Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 269 063
  • 6 673

bulftrik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins, MM, LHC
Toivottavasti ensi kaudelle tulee mahdollisuus ostaa oman joukkueen vieraspeli-paketti. Kotipelit paikan päällä ja vieraspelit teeveestä.
 

Vexe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Mitä veikkaatte ensi kauden maksavan? Ja mitä olette valmis maksamaan?

Urhotv:n kausikortti oli 199e, joten tuskin tuota halvemmalla myyvät. Tuon vielä maksaa etäkannattajana, koska paikanpäälle pääsee hyvin harvoin.

Pelkkiin vierasmatseihin tuo on jo kallis.
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
GCL tapaisesta systeemistä voisi maksaa helposti 200€. Mikäli pelit ovat siis jälkilähetyksenäkin katsottavissa. Toki sitten pitää olla selostajatkin jotain muuta kuin Anssi Ritareita ( vai mikä lie miehen nimi ) ja kameroita pelissä saisi olla enemmän kuin se yksi ( urho ). Enemmän ja parempia hidastuksia ja muutenkin ammattimaisempi ote.
 

kesätyttö69

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dufvan Lukko, JYP(ilman Tyni&Virtanen)
Urhotv:n kausikortti oli 199e, joten tuskin tuota halvemmalla myyvät. Tuon vielä maksaa etäkannattajana, koska paikanpäälle pääsee hyvin harvoin.

Pelkkiin vierasmatseihin tuo on jo kallis.

Mulla oli 99 euroa?
 

Nume

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, FC Bayern München, SoJy
Tänään aamulla tuli iloinen yllätys sähköpostiin: "Kiitos palautteestasi. Tässä koodi, joka oikeuttaa sinut katsomaan ke 24.4. klo 18.30 pelattavaa SM-liigan finaalien peliä Ässät – Tappara Ruutu-palvelussamme."

Lisäksi kaikille tärkeää infoa: "22.4. pelatun ottelun testilähetyksestä Ruudussa saimme arvokasta tietoa palvelumme kehittämistä varten. Korjasimme havaittuja ongelmia ja lisäsimme palvelinkapasiteettia. Tiedämme, että illan ottelussa tulee olemaan lippuluukulla ruuhkaa. Lähetettävä ottelu on osa Ruudun teknistä testausta. Olethan paikalla hyvissä ajoin ennen ottelun alkua.

Aika kiva ylläri, vaikka onkin kyse vain eurosta, mutta ajatus on tärkein! Laitoin siis palautetta tuosta, että sivu vaatii refreshaamisen, jos sivustolla on ennen pelin alkua ja peli alkaa näkymään vasta tuon toimenpiteen jälkeen. Hienoa Nelonen, jälleen kerran!
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Urho Play nettikausari (yhden joukkuuen kaikki runkosarjapelit) maksoi 199€.

Olen ymmärtänyt rivien välistä että jotain tälläistä se voisi mahdollisesti olla ja Viaplay tyylin kk-maksu myös. Voi olla ettei ottelukohdistusta tule ollenkaan, eli ei yksittäisiä otteluita eikä vieraskausareita. Vaan siellä pörrää koko ajan palvelu mistä näkee kaikki matsit ja siihen ostat sitten käyttöoikeutta jonkun määräajan. Tälläinen mahdollistaa sitten myös matsien välillä surffailun ja katot mitä lystäät tai sitten vain ne oman joukkueen vieraspelit mutta hinta on yksi ja sama. Näin veikkaisin. Toivottavasti tulisi yhden pelin ostomahdollisuus mutta en ihmettele yhtään jos ei tule. Eihän tv-lähetyksissäkään ole yksittäisen pelin ostooikeutta ja tätä uutta palvelua ajatellaan ehkä enemmän netti-tv:nä joka näyttää kaikki matsit.

_
 

Peacemaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Aika kiva ylläri, vaikka onkin kyse vain eurosta, mutta ajatus on tärkein! Laitoin siis palautetta tuosta, että sivu vaatii refreshaamisen, jos sivustolla on ennen pelin alkua ja peli alkaa näkymään vasta tuon toimenpiteen jälkeen. Hienoa Nelonen, jälleen kerran!

No voisikkohan joku kertoa voiko sen pelin ostaa jo nyt, kello vartin yli kaksi iltapäivällä???

Vai pitääkö tässä odotella että lähetys alkaa tai jotain...
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Jaahas. Vaikuttaa siltä, että "Jarkko.fi" näyttää tämän keskiviikon matsin ilmaiseksi. Ainakaan sivustolla ei mainita enää mitään maksullisuutta - ainoastaan testilähetys mainitaan. Sisäänkirjautumisen jälkeen ei myöskään ohjata verkkopankkiin. Kyllä tämä kelpaa!

Kyllähän Jarkossa on aineksia Urpon päihittäjäksi. Mutta katsellaan katsellaan...
 

Reznik

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jaahas. Vaikuttaa siltä, että "Jarkko.fi" näyttää tämän keskiviikon matsin ilmaiseksi. Ainakaan sivustolla ei mainita enää mitään maksullisuutta - ainoastaan testilähetys mainitaan. Sisäänkirjautumisen jälkeen ei myöskään ohjata verkkopankkiin. Kyllä tämä kelpaa!

En nyt itse ainakaan mitään muutosta huomaa. "Katso ohjelma" nappulaa kun painaisee, niin samalla tavalla tulee osto-ikkuna esille kuin ennenkin. Olin sitten sisäänkirjautuneena tai en.

Mutta maksoi sitten euron tai ei, niin toivon mukaan systeemit kestää illan ryntäyksen. Vitosottelu tuli ihan A-luokan laadulla pätkimättä alusta loppuun, todellakin kelpaa! Kolmosottelussa oli sitten pätkimistä ja laadun heittelyä mulla, katsotaan miten käy tänään.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Jaahas. Vaikuttaa siltä, että "Jarkko.fi" näyttää tämän keskiviikon matsin ilmaiseksi. Ainakaan sivustolla ei mainita enää mitään maksullisuutta - ainoastaan testilähetys mainitaan. Sisäänkirjautumisen jälkeen ei myöskään ohjata verkkopankkiin. Kyllä tämä kelpaa!

Kyllähän Jarkossa on aineksia Urpon päihittäjäksi. Mutta katsellaan katsellaan...

En nyt itse ainakaan mitään muutosta huomaa. "Katso ohjelma" nappulaa kun painaisee, niin samalla tavalla tulee osto-ikkuna esille kuin ennenkin. Olin sitten sisäänkirjautuneena tai en.

Mutta maksoi sitten euron tai ei, niin toivon mukaan systeemit kestää illan ryntäyksen. Vitosottelu tuli ihan A-luokan laadulla pätkimättä alusta loppuun, todellakin kelpaa! Kolmosottelussa oli sitten pätkimistä ja laadun heittelyä mulla, katsotaan miten käy tänään.
Ahaa. Taisin tehdä hätäisen johtopäätöksen tilanteesta Android-puhelimen nettiselaimen perusteella. En nimittäin saa mitään maksullisuusilmoitusta näkymään kännykän netin kautta. En, vaikka kirjaudun sisään, tahi jätän kirjautumatta. Siirrynpä tästä pöytäkoneelle.
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Noh matsiin alkuun vielä yli kolme tuntia ja ruutu.fi ihan jumissa jo nyt. Sivun lataaminen kestää ihan tolkuttoman kauan.

Täytyy mennä vissiin baariin katsomaan matsi?
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Noh matsiin alkuun vielä yli kolme tuntia ja ruutu.fi ihan jumissa jo nyt. Sivun lataaminen kestää ihan tolkuttoman kauan.

Täytyy mennä vissiin baariin katsomaan matsi?

Huomasin saman, mutta kirjauduin ulos ja suljin Chrome-selaimen. Siirryin Mozillan Firefox-selaimeen ja a'vot! Pääsin kepeästi verkkopankkiin maksamaan. Saas nähä, kummalla selaimella itse matsi näkyy ...
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Huomasin saman, mutta kirjauduin ulos ja suljin Chrome-selaimen. Siirryin Mozillan Firefox-selaimeen ja a'vot! Pääsin kepeästi verkkopankkiin maksamaan. Saas nähä, kummalla selaimella itse matsi näkyy ...
Joo mulla piti katsoa edellinen matsi mozillalla. Ei chrome jaksanut enään ladata matsia näkyviin, vaikka olin maksanut matsin jo ajat sitten.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Aamulehden vinkit miten tänä iltana peli näkyy Ruudusta paremmin sekä uutisessa on myös haastateltu Nelosen online-johtajaa, joka kertoo mistä pätkiminen johtui. Todella avointa ja hyvää tiedottamista minun mielestäni.
– Myös sivuston liikennemäärä rajoittui maantieteellisesti enimmäkseen kahdelle alueelle, Poriin ja Tampereelle, jolloin liikenneverkot ovat saattaneet ruuhkautua paikallisesti.
Arvelinkin tuota jo otteluketjussa, kun useampikin helsinkiläinen kertoi matsin näkyvän moitteettomasti mutta maakunnissa ei toiminut.

Eli vika ei välttämättä ole edes itse Ruudussa vaan paikallisverkoissa.
 

Lätkäjope

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Armia #10, Matushkin #43
Joko painetaan paniikkinappulaa? "Katso ohjelmatiedot osoitteesta nelonenpro.fi " lukee ruudussa kun tuo ns lähetyksen piti alkaa 3min sitten.


Ei juuri jännitä....
 

Conroy#22

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tärpätti, Southeast Division Champions
Joko painetaan paniikkinappulaa? "Katso ohjelmatiedot osoitteesta nelonenpro.fi " lukee ruudussa kun tuo ns lähetyksen piti alkaa 3min sitten.


Ei juuri jännitä....
Lataa sivu uudelleen. Jos ei tämä auta niin kirjaudu ulos ja vaihda selainta. Itsellä toimii hyvin Mozillalla.
 

Carrie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United
Hyvin alkoi pelittää pääkaupunkiseudulla IE:llä heti lähetyksen alkaessa. Ja koputetaan puuta perään...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös