Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 269 278
  • 6 673

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Siis pitäisikö noiden eilisten otteluiden olla jo katsottavissa kokonaisuudessaan tuolla Ruudun palvelussa??

Nyt kun klikkaan eilistä Ässä-Lukko-matsia, niin mitään ei tapahdu, musta kuvaruutu ja keskellä lukee "ladataan".
 

JaSa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks
Siis pitäisikö noiden eilisten otteluiden olla jo katsottavissa kokonaisuudessaan tuolla Ruudun palvelussa??

Nyt kun klikkaan eilistä Ässä-Lukko-matsia, niin mitään ei tapahdu, musta kuvaruutu ja keskellä lukee "ladataan".

Jostain syystä nuo ottelut eivät toimi jälkeenpäin tuosta palkista, jossa järjestelty päivien mukaan. Ottelut toimivat kuitenkin valittaessa sieltä klippien kautta.

Itsellänikin sama ongelma, ottelu kyllä lähtee toistumaan tuolta klipeistä, mutta siinä vaiheessa kun koittaa kelata suuntan tai toiseen (esim. erätauon kohdalla) aika kyllä alkaa rullaamaan, muttei kuva taikka ääni.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Iso plussa kyllä noista koosteista. Ovat hieman pidempiä kuin viime kausilla on totuttu ja alkuperäinen selostus sopii paremmin kuin "päälle tuotu" kommentointi. Vielä kun saataisiin voittomaalikilpailuista kaikki yritykset nähtäville (nhl.com tyyliin), niin avot. Kun kerran voittomaalikilpailulla ratkotaan se ylimääräinen piste niin miksei samantien laittaa kaikki yritykset vaikka erilliseen videopätkään nähtäville.

edit: Hidastuksiin ja kamerakulmiin (zoomailuihin) voisi tosin hieman panostaa, nyt näytetään vähän turhia uusintoja pelaajien halailuista ym ja kamera on zoomattuna useasti aivan liian lähelle.
 
Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Jostain syystä nuo ottelut eivät toimi jälkeenpäin tuosta palkista, jossa järjestelty päivien mukaan. Ottelut toimivat kuitenkin valittaessa sieltä klippien kautta.

Itsellänikin sama ongelma, ottelu kyllä lähtee toistumaan tuolta klipeistä, mutta siinä vaiheessa kun koittaa kelata suuntan tai toiseen (esim. erätauon kohdalla) aika kyllä alkaa rullaamaan, muttei kuva taikka ääni.

Kiitos tästä vinkistä, tosiaan klippien kautta näyttäisi toimivan. MUTTA valitettavasti yksi peli ei näemmä toimi sieltäkään ("stream not found") ja kyseessä on juuri tuo Ässät-Lukko, josta olisin halunnut käydä katsomassa nuo peliä edeltäneet juhlallisuudet :(
 

Also Starring

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
On päällä. Ennenkin tullut maksettua tuolla kortilla netissä. Nyt ei vain jostain syystä onnistu.

Ei homma toimi edelleenkään Säästöpankin electonilla. Ja yrittänyt olen, kuten olen täällä aikaisemminkin tilittänyt. Olen laittanut asiasta kysymyksiä asiakaspalveluun sähköpostilla jo viime viikolla, mutta vastausta ei ole koskaan saapunut. Että näin...
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tein juuri Ruutu+ Pro palvelulle oman ketjun kun tämä on mennyt niin sekametelisopaksi ettei tosikaan.
 

Wire

Jäsen
Ei homma toimi edelleenkään Säästöpankin electonilla. Ja yrittänyt olen, kuten olen täällä aikaisemminkin tilittänyt. Olen laittanut asiasta kysymyksiä asiakaspalveluun sähköpostilla jo viime viikolla, mutta vastausta ei ole koskaan saapunut. Että näin...

Itse ainakin olen huomannut että nykypäivänä firmojen aspoihin on ihan turhaa laittaa mailia. Jos haluaa että tapahtuu jotain niin joutuu soittamaan.
 

Bilbo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Oilers
Hei, kuinkas on, pystyykö WP8- luureilla katsomaan nettiselaimella suorana Ruutu.fin pelejä?



Sen verran tiedän, että syksyn/talven aikana tulee Appsia WP8.
 

REDNECK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta -68
Se että netin nimellinen nopeus on 24M ei kerro vielä, tee nopeustesti mikä todellinen nopeus sulla on. Itselläkin 8M liittymä mutta kun ensimmäinen keskus on 2km päässä niin tänne korpeen tulee vain reilut 4M.

Tee nopeustesti aikka Speedtest.net by Ookla - The Global Broadband Speed Test . Toinen vaihtoehto että lataat null tiedoston tuolta ftp://ftp.funet.fi/dev/ ja katsot kuinka nopeesti paketti liikkuu.

Ruutu+ mainostaa että 4M pitäisi riittää... vähän epäilen kyllä.

Itsellä on noin 5M siirtonopeus ja huomattavasti paremmin toimi kun koskaan Urpon aikana. Pari kertaa pikkaisen pyki kuva HIFK Blues pelissä ja sama oli päivää aikaisemmin seuratussa ottelussa. Erä tauolla hypin muiden pelien välillä, niin eniten nykimistä oli JYP Kärpät pelissä. Näiden muiden lähetysten katselu rajoittui vain muutamiin minuutteihin. Kuvan tarkkuus oli ihan kelvollinen, vaikka ei ihan miltään HD tasolta vaikuttanut. En aio tästä asiasta reklamoida Ruudulle.

Mieltä vielä lämmittää, kun sain viestin, että viikko ilmaiseksi tilauksen loppuun. Urpolta piti kaikki hyvitykset vaatia erikseen ja silti niitä ei aina edes saanut. Vaikka olisin pystynyt todistamaan vian olevan jossain muulla kuin omassa järjestelmässä.

Selostajakaan ei häirinnyt niin pahasti katselunautintoa, kuin Urpon aikana.

Kokonaisarvosanat tähän mennessä Urpo 5+ ja Ruutu 9+
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Laitan nyt tännekkin, silläkin riskillä, että leviää "vääriin" korviin, kun en ole aiemmin moista spotannut edes keskuteluissa.

13.9. HPK- Pelicans - Videot - Helsingin Sanomat
Aloin kattoon koostetta, sain koko pelin. En tie toimiiko muutkin pelit tuolta kokonaisuudessaan. Jos toimii ja jos on tarkoituksellista niin helevatan hieno palvelu! Jos on vahinko, niin toivottavasti ei tätä ota multa kukaan pois.
 

Also Starring

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ei homma toimi edelleenkään Säästöpankin electonilla. Ja yrittänyt olen, kuten olen täällä aikaisemminkin tilittänyt. Olen laittanut asiasta kysymyksiä asiakaspalveluun sähköpostilla jo viime viikolla, mutta vastausta ei ole koskaan saapunut. Että näin...

No nyt onnisti, äitimuorin OP:n electronilla maksu hoitui. Toivottavasti pelit myös näkyvät illalla ilman ongelmia.
 

Logan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Filip Kadera & Jan Lukas
Kai tämä nelonenkin on samaa paskaa ku suurin osa firmoista. Lisäkanavia ei saa näkymään ennen jonkun helvetin aktivoinnin avulla asiakaspalvelussa. Jonotus "vaan" 40 minuuttia. Sitte kysytään telkkarin korttipaikaikassa olevan kortinlukijan numeroa, mutta ei onnistu kun ei ole sen alkusta numeroa mitä asiakaspalvelu pyytää. Lasku tuli toki jo alkuviikolla mut mitään ei näy.

Saattas jopa vitutttaa jos itelle oisin tilannu. Sitä oon ihmetelly et täällä jatkuvasti haukuttiin urhoa paskaks mut silti porukka osti aina niitä pelejä ? Jos se kerta on huono niin miks tilata aina uudestaa ?
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
En tiedä mitä mieltä te olette, mutta mun mielestä tuo Nelosen studio on erittäin onnistunut. Rentoa ja jämäkkyyttä sopivassa suhteessa!
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Lydman ei ole tainnut sanoa alkuesittelynsä jälkeen mitään.
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Lydman ei ole tainnut sanoa alkuesittelynsä jälkeen mitään.

On pari kertaa tuon jälkeen sanonut jotakin, mutta ymmärrettävästi vielä aika jäässä. Eiköhän se tuosta paranna vielä aika paljonkin.

Valavuori studioisäntänä vaikuttaa miljoona kertaa paremmalta kuin Ahomaa, vaikka odotusarvot oli itselläni täysin päinvastoin.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nelosen stuodio toimii muuten, mutta... Mikä ihme tuota Valavuorta vaivaa. Aivan liian aggressiivinen ja keskeytti sopivasti Karri Kiven puheenvuoron puhumalla päälle. Vähän ottaisi vieteriä löysemmälle.
 

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Nelosen stuodio toimii muuten, mutta... Mikä ihme tuota Valavuorta vaivaa. Aivan liian aggressiivinen ja keskeytti sopivasti Karri Kiven puheenvuoron puhumalla päälle. Vähän ottaisi vieteriä löysemmälle.

Oli mainoskatkon paikka. Ja ihan jees, että joku pitää jöötä tuolla studiossa, muutenhan tuolla jauhettaisi paskaa koko pelin ajan.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Oli mainoskatkon paikka. Ja ihan jees, että joku pitää jöötä tuolla studiossa.

Jöötä joo, mutta sitäkin voi pitää tyylillä, jatkuvasti keskeyttämättä ja yleistä älämölöä (itsestään) pitämättä. Mutta kokonaisuutena Nelosen setti on ollut ihan positiivinen yllätys.
Tärkeintä on kyllä ainakin täällä, että tekninen toteutus ts. kuvaus ja äänet ovat ammattitasoa UrpoTV:n AMK-harjoittelun sijaan. Selostajissakaan ei ole isompaa valittamista.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehdottomasti positiivisempi kuin odotti, mutta kuten eilen todettua niin toivottavasti Valavuoren anti ei ole pelkästä tunteesta mesoaminen, eikä muutenkaan toisi sitä surkeaa Twitter-rooliaan tuonne. Lisäksi näyttäisi siltä, että paljon ruskeakielistä naurua on luvassa joka väliin.

Kivi lienee aika ehdoton tähti tuolla studion puolella. Pelistä tai kuvioista ei olla taidettu vielä juuri puhua yhtään. Tikkanen oli jopa yllättävän ok eilen.

Lydmanilta ei varmaan voi ihmeitä odottaa. Mieshän napattiin aivan viime hetkellä, kun Niittymäen edustuskelvottomuus selvisi hienosti näyttävien lanseeraustilaisuuksien jälkeen.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Lydmanilta ei varmaan voi ihmeitä odottaa. Mieshän napattiin aivan viime hetkellä, kun Niittymäen edustuskelvottomuus selvisi hienosti näyttävien lanseeraustilaisuuksien jälkeen.

Ööö? Olen ollut työreissulla ulkomailla enkä muutenkaan niin hinkuna seurannut näitä kuvioita-mikä edustuskelvottomuus?
 

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Ööö? Olen ollut työreissulla ulkomailla enkä muutenkaan niin hinkuna seurannut näitä kuvioita-mikä edustuskelvottomuus?

Niittymäen nykyinen työnantaja Philadelphia Flyers esti Niittymäen tv-kuviot Nelosella. Niittymäki toimii siis scouttina nykyään Flyersille.
 

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ööö? Olen ollut työreissulla ulkomailla enkä muutenkaan niin hinkuna seurannut näitä kuvioita-mikä edustuskelvottomuus?

Lainaus Iltasanomien jutusta: Tehtävään jo valittu, pelaajauransa lopettanut maalivahti Antero Niittymäki, 33, ei yllättäen voikaan aloittaa työssä. Syy on Niittymäen päätyö Philadelphia Flyersin pelaajatarkkailijana. Tarkkailijoiden työsopimus kieltää työnteon median palveluksessa.

SM-liiga: Antero Niittymen sivuun studiosta - SM-liiga - uutiset, tulokset ja videot - Ilta-Sanomat
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Niittymäen nykyinen työnantaja Philadelphia Flyers esti Niittymäen tv-kuviot Nelosella. Niittymäki toimii siis scouttina nykyään Flyersille.

Jahas, kiitos tiedosta. Harmi, Niittymäki on aina vaikuttanut hiljaisuudestaan ja tietystä mv-friikkeydestään huolimatta (tai juuri siksi) aika mielenkiintoiselta persoonalta. Lisäksi maalivahtipelistä oikeasti tajuavia ei ole kiekkomediassa liikaa pl. Hullu-Nurminen:).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös