Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 264 778
  • 6 673

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Onko Osku Grönman ylipäätään enää mukana Nelosen remmissä? Raumallakin mies loisti poissaolollaan viikonloppuna. Ei sillä, että miestä kaipaisin. Tuokkola on mielestäni hyvä lisä studioon, samoin Nyholm.
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Tämän lisäksi aivan järkyttävän paskaa peliä ei pelasta edes vähää alusta se että monotonisen äänen omaava Anssi Ritarin kaltainen selostaja istuu selostamossa.

Miten tää on voitu edes valita kierroksen studio-otteluksi?

Vissiin valittiin kierroksen peliksi koska oli tarkoitus hehkuttaa sitä upeaa älykiekkoa, ja sehän ei toimi kuin Hakametsässä. Hommahan meni ihan läskiksi kun Laine piti sensoria vissiin pari vaihtoa mukanaan koko pelissä.
Taattua Nelosen touhua taas.
 

Wire

Jäsen
Vissiin valittiin kierroksen peliksi koska oli tarkoitus hehkuttaa sitä upeaa älykiekkoa, ja sehän ei toimi kuin Hakametsässä. Hommahan meni ihan läskiksi kun Laine piti sensoria vissiin pari vaihtoa mukanaan koko pelissä.
Taattua Nelosen touhua taas.

Mistä moinen tieto että vain pari vaihtoa? Klipistä näkyi yli 7min Laineen kentällä oloa tallentuneena. Kiekkoa on testattu nyt ekaa kertaa oikeissa peleissä eli on vasta testauksen alkutaipaleella.

Turha syyttää Nelosta kun heillä ei ole osaa eikä palaa koko älykiekko-casessa. Homman taustalla on ex-Nokia Vanjoken SportIQ firma.
 
Viimeksi muokattu:

Asenne01

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jokerit
Jaahas, KalPalla tänäänkin studiopeli. Eipä tässä tietysti ole koko kierroksella säälien kotiedun lisäksi muuta panosta. Paitsi sijat 11-12 on vielä auki Ässien ja KooKoon osalta.
 
Jaahas, KalPalla tänäänkin studiopeli. Eipä tässä tietysti ole koko kierroksella säälien kotiedun lisäksi muuta panosta. Paitsi sijat 11-12 on vielä auki Ässien ja KooKoon osalta.
Ehkä ne nyt antaa näille kalpoille yms. niitä studioita, ettei näyttäisi siltä että jokainen studiopeli olisi ollut Helsingin Hifkillä tai Kärpillä. Niitä on nimittäin ollut paljon. Ainakin mututuntumalla.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eikö IFK:n matsin pitänyt tänään olla studiopeli? Muistelisin kuulleeni, että studio on Lappeenrannassa paikanpäällä todistamassa tätä historiallista hetkeä kun IFK voittaa runkosarjan vai olenko kuullut ihan omiani?
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikö IFK:n matsin pitänyt tänään olla studiopeli? Muistelisin kuulleeni, että studio on Lappeenrannassa paikanpäällä todistamassa tätä historiallista hetkeä kun IFK voittaa runkosarjan vai olenko kuullut ihan omiani?

Juu mä kyllä muistan kuulleeni aivan saman.
 

Itäpuu

Jäsen
Olipa taas aivan helvetin hieno yllätys, kun aloin katsastaa tallenteesta eilistä Pelican-Kärpät peliä. EPG sanoo näin mutta jäällä pyörii Saipa ja Hifki. Saatana... Ei ollut ensimmäinen kerta. Nyt joku nelosen tai DNA:n asiantuntija voisi tulla kertomaan, että kenen virhe, miksi, ja miten korvaatte?
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Olipa taas aivan helvetin hieno yllätys, kun aloin katsastaa tallenteesta eilistä Pelican-Kärpät peliä. EPG sanoo näin mutta jäällä pyörii Saipa ja Hifki. Saatana... Ei ollut ensimmäinen kerta. Nyt joku nelosen tai DNA:n asiantuntija voisi tulla kertomaan, että kenen virhe, miksi, ja miten korvaatte?

Olisikko DNA:n tai boksisi häröilyä? Itse katselin samaa peliä Soneran Koti-tv:stä ja epg näytti aivan oikein.
 

-Mercury-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Sonera viihteessä ihmettelin erätauolla että EPG-teksti on ristiriidassa itse ottelun kanssa. Kanavan valitsin siitä kuvasta joka ennen peliä näyttää että miltä tulee mikäkin peli (se oli siis oikein). Mutta jos ohjelmaoppaasta valitsi niin väärin olisi mennyt. Ensimmäinen kerta kun tällä kaudella havaitsin kyseisen virheen Kärppien pelissä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Tänään ei studiota kummallakaan paikkakunnalla ja eilen Turussa ollut studio oli aivan vitsi kun Kortelainen ja Harjula jossain kentän laidalla? Hyvää duunia Neloselta tämä!
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Mitä pahaa minä olen tehnyt. Anssi Ritari selostaa taas.

Ilman ääntäkin lähetystä toki voi seurata.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Mitä pahaa minä olen tehnyt. Anssi Ritari selostaa taas.

Ilman ääntäkin lähetystä toki voi seurata.
Anssi Ritari tuo sen lisäarvon että pystyy kertomaan sellaisia asioita mitä katsojat eivät tiedä. Hän pystyy kertomaan peluutuksesta mikä kenttä pelaa mitäkin kenttää vastaan, pystyy ennakoimaan jotain tiettyjä aloituskuvioita yms.
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Miinusta, ettei ollut studiota tänään kummallakaan pelipaikkakunnalla. Myöskin pelisilmää voisi olla vähän enemmän ohjaamossa ja näyttää jotain muuta pientä extraa, jos sellaista on tarjolla. Nyt kun katsoin uusintana Sport-TPS peliä, niin lopusta olisi voinut vaikkapa näyttää Sportin joukkueen kiitokset kannattajille kaudesta ja mitä siinä nyt tapahtumia oli, kun Ruudussa jotkut turhanpäiväiset statsit pyörii.
 

Apheu

Jäsen
Tänään ei studiota kummallakaan paikkakunnalla ja eilen Turussa ollut studio oli aivan vitsi kun Kortelainen ja Harjula jossain kentän laidalla? Hyvää duunia Neloselta tämä!

Samaan olin hieman pettynyt. Jos nämä kunnon studiot pyörähtää sitten käyntiin kun puolivälierät starttaa. Mutta jotenkin odottelin ainakin lauantaille ihan kunnon studiota, ja tuo oli varmaan heikoin lauantaistudio koko kaudella?
 

jalapeeno

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Tänään ei studiota kummallakaan paikkakunnalla ja eilen Turussa ollut studio oli aivan vitsi kun Kortelainen ja Harjula jossain kentän laidalla? Hyvää duunia Neloselta tämä!
Samaan olin hieman pettynyt. Jos nämä kunnon studiot pyörähtää sitten käyntiin kun puolivälierät starttaa. Mutta jotenkin odottelin ainakin lauantaille ihan kunnon studiota, ja tuo oli varmaan heikoin lauantaistudio koko kaudella?

Studion ja asiantuntijoiden järjestäminen maksaa. Itse ainakin maksan mielelläni pelistä, en taukojumpasta. Henkilökohtaisesti ihmettelen sitä, että studiossa pitää olla joskus jopa 3 - 4 "asiantuntijaa" kommentoimassa jos vaikka mistä. Hyviä pleijareita kaikille Jatkoajan aktiivisille palstalaisille, eiköhän ne studiotkin sieltä kohta ala!
 
Suosikkijoukkue
KalPa
Mistä moinen tieto että vain pari vaihtoa? Klipistä näkyi yli 7min Laineen kentällä oloa tallentuneena. Kiekkoa on testattu nyt ekaa kertaa oikeissa peleissä eli on vasta testauksen alkutaipaleella.

Turha syyttää Nelosta kun heillä ei ole osaa eikä palaa koko älykiekko-casessa. Homman taustalla on ex-Nokia Vanjoken SportIQ firma.

Harjula siitä sanoi lähetyksessä että ei jaksanut Laine sensoria montaa vaihtoa mukanaan pitää. Sen takia ilmeisesti jäi se älykiekko-hehkutus aika vähäiseksi vaikka lähetyksen alussa sitä kovasti painotettiin että nyt tulee historiallista dataa oikein huolella.
 

Woofer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Barca
Anssi Ritarissa on se hyvä puoli, että ärsyttävyys laskee noin puoleen, kun ei selosta oman suosikkijoukkueen peliä. Tiedän Ilveksen olevan surkea ilman 2,5 tunnin roastiakin.

Sen sijaan tuohon Kölli Kortelaiseen sulaa ruukku jo heti näin kevään alussa. Taisin Köllistä avautua jo viime keväänäkin, mutta annetaan nyt taas mennä. Ei anna ainakaan minulle katsojana yhtään mitään sellaisia pointteja pelistä, josta kiinnostuisin. Tuo kokeneiden pelaajien jumalointi myös ärsyttää suuresti. Ihan sama kuinka paskasti joku Jarno-Pekka Töppönen on pelannut ni aina ylistykset pursuaa yli jos on vaan kokenut liigajätkä. Nauratti myös ensimmäisen säälipleijari TPS-ottelun kommentointi joka meni vapaasti lainaten jotenkin näin:

Waheeb: Miksi TPS:n pelaajat on vasta nyt löytäneet jämäkyyttä otteisiinsa?

Kölli: No nää kokeneet jätkät on odotellu näitä tosipelejä, et ei oo ajatus ollu näissä viimepeleissä.

Waheeb: Niin TPS:llä oli ihan loppukierroksille asti mahdollisuus suoraan pleijaripaikkaan...

Kölli: No joo nii, mut silti....


Kölli, ei jatkoon.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei taideta Nelosella yhtään arvostaa näitä sääliplayoffeja vaan katseet on jo puolivälierissä. Surkeaa toimintaa kyllä Neloselta tämä, yks studio pystyyn näihin peleihin ja sekin oli tasoa säälittävä.

Itse ainakin maksan mielelläni pelistä, en taukojumpasta.

Eiköhän kaikki maksa itse pelistä, hyvä studio tuo vain hyvän lisämausteen peliin.
 

Mr.Wonderful

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja saksalainen jalkapallo
Kölli on kyllä turhista turhin jätkä tuolla kentän laidalla. Sieltä ei sitten oikeasti tule mitään fiksua. Myös se on todettava, että vitun vittu jos Ritari laitetaan selostamaan SaiPan ja JYPn pleijjarit, nii mää revin pelihousuni. Vieläkin on muistissa pari vuotta vanha pleijarisarja, jossa Koho pistää kiekon häkkiin ja Ritari toteaa masentuneesti: "SaiPa menee nyt kyllä välieriiin." Jos nyt jotain sais pyytää nii puolueetonta selostusta. Toki on sekin sanottava, että Ritari pystyy yleensä peittämään puoluellisuutensa ihan hyvin, mutta silloinkin se menee semmoseksi vastapuolen paapomiseksi. Ei jatkoon.
 

Calé

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No tämä on nyt vähän kuin olisi ostanut makkaraperunat ilman mitään mausteita, ei kertaakaan KalPa-Pelsu peliin studiota sääleissä. Suhteellisen säälittävää toimintaa. Kuitenkin kausi loppuu jommallakummalla tänään, olisin odottanut enemmän. Varmaan joku väsynyt Ritari vielä negaamassa Pelsua minkä kerkeää.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yhdessäkään säälipelissä ei studiota. Kertoo kaiken kuinka paljon nelonen arvostaa säälejä. Perjantaina alkaa sitten vissiin ne oikeat playoffit.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös