NHL 09 Xbox 360 JA-League (vol. 2)

  • 18 451
  • 272

Jargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voitin Floridan 1-0 ja ilmeisesti Floridan pojalle se riitti kun päätti poistua liigasta. Pystyn asian kyllä käsitteleen vaikkakin vituttaa pelata turhia pelejä joista ei sitten kuitenkaan saa edes voittomerkintää. Tsemiä jufo86:lle ehkä seuraavaan liigaan...

Seuraavaan liigaan kun porukka ilmoittautuu niin vois miettiä vähän etukäteen että miten se vati kestää jos ei tulekaan pelkkiä voittoja tai veskari pomppii miten sattuu. Ikävästi tuppaa nämä turnaukset vesittymään jos jengi lähtee turnauksesta vetämään tai muuten vaan lopettaa pelaamisen.

Voin sanoa että itselläkin meinas eilen lentää ohjain 5. kerroksen parvekkeelta alas kun pelasin Tommya vastaan ja se teki voittomaalin 3,5sek ennen loppua. Silti tää on vain nettilätkää eikä maailman vakavin asia.
 

Fiiu

Jäsen
Pari hyvää peliä Fiiua vastaan. Paikkoja oli kyllä mutta molemmat saivat napattua yhdet voitot. Toisessa pelissä Khabby voi kyllä pari maalia ottaa omaan piikkiin. heh. Tappeluita nähtiin myös molemmissa otteluissa ja kaikinpuolin rehtiä peliä molemmilta. Kiitokset hyvistä väännöistä :-)

Calgary vs Chicago 1-2 ja

Chicago vs Calgary 0-3

Voit muuten uskoa että miten vitutti se toinen pomppu. Kolmannen maalin jälkeen luukulle vaihtuki Fleury mutta söi miestä kun en saanu ees kuparista rikki. Lähellä oli ettei ohjain lähteny tangentin suuntaan mutta en siltikään viittiny valita "helppoa tietä" eli poistua pelistä vaan väkisin yrittää ja yrittää ja vielä kerran yrittää. Kaikkeni annoin, ei vaan toisessa matsissa tullu tulosta. Ekassa matsissa tosin saattoi vähän syödä se jatkoaikamaali vaikka se rehti olikin. Yllätys se mullekin oli. Kiitos hyvistä peleistä, hallitset näköjään myllytkin hyvin. Päätin muuten hetken rauhoittua ennen kuin edes harkitsen raportointia ja hyvä näin, saatiinki ihan asiallista juttua.

Calgary vei vedot molemmissa peleissä mutta mulla vedot meni sitte enemmänki ohi tai jäi pelaajiin, jos kaikki laskettais niin melkein tasoissa oltais. Ja ois se huonomminki voinu mennä.

P.S. Ivanans putos kertaiskusta, LASILEUKAAAA! :D
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Calgary Flames vs St.Louis Blues 2-1

Kiitos Peteliuz hyvästä pelistä :-) Välillä olin kyllä niin unessa ja pääsit hyvin pyörittämään peliä. Paremmalla tuurilla olisit saattanut ihan hyvin ajaa ohi. Calgaryn nelonen pelasi vahvaa peliä ja varsinkin Prust ja Roy tekivät hyvää työtä. Roy kuitenkin loukkaantui toisessa erässä muistaakseni joten se vähän sekoitti hyökkäyksen peluutusta. Kiitos vielä pelistä.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Voin sanoa että itselläkin meinas eilen lentää ohjain 5. kerroksen parvekkeelta alas kun pelasin Tommya vastaan ja se teki voittomaalin 3,5sek ennen loppua. Silti tää on vain nettilätkää eikä maailman vakavin asia.

Kyllä, harvoin tekee pahaa iskeä voittomaali mutta nyt tuli jo pieni morkkis. Hyvin taistelit silti ja paransit ensimmäiseen peliin verrattuna, silti ei jäänyt mitään käteen. No, nettilätkää tosiaan.
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Kaksi peliä Montrealia vastaan, ekassa nousin 2-0 tilanteesta 3-2ja. voittoon, toinen päättyi MTL:lle niukasti 1-0, tekoälyn suosiollisella avustuksella ;D Hyvät pelit, kiitos vastustajalle! Eikä mun mielestä ollu pelityylissä mitään moitittavaa..
 
Suosikkijoukkue
Ilves
Hei!

Jos tässä liigassa on semmoisia kuka, on Minnesota Wildia haukkunut heittopussiksi mikä ei pidä paikkaansa. Kunnian loukkauksesta on ilmoitettu poliisille, joka ottaa asiasta selvää. Saa. Maksaa. Kalliisti.

Och samma på finska: Jos joku teistä pikku räkänokista ei ole vielä ottanut Wildilta kuokkaansa, niin tänään ja nyt olisi siihen hyvä mahdollisuus.
 

Matsku

Jäsen
Kaksi peliä Montrealia vastaan, ekassa nousin 2-0 tilanteesta 3-2ja. voittoon, toinen päättyi MTL:lle niukasti 1-0, tekoälyn suosiollisella avustuksella ;D Hyvät pelit, kiitos vastustajalle! Eikä mun mielestä ollu pelityylissä mitään moitittavaa..
Juu hyvät matsit oli. Ekassa menetin ton johtoaseman parilla merkkausvirheellä. Jatkoaikamaali olikin sit jo ansaittu. Tokassa pelissä olin aika pahasti alakynnessä, johtuen kuitenkin vissiin hirveistä alivoimamääristä. Ja tosiaan mun ainoo maalikin tuli av:lla läpiajosta. Harhautukset, Legace otti kiinni ja rebound kimpos mun pelaajan kropasta sisään. Ei ehkä ihan niin ansaittu, mutta mutta.. :) Kiitokset toki myös itelles.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Jason LaBarbera

Voi jeesus!

Kaks kappaletta tappioita Torontolle Losia vastaan, molemmat jatkoajalla tai rankkareilla. Tappelut taisin voittaa kaikki 4?!? Kubina - Ivanans 100-0.

On se Grizzle kova :)
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Tommyn (Sundinin porukka) kans pari peliä. Toisen hävisin 3-2 varsinaisella ja toisen voitin vakuuttavasti rankkareilla 2-1(?). 08:ssa Tommy vei mua kun pässiä narussa, nyt mulla oli ees mahdollisuuksia. Tappelut näissäkin vein kaikki, mä oon niin hyvä.
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
SanttuK:n Minnesotaa vastaan kaksi ottelua:

Philadelphia - Minnesota 6-1
Minnesota - Philadelphia 1-2

Ensimmäinen ottelu oli aika nopeasti ohi Gagnen kahden nopean läpiajomaalin jälkeen. Helposti meni kyllä muutama maali, pakko myöntää.

Toisessa olin ehkä jopa hallitsevampi kuin ensimmäisessä pelissä, mutta nyt siellä oli jopa maalivahti vastassa. Trilleri, joka onnekseni kääntyi mun voittoon.

Kiitti matseista, toinen etenkin mahtavaa peliä!
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Hei!

Jos tässä liigassa on semmoisia kuka, on Minnesota Wildia haukkunut heittopussiksi mikä ei pidä paikkaansa. Kunnian loukkauksesta on ilmoitettu poliisille, joka ottaa asiasta selvää. Saa. Maksaa. Kalliisti.

Och samma på finska: Jos joku teistä pikku räkänokista ei ole vielä ottanut Wildilta kuokkaansa, niin tänään ja nyt olisi siihen hyvä mahdollisuus.

Vili#16:n kommenttien jälkeen tää on niin naurettavaa että melkein itkettää. Anteeks!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ilves
Vili#16:n kommenttien jälkeen tää on niin naurettavaa että melkein itkettää. Anteeks!

Ylpeys käy lankeemuksen edellä.

Harmi että peli-iltani jäi lyhyeksi yllättävän työkeikan takia. Kolme peliä ehdin pelata joista tuloksina olikin ensin toiveita herättävä voitto Carolinasta. Tämän jälkeen kuitenkin velvollisuudet kutsuivat ja palasin pelin ääreen vasta illalla. Ei olisi kannattanut. Otin Philadelphialta ansaitusti nokkaan kummassakin pelissä. Ensimmäinen peli ratkesi kahteen ensimmäiseen maalipaikkaan, ja loppupelin ajan Vili#16 kaunistelikin numeroita meikäläisen yrittäessä hampaat irvessä rikkoa kuparista. Toisessa pelissä olin lähes koko pelin jyrän alla, mutta maalivahtini oli pelien välillä opetellut liikuttamaan käsiään, mikö osaltaan auttoi pitämään numerot siedättävinä.

Kyllä täytyy nostaa hattua niille neljälle, jotka ovat tässä liigassa Philadelphian varsinaisella peliajalla päihittäneet.
 

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
juu 1v1 ois mukavaa höntsää, privassa kuitenkin ehkä parempi kysyä?( vaikka tuskin vastausta saa).


Asenne ainakin ihan oikee :)

Eiköhän sinne mukaan pääse jos vaan tilaa on ja eikös sitä siellä ole...?
 
Suosikkijoukkue
Pata
Onko jatkoajasta jotain oma eashl joukkuetta?
Jos on, onko se avoin kaikille?

Jos ei ole, pitäisikö sellainen perustaa?

Olis hauska pelata, mutta kun ei o kavereita(joilla siis olis x-box) ni vähän hankala muuten sitten päåstä mukaan mihinkään joukkueeseen.

Löytyskö tätä liigaa pelaavista innokkaita joukkueeseen liittymään? Aina varmaan olis se tarvittava kentällinen onlinessa ni pääsis ainakin pelaamaan, eikä tarvis sitten nurista kun ei olis aktiivisia pelaajia.
Itse siis vaan kaipailisin vähän pysyvämpää actionia kuin nuo jo tylsähköt arvopelit random vastustajia vastaan
 

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Onko jatkoajasta jotain oma eashl joukkuetta?
Jos on, onko se avoin kaikille?

Jos ei ole, pitäisikö sellainen perustaa?

Olis hauska pelata, mutta kun ei o kavereita(joilla siis olis x-box) ni vähän hankala muuten sitten päåstä mukaan mihinkään joukkueeseen.

Löytyskö tätä liigaa pelaavista innokkaita joukkueeseen liittymään? Aina varmaan olis se tarvittava kentällinen onlinessa ni pääsis ainakin pelaamaan, eikä tarvis sitten nurista kun ei olis aktiivisia pelaajia.
Itse siis vaan kaipailisin vähän pysyvämpää actionia kuin nuo jo tylsähköt arvopelit random vastustajia vastaan

On oma joukkue, nimi on tällä hetkellä muistaakseni Jatkoaika HC. Se kun vaihtuu joka toinen viikko :D Gamertagia vaan kehiin, niin joku GM:sta pistää kutsua kun ehtii. Toki nopeiten pääset ircin ja ircnetin kautta #hcjatkoaika kanavalle ilmestymällä. Joukkueelle löytyy myös oma topic jatkoajan keskusteluista.

Ja jottei aivan offtopiciksi mene, niin tuli soiteltua Bluesia Vimpelin Hurricanesia vastaan maalein 6-0. Pelissä lähes jokainen meikäläisen maalipaikka päättyi maaliin, kun taas vastustajalla ei onnistunut mikään muu kuin tappelut jotka menivät puhtaasti 3-0 Canesille.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miltäs tällä hetkellä näyttää (aktiivisten) joukkueiden määrä, eli mahtuisko vielä mukaan? Jos joku muistaa niin olin ainakin parissa 08-liigassa mukana, gamertag on/oli Penaali.

OT: Ostin uuden boxin niin tuostahan pitäis saada uusi tunnus tekemällä 1kk ilmaista goldia, näin ensi hätään. Eikös se noin mennyt?
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Harvoin nämä pelit alkaa niin vituttamaan, mutta nyt otin rankkarikisaan menneessä matsissa tappion, kun vihu ei sitten yrittänyt rankkareissa kuin ainoastaan sitä runkkumaalia, jossa vedetään visioncontrol pohjaan kun luistellaan suoraan maalia kohden. No eipä tuo kyllä sitä hallinnut yhtään (onnistui kerran neljästä), mutta ottakoon voiton, kun sitä niin kovin haluaa. Eli terveisiä Floridaan.

Baitovei, kuka ikinä pelasikaan Floridalla, niin oliko sulla mikä yhteys? Peli oli yhtä vitun diashowta.
T. nimim "Waiting for user"
 

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Millos me aloiteltas pleijarit tässä?

Nyt ei oo tullu liigaa pelattua varmaan pariin viikkoon kun yksinkertaisesti vastustajat loppunut..
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Itellä tuli vastaan nyt se että Live aika loppui. Enkä ole saanut hommattua uutta. Menee ens vuoden puolelle kun saa sen aikaiseksi.
 

Holkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Floridasta tuli 3-2ja voitto. En tiedä kuka Floridalla pelaa, muttaa mahto harmittaa se häviö. Tasoitin jotakin 20sek ennen loppua ja jatkoaikaa oli jäljellä 3sekuntia kun ratkaisin ottelun.
 

thego

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nashville
Pleijarit pitäis tietenkin aloittaa huomenna klo 22 aikoihin niin, että ensimmäinen kierros pelataan yön aikana läpi. Saadaan ainakin yllätyksiä. No tosissaan mulla menee ainaki 3-4 päivää vielä että löydän Liveen joten jos nyt vajaa viikko odoteltais. Tosin mä oon varmaan jo tippunu viivan alapuolelle?
 

Vili#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Pelataan nyt tota liigaa vielä jonkin aikaa ennen pleijareita. Aikamoisia pelimääräeroja vielä kuitenkin joukkueilla. Myös niillä, jotka pelaavat suht aktiivisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös