Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 269 289
  • 6 673

Ikaros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bayern Münich, Pelicans, NHL, 49's ja Lorna Shore
Lahden Iloisessa Kulkijassa pelitti ainakin hyvin 3 screeniltä tuo Jokerit - Tappara peli.

Muutenkin ei ole valittamista ollut tuosta Ruutu.fi palvelusta kotikäytössä. Nopeasti sai sopparin purettua, kun meinas rahat loppua. Ei tämä viimeinen suoranaisesti kuulu tänne, mutta antaa sen nyt olla täällä, kun tuli mieleen.
 

HokiHero

Jäsen
Itse olen katsellut vajaat 10 päälähetystä ja vaikkei tuo mitään "vau" elämystä aiheutakkaan en ole osannut murehtia Valavuorista tai Tikkasista, päinvastoin välillä väärät nimet ja dramaattisuus jopa huvittaa ihan positiivisella tavalla. Ehkä otan jääkiekon enemmän viihteenä ja olen iloinen jos edes välillä joku suomen kokoisessa maassa kertoo taktisesti jotain tarkempaa. Peli itsessään on kuitenki pääasia ja sen katselu sujuu pääosin hyvin. Samoin itselleni on aivan sama kuinka jokin nimi lausutaan tai en siitä ainakaan osaa ongelmaa muodostaa.

Risuja pitää antaa juuri ongelmista varmuudessa sekä kameroiden kanssa säätämisestä. Ne pitää saada korjattua.

Kyllä tuossa rahoille saa riittävästi vastinetta, hyviä puolia kuitenkin on paljon muutaman vuoden takaiseen. Uskon lähetysten tason paranevan kunhan kausia saadaan alle.
 

Runtulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihan jees niin kauan, kun ei hifk ole pelaamassa. Hifk-Jokerit-pelissä ei Kortelaisella ollut mitään hyvää sanottavaa Jokerien pelistä, kun taas HIFK oli niin täydellinen. Jokerien maalit tuuripomppuja kun taas peltosen ohjaus oli niiin täydellistä. Tuolla studiossa pitäisi väen olla suht neutraalia, ei niin että vedetään ihan täysin toisen puolella.

Olet oikeassa, mutta toisaalta… olihan tuota Kortelaista mukava katsella viimeisen Nordiksen derbyn jälkeen, vai mitä? ; )

Valavuoresta ja Tikkasesta… täysin turisteja tuonne studioon. Tepsin voivottelu meni täysin överiksi ja pelistä osattiin todeta vain se, että Tepsi ampuu logoon. Ei käsittääkseni tarvitse kovin kummoista "asiantuntijaa" tuonne studioon, että voi todeta kiekkojen osuneen keskelle rintapanssaria.

Jos olisi tarpeeksi kova sälli tuolla studiossa, voisi hän tehdä täysin samat analyysit Tikkasen ja Valavuoren kanssa nukkumalla erät. Riittää että herää eräsummeriin, katsoo paljonko on tilanne ja katsoo torjunnat. Noilla tiedoilla ja pienellä päättelykyvyllä päästään jo tuon kaksikon tasolle. Sitten jos viitsii vilkaista esim. jäähytilastoja nukutun erän jälkeen, voi todeta esim. että "ylivoima oli tehotonta", jolloin ollaan jo noita kavereita edellä.

Studioisännän ei tarvitse olla huipputason jääkiekkoanalyytikko, eikä studiokeskustelun tarvitse olla pelkkää pelikirjalatinaa, mutta nyt ollaan jo lähellä katsojan aliarvioimista.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ketäköhän sinne studioon pitäisi näiden valittajien mielestä saada? Maikkarilla ei kelvannu kukaan, ylestä puhumattakaan. URHOlla oli kaikki paskaa, kuin myös nyt Nelosella. Oliko Spengler cupissa Eurosportilla mimmoset studiot? Onko Ruotsin MM-kisastudiot miten laadukkaita? Mites KHL Moskovan televisiossa, onko miten laadukasta menoa siellä? Joku pelikirjapellekö siellä pitäisi olla kertomassa että nyt tuli vain 3 viivelähtöä erässä, ei niin vähällä voi nykylätkässä pärjätä? Mikä teidän mielestänne lisää studion kiinnostavuutta? Kaikkihan me nähdään mitä siellä ottelussa tapahtuu ja osataan itse analysoida peli, eli onko studiot teidän mielestänne turhia? Ilmeisesti katsoisitte mielummin mainoksia senkin ajan? Erätauot on mukava viettää studion parissa ja katsella uusinnat tilanteista ja huomata paremmin mitä virheitä tai oivalluksia joku tekee. Ei siellä kukaan mitään uutta peliä studiossa ole kuitenkaan keksimässä.

En tiedä, ehkä olen ainut joka on ihan tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen. Minulle nuo on viihdettä ja kelpaa tuollaisenaan oikein hyvin.
 

J.J.Jasper

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ketäköhän sinne studioon pitäisi näiden valittajien mielestä saada? Maikkarilla ei kelvannu kukaan, ylestä puhumattakaan. URHOlla oli kaikki paskaa, kuin myös nyt Nelosella. Oliko Spengler cupissa Eurosportilla mimmoset studiot? Onko Ruotsin MM-kisastudiot miten laadukkaita? Mites KHL Moskovan televisiossa, onko miten laadukasta menoa siellä? Joku pelikirjapellekö siellä pitäisi olla kertomassa että nyt tuli vain 3 viivelähtöä erässä, ei niin vähällä voi nykylätkässä pärjätä? Mikä teidän mielestänne lisää studion kiinnostavuutta? Kaikkihan me nähdään mitä siellä ottelussa tapahtuu ja osataan itse analysoida peli, eli onko studiot teidän mielestänne turhia? Ilmeisesti katsoisitte mielummin mainoksia senkin ajan? Erätauot on mukava viettää studion parissa ja katsella uusinnat tilanteista ja huomata paremmin mitä virheitä tai oivalluksia joku tekee. Ei siellä kukaan mitään uutta peliä studiossa ole kuitenkaan keksimässä.

En tiedä, ehkä olen ainut joka on ihan tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen. Minulle nuo on viihdettä ja kelpaa tuollaisenaan oikein hyvin.

Monta kertaa tässä ketjussa ja muissa vastaavissa on ehdotettu miten noita hommia voisi tehdä. Tällä hetkellä tosin papukaija tai joku vanha sanelukone suoriutuisi hommasta samalla tasolla.

Noille herroille maksetaan ihan kiva korvaus tuosta mitä tekevät. Tuosta huokuu kuitenkin todella usein sellainen takki auki ilman sen ihmeempää taustatyötä studioon puhumaan paskaa ja toistelemaan latteuksia. Ei tuollaisen hyvän studion tekeminen vaadi ihmeitä, Urholla homma oli välillä tosi hyvää ja Maikkarillakin studio on paljon parempi, vaikkei sielläkään lasketa viivelähtöjä.

Ja samaa mieltä monien muiden kanssa, Valavuori on todella huono studioisäntä. Tunne ja urheilujohtaminen, niistä se jauhaa sitä omaa juttuaan, mutta se on jo myös niin kuultu. Ahomaa osaa asiansa, mutta vaikuttaa aina todella hermostuneelta kun joutuu puhumaan suoraan kameralle. Välillä artikulonnista ei melkein saa selvää.

Lisäys: Valavuoren sopimus kattaa kai tämän kauden. Mahtaakohan ensi syksynä enää tuolla istua.
 
Viimeksi muokattu:

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
On se kumma kun täällä ei tunnu mikään kelpaavan. Kaiken pitäisi olla lähes ilmaista ja studiossa olisi suotavaa olla ainakin Saku Koivu ja Teemu Selänne... Studioisännäksi ei kelpaa kukaan.

Minua ei liiemmin haittaisi vaikka kuvan laatu tippuisi puoleen, studioita ei olisi ollenkaan, Anssi ritari selostaisi jokaisen pelin ja hintaa tulisi 25% lisää.

Hyvää uuttavuotta vinisijöille!
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Melko Huono tuossa kyseli, että ketä siellä studiossa pitäisi olla. Mun mielestä Pekka Virta oli aivan loistava Urholla. Paljon parjattu Sihvonen oli myös hyvä. Karri Kivi myös on ollut hyvä. Melkein voisi yleistää rankasti, että mitä nuorempi valmentaja, sen parempi.

Pelaajista Ville Nieminen on loistava kommentoimaan.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Taas kun eilen tuli katseltua Nelosen studiota ennen pelien alkua ei edelleenkään jäänyt epäselväksi miksi Tiki-talkinsa on saanut aikoinaan vastustajansa polttamaan hihansa. Pieninä annoksina, tarkoittaa noin kymmentä sekuntia/lähetys, vielä menettelisi, mutta näin maksavana katsojana haluaisi rahoilleen vastinettakin roskanpuhumisen sijaan. Arvostan saavutuksiaan jääkiekkoilijana suuresti, mutta viittamassani roolissa jääkiekkoanalyytikkona hänellä ei ole todellakaan mitään annettavaa ja tuskin edes sitä.
 

Karpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Valavuoren sopimus kattaa kai tämän kauden. Mahtaakohan ensi syksynä enää tuolla istua.

Toivottavasti ei. Jatkoajan Miika Arposen kolumnin mukaan "Valavuoren takia kanavapaketin tilaamatta jättävät potentiaaliset asiakkaat voidaan laskea kahden käden sormilla."

Eiköhän asia ole kuitenkin niin, että Valavuoren takia kanavapaketin tilaavat asiakkaat voidaan laskea ihan yhdenkin käden sormilla.
 

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Toivottavasti ei. Jatkoajan Miika Arposen kolumnin mukaan "Valavuoren takia kanavapaketin tilaamatta jättävät potentiaaliset asiakkaat voidaan laskea kahden käden sormilla."

Eiköhän asia ole kuitenkin niin, että Valavuoren takia kanavapaketin tilaavat asiakkaat voidaan laskea ihan yhdenkin käden sormilla.

Ruvetaanko laskemaan?

Aloitetaan tästä: Jos Valavuori jatkaa ensi syksynä, niin minä jätän tilaamatta. Eli yksi sormi täältä, olkoon vasemman käden peukalo.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Melko Huono tuossa kyseli, että ketä siellä studiossa pitäisi olla. Mun mielestä Pekka Virta oli aivan loistava Urholla. Paljon parjattu Sihvonen oli myös hyvä. Karri Kivi myös on ollut hyvä. Melkein voisi yleistää rankasti, että mitä nuorempi valmentaja, sen parempi.

Pelaajista Ville Nieminen on loistava kommentoimaan.

Kun on tullut katseltua Elitserieniä useiden vuosien ajan, niin sieltä löytyy erittäin hyvä esimerkki asiantuntevasta kommentaattorista. Nykyään käsitykseni mukaan Washington Capitalsin organisaatiossa vaikuttava Calle Johansson otti Canal +:lla omalla karismallaan studion haltuun - ei yrittänyt mitään ylimääräistä vaan kertoi jokaisesta tilanteesta ja pelin käänteestä analyyttisesti ja selitti katsojille, miksi joku asia tapahtui. Pystyi myös avaamaan pelistä ainakin minulle täysin uusia taktisia puolia.

Eli jos Suomesta löytyisi joku entinen pelaaja, joka omaisi tarpeeksi syvällisen tiedon jääkiekosta ja olisi hiukan valmentanutkin, niin voisi olla hyvä lisä studioon. Mutta ei mitään samanlaista kuin MTV:lla oli aikoinaan Keskisen, Mettovaaran ja Toivolan muodossa; ehkä kaikkien aikojen pohjanoteeraus studioista.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivottavasti ei. Jatkoajan Miika Arposen kolumnin mukaan "Valavuoren takia kanavapaketin tilaamatta jättävät potentiaaliset asiakkaat voidaan laskea kahden käden sormilla."

Eiköhän asia ole kuitenkin niin, että Valavuoren takia kanavapaketin tilaavat asiakkaat voidaan laskea ihan yhdenkin käden sormilla.

Mulla ei jumalauta mene jakeluun jos jääkiekosta tykkäävä henkilö jättää hyvän palvelun tilaamatta yhden studiossa silloin tällöin olevan henkilön takia, STUDIOSSA perkele. Kumpi se nyt sitten enemmän kiinnostaa, studio vai itse peli? Noi määrät nyt on kuitenkin ilmeisesti sellaisia että ei oikeasti vaikuta mihinkään ja syynä saattaa olla joku muukin kuin yksi henkilö, mutta sitä ei iletä sanoa (esim. rahapaula, jonka ymmärtäisin syyksi paljon paremmin.) vaan keksitään hätävale.
 

Tami Talk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Daespoo moderators
Mulla ei jumalauta mene jakeluun jos jääkiekosta tykkäävä henkilö jättää hyvän palvelun tilaamatta yhden studiossa silloin tällöin olevan henkilön takia, STUDIOSSA perkele. Kumpi se nyt sitten enemmän kiinnostaa, studio vai itse peli? Noi määrät nyt on kuitenkin ilmeisesti sellaisia että ei oikeasti vaikuta mihinkään ja syynä saattaa olla joku muukin kuin yksi henkilö, mutta sitä ei iletä sanoa (esim. rahapaula, jonka ymmärtäisin syyksi paljon paremmin.) vaan keksitään hätävale.

Syynä saattaa olla myös se, että palvelusta maksava asiakas voi ilmoittaa palvelun tuottajalle, että teidän toimittamanne tuote on tältä osin _niin paska_, että mikäli ette ensi vuonna paranna tuotettanne, jätän sen ostamatta. Rahapulaa ei oo vielä ihan noin akuutiksi mennyt, että pitäisi tuota selitellä hätävaleeksi.

Luulen, että nelonen prossa oltiin siinä uskossa, että Valavuori olisi hyvä haku - mutta on osoittautunut aivan naurettavan tasoiseksi studioisännäksi. Lajia ja peliä ymmärtämätön moukka, joka on niin innostunut omasta mouhuamisestaan jostain urheilumarkkinoinnista, että pilaa koko studion ja ei päästä edes muita studion asiantuntijoita hoitamaan omaa osaansa. Neljän kuukauden aikana tilanteessa ei ole tullut yhtään parannusta, joten voidaan olettaa, että jos oppimiskykyä olisi, muutosta olisi jo tapahtunut. Suoraan sanottuna Valavuoren aiheuttama vitutus on pilannut muutamaan kertaan koko peli-illan. Tietysti tuohon voi sanoa, että "voithan katoa vain erien ajan peliä ja jättää studion väliin", mutta kun pelin LISÄKSI haluaisi saada hyvää studiota; analyysia, pelinäkemystä ja lajiasiantuntijoiden näkemyksiä. Nyt saa vartin verran skeidaa. Ei huvita maksaa skeidasta! Vaihtakaa parempaan!
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Valavuori on ihan vitsi tuolla studiossa. Ei se edes ole mikään väittelyn aihe.

Melko Huonon viimeisiä viestejä kun lukee, niin jokuhan voisi luulla, että kovaa intohimoista PR-duunia Pron puolesta tehtäisiin. Voisi melkein luulla, että nimimerkkiä loukattaisiin henkilökohtaisesti tuolla julmalla kritiikillä.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Valavuori on ihan vitsi tuolla studiossa. Ei se edes ole mikään väittelyn aihe.

Melko Huonon viimeisiä viestejä kun lukee, niin jokuhan voisi luulla, että kovaa intohimoista PR-duunia Pron puolesta tehtäisiin. Voisi melkein luulla, että nimimerkkiä loukattaisiin henkilökohtaisesti tuolla julmalla kritiikillä.

En tee minkäänlaista duunia neloselle. Ei tuolla kritiikillä minua loukata millään tavalla. Olen vain tuonut esille, että minusta paketti on hyvä ja minä olen siihen tyytyväinen. Ihan kuten tekin ketkä ette esim. Valavuoren studio-osuuksista diggaa, tuotte sen esille. Enemmän minua häiritsee paskat selostajat jotka eivät tajua lajista mitään, kuten Mertaranta. Tuohon ehkä vaikuttaa sekin, että itselläni jää monesti vähintään puolet studio-osuuksista näkemättä kun on jotain muuta pikaista puuhaa silloin. Paska selostaja pilaa sen osuuden josta pääasiassa maksan. Studio on ainoastaan pieni lisäpalvelu, joka toki nykyään kuuluu olennaisena osana viihteeseen.

Mielipiteitähän nämä ovat ja siten niissä on aina puolustajia ja vastustajia. Asiallista kritiikkiä jos palveluntarjoaja saa tämän kauden aikana esim. Valavuoresta niin kyllä siellä tod.näk. muutoksia tapahtuu miehityksessä. Uskoisin, että Valavuori ei siellä tämän kauden jälkeen kuitenkaan jatka, tulipa kritiikkiä tahi ei. Mutta mistäpä näitä tietää.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Valavuori on ihan vitsi tuolla studiossa. Ei se edes ole mikään väittelyn aihe.

Melko Huonon viimeisiä viestejä kun lukee, niin jokuhan voisi luulla, että kovaa intohimoista PR-duunia Pron puolesta tehtäisiin. Voisi melkein luulla, että nimimerkkiä loukattaisiin henkilökohtaisesti tuolla julmalla kritiikillä.

Itselle nyt on täysin sama kuka siellä riehuu studiossa, kun itse peli on ainoa mikä kiinnostaa. Ne ihmiset voikin sitten suksia muualle jos joku vitun Valavuori vaikuttaa siihen, ettei kanavapakettia voi ostaa.
 

NeljäsAalto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mulla ei jumalauta mene jakeluun jos jääkiekosta tykkäävä henkilö jättää hyvän palvelun tilaamatta yhden studiossa silloin tällöin olevan henkilön takia, STUDIOSSA perkele. Kumpi se nyt sitten enemmän kiinnostaa, studio vai itse peli? Noi määrät nyt on kuitenkin ilmeisesti sellaisia että ei oikeasti vaikuta mihinkään ja syynä saattaa olla joku muukin kuin yksi henkilö, mutta sitä ei iletä sanoa (esim. rahapaula, jonka ymmärtäisin syyksi paljon paremmin.) vaan keksitään hätävale.

Mistä tällä kertaa mielesi noin pahoitit? Esimerkiksi allekirjoittaneella oli UrpoTV pari vuotta ja nyt luonnollisesti jatkoin nelosen asiakkaaksi, uskon, että näin on lukemattomilla muillakin. Otetaan esimerkkejä; Mitä lisäarvoa jääkiekkostudioon toi idols-juontaja, b-luokan julkkis joka ei tiedä kiekosta sitä vähää mitä 90% katsojista? Tämän vieraan siis Valavuori itse kutsui paikalle. Ja mitä mahdollisuuksia studiovieraisiin olisi ollut kun kysessä on HIFK? Kimmo Kuhta esimerkiksi. Imaiskanavan studioon osin ymmärtäisin tälläiset Heikit, uusien katsojien kalasteluna, mutta nyt puhutaan maksukanavasta, jonka asiakkaat ovat suurimmaksi osaksi asiantuntevia ja jotka oikeasti haluavat nähdä matsit. Kyllä kunnon studio asiantuntioineen kuuluu osana tv-matsia. Nyt Valavuori ja kanava pitämällä Valavuoren studiossa fukkii perseeseen asiakkaita menemällä läpi siitä missä aitaa ei edes ole. Ammattitaidottomuudesta kielii myös katkerat twiitit HIFK-Kärpät pelin jälkeen kun maksavat asiakkaat antoivat palautetta Valavuorelle ja kanavalle.
Täällä on jo viitattu Ruotsin studioon ja NHL:stä ei tarvinne edes mainita? Asiallinen ja asiantunteva studio-isäntä, tahi emäntä ja siihen asiantuntija mallia Osku Grönman niin paketti olisi valmis. Nyt tilanne on pahimmillaan Valavuori/Tiki. Ei jää enään kauas mtv3:n studiosta. Tällaiset studiot ei taatusti onnistu muualla kuin Suomessa ja kertoo, valitettavasti, kulttuurin puutteesta.
Valavuori on varmasti hyvä promoottori, hieno mies koripallon parissa ja jakaa taatusti Melko Huonollekkin oikein kivoja tipsejä veikkauksiin, mutta lätkästudioon Aleksista ei ole.
Ja totta kai, pelihän se kiinnostaa eniten mutta koko paketin on oltava kunnossa ja maksavana asiakkaana sitä on oikeus vaatia. Ja toimivin tapa on äänestää lompakollaan. Ensimmäinen vuosi kun koko paletti on nelosen hallussa joten annetaan vähän aikaa. Mutta viimeistään syksyllä on oltava jo uusi mies Aleksin tilalla, tai sitten katsellaan muuta kuin Liigaa. Ei siis hätävale, eikä rahan puute. Ystävällisin terveisin palmun alta, neljänteen aaltoon pulahtaen...
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itselle nyt on täysin sama kuka siellä riehuu studiossa, kun itse peli on ainoa mikä kiinnostaa. Ne ihmiset voikin sitten suksia muualle jos joku vitun Valavuori vaikuttaa siihen, ettei kanavapakettia voi ostaa.

Ei kai nyt kukaan oikeasti jätä kanavapakettia noiden takia tilaamatta? Nelosen strategia myydä noita paketteja noilla kasvoilla on tosin ihan yhtä hölmö. Heivaisivat nuo paskanpuhujat ulos tuolta niin itse matsitapahtumista voisi saada paremman. Enemmän kameroita, parempia hidastuksia jne.

Mitä tuohon tasoon jne. tulee niin aina jaksaa ihmetyttää miksi asioita pitää tehdä puolivillaisesti tai huonosti? Toisaalta se on osa maan tapaa ihan tuolla arkielämässäkin, on sitten mikä tahansa palveluala kyseessä. Kunhan hommat jotenkin hoidetaan sinne päin, rahat saadaan kuitenkin.

Ehkä sitten todella uskovat, että antavat jotain tuolla "ukkoa maalille"-skeidallaan. Tässähän mennään "viihdepää edellä", mutta y-astetason huumori on outo käsitys viihteestä.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mistä tällä kertaa mielesi noin pahoitit?

En varsinaisesti mistään, mutta olen eri mieltä noista studioista kun jotkut muut täällä. Ja siihen minulla on oikeus, kuten toki noilla valittajillakin, kuten sinulla.

Valavuori on varmasti hyvä promoottori, hieno mies koripallon parissa ja jakaa taatusti Melko Huonollekkin oikein kivoja tipsejä veikkauksiin, mutta lätkästudioon Aleksista ei ole.

On varmasti hyvä ja hieno mies monessa asiassa, vaikka ei minulle mitään tipsejä annakkaan.

Ja totta kai, pelihän se kiinnostaa eniten mutta koko paketin on oltava kunnossa ja maksavana asiakkaana sitä on oikeus vaatia. Ja toimivin tapa on äänestää lompakollaan. Ensimmäinen vuosi kun koko paletti on nelosen hallussa joten annetaan vähän aikaa. Mutta viimeistään syksyllä on oltava jo uusi mies Aleksin tilalla, tai sitten katsellaan muuta kuin Liigaa.

Kuten olen jo aikaisemminkin kirjoittanut, niin vaatikaa ihmeessä kun ette ole tyytyväisiä. Ei se ole minulta mitään pois ja saattaa toki minunkin maksamaani palvelua parantaa, jopa minun mielestä.

Turha tästä on mitään juupas eipäs leikkiä tehdä, mielipiteet vain ovat erilaisia.

P.S. Kuhta on aina loistava lisä mihin tahansa jääkiekko-ohjelmaan. Heikki siellä oli vieraana, mulle kelpasi hänenkin jutut ihan vaan ajanvietteeksi. Ei haitannut yhtään vaikka siellä oli ja tuskin olisi moni muukaan hänen tilallaan aiheuttanut mitään oooohhhh!-elämyksiä.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Hiukan säälittää tuota Grönmania, kun asiantuntijakumppanina on tuommoinen puupää nimeltä Tikkanen.

Osku on kyllä nostanut osakkeita tässä kauden edetessä. Itseasiassa helvetin hyvä ja viihdyttävä asiantuntija. Joku järkevä kaveri tohon viereen, niin muodostaisivat Ahomaan kera kyllä hyvän kokoonpanon.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nyt on hyvä kokoonpano studiossa. Ahomaa osaa johtaa hyvin keskustelua, Grönman on ihan hyvä asiantuntija ja myös vieraileva tähti Vesa Rantanen on hyvä tuolla. Tuollaista kun olisi aina, niin tuota jaksaisi katsella vähän useamminkin, mutta kun tietää että seuraavan pelin kokoonpano on taas Valavuori, Kölli & Tikkanen, niin eihän siitä mitään tule.

Toivottavasti Karri Kiveä nähdään myös pian tuolla studiossa.
 

sierramies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vituttaa, myös sekin.
Päätti sitten koko maksupaska hävitä linjoilta. Vittu sentään, kanavat toiminut kun junan vessa, yhtäkkiä katosivat eikä boksi löydä niitä. Ei edes ko. kanavapaikkoja. Ja Ilveksen peli käynnissä. VOI ******n S******* P*****. Ehkä katson Elisan virhekanavaa tämän illan kissan kanssa, ja nauraa hekotamme Mällipuron kunnalle, jossa kuvassa näkyy yllättäviä haamukuvia. Vitun kyylät, digiboksin maanantairakentajat ja maksavan asiakkaan peppuraiskaajat, MISSÄ VITUSSA ON ILVEKSEN PELI? Terveisin foordimies ja pikku-Raipe.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vieläkö muilla tökkii netin kautta katsottavat matsit ? Vituttaa huolella kun vähän väliä lataillaan ja tänään jopa katkesi pelin aikana jopa 10 kertaa.

Kun jostakin tietäisi onkoe omassa masinaassa vika vai palvelussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös