Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 364 676
  • 5 434

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
YLE Femmalla pyörii parhaillaan eka jakso sarjasta "Maailman parhaat naishiihtäjät", jossa seurataan tosi-tv-hengessä Norjan hiihtomaajoukkuetta.

Itse ohjelma on aika propagandistista höttöä Norjan ylivoimasta, mutta kuvamateriaali, noh, hmm, öh. Aikas mukavaa, on kaunis joukkue.

@flintstone huomio, Therese paljon lähikuvissa.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft
Mun mielestä Norjan, ja etenkin Tanskan, käsipalloilijattaret on jees.
 

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
Ei vienyt jalkoja alta, mutta ajattelin mainita että Kirsi Salo on todella kovassa kuosissa 48-vuotiaaksi. Tämän havannon tein Maria Veitola yökylässä ohjelmassa.

Panisin.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Paula Vesala on kyllä todella kaunis nainen. Ollut aina, ja edelleen 35 vuotiaana kelpaisi edelleen itselleni.
 

Hangon keksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsi-Saksan ja Neuvostoliiton joukkueet
Paula Vesala on kyllä todella kaunis nainen. Ollut aina, ja edelleen 35 vuotiaana kelpaisi edelleen itselleni.
Vesalassa ei ole muuten mitään vikaa paitsi että hän on aivan älyttömän lyhyt. En nyt yleensä ole niin niuho naisen pituuden suhteen, mutta jossakin menee raja. Ja minun mielestäni Paula jää sen rajan alle eikä häntä voi oikein parhaallakaan tahdolla pitää hyvännäköisenä. Ainakaan livenä.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Vesalassa ei ole muuten mitään vikaa paitsi että hän on aivan älyttömän lyhyt. En nyt yleensä ole niin niuho naisen pituuden suhteen, mutta jossakin menee raja. Ja minun mielestäni Paula jää sen rajan alle eikä häntä voi oikein parhaallakaan tahdolla pitää hyvännäköisenä. Ainakaan livenä.
Mulla on joku fetissi noihin lyhyisiin naisiin, johtuu varmaan siitä että itsekin olen vain paria senttiä vajaa 180 cm. Tosin mulle tuli Vesalan lyhyys yllätyksenä ihan hiljattain. Luinko joskus jostain haastattelusta että Vesala olisi 157 cm pitkä? Livenä en ole koskaan nähnyt jos jotain kaljatelttaa festareilla ei lasketa, eikä sieltä oikein saa mittakaavaa. Etenkin kun vieressä laulava Mira Luoti on 164 cm pitkä.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Vesala ei ole liian lyhyt, vaan pituudeltaan juuri sopiva. Lyhyissä naissa on sitä jotain, joka on aina kolahtanut meikäläiseen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja hitto kun ikää tulee niin vanhemmatkin naiset näyttävät hyviltä. Just selailin uusinta Playboyta ja Pamela Anderssonin kuvia katsellessa mietin että hitto toihan näyttää nuoremmalta kuin silloin 20v sitten. No joo olihan ne kaikki kampaukset tietenkin silloin toisin jne, mutta näyttääköhän toikin nykyajan teinipojille joltain vanhalta haaskalta. Varmaankin. No hitto siltikin mä haluan sen 17v neitsyen.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Maria Doroshina

Sasha Barkov on tehnyt niin sanotun noudon. Aikamoinen paketti.

Eiköhän tossa oo tää Maria se jonka nouto on onnistunut, mukava mammanpoika takataskussa jolle on 36 miljoonaa just luvattu. Ei huano!

Tuskin tosin Barkoviakaan hirveesti harmittaa tilanne. Sanoisin että onnistunut tuplanouto!
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Heh, hauska kyllä tuo Barkovin akan instagram, tein oikein tieteellistä tutkimusta ja 100 ekan Instagram-kuvan joukossa oli 4 sellaista, jossa ei ollut pallot esillä joko tissien tai perseen muodossa. Yhdessä kuvassa oli vaan jotain tekstiä, yhdessä oli Brad Pitt ja Angelina Jolie, ja sit kaks kuvaa oli sellasta missä oli tädin naama sillee että tissit ei ollu messissä. Hassua jotenkin.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Sitä tuntee itsensä vanhaksi (tai aikuiseksi), kun tuollainen muovinukke ei sytytä sitten yhtään. Rippikouluikäisenä tuollainen olisi räjäyttänyt koko talon, mutta nyt ei tapahtunut minkäänlaista reaktiota. Mikä siinäkin on, että kasvoiltaan ihan nätiltä näyttävä nuori nainen on tehnyt itsestään tuollaisen.
 
Sitä tuntee itsensä vanhaksi (tai aikuiseksi), kun tuollainen muovinukke ei sytytä sitten yhtään. Rippikouluikäisenä tuollainen olisi räjäyttänyt koko talon, mutta nyt ei tapahtunut minkäänlaista reaktiota
Meil samat.

Mikä siinäkin on, että kasvoiltaan ihan nätiltä näyttävä nuori nainen on tehnyt itsestään tuollaisen.
Kauneusihanteiden asteittainen kehittyminen överiksi sukupolvien myötä, ja tietenkin slaavi + 'Murica on myös aika kova kombo. Joku kasarin missi olis tänä päivänä ihan järkyttävä lähiöharakka joka ei kiinnosta ketään.

http://lempimissit.suntuubi.com/datafiles/userfiles/Image/SIRPAviljamaa43.jpg
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Rahalla saa ja hevosella pääsee. Ilmeisesti käynyt samalla klinikalla kuin Doug Hutchisonin nuorikko.
 

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Gina Gershon
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Maria Doroshina

Sasha Barkov on tehnyt niin sanotun noudon. Aikamoinen paketti.

Mukava huomata ettei Sasha ole langennut noihin muovisiin jenkkinaisiin vaan on löytänyt sielunkumppanin venäläistytöstä. Ja täällä kateelliset vinkuu tekotisseistä ja muusta epäoleellisesta, tärkeintä on sisäinen kauneus.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Äsmarketin myyjätär.

Ne on aina kauniita nuoria tyttöjä. Aina. Paitsi ne jotkut.
Tästä tuli mieleen. S-ryhmällä vaan on perhanan ovela taktiikka meille poikamiehille jotka ei muuten oikeen kyseistä paikkaa halua suosia - hemmetin hyvännäköiset myyjättäret. Perhana. Yritä siinä sitten boikotoida.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Barkkovi on leppoisan oloinen jannu enkä ujoutta huonona puolena osaa pitää, mutta olihan tuo parikuva aika... noh, hauska. Sasha näyttää suurinpiirtein joltain Pieksämäen ABC:n pihasta bongatulta Corolla-kuskilta, fiiliskin varmaan samanlainen, "ei vittu jätkät, tissit". Tai no, enpä minä tietysti tiedä, millainen pelintekijä Barkov on kaukalon ulkopuolella, voihan sillä kädet käydä ja lapa liikkua vikkelään muuallakin kuin maalipaikoissa. Tämä siis kaikella rakkaudella, ei ole mitään sitä vastaan, että nuori mies ottaa lomastaan ilon irti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös