Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 264 474
  • 6 673

low prospect

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, support KooKoo & Jokerit
Vesa Rantanen ja Tuomas Nyholm 5/5, saavat 300% enemmän irti kommentaattoriesta, pelaajista, valmentajista ja yleisestikin peleistä. En voi ymmärtää miksi näitä miehiä kritisoidaan?? Todellisia lätkäjätkiä!

Edit: Tuokkolalle myös plussaa, loistavaa analyysia ja hyvä ulosanti.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täältä myös kehut Nyholm&Rantaselle + Tuokkolalle myös. Hyvin vetivät studiota. Harjula onkin rehkinyt ja vaihtelu on paikallaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tykkäsin kyllä paljon enemmän, kuin ennakkoon ajattelin.
Pirun hyvä kolmikko oli tänään, kun Tuokkola ja Rantanen&Nyholm hoitivat hommat. Ehdottomasti Tuokkolaa lisää ruutuun ja mielellään näiden hemmojen kanssa, koska löytyy vähän sitä huumoriakin ja kemiat toimii.

Ei ole ollut Ahomaata ikävä.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mun mielestä noita studioita voisi olla pari. Toisessa Harjula ja toisessa sit Nyholm&Rantanen parivaljakko. Tuokkola, Kivi näitä henkilöitä sit studioon näiden kanssa, ulostulo ja pelin ymmärrys näillä kavereilla erinomaista.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Varmaan se ärsyttää, kun Nyholm & Rantanen ei halu aolla toimittajia, vaan haluavat olla lätkän tekijöitä - wannabemaajoukkuekoutseja. Keksivät itse peliä, eivät analysoi, uutisoi ja kommentoi. Ja lopuksi piastattelevat omassa erinomaisuudessaan, että enkö hyvin keskinytkin, ihan uutta juttua! Tää Urheilusanomien kaudenalusennakko oli jo surkuhupaisa - kehitetään suureksi teemaksi joku äijäkiekon paluu ja sitten pääkirjoituksessa naama innosta punaisena puhkutaan, että eikö keksittykin oikein kuvitusidea tälle!

No joo. Ainakin ovat innokkaita.

Sitä lähinnä tulin kuitenkin kertomaan, että toisin kuin U20-selostaja, joka laittoi selostuksessaan Suomen vastustajan mikroaaltouuniin lämpenemään, niin nyt eilisessä IFK-JYP-matsissa tarjoiltiin laskiaispullaa! On kyllä kovat jutut näillä! Mikseivät esim. NFL-selostajat keksi tällaista? Ne selostaa vaan peliä ja analysoi, mitä tapahtui, mutta eivät ole vielä keksineet, että sitä peliä voi myös värittää kivoilla, uusilla kielikuvilla.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mieluummin tuota kaksikkoakin katselee/kuuntelee kuin vaikka "hyvin me pelataan" Niinimaata. Tai Ritaria selostamassa joka vitun JYPin peliä. Henkilökohtaisesti toivoisin että tulevaisuudessa saataisiin tasoa ennen kaikkea tuonne selostuskoppiin, nyt valtaosa Nelosen selostajista on tasoltaan heikon ja äärettömän surkean välillä. Itse peli on kuitenkin ainakin itselläni keskiössä, eikä sitä mutellakaan ole kovin viihdyttävää katsoa.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Ei taida tänään olla missään.

En ymmärrä miksi ei nyt joka kierroksella voi olla studio kun on kumminkin nyt kaks tuommoista ryhmää kasassa? Toisessa Harjula ja toisessa Nyholm.
 

Ralph

Jäsen
Nelosen sivujen mukaan huomenna on Pro 2:n studio HIFK-Tappara-pelissä ja perjantaina Pelicans-Saipa-pelissä (huomaa pieni p vierasjoukkueen nimessä, tosin eihän Neloselta voi vaatia, että osaisivat kirjoittaa joukkueiden nimet oikein). Lauantaina sitten vielä JYP-Kärpät pelissä. Veikkaan, että Rantanen ja Nyholm ovat vain huomisessa Helsingin pelissä studiossa.

Ensi viikolla sitten:
Ti - Blues-HIFK
To - Sport-Kalpa (pieni p taas)
Pe - Ilves-Tappara
La - JYP-SaiPa (nyt onkin vierasjoukkueen nimi oikein)
 

Takkuturkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalervo Kummola
On kyllä tää Rantanen & Nyholm -tutkapari perseestä. Tekevät itsestään (ja toisistaan) todella suurta numeroa. Miksi pitää olla kaksi toimittajaa siellä? Olisi parempi, että yksi toimittaja ja kaksi asiantuntijaa. Journalistit voisivat jättää asiantuntijuuden Suikkaselle ja itse keskittyä kyselemään ja juontamaan.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Toisella päätuomarilla Gopro kypärässä kuvaamassa illan IFK-Tappara pelissä.

Ihan hyvä lisä ja toivottavasti tulee jotain isompia koosteita äänimaailman kanssa joskus.
Nyt näyttävät pätkiä ja suoraa kuvaa ajoittain. Saa vähän eri perspektiiviä asioihin.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
On kyllä tää Rantanen & Nyholm -tutkapari perseestä. Tekevät itsestään (ja toisistaan) todella suurta numeroa. Miksi pitää olla kaksi toimittajaa siellä? Olisi parempi, että yksi toimittaja ja kaksi asiantuntijaa. Journalistit voisivat jättää asiantuntijuuden Suikkaselle ja itse keskittyä kyselemään ja juontamaan.

Kyllähän tuo Rantanen–Nyholm–Alkio on varsinainen rinkkirunkkauskolmikko, mutta mieluummin minä katson erätauolla studiota kuin kanavan ohjelmapuffeja. Ritarissa on myös se hyvä puoli, että hänestä ei tehdä samanlaista pellenumeroa kuin sössöttävästä Alkiosta.
 
Viimeksi muokattu:

tuukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
On täälä nirsoa porukkaa. Musta tänään oli ihan huikee studio-osuus. Mukava ku on kavereita, jotka tietää ja elää lätkästä. Ja on tunteella mukana. Kemiatki näillä menee hinosti yhteen. Ja Alkio on selostajista ykkönen.
 

Johan Kesti

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse kyllä tykkään Rantanen-Nyholm akselista. Varsinkin Rantanen elää kyllä kokoajan tunteella mukana. Ymmärrän kyllä sen, että joku ei tästä kaksikosta välttämättä tykkää. Välillä sanovat asiat aika kärkkäästi sekä nostavat itseään korkeammalle korokkeelle. Eniten mikä mua on alkanut vituttaa niin on Alkio. Ei uppoa kyllä yhtään noi sen "läpät" ja maneerit enään. Toinen on Anssi Ritari. JP Jalo, tuu takas!
 

Eskelarit

Jäsen
Rantanen-Nyholm, aivan hirveää paskaa. Nostaa itseään jalustalle koko helvetin ajan ja kuvittelen ymmärtävänsä lajista vielä jotain. Pitäköön studionsa, päälähetykset jäävät tästä lähtien katsomatta jos ko. kaksikko siellä istuu.
 

Sekera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, prosessit ja yrittäminen
Rantanen ja Nyholm ovat ehkä parasta mitä hieman väljähtäneeseen ja paikoillaan junnanneeseen studiokonseptiin olisi voinut tuoda. Sopivat tuollaiseen lyhyitä puhejaksoja sisältävään hommaan oikein hyvin, kun osaavat tiivistää ja sanoa asiat napakasti. Harjulan tietty persoonattomuus ei studioillasta toiseen oikein tahtonut iskeä.

VR ja TN osaavat hakea esim. haastatteluissa haastateltavan näkökulman tarkemmin esiin pelkän jargonin sijaan, mikä on jo itsessään iso lisäarvo liigalähetyksiin.
 

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Pelicans-SaiPa näkyy mutta muita pelejä ei pääse katsomaan. Syyksi ilmoittavat ääniongelmia. Muilla vastaavaa problematiikkaa?
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mistä lähtien ääniongelmat ovat estäneet lähetyksen näytön. Epäilen että ovat vetäneet hatusta tämän syyksi, vaikka oikeasti on jotain suurempaa joka oikeasti estää lähetyksen näyttämisen.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Eihän siinä nämä Nyholm ja Rantanen varmasti vetää oman yleisönsä ja mikäs siinä. Mutta en minä kyllä jaksa kuunnella tätä Joku tuossa vaan on niin luotaan pois työntävää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös