Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 365 530
  • 5 434

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Game of Thrones on hieno tv-sarja, ja vaikkei olisikaan niin pelkästään Oona Chaplin tekisi siitä katsomisen arvoisen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
^ Gemma on kuuma niin silikooneilla kuin ilmankin.

Fort Boyard-kilpailu pyörähtää pian käyntiin ja naiskauneutta (ainakin minun silmissäni) kisassa edustavat Satu Tuomisto ja omalla tavallaan Mari Kasvi. Mari Kasvilla on hevosenhampaat, mutta hänen kroppansa on niin mainio, että sen voi suoda anteeksi.
Jostain syystä Satu ei nauti kovinkaan suurta suosiota tällä foorumilla. Liekö taustalla sitten hänen sukupuunsa. Minä ainakin kiksauttaisin häntä kerran jos neljännenkin siitäkin huolimatta, että Pasi Nielikäinen lämmitti hänen vuodettaan.

Tässä kuva Sadusta ja Marista. Linkki vie Iltalehden sivulle.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
Usein näitä norjalaisia talviurheilunaisia näihin ketjuihin tarjotaan, mutta muistutan nyt vaan, että se kaikkein ihanin niistä on alppihiihtäjä Ragnhild Mowinckel.

En jaksa laittaa linkkiä kuvaan.
 

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Usein näitä norjalaisia talviurheilunaisia näihin ketjuihin tarjotaan, mutta muistutan nyt vaan, että se kaikkein ihanin niistä on alppihiihtäjä Ragnhild Mowinckel.

En jaksa laittaa linkkiä kuvaan.

No joo, ihan ok, mutta kyllähän Kari Traa on edelleen norskien ykkönen. Ja hakekaa matskunne ite.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
How I met your mother:ssa vastaan tullut Sarah Chalke osuu Tina Nordström-fanin sieluun täydellisesti. Ohittamatta toki jälkimmäistä, tietenkään...
 

chubster

Jäsen
Tässä tv5 pyörivää leffaa kun oon katsellut, odotellessa änärikiekan alkua, niin pakko todeta, että tuo Leelee Sobieski on kyllä todella viehättävä nainen. Jostain syystä iskee nyt ja kovaa. Tietyllä tavalla naapurintyttömäistä suloisuutta ja samalla tollasta tiettyä särmää ja uhmakkuutta.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Usein näitä norjalaisia talviurheilunaisia näihin ketjuihin tarjotaan, mutta muistutan nyt vaan, että se kaikkein ihanin niistä on alppihiihtäjä Ragnhild Mowinckel.

En jaksa laittaa linkkiä kuvaan.

Kyllä me tässä taidan nyt liputtaa Therese Johaugin puolesta, tosin Snaksterin mainitsema Kari Traa on myös sukkia pyörittävää matskua. Kun tänne ketjuun nyt taas eksyin niin uutena löytönä omia polviani heikottamaan olen bongannut, kiitos Radio Rockin, Elize Rydin tuolta länsinaapurista. Tuota hieno äänistä kaunotarta voi bongata enemmänkin Amaranthen laulajana, myös Kamelotin uudehkolla levyllä tuo mimmi vierailee.

Tässä pari biisiä youtuben videotarjonnasta...
Amaranthe - Amaranthine
Amaranthe - Nexus
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Malena Ernman (linkki googlen kuvahakuun) on ruotsalainen mezzo-sopraano, jota voisi hyvällä syyllä sanoa myös Ruotsin Satu Silvoksi. Kahden lapsen äiti on vuosimallia 1970 ja kuten nimimerkki Simon voi huomata, hänellä on kaikki edellytykset tulla huomatuksi myös lahden tällä puolen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Malena Ernman (linkki googlen kuvahakuun) on ruotsalainen mezzo-sopraano, jota voisi hyvällä syyllä sanoa myös Ruotsin Satu Silvoksi. Kahden lapsen äiti on vuosimallia 1970 ja kuten nimimerkki Simon voi huomata, hänellä on kaikki edellytykset tulla huomatuksi myös lahden tällä puolen.
No joo. Mutta ei. Silvolle ei pärjää, ei sitten alkuunkaan. Mutta mä nyt en blondeista muutenkaan innostu ihan niin paljon. Mikähän Malenan kaula-aukkoa vaivaa tossa Google-haun ekassa fotossa..? Karua.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
No joo. Mutta ei. Silvolle ei pärjää, ei sitten alkuunkaan. Mutta mä nyt en blondeista muutenkaan innostu ihan niin paljon. Mikähän Malenan kaula-aukkoa vaivaa tossa Google-haun ekassa fotossa..? Karua.

Sitä sanotaan painovoimaksi. Tarjoudun ensimmäisenä auttamaan Malenaa tuossa ongelmassa. Ja kyllä minä mieluummin Malenaa höyläilen kuin Satua.
 

müller

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

Millon Gemma on silikoonit hommanut? Oli paljon parempi luomuilla. Melkein voisin pahoittaa mieleni tästä, ja katsoa sen Gemman leffan missä näyttää tisunsa (luomut) muutamaan otteeseen.

Edit: Eipä mitään, nyt meni Gemmat sekaisin, joten ei tartte pahoittaa mieltä. Sen leffan tosin voisin silti vielä katsoa.
 

Jupe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Edit: Eipä mitään, nyt meni Gemmat sekaisin, joten ei tartte pahoittaa mieltä. Sen leffan tosin voisin silti vielä katsoa.

Rennyn uusin Dyatlov Pass on mitä todennäköisimmin silkkaa paskaa, mutta siinä on tämä Gemma Atkinson ja venäläisen trailerin perusteella ainakin jotain muhinointikohtausta teltassa, joten Gemma fanit uutta Rennya katsomaan jos elokuvateattereihin päätyy tuo tekele.
Ø*ادثه تيادلو٠باس (2013) - The Dyatlov Pass Incedent - Ùيديوهات

Linkki traileriin elfilm.com sivuille, arabiaa tekstinä.

_
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös