Nelonen Pro, siellä se lätkä on...

  • 2 265 948
  • 6 673

shaminy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit'13, Honkey Donkey Honkanen, Ape ja Pena
Näyttäs ruutu.fi tarjoavan Liigan kaikki ottelut 720p+muut sälät 19.95€/kk 6kk tai 29.95€/kk.

Taitaapi tällä kertaa jäädä IP-TV yhtiö nuolemaan näppejään omalta osaltani. Otan enne kauden alkua tuon 6kk ellei ala tulla järkeviä tarjouksia.
Ruutu+ Pro | Ruutu
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Tuli tartuttua tuohon Soneran 399€ Nelonen Paketti+Pro Extra+Viasat Sport -tarjoukseen (2kk 0€+10kk 39,90€).

Omalla kohdalla vaikutti se, että entinen sopimus olisi ollut voimassa syksyyn asti, joten nyt sain heinä- ja elokuun 30€ maksut pois ja myös ensi kesänä sopimuksen katkeamaan pari kk aiemmin kuin odottelemalla.

Lisäys: Tilauksen tein nettisivujen kautta, joka tällä kertaa toimi. Myös heinäkuulta tuli jo korjauslasku, josta sain varmistuksen, että tarjoukseen tarttuminen onnistui myös kesken entisen sopimuskauden.
 
Viimeksi muokattu:

Sirius

Jäsen
Muistaako kukaan oliko syyskuussa DnaWelholla jotakin tarjouksen tynkää Nelonenpaketti+extrat+Viasat sport-paketissa? (Syyskuu ilmaikseksi, joku jakso puoleen hintaan tms.)

Sellainen tuli hankittua syyskuun alussa. Nyt tuli extra-lasku että ovat laskuttaneet väärin tuon paketin koko ajalta, tuli muutama satanen maksettavaksi lisää. Jossakin vaiheessa kävi mielessä että lasku on oletettua pienempi, mutta jäi tarkastamatta kun samalla laskulla veloitetaan niin tv- kuin laajakaistapalvelutkin. Ja vielä kun maksan e-laskulla, ei näe suoraan pankin kautta sisältöä.

Jos joku muistaa oliko jotain kampanjaa, niin olen kiitollinen avusta. Tilausvahvistus on itsellä jossakin, mutta remontin keskellä ei nyt heti ottanut löytyäkseen. Saan sitten tarkistettua asioita.
 

August

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nostellaan ketjua ylös kauden lähentyessä vääjäämättä. Ovatko ihmiset tilanneet/ ovatko keränneet tietoa syksyllä alkavan televisioinnin tarjouksista ja tällä hetkellä tarjolla olevista hinnoista? Jatkuuko täysin samana kuin viime vuonna ruutu.fi:n/ nelosen osalta?
 

August

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nostellaan ketjua ylös kauden lähentyessä vääjäämättä. Ovatko ihmiset tilanneet/ ovatko keränneet tietoa syksyllä alkavan televisioinnin tarjouksista ja tällä hetkellä tarjolla olevista hinnoista? Jatkuuko täysin samana kuin viime vuonna ruutu.fi:n/ nelosen osalta?

Vastaan itselleni ja myös muille:

Nelonen Pro tarjoaa 6kk määräaikaisella sopimuksella ruutu.fi-palvelun hintaan 19.95€. Ruudun osalta siis näyttäisi jatkuvan viime vuoden tapaan.
 

Don Ernesto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mua kiinnostais tietää jatkaako vanha tuotantoryhmä vai tuleeko siihen jotain oikeita ammattilaisia ennen kun edes harkitsen kanavapaketin uusimista. Onko siis kellään tietoa/huhua ketä tiimiin kuuluu ensi kaudella?
 

onoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mua kiinnostais tietää jatkaako vanha tuotantoryhmä vai tuleeko siihen jotain oikeita ammattilaisia ennen kun edes harkitsen kanavapaketin uusimista. Onko siis kellään tietoa/huhua ketä tiimiin kuuluu ensi kaudella?

Tätä itsekkin hieman odottelen.
Toki viimekauden porukka oli aika hyvä, mutta se yksi selostaja oli aivan perseestä. Nimeä en muista.
 

Lert

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United, TPS
Nelonen saisi laittaa koko sydeeminsä uusiki, eikä jättää uudistukset siihen, että korotetaan Hintoja.

Ensinnäkin Tikkanen ja Valavuori suoraan pellolle. Muistaakseni Valavuori tuolta päättikin jo lähteä kun ei homma innostanutkaan. Tekopirteältä se taisi näyttääkkin.
Sitten mainokset vähemmäksi maksavilta asiakkailta. Kehiin todelliset asiantuntijat tyyliin Kivi tai Pekka Virta. No, molemmat taitaa olla tiiviisti valmmennuspuolella ensi kaudella.

No olisihan meillä: Juhani Tamminen, Hannu Aravirta, Petteri Sihvonen, Tero Lehterä tai vaikkapa Jukka Jalonen jos mies pitää välivuoden.

Kaikki edellämainitut pesisivät paikalliset Niinimaat satanolla.

Valavuoren tilalle vaikka Ville Klinga.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ja kaikkein tärkeimpänä: nettilähetysten kuvanlaatu kuntoon. Kuva on ollut ihan kauheaa puuroa vaikka sitä 720p:nä onkin markkinoitu. Studiotiimit ja muut on pelkkää lisuketta joka ei kiinnosta kuin kuriositeettina, mitta itse pelin haluan nähdä parhaalla mahdollisella laadulla.

Viime kerrasta oppineena en tilaa Neloselta mitään ennenkuin tämä asia on korjattu.
 

100A

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto, Lukko, Jokerit
Niin kova hinku on nähdä ensi kaudella Lukon matsit, että pakko on vaan jatkaa tuota vaikka toisin uhosin vielä keväällä. Meni vaan niin hermo siihen yskivään ja sekoilevaan Tikkaseen. On varmasti legenda ja kova jätkä monessakin hommassa, mutta mä en jaksa & ärsyynnyn.
 

Jari66

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ukraina
Jos Nelonen Pro extran hinta nousee 34,90 euroon kuukaudessa, niin jätän uusimatta sopimuksen syksyllä.

Nelonen pro + extran viiden euron kuukausimaksun nosto on houkutuskeino hankkia nykyisiltä 12 kk sopimusasiakkailta uusi vuoden määräaikaissopimus. Suurimmalta osaltahan se vanha määräaikaissopimus loppuu elo- syyskuun vaihteessa, kuten minulta. Tilalle tarjotaan vanhaa hintaa ja nyt kesäkaudeksi kahta ilmaista kuukautta jolloin ainakaan mitään minua kiinnostavaa ei kanavat näytä.

Uuteen vuoden määräaikaissopimukseen sitoutuminen tarkoittaisi että maksaisin taas ensi kevät/kesäkaudella useasta kuukaudesta korttimaksu mukaan lukien n. 33 euroa/kk ei mistään. Se jatkanko nykyisen määräaikaisen sopimuksen päättymisen jälkeen 5 euron korotetun kuukausimaksun hinnalla kuukausi kerrallaan katkaisten sen kauden päättyessä vai tartunko ilmaisiin kesäkuukausiin ja vanhaan hintaan uudella vuoden määräaikaissopimuksella on kustannusvaikutuksiltaan plusmiinusnolla erotuksena että voin tarvittaessa irtisanoa sopimuksen milloin tahansa.

Eri asia toki on jos Nelonenpron tarjonnassa jokin muukin laji kuin lätkä kiinnostaa.
 
Viimeksi muokattu:

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
Onko huhuja uudesta studioisännästä kuulunut, kun Valavuorelle ilmeisesti riitti tämä yksi kausi?
 

Koikkaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves & Boston Bruins
Onko huhuja uudesta studioisännästä kuulunut, kun Valavuorelle ilmeisesti riitti tämä yksi kausi?
Ei ole ollut huhuja, mutta toivoisin Ville Klingaa.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Haluttaisi kyllä lätkää katsella, mutta näköjään hemmetin kallista. Helppoa se kai olisi saada tuo Sone Viihteen kautta, mutta hinta vähän hirvittää. Nyt on varaa maksaa, mutta tuossa on 12kk sopimus ja työtilanne on hiukan epävakaa valitettavasti. Eikö tosiaan mitenkään ole mahdollista ottaa kuukausi kerralla? Ei muutenkaan huvittaisi maksella sellasista kuukausista ku lätkää ei edes tule.
 

Steegil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit 1967-2014, Ducks sympatiat Coyotes & Jets
No jos mitään konkreettisia huhuja ei ole niin itse toivon, että Nelonen hommaa Sihvosen. Ihan vain sen takia, että miehen Ylen radio-ohjelmat ovat olleet mielestäni yllättävänkin hyviä. Sopimuksen ehtona tosin pitäisi olla se, että "johtavan" rooli jää sinne unholaan.
 

wunderveba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Studioisännästä:

Valavuori pois, ok. Vaikkakin pidin hänestä tuossa hommassa.
Klinga, liian tönkkö, ärsyttävän kuuloinen ja jotenkin teko-teko.
Iiro Harjula, vähän vielä kokematon, suoriutuisiko tehtävästä?
Petteri Sihvonen? Kaikkea sitä on kuultu...
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Iiro Harjula paras vaihtoehto. Ei jaksa kuunnella Valavuoren betsauksia tai muuta narsismia enempää. Jotenkin ylimielisen oloinen.

Klinga sönkötti itsensä pihalle näistä arvuutteluista jo viimeistään YLEllä futiksen MM-kisoissa.
 

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tikkanen ja Kölli pihalle, olisi todella toivottu muutos Nelosen pakettiin. Vaan eiköhän ne kumpikin ole remmissä myös tulevalla kaudella.
 

hcp27

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM-Liiga
Tikkanen ja Kölli pihalle, olisi todella toivottu muutos Nelosen pakettiin. Vaan eiköhän ne kumpikin ole remmissä myös tulevalla kaudella.

Tikkanen niin syvälle tuolta, vois siirtyä vain Jokereiden pelejä kommentoimaan.

Ei uskois että miehellä on niin suuri kokemus jääkiekosta mutta niin pieni tietotaito silti tai sitten hän on vain kävele esimerkki jääkiekon vaarallisuudesta aivotoiminnalle.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos Nelonen Pro extran hinta nousee 34,90 euroon kuukaudessa, niin jätän uusimatta sopimuksen syksyllä.
Minulla päättyy määräaikaisuus syyskuun alussa. Hintanahan on ollut se 29,90€/kk. Minulla oli asiaa DNA:lle ja siellä käydessäni kysäisin myös tuosta Nelosen Pro extran jatkosta. Sanoivat, että määräaikaisuuden päättyessä tilaus jatkuu minulla automaattisesti vanhaan hintaan ilman määräaikaisuutta tietenkin. Kuulosti minusta hyvältä.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan tippumuspelit
Minulla päättyy määräaikaisuus syyskuun alussa. Hintanahan on ollut se 29,90€/kk. Minulla oli asiaa DNA:lle ja siellä käydessäni kysäisin myös tuosta Nelosen Pro extran jatkosta. Sanoivat, että määräaikaisuuden päättyessä tilaus jatkuu minulla automaattisesti vanhaan hintaan ilman määräaikaisuutta tietenkin. Kuulosti minusta hyvältä.
Ensimmäisenä tulee mieleen epäilys siitä, että eivät DNA:lla tienneet mistä puhuivat. Jotenkin outoa, että Nelonen ilmoitti Pro Extran kuukausimaksun nousevan 5 eur/kk, mutta sitten hinnan korotus ei koskisikaan suurta osaa asiakkaista (eli nykyisiä asiakkaita).
Onko tässä sitten jokin DNA:n oma tarjouskampanja kyseessä? Ei ymmärrä.
Tarkoitukseni ei kuitenkaan ole kritisoida hyvää tarjousta.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ensimmäisenä tulee mieleen epäilys siitä, että eivät DNA:lla tienneet mistä puhuivat. Jotenkin outoa, että Nelonen ilmoitti Pro Extran kuukausimaksun nousevan 5 eur/kk, mutta sitten hinnan korotus ei koskisikaan suurta osaa asiakkaista (eli nykyisiä asiakkaita).
Onko tässä sitten jokin DNA:n oma tarjouskampanja kyseessä? Ei ymmärrä.
Tarkoitukseni ei kuitenkaan ole kritisoida hyvää tarjousta.

Toivotaan, että tiesivät mistä puhuivat. Tokihan se on mahdollista, että kaveri puhui asiasta ilman parempaa tietoa. Vakuutunut hän asiasta kuitenkin tuntui olevan. Kyllä kai DNA:lta, jolta minä tuotteen ostan, pitäisi tulla minulle tieto hinnannoususta, jos kerran automaattisesti tilaus jatkuu määräaikaisuuden jälkeen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös