Naiset ja sen palvelun taso

  • 3 878
  • 44

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lapanen, osaat selvästi käsitellä naista. Lempeyden ja älyn yhdistelmää on vaikea vastustaa, ja mikä parasta kyseistä yhdistelmää on harvemmin tarve vastustaakaan. Palvelu pelaa molemmin puolin. Mahtoivatko ne brittinaiset viehtyä juuri tästä hullaannuttavasta yhdistelmästä?

Oluesta puheen ollen, minua viehättää aina, kun joku ymmärtää porilaisen Karhun paremmuuden keravalaiseen veljeensä verrattuna.
 

pale

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Lebarin Pantterit
Aihe

Hyvää läppääää, vaan mua jäi vaivaimaan kimmojen asenne kundien lemppaamiseen? Kiva päästä revittelen...
 

Tuamas

Jäsen
Karhusta lyhyesti.

Kyllähän osa noista pienemmistäkin pulloista on edelleen porissa pantuja.
Sen näkee siitä etiketistä katsomalla ja tietysti maistamalla.

Tässä viime kuuhun asti kaikki Karhun sikspäkit oli kaikki pantu keravalla, kun porissa ei ollu sikspäkki-laitetta. Nyt löytyy jo sikspäkeissäkin siis karhua, mikä on perin positiivista, nimittäin oli aika nihkeää ostaa joka ikinen kerta joko puolen litran pulloja tai pieniä irtopulloja ja jättää houkuttelevan helpot sikspäkit ja tvelvpäkit tylysti kaupan hyllylle.

Elikkä nyt saa Karhua kaikissa muodoissaan myös porissa pantuna versiona. Niin litran, puolen litran kuin kolmasosa litrankin pulloissa, sekä nykyään siis myös siks- ja tvelv-päkeissä.

Karhun kuluttajat: Muistakaa katsoa etiketistä että oluenne on varmasti pantu Porissa!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Olen itsekin tiedostanut sen, että porilainen on todellakin parempaa kuin keravalainen. En vaan vielä osaa etsiä porilaista.
Porilainen on mielestäni pehmeämpää kuin keravalainen.
Kyllä joka kerta tulee katsottua kumpaa se on.
Pitäis varmaan aloittaa katsomaan jo kaupassa, kumpaa se on.
 

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Monta vuotta kestäneen koulutusjakson jälkeen meidän huushollissa uskaltaa naisenkin päästää kaljakauppaan, siis ihan jopa Alkoon.
Yhteisen taipaleemme alkuvuosina tilanne oli toisin. Kesti nimittäin useita vuosia, ennenkuin vaimo tajusi että jos minä pyydän tuomaan muutaman oluen, niin se olut tarkoittaa aina ja ikuisesti Koffia. Usein kuitenkin oli paskahalvaus lähellä, kun jääkapin oven avatessani bongasin silmälläni pullorivistön Lapin Kultaa tai Kaikkien Painajaisten Äitiä, Karjalaa! En ole koskaan oikein ymmärtänyt, että miten ihmeessä tuota Karjalaa voidaan myydä olut-nimikkeen alla? Todellisuudessahan se on pullotettua mäyrän kusta...
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Predator
Usein kuitenkin oli paskahalvaus lähellä, kun jääkapin oven avatessani bongasin silmälläni pullorivistön Lapin Kultaa tai Kaikkien Painajaisten Äitiä, Karjalaa! En ole koskaan oikein ymmärtänyt, että miten ihmeessä tuota Karjalaa voidaan myydä olut-nimikkeen alla? Todellisuudessahan se on pullotettua mäyrän kusta...

Et usko miten minä sain halvauksen, kun viime viikonloppuna vierailin mutsin tykönä. Ja hän kyllä tietää perheemme HIFK-taustan, sekä myöskin kuka sponsoroi ja ketä. Mutta. Mutsi: "Otatko kaljan?"
Minä: "Juu, kiitos."
Mutsi: "karjalaa VAI lapinkultaa?"
Minä: "AAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRGGGGGHHHHHH!!!

Kyllä hänellä oli jonkunlainen selitys siihen miksi talosta löytyi vain kahta oluiden painajaista, eikä yhtään kunnon olutta, mutta en järkytykseltäni ymmärtänyt mitä hän sanoi. Ja nyt tulee se kamala tunnustus.... join pullon lapinkultaa... antakaa anteeksi... :(
 

Senior

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Carlos:

Jäin vuodatuksestasi askaroimaan

- kenen äidillä loppujen lopuksi olit?
- onko teillä välit kunnossa?
- hänhän kysyi: otatko kaljan? eikä esim: olatko oluen? virhe!
- joit LAPIN KULTAA , HAHHHHAHHHHAAAA!
100 nielikäis-raipansivallusta paljaaseen hanuriin, niin eiköhän poika opi! :D , äidille vain isällinen varoitus ilman muita seuraumuksia, koska äidit ovat tärkeitä!

Huputa itsesi ja häpeä, IFK-kannattaja!;)
 

koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ongelmana olut

Olen pahoillani, että Kettu joutui tyytymään rommiin vaikka halusi ja pyysi olutta. Selvisit tilanteesta kuitenkin hienosti ja luulen, että näistä neuvoista saat paljon apua. Erityisesti olen kiitollinen kun Ketutarta ei ole kauhean pahoin syyllistetty, nimittäin olen varma, että hän ei moista Sinulle pahansuopaisuuttaan tehnyt.
Toivon siis, että perheidyllinne on jälleen palautunut normaaliin tilaansa ja tänä iltana sinulla on oikean merkkistä olutta saatavilla.
Luulen, että olisi viisasta ottaa yläasteen opetussuunnitelmaan, ainakin tytöille, ainekokonaisuudeksi jonkinlaista olutoppia. Esimerkiksi Miehen oluenjuontitarve ja sen rajattomat variaatiot.
Jos naiset tietäisivät selkeästi missä ja milloin miehen pitää olutta juoman, niin näitä kettumaisia ongelmia ei pääsisi syntymään, ja monilta avioliittotragedioilta vältyttäisiin. Minun liittoni ei kaadu ainakaan oluenpuutteeseen, sillä minä olen pitkän taipaleeni myötä oppinut tämän Oloneuvoksen mainitseman kikan. Meillä on aina olutkori pullollaan enkä voisi unissanikaan kuvitella unohtaa täyttämistä. Työpäivän jälkeen odotan aina hifkiläistä jo eteisessä Classikin kanssa, tosin avaan sen vasta hänen nähtensä. Toistaiseksi hän on jaksanut itse kumota oluen kurkkuunsa, mutta olen lupautunut auttamaan siinäkin jos joskus sattuu uuvuttamaan pahastikin. Niin, että ei sellaista huolta meillä vaan tällainen. En tiedä enkä osaa edes kuvitella missä kaikissa tilanteissa mies TARVITSEE olutta VÄLTTÄMÄTTÄ ?
Selvennän esimerkillä kuukauden takaa. Päätimme lähteä mökille
vaikka oli kylmä ja muutenkin aikainen ajankohta meidän mökkiolosuhteille. Automatka meni kuten aina lapsoset tappelivat ja kiljuivat takapenkillä ja minä en antanut ohittaa keltasen viivan kohdalla. Eväät olutkoreineen ostettiin ja lastattiin veneeseen jolla piti menemän loppumatka. Moottori on aina lähtenyt käyntiin vaan ei lähtenyt tälläkertaa. Hän painoi nappia...ei mitään, hän painoi nappia puolituntia...ei mitään. Tuli pimeää ja minä lisäilin hytiseville lapsukaisille vaatetta päälle. Tulpat puhdistettiin kuutamon valossa ja oli kylmä. Aloin ehdotteleen joskos jotain muuta keksittäisiin, mutta hän halusi VIELÄ painaa nappia. Minä pidin peräköydestä kiinni, ja vahdin jotta pienokaiset eivät hyiseen veteen putoaisi ja hän painoi nappia. Lopulta sanoin selvällä suomenkielellä, " nyt etsimme "majatalon" lapset vilustuvat, emme voi seistä koko yötä laiturilla" jne... Silloin tuo mies nosti päänsä moottorin päältä, ja sanoi "joo ei toi lähde OTATKO OLUEN ?" No, en rasita teitä sillä mitä sitten tapahtui, mutta emme jääneet istuskelemaan laiturille ja siemailemaan olutta, lapsosten kirmatessa kylmissään...
Miksi ja missä?
kysyy vuorostaan koo
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Senior
Carlos:

Jäin vuodatuksestasi askaroimaan

- kenen äidillä loppujen lopuksi olit?
- onko teillä välit kunnossa?
- hänhän kysyi: otatko kaljan? eikä esim: olatko oluen? virhe!
- joit LAPIN KULTAA , HAHHHHAHHHHAAAA!
100 nielikäis-raipansivallusta paljaaseen hanuriin, niin eiköhän poika opi! :D , äidille vain isällinen varoitus ilman muita seuraumuksia, koska äidit ovat tärkeitä!

Huputa itsesi ja häpeä, IFK-kannattaja!;)

Olin oman äitini luona (isä oli siellä myös), ja välit ovat mitä parhaimmat. Luulen että äitille meni viesti perille aika hyvin, mutta osaan ehkä minäkin ensi kerralla varottaa etukäteen että olen tulossa.

Mutta yhtä asiaa ei saa tekemättömäksi, kyllä, join lapparia. Hyvää siinä oli se että kun vappuna taas pääsin vanhan kunnon kohvin makuun, se maistui vielä kaksin kerroin paremmalta, kun oli välillä käynyt pohjalla. Sekään ei silti selitys, joten:

*whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*, *whip*

Muistan varmasti ensi kerralla, enkä tee enää typeryyksiä. Nöyrin anteeksipyyntöni kaikille veljille.
 

Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roihu
Viestin lähetti Patarouva
Lapanen, osaat selvästi käsitellä naista. Lempeyden ja älyn yhdistelmää on vaikea vastustaa, ja mikä parasta kyseistä yhdistelmää on harvemmin tarve vastustaakaan. Palvelu pelaa molemmin puolin. Mahtoivatko ne brittinaiset viehtyä juuri tästä hullaannuttavasta yhdistelmästä?

Sinä se osaat asetella sanasi kauniisti. Tuota kommenttia en unohda taatusti ikinä.

Brittinaiset viehtyivät vain ja pelkästään kaksilahkeisuuteeni. Sikäläinen sisäoppilaitosjärjestelmä lienee syynä, miksi siinä maassa tietyntyyppinen seksuaalinen raivo ja kieroutumat eivät ole niin kovinkaan harvinaisia. Hulluja, mutta hauskoja. Tekevät sitäpaitsi hyvää olutta ja mukavaa poppista. Estetiikkakin on usein kohdallaan.

Viestin lähetti Patarouva
Oluesta puheen ollen, minua viehättää aina, kun joku ymmärtää porilaisen Karhun paremmuuden keravalaiseen veljeensä verrattuna.

Karhu, nimenomaan porilainen, on käytännössä ainoa kotimainen laager, joka erottuu muista edukseen. Muutenhan tuo rajanveto tehdään lähinnä 'urheilullisin' ja maantieteellisin perustein.

Sen verran pitää vielä pehmentää kuvausta suhteestani kotimaisiin laager-tyyppisiin oluisiin, että kun kesä koittaa niin kyllä sekin osasto toimii. Kun lämpötila on pysyvästi tuossa vähintään viidentoista-kahdenkymmenen plus-celsius asteen tuntumassa, muuttuu kotimainenkin kalja hyväksi silmissäni ja makunystyröissäni. Mielenkiintoista, mutta niin se vain on.
 

Konalan Kettu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Selitetään

Aluksi kiitos kommenteista ja sitten hieman selitystä

Olen aivan varma, että ketutar ei tahallaan "unohtanut" oluita. Toki tiedän tällaisia naisia maan päällä olevan, mutta olen visusti heitä välttänyt. Tämmöisen "Isokokoisen lapsen" luonteelle sopii paremmin äidillisen lempeä kaitsia. Itseasiassa olin ketuttarelle hieman liian ankara, sillä eivät oluet oikeasti edes unohtuneet, vaan kysessä on sukupuolelle ominainen mielenhäiriö. Arvaatte varmaan mitä sielä kevyessä repussa sitten oli... aivan oikein vaatteita. Naisraukka oli päässyt monen viikon tauon jälkeen vaatekauppaan ja vielä toisen samanlaisen naispoloisen kanssa. Eihän nainen moisessa tilassa pysty muistamaan niin väpätöisiä asioita kun ruuan ostaminen perheelle tai ajankulu. Voinkin silmissäni nähdä miten securitaksen vartiat ovat taluttaneet nämä kaksi kiiluvin silmin alevauvanvaatekasoja transsitilassa penkovaa rouvasihmistä kassan kautta ulos marketin sulkeuduttua noin 21:08. Kotiinsaapumisaika toimii asiassa aihetodisteena. Onneksi vuosituhansien kuluessa on naisille kehittynyt alitajuntainen vauvanhoitovaisto ja niinpä se korvike tuli kuitenkin alitajuntaisesti ostettua.

Miksi minulla sitten ei ollut olutta. Se johtuu ainoastaan siitä, että olen ko. pirtelölle kovin perso. Kaikkien muiden viinaksien elinaikaennuste on taloudessamme parempaa keskitasoa, mutta oluella ei jääkaapissamme ole vanhenemisen vaaraa. Eihän siinä mitään, mutta kun viime kautena jäi erinäisistä syistä urheilu hieman vähemmälle ja niinpä olen nyt huomannut painoni nousseen sallittun pelipainon vaihteluvälin ylärajoille ja vähän ylikin 178/81 ei ole enää mikään ketterä taitohyökkääjä. Tästä syystä olenkin siirtynyt osittaiseen oluen tarvehankintaan. Eli nyt kaappi oli tarkoituksella tyhjä ja vasta työpäiväni päätyttyä kuumassa kevätillassa ravatessani kotikololleni tuli mieleen lähes pakottava tarve saada olutta. Kauppaan en itse siinä vaihessa olisi ehtinyt, olin muutenkin myöhässä. Mitä tulee plan C:n puuttumiseen niin ilmeiseti menin vaan väsyneenä ja janoisena paniikkiin. En kertakaikkiaan ymmärrä mitä tapahtui. Unen puutteella on varmasti osuutta asiaan.

Sitten oluisiin: Join ennen koffia, mutta en enää. Keravan tehdas ei osaa tehdä sitä hyvää koffia jota ennen sai. Itseasiassa kaikki Keravan tehtaan tuotteet ovat epäkelpoja. Mitä tulee Karhuun niin olen ollut autuaan tietämätön kahdesta eri valmistuspaikasta. Olen vaan ihmetellyt miksi karhu joskus on hyvää ja joskus huonoa. No nyt asia selvisi ja varmistui: tein nimittäin eilen testin ja totta mooses se pikkupullojen juoma oli koffimaista ja huonompaa kun puolikkaiden herkku. Tulipahan tämäkin selvitettyä.

Ja loppuun pikku kevennys siitä kuinka vaimon aiheuttaman mielipahan saavat nämä pienet ihmiset kätevästi kuitattua.
Tilanne: Wapunpäivän ilta isäntä menossa muiden setien kanssa saunaan. Saunamme on yläkerrassa ja naisväki jää alakertaan. Isompi pikku kettu otetaan mukaan ja kun vaatteet on riisuttu alkaa "siinä iässä" oleva pentu imettelemään ihmisruumiin ulokkeita.
- Mikä toi on?
- Sä tiedät ihan hyvin mikä se on
- Se on ISO PIPPELI
- no joo, huuda nyt vähän kovempaa, että alakerrassakin kuulevat. (ironisesti)

Jostain syystä alle kolmivuotiaat eivät käsitä ironiaa ja niinpä pikkuinen kipittää ulos pukuhuoneesta ja huutaa portaikon kaiteelta alas: " ISILLÄ ON TOSI ISO PIPPELI" Alhaalla ensin kunnioitettava hiljaisuus ja sitten tirskuntaa. Naisväki alakerrassa koostuu sopivasti Ketuttaren ystävättäristä, joiden kanssa Kettu ei vielä ole saunonut joten heillä ei ole tietoa keskinkertaisesta totuudesta. Kyllä siinä sitten kelpasi saunan jälkeen pyyhkeessa terassilla vilvoitella kaiteeseen nojaten ja nauttia neitien/rouvien katseiden kiipeilystä urheilijavartalollani. Toivottavsti kateus ei häiritse ketuttaren ystävyyssuhteita...
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Re: Re: Voi voi Kettu

Viestin lähetti Jet Ace


Tiedoksi Redsille, että Alkosta löytyy luomuviskiä. Kiinnitin juuri Vapunaattona huomiota tuohon ilmiselvästi terveelliseen vaihtoehtoon.

Jet Ace:

-Juuri tämän takia rakastan tätä saittia.Eri joukkueiden kannattajat auttavat pientä ihmistä elämän koukeroissa.;) Luomuviskiä....hmmm.Tulevaisuudessa menen jemmaamaan sen flindan skuugeen(metsään)ja joka ilta meinaan kirmailla lenkkipoluilla.On siinä varmasti muilla lenkkeilijöillä ihmettelemistä,kun tämä julli vetää "luomua"lärviin murkkupesän vieressä.

Löytyisiköhän vielä Luomuliimaa?:D
 

matti&teppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Konalan Kettu
a) Onko avioliitollamme enää mitään jatkumisen mahdollisuuksia?
b) Mikä olisi sopiva rangaistus?
c) Miksei näissä (naisissa) ole takuuta tai palautusoikeutta?
d) Miksi... oi miksi?
ALOKAS!

Kuka käskee jättää kaljat ostamatta. Ammattilaiset pitävät itse huolen omista kaljoistaan, ja varsinkin kisastudiobisseistään. Kullittomat kuskit joutuvat pähkäilemään niin paljon eri asioita kaupassa käydessään.

-"Mitäköhän se XXXX tarkotti sillä ku se sano...."
-"Miks autos pitää olla pakki, miksei aina vaa ajeta eteenpäin..."
-"Oliskohan tuol Siwas ollu tota kasvorasvaa tarjouksessa..."
-"Mun olis pitäny laittaa ne vihreet housut ku tää paitaki on keltanen"

Noita suuria kysymyksiä ja elämän totuuksia pohtiessa unohtuu bisset varmasti. Pidä siis itse huolta bisseistäsi.

Ja vastaukset.

a) Onko avioliitollamme enää mitään jatkumisen mahdollisuuksia?
- on, tottakai. Unohda sinä joskus valikoiden ketuttaren asioita. Kyllä se oppii muistamaan myös sinunkin systeemit. Mutta älä perkele jätä kaljoja sen harteille. Älä koskaan.

b) Mikä olisi sopiva rangaistus?
- hei beibi, anna mulle piiskaa!!!

c) Miksei näissä (naisissa) ole takuuta tai palautusoikeutta?
- parasta ennen- päiväys meni jo. Se on 20 vuotta syntymästä.

d) Miksi... oi miksi?
- siksi... oi siksi!
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti reds1897
Luomuviskiä....hmmm.Tulevaisuudessa menen jemmaamaan sen flindan skuugeen(metsään)ja joka ilta meinaan kirmailla lenkkipoluilla.
Noni. Nyt minäkin uskon, että Imperatus aikoo oikeasti aloittaa lenkkeilyn. Täytyy sanoa, että miehen suunnitelma on hämmästyttävän nerokas - etenkin, kun tietää, kenestä on kyse :)

Lenkkipolulla on siis tarkoitus käydä säännöllisesti, ja tasan yhtä säännöllisesti jolkotella luomuviskilekan luo. Siitä muutamat naukut suomalaista luontoa ihaillen ja ohi hölköttäviä fitness-tyttöjä silmäillen. Sitten läheiselle kuraojalle, käytössä hyväksi havaittu valehiki naamalle ja ei kun kotiin. Vaimo ihmettelee, että tuo lenkkeily vaikuttaa siihen vähän samaan tapaan kuin alkoholi. Siitä tulee kummallisen hilpeä ja ärsyttävän äänekäs lenkkien jälkeen.

Hiljalleen vaimo tulee tulokseen, että samanlainen siitä tulee, joi se sitten olutta kotona tai kävi se sitten lenkillä. Ja olutta juodessaan se on edes kotona. Ja kas kummaa, jääkaappiin alkaa ilmestyä olutpulloja ihan itsekseen, ja vaimon puheissa alkaa ilmaantua vihjailuja kotiin jäämisestä lenkille lähdön sijaan. Ja pian on taas tilanne se, että Reds1897 istuu kotona kaljaa juoden. Tällä kertaa vain vaimo on asiasta pelkästään mielissään.

Nostan hattua ja melkein kumarran nerokkaan suunnitelman laatijalle! Samalla esitän kainon toiveen siitä, että saamme välillä lukea raporttia suunnitelman edistymisestä.
 

Lukkolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Rautakarhu (hieman asian vierestä..)

Kun tässä ollaaan puhuttu oluesta nii kattokaas ku ostaa karhun kymppisäkin nii siellä on aina saletisti väh. yks" rautakarhu" joka maistuu raudalle ja se tulee yleensä aina heti alussa.. Nyt olenkin siirtynyt jo koffiin:cool: Siis mikä on tämä"rautakarhu"(se on ihan saa&#"%nan paha)
 

Jet-Ace

Jäsen
Re: Rautakarhu (hieman asian vierestä..)

Viestin lähetti Lukkolainen
Kun tässä ollaaan puhuttu oluesta nii kattokaas ku ostaa karhun kymppisäkin nii siellä on aina saletisti väh. yks" rautakarhu" joka maistuu raudalle ja se tulee yleensä aina heti alussa.. Nyt olenkin siirtynyt jo koffiin:cool: Siis mikä on tämä"rautakarhu"(se on ihan saa&#"%nan paha)

Se raudan maku suuhun voi tulla mistä alkoholista tahansa. Se on merkki siitä, että on orastava pahoinvointi ja maha on aikeissa tyhjentää sisältönsä. Ikä ja harjoittelu poistaa tämän ikävän alkoholin "sivumaun".
 

Carlos

Jäsen
Designer

Minä kun luulin olevani jo aika kokenut kettu parisuhteissa, mutta kyllä tuo edellinen suunnitelmasi osoitti että olen vielä ihan täysi noviisi. :D Miten haasteellisen ja jännittävän asian parisuhteesta saakaan kun vain käyttää vähän mielikuvitusta!
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Rautakarhu (hieman asian vierestä..)

Viestin lähetti Lukkolainen
Kun tässä ollaaan puhuttu oluesta nii kattokaas ku ostaa karhun kymppisäkin nii siellä on aina saletisti väh. yks" rautakarhu" joka maistuu raudalle ja se tulee yleensä aina heti alussa.. Nyt olenkin siirtynyt jo koffiin:cool: Siis mikä on tämä"rautakarhu"(se on ihan saa&#"%nan paha)

Vaikka itse juon olutta säästellen (joo, haukkukaa vaan siideri-neidiksi, tunnustan), on aktiivisesti olutta kittaavan kaveripiirini kännisen jokelluksen joukosta kuulunut samaa. Karhun sikspäkeissä saattaa olla yksi maultaan huomattavasti muita erilaisempi seos, eikä siis positiivisessa mielessä.

Kiitti muuten tiedosta että Karhua pannaan kahdessa eri osoitteessa. Jokuhan tästä jo mainitsikin, mutta satunnaisia sikspäkkejä ostaessa on sitten illan mittaan tullut ihmeteltyä miksi juoma maistuu kuralta, vaikka se edellisellä kerralla meni paremmin kuin hyvin alas. Aina oppii jotain uutta..
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Carlos

Kunnia suunnitelmasta kuuluu reds1897:lle, minä ainoastaan toin sen päivänvaloon. Todennäköisesti saamme pian tietää, miten lähelle tuo teoriani suunnitelman perimmäisestä tarkoituksesta pitää paikkansa.
Minulla ei muuten toistaiseksi ole ollut vaikeuksia alkoholin nauttimisesta kotioloissa. Salaisuuteni on se, että en nauti sitä usein, enkä koskaan kovin paljoa, ja aika harvoin yksin. "Ei yksin" ei sitten tarkoita sitä, että mukana on 8 parasta kaveria omine juomineen. Hyvin onnistuu!
 

Kossu

Jäsen
Suosikkijoukkue
PARAS SEURA
Omia huomioita kotitöiden jakamiseen siten, että miespuoli ei jää pahasti tappiolle.

1) Tee itse ruoka. Siis koko perheen ruoka. Näin vältyt kaikelta arvostelulta (omalta) ja jos sitä tulee pöydän toiselta puolelta voi aina tokaista, että voi tehdä omansakin. Tämä edellyttää kyllä itseltä kokin lahjoja - ainakin hitusen.

2) Käy itse myös aina kaupassa. Saat mitä haluat ja milloin haluat.

3) Koska kaksi ensimmäistä työllistää jo keskimääräisellä aikataulukolla rajusti perheenisää, niin jätä loput vaimolle.

4) Koska olet samalla neuvottelukykyinen ja joustava aviomies, voit keväisin ja syksyisin pestä ikkunat ja huolehtia poranterä yms. talonmiesasioista.

5) Kaiken siivoamisen ja silittämisen, pyykkäämisen, pölyjen pyyhkimisen, matot yms. jätät vaimolle. Pyykätä kannattaa aina silloin tällöin, ettei vaimo ihmettele, jos joskus olet itse pessyt pyykkisi.

Tietysti jos vaimo tekee kaiken tuon ja vähän enemmänkin, olet onnistunut täydellisesti kotitalousnäkökulmasta aviopuolison valinnassa, sitten jää enää se toinen puoli...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös