Mulla on 06.09.2012 21.39.51 päivitys, muuta vaihtoehtoa ei löydy. Siinä on Armia ja Teräväinen vapaissa.
Mun puolesta voidaan aloittaa tai oottaa. Tai jos esim. Chicago tai Buffalo haluaa nämä junnut nii ne voidaan jättää rauhaan..
 

Lutkutin

Jäsen
Mulla on 06.09.2012 21.39.51 päivitys, muuta vaihtoehtoa ei löydy. Siinä on Armia ja Teräväinen vapaissa.
Mun puolesta voidaan aloittaa tai oottaa. Tai jos esim. Chicago tai Buffalo haluaa nämä junnut nii ne voidaan jättää rauhaan..

Ihan oikeat on päivitykset. Tuskin se kenelläkään on yhdestä keskinkertaisesta porilaisesta kiinni nämä aloitukset, mutta venaillaan nyt rauhassa, että tuo Bettmani saa tuon bänninsä kärsittyä. Se on Pengun liiga tämä kuitenkin.

Hiljaa hyvä tulee.
 

Laser Pacific

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Joo, siihen lopputulokseen pienen selaamisen jälkeen tulin itsekin.

No mutta jos joku nyt perääntyykin, niin voin ilmoittautua varalle. PSN tunnus Parrun_Puolikas
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
SJS saa siis ekalla varalla olija. Tajusin että on aivan liikaa juttuja päällä ja muita pelimuotoja, että tähän aika ei riitä. Järkevämpi jäädä heti pois.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Kysytäänpä täällä vielä tätä asiaa kun tuolla normaali NHL13 ketjussa ei kuulunut vastausta. Teillä ei taida cpu-joukkueita olla tässä mutta jos olisi niin mitenkäs tuon homman ratkaisisitte?

Mitenkäs tossa GM Connected modessa, kun otteluasetuksia voi muokata kesken pelin mielin määrin. Esim. siinähän voit säätää loukkaantumiset täysin nollaan yms. Ei hyvä ei, vaikka en itse siihen sorru että huijasin. Mutta esim. jos pelailee jotain isompaa liigaa netissä, niin mistäpä sitä tietää kuka säätää mitenki peliasetuksensa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös