Naisasiat

  • 7 515 532
  • 26 577

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Naisia on vaikee ymmärtää.. (Olipas syvällisesti sanottu)
Eilen sanoin puhelimessa kolme kertaa:
"Mää lähden vähän ennen kuutta hallille"
Varvia vaille kuusi (17.45) tää muija tulee tänne ja:
"Mitä Vittua? miksi sulla on toi Jypin pelipaita päällä? Mihin sää oot menossa?"
Itseään täynnä vai eikö kuunnellu yhtään mitään, mitä minä sanoin puhelimessa sille kolme (3) kertaa? Pelin jälkeen se oli edelleenkiin niin käärmeissään etten viitsinyt mainita sitä että lähden tänään Tampereelle peliä katsomaan. Sillä muuten saattaa olla aika hiljaista pipari rintamalla tänä viikonloppuna :) Olisi ihan kiva jos löytäisi jostain naisen joka ymmärtää mitä JYP minulle merkitsee. Mutta hei! eihän sitä kaikkea voi saada samassa paketissa. (Vai voiko?)

Meikäläisellä hiukan eri tilanne. Nainen lähettää pelipäivänä kokoonpanot meilillä ja käy tarvittaessa hakemassa liput ennakkoon. Sanomattakin selvää, että itsekseen ei tarvitse lähteä peliin. Leipoo myös piparit jouluksi.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Meikäläisellä hiukan eri tilanne. Nainen lähettää pelipäivänä kokoonpanot meilillä ja käy tarvittaessa hakemassa liput ennakkoon. Sanomattakin selvää, että itsekseen ei tarvitse lähteä peliin. Leipoo myös piparit jouluksi.

Vuodatus alkaa.
Missä tuollaisia naisia myydään? Tai missä niihin voi törmätä? Mulla on nimittäin myös se tilanne, ettei parempi puolisko ymmärrä yhtään sitä vauhkomista, kun matsi on taas kerran mennyt vituiksi. Sen se sentään on oppinut, että ei kannata vittuilla, kun ollaan hävitty, muuten vain ihmettelee miten lätkä voi olla niin tärkeää.
Toisaalta on mukavaakin, kun on omiakin juttuja, mutta olisi hienoa jos kyseisen neidin saisi edes joskus raahattua matsiin mukaan. Mikään ei auta, "tarjoan liput ja kaljat ennen matsia, matsissa ja matsin jälkeen". Vastaus on nope silti. Jääkiekko on minulle tärkeää ja toivon että sitä kunnioitetaan sen verran että edes kerran pari raahautuisi minun mukanani hallille. Muuten asiat ovat kyllä ihan ok.
Vuodatus päättyy.
 
Oma muija ei ole tässä lyhyehkön yhdessäolomme aikana sanonut oikeastaan mitään innostukseeni Lukkoa kohtaan. Lähinnä ollut vaan huvittunut. Sen tiesin, että Suomen maajoukkueen pelejä tykkää seurata hänkin innokkaasti, mutta eilen tapahtui varsin erikoinen asia, kun katsoin Lukko-KalPa peliä Canalilta.
Emäntä oli nimittäin siinä jossain vaiheessa matsin päätöserää ruvennut ihan tosissaan seuraamaan ja jännittikin vielä enemmän Lukon puolesta noita päätösminuutteja kuin minä.
Sanoipa hän vielä, että mun pitää viedä hänet joskus katsomaan Lukon peliä. Pelottavaa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kyllähän asiat täytyy laittaa johonkin tärkeysjärjestykseen. Nainen pitää viedä hallille heti kun mahdollista. Jos ei kiinnosta, niin se on voivoi. Naisia tulee ja menee. Naisille voi sanoa "tahdon" montakin kertaa, mutta omalle jengille vain kerran.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Naisia tulee ja menee.

Ööö, mitäköhän multa on nyt taas mennyt ohi, kun tätä asiaa ei oikein pysty allekirjoittamaan, ei sitten millään muotoa.

No joo, toisaalta tässäkin varmaan aika paljon ne habitukselliset tekijät määräävät luonnollisen kiertokulun, mutta hyvä jos tulee ja menee. Täällä on tähän asti ollut vain menopuolella, mutta nyt tilanne on tyystin muuttunut. Enää ei ole edes tulopuolella ketään.
 

Knightrider

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olisi ihan kiva jos löytäisi jostain naisen joka ymmärtää mitä JYP minulle merkitsee. Mutta hei! eihän sitä kaikkea voi saada samassa paketissa. (Vai voiko?)

Voi pojat, pojat. Kyllä jääkiekkoa seuraavia naisia löytyy. Sen sijaan JYP-merkityksen ymmärryksestä en ihan niin varmaksi sanoisi. HIFK on vähän siinä rajoilla, sirkusviihdettä vai urheilua?
 

Sirius

Jäsen
Kyllä jääkiekkoa seuraavia naisia on, itse olen yksi sellainen. Oman suosikin pelejä käydään katsomassa aina kun mahdollista, ja kun paikalle ei päästä niin netti/radio on auki varmasti.

Sitten päästään tähän seikkaan josta työkaverit ja ystävät ovat erittäin kateellisia. Eli minulle, täysin urheiluhullulle ihmiselle on osunut mies joka ei juurikaan välitä urheilusta. Seuraa arvokisoja, jos suomalaiset voivat voittaa, ei muuten. Oman suosikkijoukkueensa ottelun tuloksen katsoo teksti-tv:stä jossakin vaiheessa iltaa. Jääkiekko-ottelussa käy ehkä kerran kaudessa, sillon kun suosikkimme pelaavat vastakkain.

Kun aloimme tiiviimmin olemaan yhdessä, oli hieman vaikea saada ymmärrystä miksi otteluissa pitää käydä niin usein. Samoin etenkin häviöiden jälkeen kun oma pinna oli kireällä ja harmitti, niin tuli väliin kinaa. Nyttemmin tilanne rauhoittunut, mies viettää kavereidensa kanssa tai töissä ne illat kun olen otteluissa. Hän myös todennut jossakin vaiheessa että ehkä jääkiekko-ottelu on parempi vaihtoehto kuin pitkän kaavan mukaan vietetty baari-ilta. Ja toki olen myös itse tullut hieman vastaan, eli jos hottelupäivänä on jokin hänelle tärkeä tapahtuma, niin voin jättää ottelun väliin ja mennä hänen mukaansa.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Oma naisystävä ei siedä penkkiurheilua oikeastaan lainkaan. Varsinkin Formulat on vihalistan kärjessä, eikä jalkapallo ja jääkiekkokaan kyllä sytytä. Ei se haittaa minua ollenkaan, se on hänen asiansa se. Ei minuakaan kaikki hänen intressinsä kiinnosta, joten voi rauhassa kumpikin seurailla mitä tahtoo.

Minulle ei ole koskaan ollut elinehto, että tyttöystävän tulisi olla joku urheiluhullu. Tarkkaan ajatellen, parempi, ettei olekaan. Se nyt tietysti haittaisi jos sopivasti kiinnostaisi tai voisi vaikka mennä jääkiekko-ottelua seuraamaan mukaan ilman tympääntymistä ja toteamista, että onpa idioottia.

Näin ei ole ja ei tosiaankaan haittaa. Tärkeintä, että innostus musiikkiin ja konserteissa/festareilla käymiseen löytyy. Se on huomattavasti tärkeämpi yhteinen intressi.
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Eilen "jouduin" taas miettimään sitä, että miksi nainen ei voi istua bussissa viereeni? Yleensä viereeni istahtaa vastakkaista sukupuolta ja samaa ikäluokkaa tai nuorempi, mikäli kaikki muut paikat ovat jo täynnä. Useasti toki mielummin seisovat.

Samalla on tullut kiinnitettyä huomiota siihen, että kenen viereen sitä oikein istutaan. No, jos on vapaana kaksi paikkaa, minun vieressä ja mielestäni komeamman miehen vieressä, niin varmaan arvaatte kumpaan valinta osuu.

Siististi pukeutunut, puhdas ja kirjaa lukeva mies ei kelpaa vieruskaveriksi. Tästä tulee samanlainen olo kuin ala-asteella, jossa vielä pelättiin tyttö/poikabakteereita.

Lopputulemana tähän on selkeästi seuraava: Naama ei vaan yksinkertaisesti riitä.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eilen "jouduin" taas miettimään sitä, että miksi nainen ei voi istua bussissa viereeni? Yleensä viereeni istahtaa vastakkaista sukupuolta ja samaa ikäluokkaa tai nuorempi, mikäli kaikki muut paikat ovat jo täynnä. Useasti toki mielummin seisovat.

Samalla on tullut kiinnitettyä huomiota siihen, että kenen viereen sitä oikein istutaan. No, jos on vapaana kaksi paikkaa, minun vieressä ja mielestäni komeamman miehen vieressä, niin varmaan arvaatte kumpaan valinta osuu.

Siististi pukeutunut, puhdas ja kirjaa lukeva mies ei kelpaa vieruskaveriksi. Tästä tulee samanlainen olo kuin ala-asteella, jossa vielä pelättiin tyttö/poikabakteereita.

Lopputulemana tähän on selkeästi seuraava: Naama ei vaan yksinkertaisesti riitä.

Nojoo, mutta ihan suoranaisiakaan johtopäätöksiä noista ei kannata vetää. Itsellä on ollu vähän sama tilanne, eipä ole kovin hevillä viereen mitään näpsäköitä neitokaisia tullut, että ennemmin sitä pitää itse tunkeutua. Naisasioissa ei kuitenkaan sinällään ole minulla ongelmia, että kyllä niihin kauniisiin naisiin on kontaktia saanut sitten jotenkin muita teitä. Monesti voi olla, että tytöt eivät välttämättä viitsi mennä sellaisen tyypin viereen, joka saattaisi alkaa kenties lirkuttelemaan matkan aikana. Tietysti jos tulee tällainen tilanne, että on esim. pakko valita kahdesta nuoresta miehestä, niin eiköhän se ulkonäkö saattaa siinä sitten tulla kysymykseen. Toki taas sitten on joitakin neitokaisia, joille tämä kelpaisi varsin hyvin, että mies alkaisi jotain juttua kepistä heittämään matkan aikana, jos puhutaan vaikka jostain pitkän matkan bussista.

Etkö sitten itse valitsisi kahdesta vapaasta naisesta sitä paremman näköistä, jonka viereen lopulta istuutuisit? Itse ainakin valitsisin, ei epäilystäkään.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Bussien istumisdynamiikka on itsessään ihan mielenkiintoinen kulttuuripiirre, mutta ihan turha tuollaisesta on mieltänsä pahoittaa. On nimittäin niin, että 90% ihmisistä jotka tuntevat sinut ja 99% niistä jotka eivät tunne, ei omassa toiminnassaan ja päätöksissään kiinnitä sinuun kilinvitun vertaa huomiota. Tuntemattomalle yksi tuntematon on ihan yhtä yhdentekevä kuin se seuraava tuntematon siinä vieressä.

Väitän muuten että bussissa ihmisen ulkonäköä tai muita piirteitä enemmän väliä on istuimen sijainnilla. Olen useasti kuullut hieman täydemmässä bussissa keski-ikäisten naisten päivittelevän että "eipä tule yleensä istuttua näin takana, onpas tämä nyt". Naurettavaa. Toisaalta, eipä tulisi itse kyllä sitten millään jäätyä etupenkkiin...

Sori offtopic, mutta ei mulla ole naisasioitakaan, ja leivoja aloitti.
 

Tumpe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lipö ty.
Väitän muuten että bussissa ihmisen ulkonäköä tai muita piirteitä enemmän väliä on istuimen sijainnilla. Olen useasti kuullut hieman täydemmässä bussissa keski-ikäisten naisten päivittelevän että "eipä tule yleensä istuttua näin takana, onpas tämä nyt". Naurettavaa. Toisaalta, eipä tulisi itse kyllä sitten millään jäätyä etupenkkiin...

Sori offtopic, mutta ei mulla ole naisasioitakaan, ja leivoja aloitti.

Eihän se ole offtopiccia, koska yleensä naiset ovat juuri niitä valikoivia istuinpaikkansa suhteen. Monesti näkee niin että selkä menosuuntaan päin olevat paikat täyttyvät vikana. Usein on niin, että vaikka olisi näitä "väärinpäin" olevia istuinpareja täysin vapaana niin silti moni valitsee "oikein" päin olevan paikan jossa vierellä istuu jo joku. Itsehän valitsen juuri nämä väärin päin olevat paikat, koska niihin viimeiseksi istuu joku viereen. :-)

Mitä liittyy tähän bussikeskusteluun muuten, niin itse en ainakaan vierelleni naisia kaipaa. Töistä tullessani sitä paitsi varmaan haisen hielle, tai muulle epämukavalle. Kerran kuitenkin töiden jälkeen viereen tupsahti pyytämättä YLEn urheilutoimituksen Kirsi Pelttari. Kännyllä kun samalla irkkasin niin joku yanar huuteli #jatkoaika-kanavalla jostain syystä että HAISTAKAA YLE VITTU! Ei tainnut Kirsi kuitenkaan kurkkailla puhelimeeni...
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Monesti näkee niin että selkä menosuuntaan päin olevat paikat täyttyvät vikana. Usein on niin, että vaikka olisi näitä "väärinpäin" olevia istuinpareja täysin vapaana niin silti moni valitsee "oikein" päin olevan paikan jossa vierellä istuu jo joku. Itsehän valitsen juuri nämä väärin päin olevat paikat, koska niihin viimeiseksi istuu joku viereen. :-)
Johtuu yleensä varmasti siitä, että ihmiset voivat kokea katsekontaktit kiusallisiksi busseissa. Siinähän joutuu kohtaamaan yksin monen ihmisen kasvot ja ilmeet.

Toinen syy voi olla sekin, että kokee itsensä jotenkin erilaiseksi kun istuu toisinpäin kuin suurin osa muista. Ihmisillä on todella hassuja mielenliikkeitä, joten kaikenlaiset syyt ovat mahdollisia..

Sellainenkin syy tuli mieleen, että katse menosuuntaan päin voi ehkä kokea, että se oma pysäkki on helpompi huomata.
 

Fingerpori

Jäsen
Suosikkijoukkue
kärpät
Tuli mieleeni myöskin sellainen asia joka esim omalla kohdallani vaikuttaa siihen mihin bussissa istun, nimittäin se minkä kokoinen se toinen ihminen on. Itse kun en mikään ihan "mikkihiiri" ole niin ei tee mieli istua sellaiseen penkkiin jossa jo valmiiksi istuu esim pitkä ja roteva mies.Ei siihen yksinkertaisesti mahdu.Eli ei se välttämättä ole pärstäkertoimesta kiinni mihin penkkiin se tamma perseensä täräyttää ruuhkabussissa.
 

Soolo

Jäsen
Etkö sitten itse valitsisi kahdesta vapaasta naisesta sitä paremman näköistä, jonka viereen lopulta istuutuisit? Itse ainakin valitsisin, ei epäilystäkään.

Hassua kyllä, itse olen usein valinnut näissä tilanteissa sen vaatimattomamman otuksen viereisen paikan. Sitä jotenkin tuumii, että jos teen muille selvästi näkyvän valinnan ja istun jonkun kaunottaren viereen, niin se jo katsotaan härskisti lähentelyksi. Tosin ykkösprioriteetti on naapurin koko, pienemmän vieressä on enemmän tilaa tuulettaa munia, joten siihen.

Sitten vielä nämä vastakkaisen penkkirivin tyypit. Mulle se vaan on kiusallista kun naama näkyy suoraan koko bussilastille, hieman kuin puhetta pitäisi. Eli ei mikään sellainen miellyttävin tilanne. Joskus ärsyttää jopa nämä tyypit jotka istuvat naama muihin päin vaikka muuallakin olisi tilaa, tuntuu että aina ne katsoo juuri mua siellä takarivillä. Kyllä niska on se tuttu ja turvallinen.

Nojoo, tämä nyt on tätä kahvikuppineurootikon elämää, ei sen enempää.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Siististi pukeutunut, puhdas ja kirjaa lukeva mies ei kelpaa vieruskaveriksi.
Itsellä on ollu vähän sama tilanne, eipä ole kovin hevillä viereen mitään näpsäköitä neitokaisia tullut, että ennemmin sitä pitää itse tunkeutua.
Eihän se ole offtopiccia, koska yleensä naiset ovat juuri niitä valikoivia istuinpaikkansa suhteen.
- - -
Itsehän valitsen juuri nämä väärin päin olevat paikat, koska niihin viimeiseksi istuu joku viereen. :-)
Johtuu yleensä varmasti siitä, että ihmiset voivat kokea katsekontaktit kiusallisiksi busseissa. Siinähän joutuu kohtaamaan yksin monen ihmisen kasvot ja ilmeet.
Uskomatonta, että jotkut edes viitsivät miettiä naisasioitaan sen perusteella, ketä istuu bussissa viereen ja ketä ei! Väitän, että olen matkustanut busseissa/junissa/lentokoneissa enemmän kuin 95% JA:n kirjoittajista. Itselläni on täydessä kulkuvälineessä riittänyt vierustovereita aina 5-vuotiaasta pikkupojasta 90-vuotiaaseen mammaan saakka. Tästäkö nyt pitäisi vetää jonkinlaisia johtopäätöksiä seksuaalisen suuntautumiseni ja vetovoimani suhteen? OK, olen 32-vuotias, sinkku ja kirkkain silmin ainakin väitän itseäni ihan suhteellisen normaaliksi heteroksi! Noh, kyllähän sitä mun musiikkimaustakin taidettiin viime kesänä vedellä aikamoisia johtopäätöksiä naisten miellyttämisen suhteen... Taisi siellä olla muutamia leivojankin mielipiteitä olla mukana!
Bussien istumisdynamiikka on itsessään ihan mielenkiintoinen kulttuuripiirre, mutta ihan turha tuollaisesta on mieltänsä pahoittaa. On nimittäin niin, että 90% ihmisistä jotka tuntevat sinut ja 99% niistä jotka eivät tunne, ei omassa toiminnassaan ja päätöksissään kiinnitä sinuun kilinvitun vertaa huomiota.
Tuli mieleeni myöskin sellainen asia joka esim omalla kohdallani vaikuttaa siihen mihin bussissa istun, nimittäin se minkä kokoinen se toinen ihminen on.
Tosin ykkösprioriteetti on naapurin koko, pienemmän vieressä on enemmän tilaa tuulettaa munia, joten siihen.
Näihin kolmeen lainaukseen se on suunnilleen tiivistetty! Joten, no worries, leivoja!
 

leivoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Pauli - Non established since 1910
Aika leveällä sudilla tässä on vedelty, jos oletetaan, että teen olettamukseni markkina-arvostani pelkästään matkustuspaikkojen jakautumisen pohjalta. Ongelma on oikeastaan siinä, että kun tarpeeksi tulee lunta tupaan, niin silloin alkaa miettiä jopa tätä aiemmin mainitsemaani kautta näitä omia habitukseen liittyviä asioita.

Miksi minusta voisi kukaan olla kiinnostunut, jos kukaan ei edes istu bussissa viereen? Suuremmalla tasolla silmäpelin puute ja vastakaiun puute ovat myös melko lannistavia tekijöitä. Tämä kaikki on vain seurausta siitä, että usko itseen on loppunut. Jokainen takaisku tuntuu edellistä pahemmalta, eikä väin ollen virtaa riitä enää minkäänlaiseen yrittämiseen. Miksi siis vaivautua, koska vastaus on kuitenkin negatiivinen...

Voi olla sekin, että pelko siitä "viimeisestä" kieltävästä vastauksesta on niin jäytävä, että sitä riskiä ei vaan yksinkertaisesti voi ottaa. Tämä on "helppo" perustella itselleen, että on niin susiruma, että kukaan ei kuitenkaan alennu kanssani kommunikoimaan.
 

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Voi kiesus teidän kanssanne. Ison miehen viereen istuessaan joutuu itse roikkumaan puoliksi reunan päällä, kun kaveri vie niin paljon tilaa. Jopa lyhyempi kaveri voi olla sen verran harteikas, että tilaa vieressä näyttää kapoiselta.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Voi kiesus teidän kanssanne. Ison miehen viereen istuessaan joutuu itse roikkumaan puoliksi reunan päällä, kun kaveri vie niin paljon tilaa. Jopa lyhyempi kaveri voi olla sen verran harteikas, että tilaa vieressä näyttää kapoiselta.
Ei nuo kaupunkibussien penkit ole kyllä suunniteltu kahdelle suomalaiselle miehelle. Itse en ole edes niitä kookkaimpia (en tosin heiverökään), ja silti viereeni istumista vältetään. Toki itse valitsen aina kapoisimman naishenkilön, jonka viereen istun, ellen saa ikkunapaikkaa. Jos itse istun ikkunapaikalla, levitän hartiani, jos joku plösö lähestyy.

Sitä en kyllä ymmärrä, miten tämä naisasioihin liittyy.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kyllähän se alkaa tuntua siltä, että naiset ovat melkoisia kurjakkeita, ei niistä ota selvää.

No yksi asia on kuitenkin selvää. Jos menee treffipalstalle ja näkee naisen harrastuksina "jumpat, lenkkeily, spinning", niin kannattaa jättää kyseinen nainen sikseen. Miksikö. Kokeilkaa vaikka itse, niin asia selviää, tämä on nimittäin varma ja objektiivinen empiirisen evidenssin perusteella kertynyt yllättävä tieto, että tuonlaiset naiset luovat vain mukapositiivista kuvaa mutta yrittävät vain elää normaalia sellaista-kuin-pitää-elämää, kun oikeasti ovat sisältänsä niin hajalla ja veemäisiä. Sen sijaan jos naisella on harrasteena jotakin erikoisempaa, niin se kertoo, että nainen on balanssissa itsensä kanssa, eikä sitä balanssia tarvitse yrittää luoda noilla olen-minä-oikeasti-ihan-kiltti-tavallinen-ja-mukava-nainen -harrasteilla. Noita (spinning, jumpat, lenkkeily) harrastavilla naisilla asuu sisällänsä, jos ei nyt ihan itse Saatana, niin joku saatanallinen demoni nyt ainakin.
 

jessie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jos menee treffipalstalle ja näkee naisen harrastuksina "jumpat, lenkkeily, spinning", niin kannattaa jättää kyseinen nainen sikseen. Miksikö. Kokeilkaa vaikka itse, niin asia selviää, tämä on nimittäin varma ja objektiivinen empiirisen evidenssin perusteella kertynyt yllättävä tieto, että tuonlaiset naiset luovat vain mukapositiivista kuvaa mutta yrittävät vain elää normaalia sellaista-kuin-pitää-elämää, kun oikeasti ovat sisältänsä niin hajalla ja veemäisiä. Sen sijaan jos naisella on harrasteena jotakin erikoisempaa, niin se kertoo, että nainen on balanssissa itsensä kanssa, eikä sitä balanssia tarvitse yrittää luoda noilla olen-minä-oikeasti-ihan-kiltti-tavallinen-ja-mukava-nainen -harrasteilla. Noita (spinning, jumpat, lenkkeily) harrastavilla naisilla asuu sisällänsä, jos ei nyt ihan itse Saatana, niin joku saatanallinen demoni nyt ainakin.

Eli edellinen heilasi, joka oli vittumainen ja katala ämmä ja ehkä vielä jättikin sinut harrasti spinningiä ja lenkkeilyä ja nyt teit tarkan päätelmäsi tämän perusteella?

Tuskin nyt harrastusten perusteella voi ihmisestä niin paljon päätellä, paitsi näissä tapauksissa, joissa harrastuksiin lukeutuu esim. okkultismia tai lampaiden teurastusta puolenyön aikaan täydekuun kajossa juuttisäkki päässä.

Nimim. Lenkkeilyn ja jumpan ystävä ;)
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Naiset huoh.
Eilen tuli oltua baarissa ja tämä nainen kenen kanssa nyt on sitä "juttua", niin oli ihan kotonaan vain. Siinä sitten oma humala tietenkin oli kovassa nousussa ja tekstasimme kaikenlaista kivaa ja molemminpuolista flirttailua ja sen sellaista siinä ja silloin tuntui todella mahtavalta, että on taas jonkinlaista sähköä ilmassa.

Tänään sitten oli taas hiukan toinen ääni kellossa ja mikään ei hänelle maistunut ja loppujen lopuksi olemme nyt taas pienissä riidoissa. Yleensä ne pyyhkiytyvät jo seuraavana päivänä pois, mutta ottaa kyllä pannuun, kun pitää näin usein olla riitelemässä. Molemmat ovat todella tulisieluisia ja periksiantamattomia näissä asioissa, joten sovintoon on vaikea päästä, jos jokin asia vaivaa jompaa kumpaa. Välillä olemme pari päivää puhumatta ja sitten taas molemmat ovat, kuin uudestisyntyneitä ja yhtä onnellisia, kuin aiemmin.
Emme siis ole yhdessä tai mitään, vaan tosiaan on sellaista "juttua" tässä vasta toivon mukaan. Olen hänelle usein vihjannut, että hän on se oikea, mutta hän tuntuu jotenkin siirtävän aihetta ja sanoo kaikenlaista minusta, että olen vain "pelaaja" ja ajattelen liikaa itseäni. Ehkä nämä pitävät paikkansakin, mutta pelaaja en ole, jos olen kiinnostunut jostakin tai suhteessa. Harmittaa vain, kun ei tiedä mitä pitäisi tehdä, jotta hän uskoisi, mutta jotta ei sitten samalla sanoisi asiaa liian suoraan, jotten hän sitten vain vedä ovea kiinni naaman edestä ja kiitä vietetyistä hetkistä.
Joka päivä tässä jutussa on uusi päivä. Menee järjestäen niin, että joka toinen päivä on hyvä ja sitten joka toinen sellaista kärhämää ja provosoimista.

Tälläistä. Juuri äskön sitä tajusi, että tämä nainen kiinnostaa itseäni aivan paljon ja alkaa jo pieni mustasukkaisuus iskeä päälle koskien häntä ja tiettyjä miespuolisia ystäviään. Pelkään sitä, ettei hän ihastuisi johkin heistä tässä tms.

Hmm vaikeaa taas vaihteeksi, kuten aina naisten kanssa...
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Joopajoo. Hiljaista on naisrintamalla ja saa ollakin. Ei noista tunnu olevan kuin harmia. Vituttaa ex-muija. Raukka yrittää vältellä kokoajan eikä pidä sovituista asioista kiinni. Nyt sitten keskellä yötä rupeaa avautumaan tekstiviesteillä pettämisistään ja siitä että on seurustellut jo pidemmän aikaa uuden miehen kanssa vaikka pitkään koitti asiaa kierrellä ja pitää salassa. Mitä vitun logiikkaa tää tällainen on? No, eipähän tuo mulle enää kuulu mutta vituttaa vaan asioiden salailu ja valehteleminen päin naamaa. Yöunet meni joten ruvetaan vaikka kattelemaan änhooällää.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä vitun logiikkaa tää tällainen on?

Se on nimenomaan sitä vitun logiikkaa, jota myös naisen logiikaksi kutsutaan. Mikä onkaan parempi tapa tehdä tilit selväksi, kuin kiivas tekstiviesteily kahdelta yöllä.

No, eipähän tuo mulle enää kuulu mutta vituttaa vaan asioiden salailu ja valehteleminen päin naamaa.

Itselläni oli samankaltainen tilanne aikoinaan ja samanlaista kusettamista se oli. Toinen äijä oli ihan vitun varmasti pykälässä ainakin jollain tasolla jo meidän seurustelumme aikana, mutta mulle sitä ei ole sanottu suoraan vieläkään. Ehkä raukka ei uskalla, tai sitten ei vain halua kertoa. Melko sama, ei se mulle enää kuulu, mutta tuo salailu ja kusettaminen vituttaa edelleen, vaikka tapahtuneesta on aikaa jo puolitoista vuotta.

Vitun ämmät.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Nimim. Lenkkeilyn ja jumpan ystävä ;)
Noin puhuu vain noviisi. Tai nainen. Otokseni ei tietenkään ole mikään yhden tai kahden naisen kokoinen, vaan perustuu noin 15 vuoden kokemuksiin, sekä omalla kohdallani, että sivusta seuranneena.

Asia kun menee juuri siten, että ne jotka takakireänä haluavat väkisin sitä jotakin "terveellistä liikuntaa" harrastaa, vaikka todellisuudessa heitä se liikunta suoraan sanottuna aika usein vain ketuttaa, heidänlaisensa ovat keskimääräistä useammin valinneet jonkun perussettilajin tai lajit, ja menevät juuri spinning- ja jumppatunneille. Ja se takakireys on purkaannu niihin treeneihin, se tulee sieltä ja kostaa sen sitten kavalasti voimassaolevalle miehelle.

Tokihan se ei aina mene noin, mutta vahva korrelaatio asiaan on havaittu. Kyllä minä ainakin vastaisuudessa valitsen mieluummin vaikka lampaiden rituaaliteurastusta harrastavan naisen kuin jumpissa ja spinningeissä käyvän naisen!

Tänään minulla muuten on treffit vanhan (siis ei se nainen ole vanha) naispuolisen kaverini kanssa ja hänellä on ainakin mustaksi värjätyt kynnet ja muutenkin enempi sellainen lammasteurastajahabitus. Ainakaan hän ei varmasti käy jumpissa eikä spinningeissä, vaikka hoikka onkin. Ei voi käydä, ei ole senlainen. Taidanpa kuitenkin kysyä asiasta heti tänään, kun tapaamme ja pakenen välittömästi paikalta, jos jotakin epämääräisiä harrasteita, kuten jumppaa ja spinningiä, löytyykin neidon kaapista.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös