Nettilähetykset

  • 1 569 087
  • 2 390
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki

Lätkäkala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KHL:n ja NHL:n suomalaiset sekä Leijonat.
Onko muilla äänet kateissa Katsomon lähetyksessä? Helvetti jos tosta piti kymppi maksaa...

Edit: Toimii
 
Viimeksi muokattu:
Olen kyllä eri mieltä, ei mitään järkeä katsoa kun ei näe kiekkoa tai erota pelaajia toisistaan. Ei mitään mielenkiintoa seurata. Harmi kun ei enää löydy(?) jotain acestream HD-tasoista striimiä.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Saako tuota mitenkään koko ruudulle?
Itse ainakin zoomasin vaan 170%, ei ny iha koko näyttö, mutta riittää läppärille.

Nyt kyllä pätkii ikävästi.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Itse ainakin zoomasin vaan 170%, ei ny iha koko näyttö, mutta riittää läppärille.

Nyt kyllä pätkii ikävästi.
Joo zoomaamalla piti itsekin laittaa ja taitaa loppua streamaajalta kaista, kun tökkii tuohon malliin. No onneksi kohta jatkuu finaalit.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

jugitzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
PePo HC ja Florida Panthers
Mahtaakohan näitä suomen U18 matseja näkyä streamina netissä? Nyt juuri tulee tuota latviaa vastaan peli ja olisi mukava tutkia näitä suomen lupauksia. Linkkiä vaan jos sattuu löytymään, kiitos.
 

kesäesa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, KalPa
Mahtaakohan näitä suomen U18 matseja näkyä streamina netissä? Nyt juuri tulee tuota latviaa vastaan peli ja olisi mukava tutkia näitä suomen lupauksia. Linkkiä vaan jos sattuu löytymään, kiitos.

Ainoastaan Kanadan, Yhdysvaltojen sekä Sveitsin peleihin löytyy streamejä.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Toimivatko nuo streamit tosiaan teillä? Forbiddenia itselläni näyttää.

Yritin googletella, mutta toimivaa en ole vielä löytänyt.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo OnHockey toimii ainakin minulla, joskin kuvanlaatu on kamala ja äänikin menee välillä metalliseksi.

Tosin kesti hetken aikaa ennen kuin sai klikkailtua mainosbannerit pois päältä.
 

Swift

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Philadelphia Eagles, Flyers
Tuo OnHockey toimii ainakin minulla, joskin kuvanlaatu on kamala ja äänikin menee välillä metalliseksi.

Tosin kesti hetken aikaa ennen kuin sai klikkailtua mainosbannerit pois päältä.

Perkele oli näköjään selaimesta kiinni. Operalla ei skulannut. Tattista.

Samalla Suomi tekee hienon osuman.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Mahtaako suomenkielistä kukaan striimata? No mullekin voi yv:tä laittaa jos stremia löytyy.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös