Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 269 278
  • 6 673

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Hehheh, tässä tulee vielä moni ruutu+ tilannut yllättymään kun alkaa perjantaina pienissä kaljoissa paniikissa virittelemään tablettejaan ja imaccejaan telkun kanssa yhteen. Moni juttu voi kuulostaa simppeliltä paperilla (hdmi-piuha vain laitteeseen ja sen kun katselee) mutta kannattaa ainakin testata omat viritykset ajoissa eikä vasta 15min ennen matsin alkua...
 
"Kehitämme myös koko ajan uutta Ruutu-sovellusta, jonka pyrimme tuomaan lokakuun aikana ensin iOS laitteille. Myöhemmin tämän vuoden aikana on tarkoituksenamme tuoda myös erilliset sovellukset Android- ja Smart-TV-laitteille. Sovellukset Windows Phonelle sekä valituille pelikonsoleille pyritään tuomaan ensi vuoden aikana."
Ei v...., näinhän se tietenkin meni. Uskomatonta shaissee neloselta. On kyllä surkeasti aloitettu tämä heidän sopparikausi liigasta. Eiköhän nuokin aikataulut vielä kuse (taas esim. jo 2012 kesällä piti tulla samsungin smart-tv appsi). En kyllä ymmärrä niitä jotka täällä kehuvat nelosta, nehän on puuhastelleet lähes joka asian kanssa. Saas nähdä miten homma alkaa huomenna.
 
Viimeksi muokattu:
Tein vähän laskutoimitusta, taidan laittaa toistaiseen tilaukseen ruutu-palvelun.

30pv jaksoina tilaukset.

12.09.2013 -> 3kk/kpl -> 11.12.2013

Näkemättä jää peli: Kärpät-Blues 14.12.2013

27.12.2013 -> 4kk/kpl -> 26.04.2014

+ jos nelosen nettipalvelu on huono, tai muuten ei teknisesti toimi kunnolla omilla vehkeillä, voi katkaista helposti
+ ei tarvitse "maksaa" ylimääräisistä kuukauksista (vaikka 12kk sop. olisikin about samanhintainen, silti ottaisi pattiin maksaa kuukausina (4kk) jolloin en katso mitään)
+ voi kyttäillä supertarjouksia muilta

- toivottavasti nelosen hinnat pysyy eikä siellä lähdetä ahnehtimaan
- pikkasen vaivaa kun kerran katkaisee tilauksen (ajoissa 5pv ennen!) ja laittaa uudestaan tulille tauon jälkeen

Hinta: 210e.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
No joo, oikein on tarkoituksena tuoda sovellukset myöhemmin tänä vuonna. Eipä ainakaan saa minua vakuuttuneeksi niin paljoa, että tilaisin mokomaa palvelua. Ja muutenkin lienee viisasta katsella tilannetta, että kannattaako vaivautua laisinkaan.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Näkyykö jollain SONERA KAAPELISSA extra-kanavat? Mulla antaa "ei pääsyä" -virhettä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ei tarvitse, ipadin selaimella html5 tuki joten toimii sillä.

Jatkan edelleen, osaamaton kun olen: kun avaan ruutu-palvelun selaimella ja yritän avata jotain videota katseltavaksi, niin palvelu herjaa vain, että "selaimessasi ei ole tarvittavaa Flash-laajennusta asennettuna". Tämän jälkeen seuraa ohjeet, mistä Adobe Flash playerin saa ladattua..tai sitten voisi klikata kuvaketta "kyllä,minulla on Flash-laajennus"...mitä tuossa nyt tulisi tehdä?

Zetan aiempaan viestiin sen verta, että juuri nyt itse sähellän näiden kanssa, jotta sitten varmasti toimisi myöhemmin :)
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jatkan edelleen, osaamaton kun olen: kun avaan ruutu-palvelun selaimella ja yritän avata jotain videota katseltavaksi, niin palvelu herjaa vain, että "selaimessasi ei ole tarvittavaa Flash-laajennusta asennettuna". Tämän jälkeen seuraa ohjeet, mistä Adobe Flash playerin saa ladattua..tai sitten voisi klikata kuvaketta "kyllä,minulla on Flash-laajennus"...mitä tuossa nyt tulisi tehdä?

Zetan aiempaan viestiin sen verta, että juuri nyt itse sähellän näiden kanssa, jotta sitten varmasti toimisi myöhemmin :)

Kyllä ny miehellä mäkiä riittää, mutta nyt joudun kyl liittymään sun kanssa samaan mäkeen. Mä en ainakaan iPadin safarilla saa tuota ruutua toimimaan selaimella (aion tosin katsoakki tietokoneen kautta, kunhan testailen). En vaikka huijasin sitä, että minulla on jo flash laajennus, kun se sellaista vaati.
 

FeedTheMule

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Detroit Red Wings
Nelonen paketti + nelonen extra paketti on saatavissa myös 29,90e/kk hintaan 6kk sopparilla ainekin Sonera viihteeseen. Pieni vinkki.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...En vaikka huijasin sitä, että minulla on jo flash laajennus, kun se sellaista vaati.

Heh joo, kokeilin samaa..

Toki mullakin on läppäri, mutta ikävämpää kannella mukana ja pe en ole himassa..
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jatkan edelleen, osaamaton kun olen: kun avaan ruutu-palvelun selaimella ja yritän avata jotain videota katseltavaksi, niin palvelu herjaa vain, että "selaimessasi ei ole tarvittavaa Flash-laajennusta asennettuna". Tämän jälkeen seuraa ohjeet, mistä Adobe Flash playerin saa ladattua..tai sitten voisi klikata kuvaketta "kyllä,minulla on Flash-laajennus"...mitä tuossa nyt tulisi tehdä?

Laittaa kädet ristiin ja rukoilla, että huomenna toimii :)
Nuo nykyiset ohjelmat ruutu.fi sivulla vaatii flashin, mutta liiga-lähetykset pitäisi tulla iPadin selaimen tukemalla formaatilla.
E: sivuilla oli muuten vähän aikaa sitten tekninen testi-video, joka ei aipadillä toiminut..
 
Viimeksi muokattu:

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Suosikkijoukkue
Tappara
Löytyykö jostain listaa mitä pelejä näkyy Nelonen Pro kanavilla antennitalouksissa?
 

FeedTheMule

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Detroit Red Wings
No nythän tuli kiinnostavaa infoa! Missä tästä lisää? Itse löysin vain tämän tarjouksen http://www.sonera.fi/tv+ja+viihde/tv+palvelut/kanavapaketit/nelonen+paketti/sm-liiga

Kannattaa kysyä paikalliselta kauppiaalta tai myyntipalvelun kautta tästä vaihtoehdosta. Monesti nettisivujen tarjoukset ovat suppeammat saatavilla olevien vaihtoehtojen kanssa. Sain itse puljattua puhelimitse oman pakettini 6kk sopparilla ja vahvistusviestissä oli tosiaan ilmoitettu sopimuksen pituudeksi 6kk. Tosin tuota 2kk 0€ ei tähän pakettiin kuulu.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Jatkan edelleen, osaamaton kun olen: kun avaan ruutu-palvelun selaimella ja yritän avata jotain videota katseltavaksi, niin palvelu herjaa vain, että "selaimessasi ei ole tarvittavaa Flash-laajennusta asennettuna".

Kun avaat selaimella tuon ruutu+ testilähetys 11.9. -ohjelman auki, niin huomaat että kyllä Liiga-lähetykset toimivat jo selaimella.

Itse totesin saman päivällä.

Muut ohjelmat eivät toki toimi.
 
Voisko mainita tämmösisäs, että missä verkossa? Kaapelissa ja kenen vai DNA antennissa?

Nimittän DNA antennissa ei ainkaaan viä näy täälläpäin...

Anteeksi ajattelemattomuuteni. Eli Soneran kaapeliverkossa näkyy.

Aika kovat odotukset lähetyksistä, sen verran kehuttiin kamerakulmia ja muita hienouksia tekniikan osalta jossain nelosen ennakossa. Ahomaan Petteri näytti siltä, että olisi parin viikon ränni alla..
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kun avaat selaimella tuon ruutu+ testilähetys 11.9. -ohjelman auki, niin huomaat että kyllä Liiga-lähetykset toimivat jo selaimella.

Itse totesin saman päivällä.

Muut ohjelmat eivät toki toimi.

Mitäs siinä testilähetyksessä pitäisi näkyä? Mulla näkyy mustaa kahdella eri koneella.

edit. No nyt näkyy jotain.
 
Viimeksi muokattu:

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Noniin MustatKortit ja muut kaikenkarvaiset ystäväni, nyt sain iPadilla juurikin tuon teknisen testin toimimaan.

Eli rullatkaas osoitteeseen Tekninen testi 11.9. | Ruutu

tuossahan ei mitään videota ole, mutta player tulee näkyviin ja sitä kautta liikkuva kuva jossa tosin vain teksti "Nelonen pro -extra kanavien ohjelmatiedot löydät osoitteesta nelonenpro.fi" .

Eli jos tuolla tekniikalla ovat livelähetyksetkin toteuttaneet, myös ne tulevat iPadilla toimimaan. Minä tykkään.


E: Siis tuossa on periaatteessa loopilla livelähetyksenä tuo videomainos jossa lukee vain tuo teksti.

Kiitos siis sinulle arvon haunted shores.
 
Voisko mainita tämmösisäs, että missä verkossa? Kaapelissa ja kenen vai DNA antennissa?

Nimittän DNA antennissa ei ainkaaan viä näy täälläpäin...

Anteeksi ajattelemattomuuteni. Eli Soneran kaapeliverkossa näkyy.

Aika kovat odotukset lähetyksistä, sen verran kehuttiin kamerakulmia ja muita hienouksia tekniikan osalta jossain nelosen ennakossa. Ahomaan Petteri näytti siltä, että olisi parin viikon ränni alla..
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Jos tuo yllä oleva paketti on sellainen, jossa näkee joka pelin, niin ei ole 6kk tilausmahdollisuutta. Juuri soitin asiasta.

Joo tätä pelkäsinkin.... ei ne Soneralta vielä taivu kuin siihen 2kk 0e ja 10kk 29.90e pakettiin, myöhemmin syksyllä voi tulla tarjouksia.
 

FeedTheMule

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Detroit Red Wings
Jos tuo yllä oleva paketti on sellainen, jossa näkee joka pelin, niin ei ole 6kk tilausmahdollisuutta. Juuri soitin asiasta.

Saateviesti oli tämänlainen: "Hei! Kanavapakettisi on hetken kuluttua katsottavissa. Tilauksesi: Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extra, 29,90e/kk, 6kk määräaikainen sopimus. Sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana hinnaston mukaan. Mukavia katseluhetkiä! T. Sonera".

Ja Pro extrat 1-8 näkyvät jo ohjelmaoppaassa.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Joo tätä pelkäsinkin.... ei ne Soneralta vielä taivu kuin siihen 2kk 0e ja 10kk 29.90e pakettiin, myöhemmin syksyllä voi tulla tarjouksia.

Jep. Asiakaspalvelusta sanoivat, että puolen vuoden sopparit tulevat myyntiin joskus kauden aikana, jos tulevat. Mutta nyt ei ole kuin tuo 2kk 0€+10kk 29,9€ -paketti.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Saateviesti oli tämänlainen: "Hei! Kanavapakettisi on hetken kuluttua katsottavissa. Tilauksesi: Nelonen Paketti + Nelonen Pro Extra, 29,90e/kk, 6kk määräaikainen sopimus. Sopimus jatkuu toistaiseksi voimassa olevana hinnaston mukaan. Mukavia katseluhetkiä! T. Sonera".

Ja Pro extrat 1-8 näkyvät jo ohjelmaoppaassa.

Kannattaa pitää varuiksi viesti tallessa, voihan tuossa olla lipsahtanut joku painovirhe. Luulisi tässä vaiheessa vielä kaikkien operaattorien kauppaavan 12kk määräaikaista ja sitten joskus marraskuussa tulisi joku lyhempi tarjous tyyliin 24.90e/6kk
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös