Naisia, jotka saavat sinulta jalat alta

  • 3 365 329
  • 5 434

Nickelback

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL yleisesti
Kun ei jaksa myllätä ketjua, niin en tiedä onko mimmi jo mainittu, mutta Medeian Laura Dziadulewicz on kyllä nainen mun makuuni.

Laura Dziadulewicz

Ja ei Medeian rymistelyssä muutenkaan vikaa ole.

Tulin myös itse hehkuttaakseni tuota naista tässä ketjussa. :) Erittäin kaunis ja semmoinen maanläheinen. Ei mikään missi, mikä on vaan hyvä asia. Nuo kaksi kuvaa sai itseltä jalat alta:
Kuva 1 (silmälasit!!)
Kuva 2

Tuossa pieni "video"
http://files.nrgm.fi/wp-content/themes/nrgm/icache/g/i/f/giffaa120medeia21gif-660x700-non.gif
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Kutosen Star Trek The Next Generationia katsoessani olen pannut merkille että Marina "Deanna Troi" Sirtis oli aikoinaan ihastuttava nainen.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Kutosen Star Trek The Next Generationia katsoessani olen pannut merkille että Marina "Deanna Troi" Sirtis oli aikoinaan ihastuttava nainen.

Olihan tuo aikanaan juu. Antelias kaula-aukko tarvitaan jotta peitetään miten vtn turha ja rasittava hahmo oli kyseessä, lähes Wesley-tasoa..

Toinen uusintasarja Ally McBeal kaikessa rasittavuudessaan on kanssa ihan kiva kissafarmi. Lucy Liu nyt ykkösenä mutta omat puolensa on myös Lisa Nicole Carsonilla ja Portia de Rossilla. Portia olis kyllä paremmankin saanut kuin Ellen DeGeneresin IMO...
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lucy Liu nyt ykkösenä mutta omat puolensa on myös Lisa Nicole Carsonilla ja Portia de Rossilla.

Carson kolahti silloin ysärin lopulla ja kolahtaisi vieläkin, jos olisi kondiksessa (henkisesti). Voisi jopa sanoa, että hivenen flirttaileva rooli tässä sarjassa...
 

scholl

Jäsen
Carson kolahti silloin ysärin lopulla ja kolahtaisi vieläkin, jos olisi kondiksessa (henkisesti). Voisi jopa sanoa, että hivenen flirttaileva rooli tässä sarjassa...

totta. Se oli siinä sarjassa sellainen, että olisi voinut raiskata jonkun miehistä. Ally McBeal oli neuroottinen, eikä yhtään seksikäs ja se kiinalainen oli todella veemäinen tyyppi. Carson tosiaan oli ainakin sarjan jälkeen jotenkin päästään sekaisin, eikä kai muutenkaan kovin hyvin kuosissa.
 

Squit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja KaMa
Helena Ahti-Hallberg. Varmaan neljäs kerta kun tänne sen kirjoitan, mutta kun asia on vain niin. Voi Hellu kun voisin olla sinulle erehdys, edes pieni sellainen syrjähyppy jota muistaisit asiana jonka haluaisit unohtaa. Tai ei tarvitsisi mitään tehdä, voisin edes hiukan katsoa pinnan alle syvemmälle, vilkaista ja onnesta pieraista. Jättäisit peittooni pienen jäljen, avarin punan poskeeni tai edes hajusi Muumi tyynyni. Poikasi näyttelee salkkareissa, sinun utare huulilla kasvanut, on se kova poika.

Öh.. Tuo.. Juu. Niin siis tässä pari kuvaa ilta-sanomien sivuilla: Helena Ahti-Hallbergin rohkea kaula-aukko säväytti | Tanssi | Iltalehti.fi
 

Rinksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllä, olen tainnut itsekin Helenan täällä mainita, mutta mainitaan uudestaan. On aivan tyrmäävä ilmestys. Ikää kertyy, mutta on se aina vaan yhtä ihana.

Satu Silvon kanssa tän valtakunnan julkkismature-osaston kermaa ihan kirkkaasti.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Olihan tuo aikanaan juu. Antelias kaula-aukko tarvitaan jotta peitetään miten vtn turha ja rasittava hahmo oli kyseessä, lähes Wesley-tasoa..

Ja tissit paljaana näkyi Charles Bronsonin legendaarisessa Väkivallan Vihollinen 3:ssa.

(tämäkö muka turhaa tietoa?)
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Venezuelalainen TV-julkkis Ainett Stephens! Kuvia tai juutuub videoita en uskalla tänne linkittää, mutta varamsti suklaasta tykkäävien kannataa nimi laittaa Googlen kuvahakuun. ;)
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jenni Pääskysaari. Äärimmäisen hehkeä neito!
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ketjun aiheeseen sopien haluan osoittaa tyytymättömyyteni Anna Abreun tuleviin häihin. Morsiamessa ei ole vikaa, vaan puolisossa. Sen nimittäin olisi pitänyt olla minä, joka hänet vihille vie.

EDIT: viimeiset neljä sanaa olisi pitänyt mennä seuraavasti: "joka Annan vihille vie".
 
Viimeksi muokattu:

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ketjun aiheeseen sopien haluan osoittaa tyytymättömyyteni Anna Abreun tuleviin häihin. Morsiamessa ei ole vikaa, vaan puolisossa. Sen nimittäin olisi pitänyt olla minä, joka hänet vihille vie.

Sinä siis halusit viedä vihille Anna Abreun tulevan puolison? Pahoittelen, Suomen lainsäädäntö ei taida antaa siihen mahdollisuuksia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös