Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 364 658
  • 5 434
Suosikkijoukkue
Minnesota Pro Sports
Itse olen melkoinen fitness-fanaatikko, joten itselleni mm. Miss Prestin ja Christina Halkiopoulos saavat kyllä jalat veteliksi. Tästä on paljon käyty kaveripiirissä keskustelua, koska he eivät ymmärrä minun mieltymystäni naisiin jotka pitävät itsestään huolta ja ovat fyysisesti melko timmissä kunnossa. Pitäisi kuulemma olla jotain mistä "ottaa kiinni". Noh, vähemmän kilpailu minulle jos suurin osa miehistä ajattelee samalla tavalla :)
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen melkoinen fitness-fanaatikko, joten itselleni mm. Miss Prestin ja Christina Halkiopoulos saavat kyllä jalat veteliksi. Tästä on paljon käyty kaveripiirissä keskustelua, koska he eivät ymmärrä minun mieltymystäni naisiin jotka pitävät itsestään huolta ja ovat fyysisesti melko timmissä kunnossa. Pitäisi kuulemma olla jotain mistä "ottaa kiinni". Noh, vähemmän kilpailu minulle jos suurin osa miehistä ajattelee samalla tavalla :)
Joo onhan kuntoilu aina hyvä juttu, mutta mieti noi alastomina. Hyi, yök. Miten väkisinkin tulee mieleen että munat siellä kuitenkin roikkuu. Ja jos ei roiku, niin lupaan syödä hatullisen paskaa. Tai no sitä en lupaa, mutta imen noiden naisten munaa.
 

Jussizip

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Porin Ässät, Chelsea FC
Tästä on paljon käyty kaveripiirissä keskustelua, koska he eivät ymmärrä minun mieltymystäni naisiin jotka pitävät itsestään huolta ja ovat fyysisesti melko timmissä kunnossa. Pitäisi kuulemma olla jotain mistä "ottaa kiinni". Noh, vähemmän kilpailu minulle jos suurin osa miehistä ajattelee samalla tavalla :)

Joo kyllä se on kiva, että nainen pitää kropastaan huolta ( on litteä vatsa ja piukat pakarat) mutta onhan nämä lihaskimppu/zero procent body fat muijat ihan jäätäviä. Ei iske, joten saat pitää hyvänäsi :)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Joo kyllä se on kiva, että nainen pitää kropastaan huolta ( on litteä vatsa ja piukat pakarat) mutta onhan nämä lihaskimppu/zero procent body fat muijat ihan jäätäviä.

Ensimmäisen noista kroppa ei omaan silmään ole vielä liian lihaksikas, hiuslisäke ja silikonit tosin vähän häiritsevät. On tuossakin kunnossa vielä selkeästi naisen näköinen toisin kuin jälkimmäinen, jolla on jo aika miehekkäät käsivarret.
 

LannyMc

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Joo kyllä se on kiva, että nainen pitää kropastaan huolta ( on litteä vatsa ja piukat pakarat) mutta onhan nämä lihaskimppu/zero procent body fat muijat ihan jäätäviä. Ei iske, joten saat pitää hyvänäsi :)

Jep, samaa mieltä. Kropastaan huolta pitävässä naisessa ei ole mitään vikaa. Päinvastoin. Noi kaksi yläpuolella linkitettyä esimerkkiä on jo sitten jotain aivan muuta. Noista kahdesta on kyllä luonnollisuus melko kaukana. Rasvaprosentti tyyliin alle nollan, silikonia tisseissä pari litraa per rinta ja sitten tuo rusketus. Ei kiitos, ei tosiaan iske.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
No jaa, nuo fitness-mimmit ovat kyllä huvittavia luomuksia. Rasvaprosentti luokkaa keskitysleiri, mutta tissit on silti vähintään d-kuppia. Aika muovista menoa. Kisakauden ulkopuolella muistuttavat jo ihmisiä.
 

Oijennus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Olen tähän ketjuun jotain jo joskus heittänytkin, mutta kyllä kuitenkin yksi on ylitse muiden tällä hetkellä. Saattaa toki johtua siitä, että hiihtokausi on taas käynnissä. Therese Johaug.

Todella kaunis skandinaavi. Omissa haavekuvissa törmään Johaugiin jossain Norjan tunturissa kesällä kalareissulla. Noin äkkiä voisi kuvitella, että tuo nainen vie kaikista miehistä mehut, jos haluaa. Kunto ei ainakaan lopu. Tissit puuttuu, mutta mitä sitten? Jos kaipaa isompia, niin rahalla niitä saa. Naaman kauniita piirteitä ei tahdo saada edes rahalla. Jos naamaan laittaa rahaa, niin kaikki muuttuu lopulta samannäköisiksi. Todella kaunis nainen. Jopa se luistelutekniikka hiidossa on seksikkäämpi kuin kenelläkään muulla.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Therese Johaug.
Tapparan mies on harvinaisen oikeassa. Wow mikä daami, jalat meni veteläksi omassa todellisuudessa Salpausselällä kun näin misun läheltä, tuli kohti hiihtotamineissa sukset kainalossa ja käveli ohi, epätoivoisena flirttailin viinipäissäni ja yritin näyttää urheilulliselta. Harvassa tilanteessa aikuinen mies(minä) alkaa teinipojan lailla jollekin julkimolle iskemään silmää.

Olkaa hyvä:
therese johaug - Google-haku

_
 
Suosikkijoukkue
JYP
Scandal-sarjan päähenkilöä näyttelevä Kerry Washington on todella kuuma tapaus. Yksi harvoista mustaihoisista naisnäyttelijöistä, joka on jäänyt jotenkin mieleen. Netistä ei löytynyt kovin hyviä kuvia, elävässä kuvassa on mielestäni paljon paremman näköinen

Eilisessä jaksossa hänen hahmonsa näytettiin seksikohtauksessa. Valkoiset alusvaatteet toimivat todella hienosti kaakaonvärisen ihon kanssa.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Johaugissa ei ole kuin kaksi vikaa, muuten kieltämättä aikalailla mahtava pakkaus. Rinnat ovat kieltämättä liian kestävyysurheilupohjalla, ei voi mitään, mutta kaipaan kyllä aitoja muotoja niiden kordinaateille. Sen lisäksi ehkä se pahempi, eli on norjalainen.

Toinen hiihtolajien tähtimisu oli pyssysussu Neuner.
 

Andrew

Jäsen
Johaugissa ei ole kuin kaksi vikaa, muuten kieltämättä aikalailla mahtava pakkaus. Rinnat ovat kieltämättä liian kestävyysurheilupohjalla, ei voi mitään, mutta kaipaan kyllä aitoja muotoja niiden kordinaateille. Sen lisäksi ehkä se pahempi, eli on norjalainen.

Tuo taitaa olla kaikille naisurheilijoille tuttua, että tiukka treeni "vie" rinnat. Minua se ei haittaa, kun en ole ollenkaan "tissimiehiä", vaikka myönnän, että se jollain tavalla vaikuttaa naisen feminisyyteen. Minusta kuitenkin Johaug edustaa juuri parhaimillaan skandinaavista kauneutta.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Therese Johaug on sen näköinen nainen, että kun hänen lemmenkirnuunsa upottaa tolhonsa, niin tolho putoaa vähän panemisen jälkeen pois. Ei minkään kupan vuoksi, vaan siksi että mulkku jäätyisi läpikotaisin ja juuriaan myöten.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Olen tähän ketjuun jotain jo joskus heittänytkin, mutta kyllä kuitenkin yksi on ylitse muiden tällä hetkellä. Saattaa toki johtua siitä, että hiihtokausi on taas käynnissä. Therese Johaug.

Todella kaunis skandinaavi. Omissa haavekuvissa törmään Johaugiin jossain Norjan tunturissa kesällä kalareissulla. Noin äkkiä voisi kuvitella, että tuo nainen vie kaikista miehistä mehut, jos haluaa. Kunto ei ainakaan lopu. Tissit puuttuu, mutta mitä sitten? Jos kaipaa isompia, niin rahalla niitä saa. Naaman kauniita piirteitä ei tahdo saada edes rahalla. Jos naamaan laittaa rahaa, niin kaikki muuttuu lopulta samannäköisiksi. Todella kaunis nainen. Jopa se luistelutekniikka hiidossa on seksikkäämpi kuin kenelläkään muulla.

Siinä on tosiaan sellainen ladulla tikkaaja että oksat pois ja vaikka norjalaisten puhtautta joku epäileekin niin tuollainen vaalea pikku enkeli kuin tuo ihanainen Therese on kyllä pyyhkii sellaiset luulot pois. Ja kyllähän Therese on sellainen pakkaus että ei paremmasta väliä, itseäni ei ole koskaan häirinnyt vaikka naisella olisikin pienet rinnat kun oma naismaku menee aikalailla tuonne urheilullisten typyjen suuntaan ja sen minkä nämä urheilulliset typyt menettää rintojen osalta saa moninkertaisesti takaisin pepun osalla ja tässä nimenomaan puhutaan muodosta ei niinkään määrästä. Ja mitä tulee Thereseen niin onpahan yksi jännitettävä lisää seurattavaksi suomalaisten lisäksi kun voi jännittää myös Theresen menestystä.

Kohtahan alkaa taas Tour de Ski, jossa Therese lienee jälleen yksi voittajasuosikeista.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt räjähti pankki. Tammy Laverty

Fuck me ja Go Canada Go...
Taas hyvä esimerkki siitä miten väärin nimetty ketju on "Naisia jotka saavat sinulle jalat alle", jatkuvasti tapahtuu tätä että sinne kuuluvia tapauksia raportoidaan tähän alkuperäiseen ketjuun.
 

ufon_kaakao

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Sebastian Aho
Kieltämättä Tammyllä on hieman miehisiäkin piirteitä kasvoissaan. Ei Tammy mikään elovena missi ole vaan seksiobjekti. Toivottavasti kuitenkaan housuista ei löydy mitään ylimääräistä. Toisaalta Tammy ylittää sen rajan kuumuudessaan, että pienen pilin voi vielä antaa anteeksi.

Kuitenkin näiden kauhisteleviin kommenttejen vuoksi tässä melkeen joutuu toivomaan, että Tämmyltä löytyykin kolmekymmentäsenttinen hard as a rock, jolla hän rams your assholes like a rental car over and over again. Tosin varsinkaan Hifkin miehelle siinä ei pitäisi olla mitään uutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös