Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 269 615
  • 6 673

Poro24

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Nelonen Pro jatkaa viime kaudelta tutulla asiakkaiden kiusaamisella:


http://www.nelonenpro.fi/jääkiekko/sm-liiga
No kyllä on hirveän näköiset nettisivutkin.

Mihin Nelonen tarvitsee kahta urheilukanavaa, kun mitään näytettävää ei ole? Nyt kun NHL on ehkä siirtymässä muualle, niin kanavalle jää vain SM-liiga ja se jaetaan sitten nerokkaasti varmaan kahdelle eri kanavalle. Täysin käsittämätöntä kuvitella, että joku alkaisi yhden ottelun takia maksamaan kuukausimaksua näistä kanavista. Vihaan Nelosta ja vihaan Nelosen jääkiekkotuotantoa. Maamme ykkössarja on aivan hirveissä käsissä niin kauan kun Nelosella on jotain osuutta televisiointiin. Minä vain toivon, että seuraavan tv-sopimuksen myötä mahdollistuisi niinkin vaikeat asiat, kuin viikoittainen laadukas makasiiniohjelma, sekä finaalien seuraaminen intternetin välityksellä (kyllä, nyt elämme vuotta 2011...).

Nelonen ei nimittäin ikinä tarjoamaan jääkiekkoa netissä. Kuka maksaisi kanavista kuukausimaksua sen jälkeen kun sen kuukauden ainoan kiinnostavan lähetyksen voisi ostaa netin kautta katsottavaksi?

No en kyllä edes haluaisi katsoa Alkion, Lehterän ja Grönmanin kummeli-virnistelyä.

Onko viime kauden finaalien katsojalukuja julkistettu? Menikö 10 000 rikki, Nelonen?
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
Mihin Nelonen tarvitsee kahta urheilukanavaa, kun mitään näytettävää ei ole?
Tätähän mä kolmeen-neljään kertaan koitin kysellä, mutta en tietenkään saanut mitään vastausta sieltä. Homot.
Vihaan Nelosta ja vihaan Nelosen jääkiekkotuotantoa.
Oih! Olen niin samaa mieltä! Onnekseni pääsin nyt eroon niistä viimeisistäkin Nelosen maksukanavista (Pro 1 ja Nelonen Kino tms.) enkä enää koskaan maksa näistä killinkiäkään. Amen.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Mihin Nelonen tarvitsee kahta urheilukanavaa, kun mitään näytettävää ei ole?

Viikonloppu-iltaisin niiltä tulee yllättävän paljon päällekkäistä live tapahtumaa. Minusta on hyvä, että voi itse päättää mitä haluaa seurata.
 

Pascal Lemoix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Nelonen Pron sivuilla näkyy lista myöhäisillassa näkyvästä ohjelmasta SM-liigan huippuhetket. Eikös tuo näkynyt Nelosella viime vuonna? Viisi minuuttia maaleja tai vastaavaa. Makasiiniohjelmasta tai vastaavasta ei vielä tietoa, tai viimekautisen ohjelman jatkumisesta. On melkein joka vuosi konsepti vaihtunut tuolla. Muistuu mieleen esim. se lauantainen talk-show.

Mun mielestä niillä oli jo ilmaisen Nelosen aikaan täydellinen konsepti kokoelmalähetyksestä ja se oli se "SM-liiga - Kaikki maalit". Sen katsoi joka kierros ilolla ja se tuli sopivaan aikaan. Sitten sitä lyhennettiin, että "maalit yhdestä tai ehkä kahdesta pelistä, katso loput osoitteesta nelonen.fi/niveanmainostarviiklikkauksia." Se makasiini taisi tulla johonkin erittäin huonoon aikarakoon eikä mikään innostanut katsomaan sitä. Vaikka Juhani Henrikssonista onkin ihan älyttömän kivaa olla TV:ssä ja siinä on vielä nätti tyttökin vieressä, niin ei se ole läheskään sama asia kuin kiinnostava TV-ohjelma.

Niissä ottelulähetyksissäkin selostajille ja kommentaattoreille tärkeintä on ylivilkas puhenopeus, päällekkäinpuhunta, masturbaatiovitsit ja keskinäinen naljailu. Ja pelattiin siinä joku lätkämatsikin vissiin.
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mun mielestä niillä oli jo ilmaisen Nelosen aikaan täydellinen konsepti kokoelmalähetyksestä ja se oli se "SM-liiga - Kaikki maalit". Sen katsoi joka kierros ilolla ja se tuli sopivaan aikaan. Sitten sitä lyhennettiin, että "maalit yhdestä tai ehkä kahdesta pelistä, katso loput osoitteesta nelonen.fi/niveanmainostarviiklikkauksia." Se makasiini taisi tulla johonkin erittäin huonoon aikarakoon eikä mikään innostanut katsomaan sitä. Vaikka Juhani Henrikssonista onkin ihan älyttömän kivaa olla TV:ssä ja siinä on vielä nätti tyttökin vieressä, niin ei se ole läheskään sama asia kuin kiinnostava TV-ohjelma.

Taisi olla siinä lauantain lähetyksessä aikoinaan Yleltä napattu ajankohtaistoimittaja eli natisevalla äänellä varustettu Pekka Lehtinen ja Laura Ruohola. Ohjelman nimi on lahjakkaasti unohtunut. Aika mielenkiintoista, että Nelonen periaatteessa yritti panostaa, ja sitten myöhemmin vedettiin kummelia. Tosin liekö tuohon vaikuttanut Urheilukanavan siirtyminen Nelosen alaisuuteen. Se kai jollain teorian tasolla selittää esim. Jürgensin duunit.
 

Lavis

Jäsen
Meikäläinen on vihdosta ja viimein täksi kaudeksi hankkimassa maksukanavia, tarkalleen ottaen urheilun (jääkiekon) vuoksi. Onko tässä tarjouksessa mitään itua? Runsaasti jääkiekkoa kahdella kympillä
(linkki vie PlusTV:n -sivuille)

Mainostavat, että Nelonen Pro -kanavat 6kk sopimuksella ja Urpo TV 12kk sopimuksella. Nopealla laskutoimituksella en tulisi siis näkemään finaaleja Neloselta, jos nyt solmisin sopimuksen? Jotenka joku tässä haiskahtaa hieman. Onko tällä hetkellä olemassa parempia tarjouksia?

Edit. Tuleeko Neljäs Erä vielä Neloselta ja onko Nelonen julkaissut Pro-kanaviensa ohjelmaa talveksi 11-12?
 

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Häh täh siis toihan on niin että sitä nelonen prota on pidettävä se 6kk että sen saa tohon hintaan ja sitten itsestä kiinni 6kk jälkeen että näkyykö vai ei?

Vai menikö multa nyt jotain kuningas alkoholin takia
 

AsFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siis missä kohtaa tossa sanotaan, että nelonen pro kanavat näkyy?
Eikös tossa puhuta vain Nelonen-paketista, johon kuulu vain nää hömppä kanavat ja nelonen pro paketti on eri paketti. Näin olen antanut itselleni kertoa.
Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä niin tilaan itsekin tuon paketin :)
 

Siniviiva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, sympatiat JYP
Siis missä kohtaa tossa sanotaan, että nelonen pro kanavat näkyy?
Eikös tossa puhuta vain Nelonen-paketista, johon kuulu vain nää hömppä kanavat ja nelonen pro paketti on eri paketti. Näin olen antanut itselleni kertoa.
Korjatkaa ihmeessä jos olen väärässä niin tilaan itsekin tuon paketin :)
PlusTV-linkki kertoo, että Nelonen-paketti on hieman laajempi kuin pelkkä Pro. Kyllä tuo hyvä tarjous on, huomaa korttimaksu lisäksi..
 

Panosmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Minnesota Wild, Kalle Sahlstedt
Meikäläinen on vihdosta ja viimein täksi kaudeksi hankkimassa maksukanavia, tarkalleen ottaen urheilun (jääkiekon) vuoksi. Onko tässä tarjouksessa mitään itua? Runsaasti jääkiekkoa kahdella kympillä
(linkki vie PlusTV:n -sivuille)

Onhan tuo ihan sopivan oloinen tarjous. Itse olen päätynyt Urho-totaliin (nyt tarjouksessa muistaakseni 6,50€/kk), finaaliin jos oma joukkue pääsee niin sitä on syytä mennä juhlistamaan lähikuppilaan, joten nelosen sm-liiga tarjonta on sillä hoidettu. Nhl-lähetykset tulevat normaalisti liian myöhään ja aamu-peleihin löytää streamit netistä. Khl ei oikeastaan meikäläistä kiinnosta, mutta niihin löytyy myös hyvin streamit (venäjän kielinen selotus toki).
 

Dängleri

Jäsen
Meikäläinen on vihdosta ja viimein täksi kaudeksi hankkimassa maksukanavia, tarkalleen ottaen urheilun (jääkiekon) vuoksi. Onko tässä tarjouksessa mitään itua? Runsaasti jääkiekkoa kahdella kympillä
(linkki vie PlusTV:n -sivuille)

Kannattaa suhtautua varauksella noiden NHL-pelien näkymiseen, sillä ko.oikeudet ovat tällä hetkellä jaossa. Tarkempia tietoja ja keskustelua tuolla toisessa ketjussa.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Kyllä ovat.

...ja paitsi osa yöllä tulevista peleistä. Itse asiassa suuri osa runkosarjan yöllä tulevista peleistä oli alkuperäisellä selostuksella. Pleijareissa ja sitten viikonlopun iltapäiväpeleillä (eli illalla suomen aikaa) oli suomeksi selostus. Ja jopa ihan hyvä sellainen.

Voi toki olla että lisäävät tuota, mutta epäilen... Jos nyt siis näyttävät mitään.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Ei ole maksukanavia, eikä varmaan tulekaan. Meni käämi ihan lopullisesti, kun yks kaks kesken viime kauden hävisi nelosen urheilukanavista toinen.
Enää ei ilmeisesti tule mestistäkään ilmaiskanavilta, kiitos siitäkin. Jos olisi edes kaikki kiekot samalla kanavalla, niin maksaisin mielikseni. Nyt taitaa tilanne olla se, että on hankittava noin 17 kanavan paketti jos haluaa kiekonlyöntiä ihmetellä.
Pitäkää tunkkinne.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Nyt taitaa tilanne olla se, että on hankittava noin 17 kanavan paketti jos haluaa kiekonlyöntiä ihmetellä.
Pitäkää tunkkinne.

Itseasiassa DNA Welhon asiakkailla olisi pullat suhtkoht hyvin uunissa, jos Nelonen Pro 2 olisi näkyvillä, tai Nelonen näyttäisi liigaa vain ykköskanavalla. Jos on ollut asiakkaana pitkään, on saanut Welho Mix-pakettiin aikoinaan Nelonen Pro 1-kanavan ja nyt myös Urpon. Vielä kun nuo perkeleet saisivat sen kakkosenkin johonkin pakettiin mukaan, voisi miettiä tulevan kauden pakettihankinnat.. Sitten taas, jos kakkonen tulee, ja sitäkin saa vain Viasat Kullan mukana niin kele sentään...
 

Algo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Jännä kyllä nähdä kumpi antaa tuossa Nelonen/Viasat vs DNA -tapauksessa periksi. Urho tais antaa aika helposti, kun niillä ei ilmeisesti ole paljon varaa alkaa vääntämään, kun sitten ei tuu niitä Mix-paketin karkkirahojakaan.
 
Viimeksi muokattu:

Tshekki77

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, HJK, Maajoukkue (lajista riippumatta)
Jännä kyllä nähdä kumpi antaa tuossa Nelonen/Viasat vs DNA -tapauksessa periksi.

Jos tässä vähän foliota käärisi päänsä ympärille, niin voisihan sitä epäillä nelosen tahallaan viivyttävän tätä kuviota. Meinaa voihan se esim welho mix paketin omistajia vituttaa siinä vaiheessa, kun nelosen urheilukanavat ovat tarjonnassa, että joutuu tuhlaamaan kaksi kanava paikkaa kahdeksasta. Eli viivytellään ja laitetaan asiakkaat kerjäämään tuotetta, ettei sitten heti ala valitus, ku lopulta päästetään tuotteen ääreen.

Tästä foliohattu avautumisesta ei ole varmaan vaikea päätellä, mikä kanavapaketti itsellä on, mutta määräaikaisuuden umpeutuessa vaihtuu välittömästi canalin pakettiin. Kiekkomaajoukkue, Elitserien, Mestis, Fudista vaikka muille jakaa ja yllättävän koukuttava oli se sarjakanava, kun keväällä oli ilmaisessa jaossa.
 

JuhaZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, huuhkajat ja mitä näitä nyt on...
Itseasiassa DNA Welhon asiakkailla olisi pullat suhtkoht hyvin uunissa, jos Nelonen Pro 2 olisi näkyvillä, tai Nelonen näyttäisi liigaa vain ykköskanavalla.

Itse olen DNA Welhon asiakas ja tuossa joku päivä sitten minulle soiteltiin ja tarjottiin Viasatin kulta-pakettia. Kysyin vielä pariin otteeseen, että tuleeko tähän pakettiin Nelosen molemmat Pro-kanavat, niin kovasti väitti, että kyllä tulee. Tosin edelleen niin Viasatin, Nelonen Pron kuin DNAn sivuilla puhutaan vain Pro1-kanavasta. Siinä vaiheessa, kun Nelosen Pro-kanavat on saatavissa mix-pakettiin, niin hommaan ne varmasti. Toistaiseksi en ole niihin kanaviin koskenut pitkällä tikullakaan.
 

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mihinkähän Welholta katosi tuo ESPN America HD.
Sellainen kanava oli vielä pari viikkoa sitten Welho HD paketissa. Sen kun huomasin niin rupes elin kasvamaan otsaan koska olin edellisenä päivänä ottanut HD Mixin ja siihen listaan ei kuulunut kun tavallinen ESPN...

Nyt tosin on siis kadonnut kokonaan tuo America HD.

Tuo HD Mix on kyllä hyvä paketti. Itelläkin siihen kuuluu nyt Eurosport 1 & 2 HD:nä. Urpoilu tv ja pöllölaakso Max.

Vielä kun siihen saisi nelosen pro kanavat.
 

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Itse olen DNA Welhon asiakas ja tuossa joku päivä sitten minulle soiteltiin ja tarjottiin Viasatin kulta-pakettia. Kysyin vielä pariin otteeseen, että tuleeko tähän pakettiin Nelosen molemmat Pro-kanavat, niin kovasti väitti, että kyllä tulee. Tosin edelleen niin Viasatin, Nelonen Pron kuin DNAn sivuilla puhutaan vain Pro1-kanavasta. Siinä vaiheessa, kun Nelosen Pro-kanavat on saatavissa mix-pakettiin, niin hommaan ne varmasti. Toistaiseksi en ole niihin kanaviin koskenut pitkällä tikullakaan.

Ainakin Welhon aikana nuo lupaukset olivat yhtä tyhjän kanssa. DNA Welhosta on vielä aika vähän kokemuksia, mutta en menisi vannomaan, että pitävät lupauksensa. Olen kysynyt joka kerta kun olen asioinut lafkan asiakaspalvelun kanssa tuosta kakkoskanavasta, ja yksikään asiakaspalvelija ei ole luvannut kanavaa näkyväksi missään vaiheessa. Kun asiakkaalle yritetään myydä tuotetta, lupaukset ovat erilaisia kun siinä vaiheessa kun asiakas on irtisanonut jonkun tilauksen.

Jos kakkonen ei näykään ja olet ottanut 12kk määräaikaistilauksen, voi pulju syyttää virheestä asiakaspalvelijaa eikä heidän tarvitse ottaa vastuuta näkymättömästä kanavasta. Toki jos tuosta nostaa ison äläkän (tuskin moni sitä tekee), pulju joutuu myöntämään virheensä ja saat esim. perua paketin tilauksen kesken sopparin.
 

Keltainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lautp, Saipa ja Veiterä. Ja Hakalin vosut
Itseasiassa DNA Welhon asiakkailla olisi pullat suhtkoht hyvin uunissa, jos Nelonen Pro 2 olisi näkyvillä, tai Nelonen näyttäisi liigaa vain ykköskanavalla. Jos on ollut asiakkaana pitkään, on saanut Welho Mix-pakettiin aikoinaan Nelonen Pro 1-kanavan ja nyt myös Urpon. Vielä kun nuo perkeleet saisivat sen kakkosenkin johonkin pakettiin mukaan, voisi miettiä tulevan kauden pakettihankinnat.. Sitten taas, jos kakkonen tulee, ja sitäkin saa vain Viasat Kullan mukana niin kele sentään...

Muutappa Lappeenrantaan ja antennitalouteen, niin loppuu welhot ja viasatit sen tien. Nettiä opetoidaan 9.90 kuussa maksavalla mokkulalla, niin ettei tarvitse ehdotella sitäkään kautta katsottavaksi.
Meillä Hakalissa katsotaan hallissa tai ei ollenkaan.
 

Wrathchild

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara & Detroit Red Wings
Muutappa Lappeenrantaan ja antennitalouteen, niin loppuu welhot ja viasatit sen tien. Nettiä opetoidaan 9.90 kuussa maksavalla mokkulalla, niin ettei tarvitse ehdotella sitäkään kautta katsottavaksi.
Meillä Hakalissa katsotaan hallissa tai ei ollenkaan.

Eiköhän canal digitalin satelliitti paketilla näy jopa Lappeenrannassa.. Että kyllä pitäis saada, mut saa paljon muutakin siihen rinnalle..
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Aikamoista touhua Neloselta. Eipä voi kehua kanavan tiedottamista siitä, mitä liigakiekkotuotteita aikovat esittää, pl. kuukauden pelit. NelonenPron sm-liiga -sivulla puhutaan yhä Neljäs Erä -ohjelmasta, mutta sitä ei näy jääkiekon etusivun ohjelmistossa, jossa sen sijaan mainitaan "Jääkiekon SM-liiga: illan kierros" -niminen ohjelma.

Ohjelmaopasta päivitetään joskus ja jouluna, monista päivistä löytyy tiedot vain aamupäivän osalta, Pro 1 -kanavaa ei ohjelmaoppaasta edes löydy ensi viikon jälkeen...

Ja jotta kukaan ei saisi mitään ilman lisäveloitusta, niin "Jääkiekon SM-liiga: illan kierros" -niminen ohjelmakin tulee suorana näemmä ainoastaan Pro2:lla (lukuunottamatta ensi torstain tynkälähetystä koripallon jälkeen Pro 1:llä). Itsellä on joku wanha PlusTV-paketti, mihin Pro1 kuuluu, siitäkin tulee tätä myöden täysin hyödytön. Viime kaudella Pro1 sentään näytti alkukaudesta kuukauden pelit ja koko kauden ajan Neljättä Erää suorana. Helvetin hienoa nähdä kooste lauantain kierroksesta sunnuntai-aamupäivällä...ja mihin helvettiin tarvitaan edes jälkilähetyksiä tänä päivänä?? Maalikoosteita on jo peli-iltana netti pullollaan. Järjetöntä katsojien aliarviointia.

Arvatenkin playoff-pelitkin siirtyvät kokonaan Pro2:n puolelle..?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös