Naisesi koko?

  • 4 399
  • 48

parkhurst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kun täällä Jatkoajassa on ollut kaikenmoisia galluppeja itse Jatkoaikalaisista, niin eikö olisi aika tehdä galluppia Jatkoaikalaisten paremmista puoliskoista?

Eli minkäslainen parempi puolisko löytyy teiltä? Meikäläisen rakas kihlattu, tuleva puoliso on pituudeltaan 173 cm ja painoltaan 52 kg. Aika hoikka siis - but that's the way I like it... :D
 

Tatzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aika olemattomalta tuo nykyinen vaikuttaa ;)

Taas meitä sinkkuja sorretaan äänestyksissä, tämä sorto on välittömästi lopetettava tai mä en enää ala.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
No woman,no cry:cool:
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Asiahan ei minulle kuulu, mutta jos vaan näin painoindeksinä ajattelee, niin 173/52 on kaukana "aika hoikasta". Ite oon n. 10cm lyhkäsempi mut painan vaan kilon pari vähemmän ja mun painoindeksi on jo alhainen... Mutta ruumiinrakenne etc vaikuttaa, eikä kaikki liho vaikka kuinka yrittäis, kyllä mä tiän. Ja tää on täysin off-topic :)
 

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toteaisin tähän...

...kuten eräässä elokuvassa muistan lausutuksi; "Naiseni on kaulasta alaspäin varsinainen nero!". Tältä pohjalta...
 
Suosikkijoukkue
SUOMI
On se kyllä täydellinen muuten paitsi miesmaku on outo. Mutta se ei liitykään kroppaan. Katseita kääntävä akka mittoja en nyt kuitenkaan ala laittelemaan menee jo vähän hassuksi.
 

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Minkä halvatun kukkakeppien kanssa te seurustelette? Meitsin vaimo on (kunhan imetys on tehnyt tehtävänsä) 166 cm ja 56 kg. Ampiaisvyötärö ja upea perse. Just niinkuin pitääkin.

Naiselliset muodot eivät synny tyhjästä. Ei lihaa -> Ei muotoja. Minua eivät poikamaiset vartalot kiinnosta.
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Allekirjoitan täysin Tampeeren miesten (EX ja HN) lausunnot ja mitä kauemman omansa kanssa on niin ulkonäköseikat ei enää kovin tärkeitä ole.
ps.10 vuotta naimisissa tulee täyteen 24 päivä.(oli silloin muuten karkauspäivä!).
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
oikee ja vasen, molemmissa 5 sormea!
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Täällä on jo esitetty sen verran fiksuja kommentteja tuohon ulkonäköön liittyen, etten ala toistamaan samoja loruja enää. Omani on minun unelmieni nainen muodoiltaan ja mitoiltaan, ja kun siihen vielä lisää terveen itsetunnon ja seksikkyyden, niin ei minun kainalooni parempaa käpertyjää löydy mistään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti Ex
Minkä halvatun kukkakeppien kanssa te seurustelette? Meitsin vaimo on (kunhan imetys on tehnyt tehtävänsä) 166 cm ja 56 kg. Ampiaisvyötärö ja upea perse. Just niinkuin pitääkin.

Naiselliset muodot eivät synny tyhjästä. Ei lihaa -> Ei muotoja. Minua eivät poikamaiset vartalot kiinnosta.
Puhut vähän,mutta asiaa
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Fileenä roikkuva kieli

Niin, itse en muista tarkkoja mittoja, joten päädyn toteamaan että kieleni roikkui oikein pitkänä fileenä tavatessani ko. naishenkilön ensikertaa sekä myöhemmässäkin vaiheessa eli edelleenkin.

Täältä tähän
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Aamen

Viestin lähetti Ex
Minkä halvatun kukkakeppien kanssa te seurustelette? Meitsin vaimo on (kunhan imetys on tehnyt tehtävänsä) 166 cm ja 56 kg. Ampiaisvyötärö ja upea perse. Just niinkuin pitääkin.

Naiselliset muodot eivät synny tyhjästä. Ei lihaa -> Ei muotoja. Minua eivät poikamaiset vartalot kiinnosta.


Siinähän se tulikin sanottua kaikki tarpeellinen.
 

parkhurst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko miehen keski-ikäisyys (tai keski-ikäistyminen) jotenkin suoraan verrannollinen siihen kuinka paljon pitää pyöreistä muodoista?

No joo, vitsivitsi... ;) :D

Oon kyllä siinä mielessä samaa mieltä että joku Ally McBeal on aivan karmean yököttävä ilmestys.

Kropan ulkonäössä tosi tärkeetä on myös se minkälainen ruumiinrakenne on muuten, ja todellakin, naisellisuus ajaa kaiken edelle...
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
No juu. Kerran muutkin, niin sitten minäkin:
Ex, puhut asiaa paljon mutta tamperelaisesti kaulan alapuolelta, aamen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
parkhurst

Aivan kuten sanoitkin, niin joku Ally McBeal on erittäin kamala ilmestys laihuutensa takia. Luut törröttävät ties mistä ja rintojakaan ei ole tipan tippaa, mikäs ihme se kun ei ole yhtään ainesta, joka pitäisi rinnan koossa. Ja itse vaan kieltää, että ei ole mitään paino-ongelmaa. Niin yleistä. Miksei voisi vaan olla hyvinvoiva ja enemmän muotoja omistava. Siitä me äijätkin pidämme yleisesti huomattavasti enemmän.
 

parkhurst

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: parkhurst

Viestin lähetti Arnold
Aivan kuten sanoitkin, niin joku Ally McBeal on erittäin kamala ilmestys laihuutensa takia. Luut törröttävät ties mistä ja rintojakaan ei ole tipan tippaa, mikäs ihme se kun ei ole yhtään ainesta, joka pitäisi rinnan koossa. Ja itse vaan kieltää, että ei ole mitään paino-ongelmaa. Niin yleistä. Miksei voisi vaan olla hyvinvoiva ja enemmän muotoja omistava. Siitä me äijätkin pidämme yleisesti huomattavasti enemmän.


Niinpä. Sillä muijalla taas ei varmaankaan tuo itsetunto-puoli pelaa kovin hyvin, ja naisellisuuskin jää vähän taka-alalle...

Yhtä kammottavia esimerkkejä pulskista eukoista löytyy kun meet Texasissa Mäkkiin. Hyvä esimerkki pulskasta naisesta oli, en voi olla painottamatta sanaa OLI, Anna Nicole Smith.

Ehkä diggailen itse hoikista naisista sen takia kun en itse ole koskaan ollut mikään laiha... Selluliittikin on mun mielestä niiiiin yököttävää. Miten lihavat muijat kehtaa pitää jotain pyöräilytrikoita?!?
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti Ex
Minkä halvatun kukkakeppien kanssa te seurustelette? Meitsin vaimo on (kunhan imetys on tehnyt tehtävänsä) 166 cm ja 56 kg. Ampiaisvyötärö ja upea perse. Just niinkuin pitääkin.

Naiselliset muodot eivät synny tyhjästä. Ei lihaa -> Ei muotoja. Minua eivät poikamaiset vartalot kiinnosta.

Täysin samaa mieltä!
Työssäni (mainosvalokuvaaja) tapaan usein näitä muodottomia anorektisia kakkosnelosia jotka puoli purkkia pilttiä syötyään ovat mukamas täynnä ja kauhistelevat kun viime viikolla tuli syötyä puolikas munkkia... Tämä ei tietenkään kaikkiin päde mutta kyllä ihmettelen tätä maailmanmenoa kun lehdissä nämä tikut (osalla vielä silikonit kun on jostain syystä muodot lähteneet :rolleyes: ) keikistelevät topatuissa alusvaatteissa ja ovat niiiiin sheksikkäitä.....
 

Annuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Latvija
Lueskelin tuossa tuota naisjääkiekkoilu osiota ja oli aivan pakko kirjoittaa naisestani tänne. Olenhan joskus ollut lähes sm-tason jalkapalloilija ja siis "tietenkin" täysin lesbo.

Naiseni on sopivan pituinen eli rintamme ottavat mukavasti yhteen, kun suutelemme. Hänen rintansa on terhakat verrattuna omiini, jotka ovat suuret. Hän on hoikka ja lähes poikamainen, kun itse olen kurvikas ja naisellinen.

SEllainen on naiseni, täydentää minua "lesboa" jalkapalloilijaa täydellisesti...

;) :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös