NHL:ää seuraavat HUOMIO !

  • 1 478
  • 6

shack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Flames
Löytyykö netistä mahdollisesti nettiradiota/oita, joista vois kuunnella matseja ? Varmaan löytyy, mut kerrotteko osotteita ?
-Kiitos-
 

Xtrmntr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP
Harjoituspelejä ei ole pystynyt kuuntelemaan muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, mutta kauden alkaessa ainakin täältä pääsee kuuntelemaan pelejä. Myös NHL:n virallisilta kotisivuilta pääsee kuuntelemaan pelejä, mutta tuo ensimmäinen linkki kyllä ajaa saman asian.
 

Pioneeripoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Sapko, Lufc
Olen yrittänyt saada Devilsien pelejä kuulumaan mut en vaan tiedä mistä mättää mut ei vaan kuulu nhl.com kautta. Viime keväänä kuulu selostukset. Realplayer ja windows media player löytyy. :confused:
Voisko joku vähän neuvoa?
 

AnaKonda

Jäsen
Suosikkijoukkue
NFL, Kärpät, NJ Devils, Kraken
Pioneeripoika

Kuuntelin tässä kerran Devilsin matsia muistaakseni devilsien kotisivujen kautta. En kyl muista millä formaatilla se oli...
 

Pioneeripoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Sapko, Lufc
Kokeilin minä sitäkin kautta mut sieltä sain kuulumaan vaan viime kevään finaalien seitsemännen pelin?!?
 

Stomper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hermes, Capitals, Liverpool
Itse yritin kuunnella Wsh-NJ -peliä washingtonilaisen WTEM-aseman kautta, mutta jostain mainoksiin liittyvistä tekijänoikeuskuvioista johtuen nettiradio oli toistaiseksi pois käytöstä... NHL.com:ista oli linkki myös ko. ottelun lähetykseen, mutta en jaksanut imuroida windows maedia playeria, kun se puuttui koneelta... Mahtoiko joku kuunnella pelin tuota kautta? Toimiko? Onneksi tänään Boston-Caps tulee Canal Plussalta!:D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös