Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 365 065
  • 5 434

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
^ Taisi mennä väärään ketjuun. Tässä ketjussa puhutaan naisista, jotka saavat jalat alta.

Jutta oli Suuren Seikkailun aikaan parhaimmillaan. Nykyään hän on kuin Tiina Jylhän pikkusisko.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Niin, joillekin ei Jutta maistu. Tavallaan ymmärrän, jos ei. Ei se naama tai kroppakaan kaikkia sytytä, eikä ikäkään tule yksin. Kun ottaa edellä kuvaamani maanläheisen oloisen ymmärryksen elämän perustarpeista (mukavahan sinne bosien väliin olisi jotain tuikata) huomioon yhdessä iloisen luonteen kansss (etenkin harmaavarpusen näköiset naiset alkavat olla Jutan iässä variksenpelättimiä luonteeltaan), kokonaispaketti on minulle vahva milf. Luultavasti paketti kestää kasassa vielä ~ 10 vuotta, minkä jälkeen on jäljellä enää hyväntuulinen vanhempi rouva.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kuka auttaisi Thereseä?

http://www.iltasanomat.fi/maastohiihto/art-1288758042038.html

Kelpuuttaisin ainakin koeajalle, ellen olisi jo onnellisesti naimisissa.

Kuinka MÄ olen tällaisen uutisen missannut, apua onko mun blonditutka mennyt epäkuntoon, hui kauhistus!?! Kyllähän Therese Johaug olisi aikamoinen saalis ja myönnän aivan avoimesti että tuo latukaunotar kyllä veisi jalat alta välittömästi. Jutun kommenttien perusteella en näytä olevan ainoa joka on hullaantunut tuohon vaaleaan norjattareen ja mä voin luvata Thereselle muutakin kuin vain auttavan käden, nimimerkillä voitelu kunnossa niin hommat luistaa. ;) Therese on ihana. :P

Kuka tunnustaa, eikös @flintstone tykännyt Johaugista ainakin? ;)

Juu, oikein muistat. Olen ennenkin hehkuttanut Johaugia, on se varsinainen latujen enkeli.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viikonloppuna Possea katsoessani bongasin pari sellaista blondia että kyllä lähtisi jalat alta, eli Possen vieraana oli Rion olympialaisiin tähtäävät 470 purjehtijat Mikalela Wulff ja Niki Bässar. Tuon ihanaisen blondikaksikon kanssa voisi hyvin haaksirikkoutua autiolle saarelle.

Tässä Maikkarin sivuilta juttu Mikaelasta ja Nikista.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
^Tuolla Mikaelalla oli myös varsin tomera ote. Komensi tehtävässä Hirviniemeäkin ihan päällikkönä. Siinä on jollekin kesyttämistä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Viikonloppuna Possea katsoessani bongasin pari sellaista blondia että kyllä lähtisi jalat alta, eli Possen vieraana oli Rion olympialaisiin tähtäävät 470 purjehtijat Mikalela Wulff ja Niki Bässar. Tuon ihanaisen blondikaksikon kanssa voisi hyvin haaksirikkoutua autiolle saarelle.

Tässä Maikkarin sivuilta juttu Mikaelasta ja Nikista.

Siis tytöthän tunnustaa nukkuvansa myös samassa sängyssä tuossa maikkarin jutussa...

Johaug on muuten ilmeisesti taas varattu nainen. Toki jos nimimerkki @flintstone on tekeytynyt norjalaiseksi urooksi urheilutaustalla, niin sittenhän ei muuta kuin onnea.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Näinhän nuo Mikaela ja Niki sanoo tekevänsä kun tutustuvat toisiinsa paremmin ja paremmin - ilmeisesti purjehtimisessa pitää tuntea toisensa hyvin tarkasti? No ei siinä mitään tyttörakkaushan on kaunista. On se purjehtiminen ilmeisen rankka laji, mä voisin ilmoittautua tyttöjen kanssa tutustumaan purjehtimisen saloihin, jos tytöt sattuisi vaikka tarvitsemaan purkkariinsa perämiestä... :P

Johaug oli tässä nyt hieman liian nopea käänteissään, eihän tässä kerinnyt kissaa sanomaan kun joku viikinki oli jo liimautunut kylkeen, nimimerkillä ostinko sormuksen turhaan? On se Therese silti ihana.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Olin jo aiemmin aikeissa sanoa, etteivät sytytä yhtään, oikeastaan täyttä tusinaa ;)

Niin katkeraa niin katkeraa, mutta olihan se pakko pilata täällä lätkäpalstalla muutaman mikaela ja niki hehkutuksen jälkeen muiden fiilikset. IFK:lla on potentiaalia vähän joka saralla. ;)

_
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Niin katkeraa niin katkeraa, mutta olihan se pakko pilata täällä lätkäpalstalla muutaman mikaela ja niki hehkutuksen jälkeen muiden fiilikset. IFK:lla on potentiaalia vähän joka saralla. ;)
Sori, jos pilasin niiden ulkonäön nyt muidenkin silmissä. Mun standardit keikkuu siellä akselilla Kate Upton - Anni Uusivirta. Mä oon muuten varma, että molemmat on salaa narrifaneja.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Eihän tuossa mitään ongelmaa ole, itseasiassa se on aika tavallinen yhdistelmä että taloudesta löytyy molempien (Jokereiden ja HIFKin) seurojen edustajia. Ja ainahan mä voin koittaa käännyttää siinä purjehdusoppien ohessa tytöt Jokereiksi.

Tuo on muuten totta, en itse edes tunne läheltä frendejä jotka kävisivät naisensa kanssa hallilla ainakaan samaa joukkuetta fanittamassa. Itsekin asustelen blues-kannattajan kanssa ja vanhemmalla broidilla jolta perin IFK-fanituksen 80-luvulla niin hän asusti jopa jokeri-kannattajan kanssa hetken, mutta se oli loppuenlopuksi liikaa. ;)

_
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Eikö jossain intterwebissä ole ketju tuollaisia tusinaturpia varten, joista pojat yllä nahistelevat? Toivottavasti edes, sillä ei tänne näitä.

Tuossa esimerkki naisesta, joka saa jalat alta: http://www.filmofilia.com/wp-content/uploads/2008/03/gemma.jpg

Wänkkääjien makuun sopivampia kuvia on tarjolla myöskin. Hirvittävän vaikeaa ei tuon naisen nimen selvittäminen tule olemaan. On se Gemma Arterton. On.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Eikö jossain intterwebissä ole ketju tuollaisia tusinaturpia varten, joista pojat yllä nahistelevat? Toivottavasti edes, sillä ei tänne näitä.

Näistähän on aika turha kinastella, totean kuitenkin että et ilmeisesti katsellut Possea jossa nuo Mikaela ja Niki oli vieraana, siinä tytöt oli aikalailla jalat alta vievää matskua, sen myönnän ettei Jupen linkittämissä kuvissa Mikaela ehkä ole edustavimmillaan.
 

Klose16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Deutsche Nationalmannschaft

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin katkeraa niin katkeraa, mutta olihan se pakko pilata täällä lätkäpalstalla muutaman mikaela ja niki hehkutuksen jälkeen muiden fiilikset. IFK:lla on potentiaalia vähän joka saralla. ;)

_
Noiden linkkien takana olleista mimmeistä se toinen joka oli vain toisessa kuvassa oli luokkaa "ihan OK" ja se toinen näytti, varsinkin siinä kuvassa missä oli yksin, joltain hevoselta miltä on amputoitu alaleuka. Typerä ja liian iso lippalakki ei kyllä yhtään auttanut asiaa.

Korostan tässä yhteydessä, että jos katselen naisia, niin niiden kannattamalla joukkueella ei ole sitten mitään väliä. Ei kai kukaan makuuhuoneessa pidä fanipaitaa tai tommosta lippistä päässä? Oma vaimokin on jonkun espoolaisseuran puolella, jos nyt ei sentään faninta.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Saako tähän ketjuun muuten nyt alkaa postaamaan jo miestenkin kuvia? Vai onko kuumille miehille oma ketjunsa jossain?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös