Netflix Suomi

  • 1 093 899
  • 3 646
Suosikkijoukkue
HIFK
Narcos I Season 3 Official Trailer

Narcosin kolmoskaudesta traileria. Itsellä oli vähän fiilis, että näinköhän Escobarin poistuttua tämäkin sarja hiipuu ja lypsetään loppuun, mutta kyllähän tuon trailerin jälkeen mielenkiinto taas heräsi.

El Chapon ykköskausi tuli katsottua ja se oli ihan ok, ei ehkä niin hyvä kuin olisin halunnut sen olevan. Ehkä sitä on tullut niin snobiksi, mutta ei ollut niin viimeistelty sarja kyllä. Kai tuota tulee jatkossakin seurattua, mutta ei ole sellainen fiilis, että pakko nähdä heti kun ilmestyy kakkoskausi.
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Netflix ainakin aktiivisesti blockaa nämä VPN yhteydet, en sitten tiedä onko joitakin softia joita ne eivät osaa blokata.
Niin hieman myöhässä mutta kuitenkin. Itse vpn-käyttäjänä olen selannut viime viikoina Tšekin, Suomen, Belgian ja USAn tarjonnan ilman ongelmia. En ole huomannut mitään "aktiivista" blokkausta?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin hieman myöhässä mutta kuitenkin. Itse vpn-käyttäjänä olen selannut viime viikoina Tšekin, Suomen, Belgian ja USAn tarjonnan ilman ongelmia. En ole huomannut mitään "aktiivista" blokkausta?
Joo, tarjonnan selaaminen onnistuu ilman ongelmia minullakin Freedomea käyttäessä, mutta streamit eivät lähde pyörimään. Lisätietoja voi hakea googletuksella "netflix proxy error".
 

ace

Jäsen
Joo, tarjonnan selaaminen onnistuu ilman ongelmia minullakin Freedomea käyttäessä, mutta streamit eivät lähde pyörimään. Lisätietoja voi hakea googletuksella "netflix proxy error".

Viimeiset 1,5kk olen ulkomailla katsellut Suomen Netflixiä nimenomaan Freedomen kanssa. Ei mitään ongelmia streamien kanssa.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viimeiset 1,5kk olen ulkomailla katsellut Suomen Netflixiä nimenomaan Freedomen kanssa. Ei mitään ongelmia streamien kanssa.
Pystytkö samalla kokoonpanolla katsomaan vaikka jenkkiflixiä? Siis vaihtamalla Freedomen lokaation?
 

archieG

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Slavia Praha
Joo, tarjonnan selaaminen onnistuu ilman ongelmia minullakin Freedomea käyttäessä, mutta streamit eivät lähde pyörimään. Lisätietoja voi hakea googletuksella "netflix proxy error".
Ai. Juuri striimaan Agents of SHIELD jenkki-Netflixistä, sijaintina Tšekki.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ai. Juuri striimaan Agents of SHIELD jenkki-Netflixistä, sijaintina Tšekki.
Hyvä sinulle. Mutta silti Netflix noita blockaa, ilmeisesti ei täydellisesti.
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Käry on mielenkiintoinen dokumentti. Se alkaa sillä, että amatööri pyöräilijä haluaa testata dopingin vaikutusta ja sitä kuinka helppoa on käyttää, jäämättä kiinni.

No yhtäkkiä ollaankin keskellä Venäjän reilun vuoden takaista dopingmyllerrystä. Tämä hänen avustaja kun oli hyvin keskeinen henkilö venäläisessä dopingissa.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pitikös sen Marvelin Defendersin alkaa tänään?
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No mitäs ihmettä...mä en sitä löydä tällä ipadilla. Pitää mennä tarkastaan vielä.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
No mitäs ihmettä...mä en sitä löydä tällä ipadilla. Pitää mennä tarkastaan vielä.

Edit. Juu nyt löyty. Oli sarjan kohdalla vain tyhjä kohta ja siitä kun painoin niin ilmestyi.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Tällä on hyvä mennä ainakin viikko eteenpäin, kunnes 8.9. jatkuu Scifi-sarjojen aateliin kertaheitolla hypännyt the Expanse.
The Expanse on täälläkin odotuksen alla. Tuleekohan jakso kerrallaan vai kerralla kaikki? Seuraavana lienee Stranger Things, joka pamahtaa Netukkaan lokakuun viimeinen, ellei Punisher ehdi ensin.

Shooter ei edellä mainituille pärjää, mutta on ollut ihan perushyvää mähinää. Ja onhan siellä Shantel VanSanten.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
The Expanse on täälläkin odotuksen alla. Tuleekohan jakso kerrallaan vai kerralla kaikki?

Eiköhän koko kausi tule kerralla, kun nuo esitettiin jenkeissä telkkarissa jo talvella/keväällä. Ihmeen kauan kesti tulla tämän 2.kauden kun alunperin oli puhetta että olisi tullut keväällä, mutta lopulta kesti syksyyn asti.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eiköhän koko kausi tule kerralla,
Niin näkyi tulleen koko Expansen toinen kausi tänään. Missähän välissä tämänkin sarjan ehtisi katsomaan, liikaa kiinnostavia sarjoja pelkästään Netflixissä ja vielä pitäisi ehtiä katsomaan mutama sarja HBO:ltakin.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Joko se uusi Star Trek -sarja hiljalleen alkaa Netflixillä? Sehän on viivästynyt alkuperäisestä ja ilmeisesti tässä kuussa piti alkaa.

Uusi ST saattaisi saada minutkin harkitsemaan Netflixin hankkimista jos uusi ST olisi yhtään samaa tasoa kuin vanhat sarjat. Trailerin perusteella ei kylläkään tehnyt ihmeempää vaikutusta. Ennen oli paremmin, myös Star Trekin suhteen.

Tietty nuo Marvelinkin sarjat pitäisi jossain välissä vilkaista, Tuomari ainakin kiinnostaa. Hahmo on viety kolmasti valkokankaalle vaihtelevin tuloksin, mutta ilmeisesti tv-sarjaversio on osunut suht kohdalleen.
 

Vintsukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Suomi, Panthers
Joko se uusi Star Trek -sarja hiljalleen alkaa Netflixillä? Sehän on viivästynyt alkuperäisestä ja ilmeisesti tässä kuussa piti alkaa.
Ymmärtääkseni sunnuntaina alkaa jenkeissä tuplajaksolla ja maanantaina tulevat Suomen Netflixiin. 15 jakson kausi on jaettu kahteen osaan, ensimmäinen puolikas päättyy marraskuussa ja toinen alkaa tammikuussa.

Tietty nuo Marvelinkin sarjat pitäisi jossain välissä vilkaista, Tuomari ainakin kiinnostaa. Hahmo on viety kolmasti valkokankaalle vaihtelevin tuloksin, mutta ilmeisesti tv-sarjaversio on osunut suht kohdalleen.
Kyllä ne näkemisen arvoisia ovat, ainakin suurin osa. Daredevil (varsinkin ykköskausi) oli loistava, Jessica Jones ja Luke Cage todella hyviä, Iron Fist aika saamaton ja kaikki mainitut hahmot tiimiksi kasannut The Defenders kohtalainen (mutta kärsi siitä että oli melko suoraa jatkoa sarjoista huonoimmalle, Iron Fistille). Ja Punisherhan tuli kuvaan mukaan Daredevilin toisella kaudella ja saa nyt syksyllä oman sarjansa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Kyllä ne näkemisen arvoisia ovat, ainakin suurin osa. Daredevil (varsinkin ykköskausi) oli loistava, Jessica Jones ja Luke Cage todella hyviä, Iron Fist aika saamaton ja kaikki mainitut hahmot tiimiksi kasannut The Defenders kohtalainen (mutta kärsi siitä että oli melko suoraa jatkoa sarjoista huonoimmalle, Iron Fistille). Ja Punisherhan tuli kuvaan mukaan Daredevilin toisella kaudella ja saa nyt syksyllä oman sarjansa.
Mulla on suurinpiirtein samanlainen ajatus noista Netflixin Marveleista, Iron Fist oli heikoin ja Defendersissäkin se lähinnä vitutti läsnäolollaan. Muut sarjat ovat olleet hyviä tai todella hyviä ja Iron Fist alkoi sekin ihan hyvin, mutta jokin hahmossa tai näyttelijätyössä rasittaa.

Punisher on hahmona mulle kiinnostavin. Daredevilin kakkoskaudella ollut hautausmaamonologi oli hieno hetki ihan kaikki sarjat mukaan lukien ja tykkään siitä asetelmasta, että kyseessä on supersotilas eikä mikään yliluonnollisilla ominaisuuksilla varustettu hahmo.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iron Fist alkoi sekin ihan hyvin, mutta jokin hahmossa tai näyttelijätyössä rasittaa.

Se naurettavasti kirjoitettu hahmo+näyttelijä. Meni ees-taas siinä 'olen väärinkohdeltu/kostan kaiken/olen iron fist' blaablaablaa. Haukotus jo puolessavälissä.

Samaa mieltä kyllä muuten. Edelleen DD on täyttä dynamiittia ja muut saisivat ottaa siitä oppia. Charlie thumbs up.
 

calvin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maailman myrkyllisin jääkiekkojoukkue
Rick and Mortyn uusin jakso Netflixissä (3. kausi 7. jakso) oli ehkä yksi huikeimmista TV-sarjan jaksoista ikinä.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mulla ei jostain syystä ole aikoihin toiminut tekstitykset netflixissä jos luurilla/tabletilla katson. Ei tuo tosin haittaa, kun kuulokkeet päässä katselen. Tv monesti niin pienellä varsinkin iltaisin että tekstitykset on kivat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös