Naisten jääkiekon liveseurantaketju

  • 133 353
  • 902
Tila
Viestiketju on suljettu.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Tää itävaltalainen laskettelijatyttö on nätti, aah nimi oli siis Anna Fenninger.

Pieni tyttöpaini, normaali maalinedus nuhjaus jossa painittiin toinen jäänpintaan. Ja toisessa nuhjattiin porukalla.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Ylen sovellukset ja areena... Ainakin itse katson TV2 lähetystä HD:na. Eipä ole paljon äänivaihtoehtoja.

No sitten ei kannata valittaa, jos itse valitsee TV2:n Areenan sijaan. Koneen kautta katsottuna ei ole mitään valittamista Areenan kisatarjonnasta. Eikä kyllä ole mitään valittamista Kunnaksen selostamisestakaan, hupaisa ukko. Kuten kirjoitin, niin Haapasaloahan tuo vielä huutaa.

Minkälaisesta nujakasta siellä oikein puhutaan?

No eihän tuo miesten mittarilla olisi ollut juuri mitään (yllätys), mutta naisten peliksi aika fyysinen erän loppu. Elättelen toivoa kunnon joukkotappelusta.

Tää itävaltalainen laskettelijatyttö on nätti, aah nimi oli siis Anna Fenninger.

Kukapa sinun mielestäsi ei olisi?
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Tuota ei voi fysiikalla selittää.. Ei luulisi ainakaan olevan kiinni ajanpuutteesta.

No siitähän se juuri on kiinni, eli ajan puutteesta ja sitä kautta pelisilmän kehittymisestä.

Kai se nyt on itsestään selvää, että jos naispelaajat ovat kaikki puhtaita amatööripelaajia ja pelaavat/harjoittelevat töiden, opiskelujen ja/tai perheen hoitamisen lomassa ja miesten puolella kaikki ovat ammattilaisia niin se näkyy.

Tätä voisi vertailla miesten suorituksiin silloin joskus kultaisella 60-luvulla, kun tukkimetsä-Leijonat lähti arvoturnauksiin ottamaan tappioita toisensa perään paremmin/enemmän pelaavilta. Ja kun tuli ammattilaisryhmä tai sellaiseen verrattava vastaan, niin turpaan tuli niin että tukka lähti. Sitten taas takaisin kotimaahan pelaamaan samantasoisia vastaan.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ja uskomatonta, ettei joillekin ole vielä valjennut, että sieltä Ylen sovelluksista saa edelleen ne pelin ja hallin äänet kuuluviin kun valitsee "ei selostusta".

Hankalaa tämä tuntuu olevan monelle. Mutta tärkeintä kai on mollata selostajaa, ei seurata matsia ja Suomen naisten edesottamuksia.

Mä olen ihan samaa mieltä. Haukutaan vielä pelaajat lesboiksi ja studiosta pillitetään jatkuvasti. Rasittavia ootte.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kukapa sinun mielestäsi ei olisi?

Aika moni mutta niitä mä en mainitse. :)

Kohta alkaa naisten viestikin pitää varmaan vaihtaa kanavaa kun se alkaa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Vit..! Ruotsi tasoitti, vaikea peli tästä vaan tulee.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Ei taivas, epäonnistunut kuti avopaikasta ja sieltähän se menee patjan alta sisään. Tehän pelaatte kuin tytöt! Jännäksi menee vielä, jos ei tähän mennessä ollut.

Korjataan, kimpoaa oman pakin mailasta patjan yli, ei ali.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Fuck!

Kuten todettu, pelataan kuin 80/70 -luvuilla miesten puolella . . .
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Helvetin hanna hanhet tänään kehissä.
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)
Siinä pilas syöksyvä suomalaispelaaja Noora Rädyn huipputorjunnan.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Suomi menee ihan suotta mukaan tähän Ruotsin tempoon. Ja sit Räty pelastaa läpiajon, huh.
 

joceri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suomelta arkaa pelaamista, taitaa olla paineet liian kovat.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös