Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 364 704
  • 5 434
Suosikkijoukkue
HIFK

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Pakko vielä jauhaa tästä Smoukahontas-kielinaisesta. Mulle ääni ja toisaalta sellainen tietty "valovoimaisuus" on seikkoja, joihin olen heikkona. Aiemmin olen tyytynyt määrätynlaiseen maireuteen ja tavallaan ylpeyteen, kun olen katsellut tytön videoita, mutta nyt löytyi video, joka osui ja uppois meikäläiseen.

Kas tässä. Huhhuh!
 

rasmus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Pool, Konalan Pallo

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Tämän viikon Iltatytön kuvia on pitänyt useampaan kertaan käydä tiiraamassa: Ida | Iltatyttö | Iltalehti.fi

Toisaalta aika perustytön näköinen, mutta jotenkin vaan omaan silmään niin hirmuisen nätti...

On mutta pikkuisen silikonisilta näyttää nuo bosat?

Jokos Anna Abreun perse on käsitelty täällä? Siinä JVG:n uusimmassa videossa keskeiseessä roolissa.
 
Suosikkijoukkue
Arsenal
On mutta pikkuisen silikonisilta näyttää nuo bosat?
... ja liian isot.

Jokos Anna Abreun perse on käsitelty täällä? Siinä JVG:n uusimmassa videossa keskeiseessä roolissa.

Tämä! Jumatsuikka! Biisin olin kuullut monta kertaa radiossa, mutta vaimolta tuli ihmettelyä kun tabletilta katsoin eka kertaa videota vessassa istuessani. Hän vissiin oli nähnyt videon aiemmin kun ihmetteli mitä siellä suljettujen ovien takana puuhaan... Anna parhaimmillaan :)
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kyllä se haiskahtaa Annan omalta perseeltä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Jokos Anna Abreun perse on käsitelty täällä? Siinä JVG:n uusimmassa videossa keskeiseessä roolissa.

Hyvä perse ja hyvät tissit niinkin pienessä paketissa, mutta Annan pää kuuluisi naiselle, jonka pituus olisi vähintään 190 senttiä. Tuollaisessa kääpiömäisessä pituudessa iso pää erottuu häiritsevällä tavalla, vaikka se pää ihan nätti onkin.
Mutta joo, panisin jos Anna antais.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK

Ymmärsit ilmeisesti väärin tuon viestini. Sanoin, että Annalla on liian iso pää suhteessa ruumiin kokoon, mutten missään vaiheessa sanonut mitään pahaa hänen pituudestaan. Lyhyet naiset ovat pirun seksikkäitä ja vaikka usein on tullut törmättyä pitkiin ja näyttäviin naisiin, olen menettänyt useammin kuin vain kerran yöuneni jollekin lyhyelle naiselle.
 
Ymmärsit ilmeisesti väärin tuon viestini.

En, ymmärsin ihan oikein. En voinut vastustaa kiusausta promota lyhyitä naisia ja laitoin vielä nätin kuvankin linkkinä perään :)

Anna oli jees blondina. Tummahiuksisena en osaa ajatella mitään muuta kun, että se näyttää 30 vuoden päästä siltä miltä Kaija Koo näyttää nyt.

Tämä sitten ei ollut loukkaus kummallekkaan leidille, päinvastoin.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oi kyllä, upea, upeampi, Tatiana Maslany! Ilmeisesti mainiota Orphan Blackia katseltu? Kyseisessä sarjassa nainen esiintyy kyllä edukseen useammassakin muodossa. Kerrassaan laatunaaras, ei voi muuta sanoa. Kasvot ja runko molemmat just kohdillaan eikä melkein. Tuollaiset neitokaiset kyllä saa minulta jalat huojumaan alta välittömästi.
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB ja Eagles
Kesä tulee ja vuotuinen kesätyttökisakin alkaa jossain vaiheessa kun kelit vielä vähän lämpenee, :-)

Kyllä kyllä. Tämä on pakko olla Caley Cuocon vuosi!
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Jatkoajan haun mukaan Gillian Andersonia ei ole mainittu. Jumalattoman karismaattinen nainen, jolla on yhtä intensiivinen katse kuin Mike Babcockilla. Kovin milf hetkeen.

Linkeissä olevat giffit eivät tee täyttä oikeutta.

Edit: Toimii nuorena, toimii vanhempana. Poikkeuksellista.
 
Viimeksi muokattu:

Andrew

Jäsen
Raksi ruutuun. Kaunis nainen Englannista. En edes tiennyt, että siellä on kauniita naisia/nainen. Stacey Dooley, jonka ohjelmia ajankohtaisista asioista kuten talouskurimuksesta voi seurata tällä hetkellä YLE:ltä.

Hurmaava punapää ja vaikuttaa erittäin sympaattiselta tai sitten on vaan hyvä näyttelemään.
 

Doforos

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsingfors, LA Kings, MMÅ
Euroviisujen semifinaaleja katsoin. Irlannin edustaja Kasey Smith. Wow. Biisi aika mitäänsanomaton mutta kaikin puolin täydellinen paketti tämä nainen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös