Naisasiat

  • 7 521 826
  • 26 580

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Tuossa ammattiauttaja jutussa on myös se, että vaikka saisinkin itsetuntoa takaisin sun muuta, niin tilanne ei kuitenkaan mikään kovin ihanteellinen ainakaan itselle olisi.

Kun esim. ajattelee miehiä, jotka oikeasti saavat naisia. Siis jotka ovat komeita ja fiksuja. Naisia riittää yhden yön suhteisiin, että vakavampiinkin. Kaikki miehet eivät vastaavaan pysty/kykene vaikka heillä olisikin hyvä itsetunto, tms.

Esim. eräs armeijakaverini on tällainen. Oikeasti naisten silmissä komea, fiksu, miehekäs ja miellyttävä mies. Kaikki miehet eivät tällaista huomiota saa. Naiset jopa tekevät aloitteita tälle miehelle, vaikka tämä menisi vieraaseenkin paikkaan. Naisia on riittänyt elämän aikana vaikka muille jakaa. Eikä mitä tahansa naisia, vaan sellaisiakin paljon, joita useimmat miehet pitävät oikeasti seksikkäinä ja kauniina. Eli tuossakin joku mies saa jonkun naisen joka ei vastaa täysin omia odotuksia, mutta sitten taas joku saa sellaisia, jotka saattavat jopa ylittää tason/vaatimukset.

Omaa fiksuuttani ja ulkonäköäni on arvosteltu erittäin paljon, joten on aika epätodennäköistä, että terapia pitkällä tähtäimelläkään auttaa noin paljon. Kyllähän nuo aikaisemmat jutut kertovat jo aika paljon. Oikeasti miellyttävät miehet eivät saa tällaista kritiikkiä osakseen, vaikka olisivatkin ujoja, tms.

Moni ehkä kysyy, onko tuo sitten tavoiteltavaa, mutta itselleni vain on. Kyllähän se jo kertoo aika paljon itsestä, että naiset pitävät.

Tasan ei käy onnen lahjat, tiedän. Toisilla miehillä on elämän aikana vaikka sata naista, toisilla muutama. Asiaan voi aina vaikuttaa, mutta eipä se kaikkea kuitenkaan ratkaise. Toisissa miehissä vain moni asia on kohdallaan ja toisissa vain on sitä jotain. Toisten miesten ei tarvitse tehdä juuri mitään tällaiste asioiden eteen ja toisten on vaikeaa saada minkäännäköistä kontaktia.

Samahan se on esim. lätkän parissa. Toiset panostaa vähemmän ja kehittyy paljonkin kovemmiksi pelaajiksi kuin toiset, jotka panostavat vielä enemmän. Harva tosissaankaan pelaava yltää edes ylimmille sarjatasoille. Toiset saa, toiset ei.

Eihän tietysti kenenkään ihmisten elämää pitäisi verrata toisiinsa, mutta itselleni elämäntaso ja laatu riippuu erittäin paljon siitä, kuinka hyvin onnistun. Tiedän vain, että monella miehellä niitä ykköskorin naisia vain riittää, ja itselle ei oikein mitään. Ja se vituttaa tälläkin hetkellä erittäin paljon. Ja ylipäätään tuo, että toiset miehet vain ovat naisten silmissä miellyttävämpiä kuin toiset. Eihän sille sitten mitään voi, mutta mietin vain, että kannattaako mistään terapiasta maksaa noinkaan paljoa, kun se tulos ei mikään kovin hääppöinen tule olemaan. Uskon, että saan tuon ujouden ainakin jotenkin pois itsestä.

Eikä kaikkea uskottavuutta saa takaisin millään. Miehinen ulkonäkö on mitä on, ja vaikea tuolle älylliselle tasolle on mitään tehdä. Kun haukutaan tyhmäksi, niin haukutaan tyhmäksi. Eipä sille mikään terapeutti mitään voi. Ihmisten asenteet ja ajatukset ovat mitä ovat, eihän sille mitään voi.

Eli ei tuo ammattiapu nyt niin tärkeä itselle kuitenkaan ole.
 
Viimeksi muokattu:

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Nyt on kyllä tätä HIFK:n tarinaa hetken seuranneena pakko tuoda omat kokemukset julki.

Olen ujo. Pari vuotta sitten en edes uskaltanut soittaa pizzataxille. En vieläkään hanki esimerkiksi verokorttiani puhelimitse, koska puhuminen tuntemattoman ihmisen kanssa ahdistaa, uskon että nolaan itseni. Kai tää jonkinasteinen sosiaalisten tilanteiden pelko on.

Tästä huolimatta, tai ehkä juuri tästä syystä, tulen toimeen naisten kanssa. Reilusti paremmin kuin miesten. En muista ikinä yrittäneeni iskeä naista. Lähes kaikki seksi- tai seurustelusuhteet naisten kanssa on lähteny liikkeelle ihan kaveripohjalta. Duunikavereita, kavereita, kavereiden kavereita.. Niin se piiri pieni pyörii. Esimerkiksi baarissa ollessani tulee tutustuttua kavereiden kavereihin, ja niiden kanssa tulee pakostikin juteltua illan aikana, kun tiskillä istutaan. Huumorintaju kai siinä naisiin tutustumisessa auttaa eniten. Mielestäni viljelen hyvin huonoa huumoria, jostain kumman syystä naiset tykkää, miehet vittuilee. Yleensä kuitenkin se nainen kiinnostui minusta.

Tahtoisin itsekin tietää, mikä mussa kiinnostaa daameja. Ainoa asia mikä tulee mieleen on se, että olen aina positiivinen. Sain duunissakin pienen palkankorotuksen, kun olen kuulemma "ilopilleri". Sellainen naisten naurattaja, joka kokoajan piikittelee ja kiusaa mimmejä. Sillä peitän oman epävarmuuteni, ja se jollain kummallisella tavalla toimii.

Olis mukava tietää, että kiinnostuuko naiset sitä enemmän, mitä enemmän niille kettuilee? Jotenkin näin se tuntuis toimivan, ainakin omalla kohdalla.

Huonoin "iskurepliikki" minkä olen koskaan heittänyt, on duunikaverille joka oli tiskin takana, kun itse olin vapaalla. En itse muista, koska olin niin kaameassa jurrissa, mutta meidän ruokalistalla oli "Orimattilan kanaa". Mimmi sattui olemaan orimattilasta kotoisin, ja olin kuulemma kovaan ääneen lausunut tiskillä, että "Aina mulle yks tommonen Orimattilan kana maistuis..!". Viikkoa myöhemmin seurusteltiin, ja myöhemmin kertoi että tämä omintakeinen huumori oli avainasia.

Helvetti, en mä edes itse tiedä mitä tällä oli tarkoitus sanoa. Pointti oli kaiketi se, että kannattaa mennä omilla vahvuuksilla. Itselläni pärstäkerroin on aika lähellä nollaa mielestäni, enkä tietoisesti koita naisia iskeä. En ole sosiaalinen muuta kuin duunissa, tai sopivassa nousuhumalassa. Sieltä ne mimmit löytyykin mun kohdalla.

Tää teksti ei siis ollut mitään egoilua, päinvastoin. Kiinnostaa itseänikin, miten ne naiset musta kiinnostuu. Olen ylikiltti naisille, mutta kuitenkin kettuilen. Että mikään paha poika-juttukaan ei nyt oikein ole asian ydin. Mitään tää sepustukseni ei varmaan auttanut, mutta koitetaan.
 

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
HIFK:n ristiretkeä jonkin aikaa sivusta seuranneena isketään sitten täältäkin lusikkaa soppaan sekaan.

Kuten moni on sinullet jo sanonutkin, se suurin ongelmasi ei nyt ole ne naiset ja naisasiat kuten nostat viesteissäsi toistuvasti esille. Ymmärrän, että ongelmat sillä saralla ovat omiaan laskemaan itseluottamustasi ja hiljaiselo ko. osa-alueella on ehkä yksi niistä syistä, jotka ovat ajaneet ajatusmaailmasi tuohon pisteeseen.

Jos lukaiset läpi viimeisimpiä viestejäsi ja niihin saatuja vastauksia, niin huomannet itsekin sellaisen tosiasian, että n. 100 % vastaajista ei pidä naisasioitasi nyt sinä varsinaisena ongelmana, toisin kuin viesteistäsi päätellen sinä teet. Olet siis melko yksin vastaväitteidesi kanssa. :) Sinun tulisi nyt ehdottomasti käsittää se, että olet siinä tilanteessa, että ongelmasi ei ole naisasiat vaan tuo käsityksesi omasta itsestäsi. Niin kauan kun pusket päätä seinään naisten suhteen ja tuo todellinen ongelma jää korjaamatta, et pääse eteenpäin. Kun itseluottamuksesi ja minä-käsityksesi on nykyisen kaltainen, vaikuttaa se moniin muihinkin elämän osa-alueisiin.. sosiaaliseen kanssakäymiseen, jaksamiseen, terveyteen, ylipäätään siihen että pystyt elämään, tekemään ja toteuttamaan itseäsi. Ajatellaan, että elämääsi lyödään nyt yhtäkkiä nainen.. en tiedä olisiko se välttämättä edes hyvä asia tällä hetkellä. On toki mahdollisuus, että itseluottamuksesi nousee sitä kautta ja homma toimii, mutta yhtä suuri mahdollisuus on sille, että et pysty nykyisellä meiningilläsi olemaan riittävän vahva parisuhteeseen, joka puolestaan voi ajaa fiilikset vieläkin syvemmälle. Monesti olen kuullut sanottavan parisuhteesta niin, että täytyy olla tyytyväinen ja sinut itsensä kanssa ennen kuin voi tehdä toisen ihmisen tyytyväiseksi. Unohda ne naiset nyt kokonaan, ole suorastaan välinpitämätön kyseisten olentojen suhteen. Eivät ne määritä sitä kuka sinä olet.

Ymmärrän tietyllä tapaa näkemyksesi ammattiauttajasta. Näinhän meistä suomalaisista jurottajista iso siivu ajattelee, puhuminen ja avautuminen on heikkoutta. Paskan marjat. Suurempaa heikkoutta on se, että ei riitä kantti kohdata niitä ongelmiaan. Tottakai helpompi reitti monelle on se, että avaudutaan ja keskustellaan jonkun perhe- / tuttavapiiriin kuuluvan henkilön kanssa, mutta jos sopivaa henkilöä ei sieltä tunnu löytyvän, niin ei ole häpeä kääntyä ammatti-ihmisen puoleen. Et sinä sitä kenenkään muun takia tee kuin itsesi.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun esim. ajattelee miehiä, jotka oikeasti saavat naisia. Siis jotka ovat komeita ja fiksuja. Naisia riittää yhden yön suhteisiin, että vakavampiinkin. Kaikki miehet eivät vastaavaan pysty/kykene vaikka heillä olisikin hyvä itsetunto, tms.


Omaa fiksuuttani ja ulkonäköäni on arvosteltu erittäin paljon, joten on aika epätodennäköistä, että terapia pitkällä tähtäimelläkään auttaa noin paljon. Kyllähän nuo aikaisemmat jutut kertovat jo aika paljon. Oikeasti miellyttävät miehet eivät saa tällaista kritiikkiä osakseen, vaikka olisivatkin ujoja, tms.

Tekstistäsi pomppasi silmilleni nämä kaksi. Hieman huolestuttavaa, että sinulla on tuollainen ajattelumaailma, jossa vain komeat saavat naisia. Tässä oikeasti sinun kannattaisi mennä ammattiauttajan puheille. Edes tunniksi. Siinä ei ole mitään hävettävää. Kuka sinua haukkuisi edes siinä kohtaan?

Pakko tuoda myös omakohtaisia kokemuksia, sillä itsekoen ettei minulle ole annettu suuriä elämän lahjoja kun synnyin. Naamataulussa komistaa vino ja järkyttävän iso nenä. Josta olen kyllä saanut kuulla muutaman otteeseenkin. Etenkin yläasteella, jolloin omatuntoni täysin pohjalle valuikin. Samoin puheviastani, jossa ei muuten olisi niin suurta ongelmaa, mutta kyseinen kirjain on etu- ja sukunimessä kaupunginosassa jopa tiessä missä asun. Ei oo helppoo siis koittaa tutustua ylipäätänsä kehenkään tässä tilanteessa. Silti ihmettelen, että minulla on enemmän ollut sutinaa naisten kanssa kuin monella muilla kavereilla. Itse olen aina lähestynyt tyttöjä helpommin kuin jätkiä. Senkin takia minulla kaveripiiristäni on suurinosa tyttöjä eikä poikia. Ongelmaksi muodostui ajanmittaan se, että jokaisen tytön suusta, josta vähänkin olin kiinnostunut tuli jossain vaiheessa sanat "oot oikeesti loisto ystävä. Sellainen kenelle voi puhua" Siinä vähän aikaan mietitään mitäs me nyt tehtiin väärin.

Rohkeasti nyt siis sinne ammattiauttajan puheille, sillä ongelmat eivät ole tässä nyt naisasioissa selvästikkään!
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Tekstistäsi pomppasi silmilleni nämä kaksi. Hieman huolestuttavaa, että sinulla on tuollainen ajattelumaailma, jossa vain komeat saavat naisia. Tässä oikeasti sinun kannattaisi mennä ammattiauttajan puheille. Edes tunniksi. Siinä ei ole mitään hävettävää. Kuka sinua haukkuisi edes siinä kohtaan?

Siis en tarkoittanut että vain komeat saavat naisia, vaan että jos mies on oikeasti komea että myös fiksu, jne. niin kyllähän sellaiset miehet vain saavat osakseen sitä naisten huomiota. En siis tarkoita että komeus yksinään ratkaisee mitään, vaan osana sitä kokonaisuutta. Onhan tuonkin armeijakaverin ulkonäköä kehuttu naisten osalta paljonkin, ja vaikka se ei pääasia olekkaan, niin silti naiset ovat täysin hurmaantuneita tämän miehen läsnäolosta.

Komeus yhdistettynä sitten fiksuuteen vaikka huumorintajuun, miehekkyyteen, yms. niin tuskin naiset karttavat, jos vielä osaisi sujuvasti sanailla ja keskustella, ottaa naiset huomioon, jne. Tuokaan ei mikään mahdoton yhtälö ole, kun sellaisen jopa itse tunnen. Tuossakin vain niin suuri osa heijastuu juuri siitä, miten miehekkään oloinen tuo kaveri on ja vielä monien naisten suusta sanottuna. Siis ei ole todellakaan mikään kalju hieltä haiseva öykkäri vaan positiivisella tavalla erittäin miehekäs, joka on todella komea ja fiksu. Ja fiksuuttakin on kehuttu myös todella paljon.

En ehkä tuota ammattiauttajaa juuri tähän ongelmaan etsi, mutta kyllä sitä itsetuntoa vain yritän itse kohentaa. Kohentuu sitten jos kohentuu. Onnistumisten kautta ainakin itse yritän kohentaa.

Ja moni varmasti ihmettelee, kun vertaan itseäni muihin. Koska pidän siitä oikeasti. Monta kertaa tulee nähtyä omat heikkoudet ja vahvuudet, kun miettii, mitä joku toinen on. Aina yritän mennä parempaan päin, ja mallia katsoa oikeasti osaavilta. Monta kertaa kun peilaa itseään muihin, niin minä ainakin näen siinä realistisesti, mitä olen ja mitä en. Se on vaikeaa nähdä se usein, mutta sittenpähän oppii. Mitä on tehnyt tai tekee väärin. Omia ratkaisujaankin pysähtyy miettimään välillä, että mitä itseä fiksumpi ihminen tekisi tässä tilanteessa. Yleensä juuri toisin. Sitten kun tekee samoin kuin joku fiksumpi ihminen, osoittautuu se lopulta paremmaksi kuin oma ratkaisu.
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Onnea! Miten tilanne eteni, jos saa kysyä?

Aloitin juttelemisen hänen kansaan facebookissa, mutta en pyytänyt häntä vielä ulos tai mihinkään. Viime kuussa törmäsin häneen Sportin matsissa ja menin puhumaan hänelle. Sen jälkeen juttelimme taas facebookissa muutamia päiviä ja huomasin, että hän on tullut aktiivisemmaksi keskusteluissa eikä pelkästään minun tarvinnut tuottaa väkisin jotain juteltavaa. Sitten hän kysyi, että lähtisinkö kahville koulupäivän jälkeen, mutta minä lähdin (tietenkin) helsinkiin juuri sinä päivänä. Menimme kuitenkin seuraavana päivänä ja jäimme pyörimään kaupungille iltaan asti. Tämän jälkeen olemme usein tapailleet ja viime viikolla suutelimme ensimmäistä kertaa. Siinähän se.
 

jarnoz1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, Seppo Räty
Mato viritetty koukkuun.. Toivotaan, että se saalis siihen sitten nappaa.. Mutta hyvältä näyttää pitkästä aikaa..
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs

Mitä vittua? Onks mulla täällä kakkosnicki, josta en edes tiedä? Sen verran samanlaista settiä, suurin osa tosta vois olla mun kirjoittamaa.

Mullahan on kans pitkälti se ongelma, että kun tulee duunikavereiden, eli naisten kanssa hengattua paljon ja baareissa käytyä, niin sittenhän monesti tapahtuu se normaali. Ja mä kun en baareissa jaksa/osaa ketään pokailla, niin ei mua kyllä kukaan tule pokailemaankaan, lauma naisia ympärillä, enkä oikein minkään näköinenkään ole.

Mutta joo, kuulemma persoonallinen ja erikoinen huumori toimii. Mun duunipersoona on aika erilainen kuin vapaalla, tulee heitettyä paljon läppää ja huudeltua mitä sattuu, vapaalla yleensä sitten vähän hiljaisempi, riippuen vähän seurastakin tietysti.

Nimimerkki HIFK:lle kyllä voi suositella jotain terapiaa ja ammattiapua, ei niistä tarvi kellekään huudella, eikä ne nykyaikana mikään häpeän aihe ole. Itsekin nappeja tullut popsittua ja käyty jonkun kanssa juttelemassa, eri asioista kyllä, mutta apua oli silti.
 

Eetu

Jäsen
Ja moni varmasti ihmettelee, kun vertaan itseäni muihin. Koska pidän siitä oikeasti. Monta kertaa tulee nähtyä omat heikkoudet ja vahvuudet, kun miettii, mitä joku toinen on. Aina yritän mennä parempaan päin, ja mallia katsoa oikeasti osaavilta. Monta kertaa kun peilaa itseään muihin, niin minä ainakin näen siinä realistisesti, mitä olen ja mitä en. Se on vaikeaa nähdä se usein, mutta sittenpähän oppii. Mitä on tehnyt tai tekee väärin. Omia ratkaisujaankin pysähtyy miettimään välillä, että mitä itseä fiksumpi ihminen tekisi tässä tilanteessa. Yleensä juuri toisin. Sitten kun tekee samoin kuin joku fiksumpi ihminen, osoittautuu se lopulta paremmaksi kuin oma ratkaisu.

Miksi kukaan nainen seurustelisi Sinun kanssasi kun Sinua ei ole. On vain nuori mies joka yrittää esittää jotain aivan muuta, unohtamalla itsensä kokonaan. Yksikään nainen ei halua miestä, joka yrittää olla jotakin. Naiset haluavat miehen joka on jotakin. Kaikki naiset eivät varmasti halua sinua sellaisena kuin oikeasti olet, mutta yksikin natsatessaan riittää. Koskaan et saa tietää haluaako kukaan Sinua, josset koskaan aio olla Sinä. Teeskennellenkö aiot loppuelämäsi viettää?
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Ja moni varmasti ihmettelee, kun vertaan itseäni muihin. Koska pidän siitä oikeasti. Monta kertaa tulee nähtyä omat heikkoudet ja vahvuudet, kun miettii, mitä joku toinen on. Aina yritän mennä parempaan päin, ja mallia katsoa oikeasti osaavilta. Monta kertaa kun peilaa itseään muihin, niin minä ainakin näen siinä realistisesti, mitä olen ja mitä en. Se on vaikeaa nähdä se usein, mutta sittenpähän oppii. Mitä on tehnyt tai tekee väärin. Omia ratkaisujaankin pysähtyy miettimään välillä, että mitä itseä fiksumpi ihminen tekisi tässä tilanteessa. Yleensä juuri toisin. Sitten kun tekee samoin kuin joku fiksumpi ihminen, osoittautuu se lopulta paremmaksi kuin oma ratkaisu.

Ihan ekaks, Hyvää Joulua!

Kuules, muita tutkimalla löydät muita, et muuta, eikä sillä viisiin mennä sinun kannalta parempaan päin koskaan. Itseäsi tutkimalla saatat löytää löytää itsesi.

Jokaisella on itsensä suhteen ns. "sokea piste" eikä se löydy muita peilaamalla, jos nyt löytyy mitenkään.

Huomioi myös, että ne kaukaa katsellut kiiltokuvat kaiken saavista miehistä ja mielikuvat laatunaisen olemuksesta eivät ole koskaan kuvattavissa määreillä, joissa vilahtaa sana realismi. Vasta kun tapaat miehen joka on saanut sen yhden ja rakkaan, olet tavannut miehen, joka on saanut haluamansa. Päämäärättömät harhailijat on lopulta samassa veneessä kuin sinäkin - jotakin vailla, muttei tiedä mistä ja kuinka sen löytää.

Moni on suosittanut sulle ammattiapua, ihan ok. ei varmasti olisi haitaksi, minä kuitenkin suosittelen pysähtymään. Tyhjennä pääsi turhasta. Sitten ryhdy eheytymään ja etsi itsesi sisältäsi, itseäsi tarkkailemalla, ei muita.

Naisesta (suhteesta) ei ikävä kyllä ole kuin haittaa sinulle tässä kohtaa janaa kun seisot. Avaa silmäsi kaikelle muulle mitä maailmassa on. Eräänä päivänä se nainen sitten tulee, kun on aika, jos hyvin käy. Voit myös lopulta huomata, ettei suhteessa elo olekaan sinun juttusi, itsensä kanssakin kun pahuksen hieno elää.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Näitä tarinoita täältä lukiessa, tuli mieli itsekin avautua tänne. Tarinan keskiössä ovat tietenkin naiset, mutta myös itsetunto. Etenkin nimimerkki HIFK:n innoittamana.

Ensinnäkin on sanottava HIFKille, että olet saanut täältä jo tukun hyviä neuvoja. Hölmöä toistaa samaa, mutta toistanpa kuitenkin; ongelmasi ei ole naiset, vaan sinä itse. Se, miten näet itsesi. Ja sitten omaa elämänkertaa naisiin liittyen ja itsetunto-ongelmiin.

Sehän alkoi jo varmaan ala-asteelta. Olen böndeltä kotoisin ja elin siellä elämäni ensimmäiset 20 vuotta. Nyt olen vuoden asunut Helsingissä.

Jo ala-asteella tunsin olevani huonompi kuin muut. Välillä alitajunnassa, välillä tiedostaen. Luulen nyt tietäväni miksi. Pieni kaupunki, pienet piirit. Opettajilla omat suosikkilapsensa, enkä kuulunut koskaan niihin. Muiden vanhemmat olivat vähintäänkin ystäviä opettajien kanssa tai sitten vain "jotain". Aina kaikessa oli tietyt suosikit, jotka tekivät jotakin.

Luokka pysyi samana ylä-asteelle. Siellä ei juurikaan ollut enää opettajien kanssa ongelmia, mutta sitten astuivat kuvaan tytöt. Olin jälkikäteen ajateltuna tyttöjen koulukiusaama koko ylä-asteen. Ne nälvivät ja ivasivat aina kun tilaisuus tuli. Vaatteista, milloin mistäkin. Jopa suosikkijoukkueesta, vaikka eivät siitä vittuakaan ymmärtäneet. Jos IFK hävisi edellisenä iltana, ei ollut kiva mennä kouluun. Tytöt nälvivät ensin siitä ja sitten kehittivät jotain muuta. Nykyään olen näiden tyttöjen kanssa hyvissä väleissä. Mietin joskus, oliko se sittenkin jotain muuta kuin todellista vittuilua? Oliko siinä kuitenkin jotain muutakin takana? Ehkä, ehkä ei.

En ole ollut koskaan mikään naistenmies, vaikka jostain kumman syystä minua moni sellaiseksi on joskus väittänytkin. Tulen kyllä erinomaisesti toimeen niiden kanssa, mutta siihen se yleensä jääkin. Saan joskus katseita naisilta esim. bussissa, mutta en tiedä mitä ne katsovat. Näkevätkö ne minussa hyvännäköisen jätkän, johon haluaisivat ottaa kontaktia vai ihan jotain muuta? Vai katsovatko vain. Ylä-asteen vaikutuksista johtuen olen edelleen hiukan epävarma, mitä nainen minusta haluaa. Joskus kaverini on joutunut kysymään, että etkö nähnyt, miten toi katsoi sua. No, enpä nähnyt kyllä.

Olen seurustellut kahdesti. Ensimmäinen oli jo tosi nuorena (17v) ja kesti 9kk. Seuraava oli sitten pidempi setti eli 3,5 vuotta. Se päättyi minun aloitteestani kuukausi sitten. Päivääkään en ole katunut.

En edes tiedä, mistä heikko suhtautuminen asiaan "minä ja naiset"-asiaan johtuu, mutta kovasti se vain vaikuttaa edelleen. Tunnen itseni usein huonommaksi kuin olenkaan naisen seurassa. En osaa selittää, mistä se johtuu.

Kokemuksieni pohjalta voin sanoa sinulle, HIFK, että ensinnäkin ei kannata masentua. Baarissa naisten iskeminen ei ole ainoa kanava löytää naisia, vaikka toki yksi niistä. Niitä voi löytää ihan mistä vaan, vaikka dösapysäkiltä. Ja baarissa pakkeja tulee ihan kaikille. Siis ihan jokaiselle. Se, että niitä tulee on ihan normaalia. Pahinta on väkisin yrittäminen. Naiset huomaa sen, eikä niitä sellainen kiinnosta. Itse olen löytänyt molemmat tyttöystäväni sattuman kautta eli en ollut iskupuuhissa sinä iltana. ja kaikki yhden illan suhteetkin ovat syntyneet ikään kuin vahingossa. Älä masennu ja pidä lippu korkealla! Ensin sinun täytyy päästä itsesi kanssa sinuiksi, sen jälkeen olet vasta valmis ottamaan selvää toisista ihmisistä.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Tarkoitin lähinnä sitä, että en millään esim. jaksaisi siivota kämppääni. Ja kun miettii, että siivoisiko, on vastaus aina ei. Mutta kun alkaa miettimään, että joku fiksumpi ihminen kyllä siivoisi, niin otan siitä sitten mallia ja siivoan.

Tai sitten joku fiksumpi pelaaja pelaisi futista ilman turhanpäiväistä koohotusta ja hätäilemättä. Niin olen aina pelannut, ilman minkäännäköistä järkeä. Nyt kun on alkanut miettimään ihan oikeasti, että mitä joku fiksumpi pelaaja tekisi vastaavassa tilanteessa, niin peli on ihan erinäköistä. Kun siihen on tullut sitä järkeä ja rauhallisuutta.

Esim. tuollaisissa tilanteissa on vain itseni pakko alkaa miettimään, että mikä on järkevää ja mikä ei. Millä tavoin kehittyy esim. futiksen peluussa. Moneen kertaan asuntoon on tullut ihan melkein ventovieraita tyyppejä ja kämppä on näyttänyt ties miltä. Siitä saa vain aika ikävän kuvan. Mutta kun miettii, että antaako fiksu ihminen itsestään tuollaista kuvaa, niin tuskin.

Loppujen lopuksi niistä fiksuista ratkaisuista vain tulee omia juttuja. Eikä tarvitse siinä kohtaa miettiä, mitä tekisin toisin.

Opiskeluissa saattaa olla vaikka koe tai tentti. Tietää, että aihealue ei ole kovinkaan hyvin hallussa, mutta ei jaksa edes valmistautua siihen. Ja mitä tekisi taas fiksumpi ihminen? Kun tuota miettii, niin äkkiä sitä sitten vain tarttuu siihen kirjaan ja alkaa opiskelemaan niitä vaikeita juttuja.

Eipä tuo armeijakaveri nyt kovin hukassa ole. Noita seurustelu -ja seksisuhteita on riittänyt elämän aikana vaikka kuinka paljon. Yksi lapsikin on tullut ja sekin täysin tiedostaen, ei siis ollut mikään vahinkolapsi.

Ehkä nuo miehet, joilla niitä naisia riittää, ovat hukassa, mutta miksi sitten he saavat niitä naisia ja minä en? Jos kerran samassa veneessä ollaan? Miksi sitten naiset ovat kiinnostuneita heidän seurastaan noin paljon, mutta itse en saa mitään kontaktia? Jos meillä kerran on sama ongelma, niin en vain yksinkertaisesti ymmärrä, miten tuo on sitten mahdollista?

Naiset kehuvat tätäkin miestä komeaksi, fiksuksi, tekevät aloitteita, haluavat tämän miehen seuraa, jne. Mutta samaa ei tapahdu minun kohdallani, vaan päinvastoin. Ei kehuta komeaksi, fiksuksi, eivät tee aloitteita, eivät halua seuraani, jne. Jokuhan tuossa on.

Ja jotkut miehet vain haluavat esim. seksisuhteita ja sen jälkeen vaikka seurustelusuhteen. Kun tulee vaikka sitten se ero, niin taas voi hakea seksisuhteita, sun muuta ja kuka ties sitten siinäkin tärppää. Helppohan se on valita kun naisia kuitenkin riittää.

Toisilla miehillä vain sitä valinnanvaraa on. Toiset sitten joutuvat tyytymään niihin pikkupottuihin. Ja jos vaikka sieltä joku kaunis mukaan jollekkin tarttuisi, niin kuinkahan paljon samantasoisia naisia on ollut miehillä, joilla sitä valinnanvaraa on? Kymmeniäkin äkkiä.
 
Viimeksi muokattu:

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Naiset kehuvat tätäkin miestä komeaksi, fiksuksi, tekevät aloitteita, haluavat tämän miehen seuraa, jne. Mutta samaa ei tapahdu minun kohdallani, vaan päinvastoin. Ei kehuta komeaksi, fiksuksi, eivät tee aloitteita, eivät halua seuraani, jne. Jokuhan tuossa on.

Joitain ajatuksia tästä lausahduksesta..

Komeuteen löytyy yksinkertainen selitys; et ole komea. En minäkään ole. Eikä kovin moni muukaan tällä palstalla ole. Komeushan on erityinen seikka juuri siksi, että sitä löytyy vain harvoilta, ns. erityispiirre ihmisessä. Suurin osa meistä kuitenkin on täysin tavallisia, uskon että myös sinä. Se, että toiset ovat moittineet ulkonäköäsi on luultavasti seurausta siitä, että he purkavat sitä kautta omaa epävarmuuttaan. Tällöin nämä moitteet harvoin perustuvat edes mihinkään tosiseikkoihin, vaan on keksimällä keksitty jokin asia, mihin se oma epävarmuus puretaan. Unohda moinen paska. Ja sen erityisen komeuden puutteella ei tosiaan ole väliä, sillä kuten on todettu jo moneen kertaan, komeus ei ole mahdottoman suuri kriteeri kovinkaan monelle naiselle. Vaikutuksen voi tehdä paljon helpommin muilla keinoilla. Komeita miehiä ei kuitenkaan riitä kuin pienelle osalle naisista. :)

Entäs sitten fiksuus? Se on (kuulema) monille yhtä lailla fiksuille naisille tärkeä seikka miehessä.. ja kukapa sitä tyhmän kumppanin haluaisi. Olen monesti kuullut sanottavan, että älykkyys/fiksuus jne tekevät naiseen vaikutuksen ja parissa aiemmassa parisuhteessani minulle on sanottu, että ko. naiset pitivät minussa nimenomaan fiksuudesta ja siitä että pään sisällä puhaltaa muutakin kuin tuuli. Tosin nyt sinkkuaikoina on ollut helppo todeta, että tuosta fiksuudestakaan ei hirveästi ole iloa tuntemattomien suhteen, sillä eihän ne sitä tiedä että olet fiksu. Nykyisista naispuolisista tuttavistani ei riittävän kiinnostavaa seuraa löydy muussa kuin kaverimielessä ja uusia naisia eteen ilmestyy melko harvoin, osittain siitä syystä, että kaveripiiri on melko sisäsiittoinen ja baareissa tms. oma kantti ei kestä tehdä aloitteita. Teepä siinä vaikutus sitten fiksuudella. :) Ja eipä minuakaan kukaan ole tullut fiksuksi kehumaan tuntematta.

Mitä taas tulee tuohon, että toisia miehiä naiset lähestyvät ja tekevät näitä kohtaan aloitteita. Niin vain tapahtuu, opi elämään sen kanssa, itsekin yritän. Omassa kaveripiirissä on myös muutama tällainen tapaus. Istutaan samassa porukassa, näennäisesti ollaan ainakin yhtä samantyyppistä jengiä koko sakki, mutta silti naiskontaktit osuvat lähes poikkeuksetta niille samoille parille kaverille. Monesti tätäkin ollaan mietitty, että mitkä ominaisuudet ko. tyypeissä herättävät kiinnostuksen naisissa. Mitään kokonaisvaltaista selitystä tähän ei ole kukaan vielä keksinyt, mutta yhteisiä piirteitä taustalta löytyy kylläkin. Itseluottamus, positiivisuus, hyväntuulisuus, rentous, huolettomuus.. tietynlainen karisma. Kaikki sellaisia seikkoja, jotka näkyvät ja välittyvät ihmisestä melko kauas ulospäin. Olemus, asenne, hymy, kävelytyyli, asento.. kaikesta välittyy em. positiiviset seikat. Ihmisen alitajunta huomaa kyllä vastaanottavansa tämänkaltaisia signaaleja, ja osittain tämä johtaa siihen, että juuri näitä tyyppejä lähestytään.

Em. ominaisuudet (listaa voisi jatkaa varmasti pitkäänkin, mutta jo nuo toimivat esimerkkinä paremmin kuin hyvin) ovat muutenkin sellaisia, joihin kannattaa kiinnittää huomiota. Ne ovat mielestäni osaltaan niitä tekijöitä, jotka antavat hyvät edellytykset siihen, että muut ihmiset hakeutuvat tällaisen ihmisen seuraan. Kukapa sitä negatiivisen ja epävarman ihmisen seuraa erityisemmin rakastaisi. Viesteistäsi välittyy voimakkaasti epävarmuus omaan itseesi, joka ehkä johtaa yliyrittämiseen erilaisissa asioissa (mm. naisten suhteen). Vaikea myöskään sanoa, että ottaisit juuri nyt elämää kovin rennosti ja olisit stressaamatta. :) Tunnistan itsessäni em. negatiivisia piirteitä myös liian usein, ja olen koittanut kääntää niitä silloin ympäri. Mielestäni tämä olisi erittäin tärkeää myös sinulle, ja siinä piilee myös syy siihen, miksi moni ehdottaa sinulle sitä, että keskittyisit nyt ennen kaikkea omaan itseesi, ja omaan yleiseen hyvinvointiinsi ennen kuin mietit turhaan niitä lieveilmiöitä.

Käytä se aika, jonka keskität nyt naisjuttujen murehtimiseen siihen, että pyrit näkemään itsesi vähän positiivisemmassa valossa. Älä vertaa itseäsi liikaa muihin, sillä aina löytyy joku jolla on joku juttu vähän paremmin tai jotain materiaa/ominaisuutta jne. vähän enemmän. Kyllä se homma lähtee siitä liikkeelle, että arvostat enemmän sitä puolta mitä on jo olemassa kuin sitä, mitä haluat lisää. Tällöin edellytykset niitten halujen ja toiveidenkin toteuttamiselle ovat huomattavasti korkeammalla.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Mitä vittua? Onks mulla täällä kakkosnicki, josta en edes tiedä? Sen verran samanlaista settiä, suurin osa tosta vois olla mun kirjoittamaa.

Mutta joo, kuulemma persoonallinen ja erikoinen huumori toimii. Mun duunipersoona on aika erilainen kuin vapaalla, tulee heitettyä paljon läppää ja huudeltua mitä sattuu, vapaalla yleensä sitten vähän hiljaisempi, riippuen vähän seurastakin tietysti.

Hehe. Tähän vahva sama. Duunissa tulee heitettyä vaikka minkälaista läppää, ja tulee kiusattua mimmejä ja hulluteltua. Helpoin tapa jaksaa duunissa, ja samalla piristää vissiin niitä mimmejäkin :) Tuntuu kantavan hedelmää sitten duunin ulkopuolellakin, vaikka tosiaan vapaalla tulee oltua hieman rauhallisempi.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Aivan, eli juuri tuota yritinkin selittää. En ole komea, joten myöskään naiset eivät pidä minua komeana. Myöskin fiksuuteen liittyy se sama yksinkertainen selitys: En ole fiksu, ts. sellainen, jota ihmiset pitävät fiksuna, naisetkaan. Jos ihmiset peittävät sen oman epävarmuudes siihen että sanovat rumaksi, niin sama juttu tuon fiksuuden kanssa. Ihmiset vain ovat huomanneet, että siellä päässä humisee vain se kuuluisa tuuli. Niin eipä kovin paljoa voi millään naismarkkinoilla odottaa.

Ja vaikka se komeus ei mahdottoman suuri kriteeri ole naisille, niin kyllähän naiset sille kuitenkin aika suuren arvon antavat. Mieluummin komea kuin ruma. Jos on fiksu ja naista kunnioittava, niin kyllähän tuo komeus vain antaa sitä lisäpotkua siihen hommaan. Ja onpahan jotain siinä ulkoisessakin olemuksessa mitä ihailla kuin pelkästään sitä sisintä. Näin olen monilta naisilta kuullut.

Ja oikeasti fiksuilla ja kauneilla naisilla on varaa myöskin valita. Tuskin haluavat rumaa tai edes keskinkertaista tyhjäpäätä, kun varmasti ottajia löytyy niissä oikeasti komeissa ja fiksuissa tyypeissäkin.

Varmasti itsessä on niitä positiivisiakin juttuja, mutta kuinka paljon ne loppupeleissä sitten merkitsevät tuolla naismarkkinoilla? Olen kova seuraamaan urheilua ja NHL:ää, mutta kuka nainen on koskaan tuota pitänyt minään laatuvaatimuksena? Pikemminkin huonona puolena pidetty tuota. Itse olen ainakin saanut naisihmisiltä runsaasti paskaa palautetta tuosta urheilun seuraamisesta. Eli enpä usko, että minkään NHL:n seuraaminen pitää suhdetta kasassa. Sen sijaan ulkonäkö ja tyhjäpäisyys pelkästään karkottavat naisia pois.

Toisilla riittää vientiä ja toisilla ei. Olemus, ryhti, positiivisuus sun muut ovat totta kai hyviä piirteitä ihmisessä, mutta pelkästään ne harvoin muuttavat tulosta mihinkään suuntaan. Kun katsoo niitä miehiä, jotka oikeasti naisia saavat. Toki positiivisuus, ryhti, olemus, yms. ovat kohdallaan, mutta niin on myös todella moni muukin asia. Jos muutamalta miesten hylkäämältä naiselta saa jotain kehuja, niin pieleen on mennyt sekin ja pahasti. Ainakin omissa silmissä. Kun sitten taas tietyt miehet saavat niitä ihan laatunaisiakin. Tasan ei mene onnen lahjat, tiedän.

Monestihan sellaiset itseni kaltaiset naiset saattavat ottaa kontaktia meikäläisen kaltaisiin miehiin, kun paremmat miehet vievät parhaimmat naiset. Eivät he kamppaile samoista miehistä oikeasti kauneimpien ja fiksuimpien naisten kanssa. Sitten heidän täytyy vain ottaa se mitä jää jäljelle. Karu fakta, mutta pätee myös miehiin. Ongelma on vain siinä, että mieluummin sitten olen täysin sinkkuna vaikka loppuelämäni kuin olen jonkun vastaavanlaisen naisen kanssa. Kovat on vaatimukset, mutta eipä sillä itselleni mitään väliä ole. Tiedostan realismin, ja jos en saa niitä naisia kuin haluan, niin sitten olen ilman.

Ankeaahan tulee ehkä sitten olemaan, mutta kuten sanottu, tasan ei käy onnen lahjat. Olen varautunut jo siihen, etten ehkä koskaan saa perustettua naissuhdetta enkä oikeastaan mitään muutakaan positiivista kontaktia. Vaatimuksistani en luovu vaikka mikä olisi. Se olisi vain häviäjäksi myöntymistä ainakin omissa silmissäni. Ja sitä en suostu toteamaan.

Ja omiin silmiin laatunaisiakin saattaa olla esim. kesäfestareilla 70 % naisista. Perusnainenkin saattaa olla tietyllä tavalla laatunainen. Yleensä miesten antama huomio on tietynlainen mittari. Jos ihan komeita ja ja fiksuja miehiä pyörii ympärillä, niin ainakin tietylaisesta laatunaisesta voidaan puhua. Mutta sekin vaikuttaa omalla kohdallani, että kun naisia ei ole eikä kuulu, niin äkkiä tuo huomataan. Kukaan ei ole kiinnostunut, niin siinäpän tuo pyörii ympyrää. Naiset katsovat myös statusta aika paljon. Jos on kiinnostusta myös muilla naisilla, niin tietää, ettei ihan tyhjäpää ole.
 
Viimeksi muokattu:

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
oikeasti fiksuilla ja kauneilla naisilla on varaa myöskin valita. Tuskin haluavat rumaa tai edes keskinkertaista tyhjäpäätä, kun varmasti ottajia löytyy niissä oikeasti komeissa ja fiksuissa tyypeissäkin..

Herätyys... ei rakkautta voi valita, se menee päinvastoin.

Vaatimuksistani en luovu vaikka mikä olisi. Se olisi vain häviäjäksi myöntymistä ainakin omissa silmissäni. Ja sitä en suostu toteamaan.

Mitä ihmettä herra täällä sitten itkeskelee? Tie on valittu, vaikka keinoista ei ole tietoakaan, näillä spekseillä mitään myöntymistä ei todellakaan tarvitse suorittaa, ei omiin tai toistenkaan silmiin, tuloksen näkee kaikki.

Kannattaisi oikeasti panostaa kuitenkin siihen, että itsellesi selviää, mitä vaatimuksesi oikeastaan sisällään pitää ja miten ne suhteutuvat todellisuuteen.

On tavallaan ihmeellistä, että joku siivoaakin vain sillä perusteella, että joku fiksumpi niin tekisi, eikä siksi, että kämppä on sitä vailla! Tässä kohtaa ammattiapu ei kuulosta ollenkaan huonolta vaihtoehdolta. Itse neuvoisin, että anna kämppäsi hiljalleen muuttua kaatopaikaksi, kyllä se halu siivota fiksumpien toimia miettimättä sieltä jossain vaiheessa tulee. Kun se tulee, pane merkille, missä kaaoksessa kämppäsi sillä hetkellä on, saat ihan visuaalisen mittarin siitä, kuinka sekaisin maailma kuontalosi alla todellisuudessa onkaan.

Noita laatunaisia ja kaiken kaatajia kun niin kovin pohdit, muista että kanssakäyminen ja niiden motiivit on paljon monitasoisempia juttuja kun esittämäsi kaavamaisuudet hyvännäköisyydestä tai fiksuudesta, vierestä katselemalla näät ainoastaan sen pinnan, se klovnin kyynel jää näkemättä. Et tunnu käsittävän, että se naista/miestä kuin takkia vaihtava on ihan yhtä eksyksissä sinun kanssasi, sitä yhteyttä ja merkitystä toisesta etsiessään. Valtavan yksinäinen voi olla myös toisen kanssa. Huomioi myös, että libidonsa ohjaamat nuoret kollit eivät todellakaan pörrää haaveidensa ladyn perässä, vaan misukan jolta saa varmimmin seksiä tarpeeseensa, tunne - ja arvosisältöä sillä ei todellakaan ole. Tämän johdosta suosittelenkin sinulle naisen kosketuksen putteeseen maksullista naista. Ne on kokeneita, osaa hommansa ammattimaisesti, eikä sun tartte epätoivoisesti keksiskellä mitään vippaskonsteja kontaktiin pääsemiseksi. Sitten kun paineet on helpottanu, voit alkaa häiriöttömämmin kartoittelemaan itseäsi, tilannettasi ja todellisia päämääriäsi.
 

scholl

Jäsen
Mikä on se ikä, jossa mies ja nainen ovat yhtä kauniita? Naisethan lähtevät nuorena kauniimmasta, mutta rupsahtavat ja miehet kaunistuvat koko ajan. Missä iässä siis mies ajaa ohi? Itse olen huomannut, että olen ikäisiäni naisia kauniimpi, mutten tiedä, missä vaiheessa ohitin heidät.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Tarkoitin siis sitä, että kun tietyillä miehillä niitä naisia riittää, niin onhan siinä sitä valinnanvaraa. Mitä useampi nainen on kiinnostunut, niin on myös enemmän vaihtoehtoja. Toiset sitten vain joutuvat valitsemaan niistä jäljellejäävistä. Jos vain yksi nainen on kiinnostunut jostain miehestä, niin aika heikkoa on. Silloin sitä on vain sitten otettava se, mikä on. Toisilla taas kun niitä kiinnostuneita naisia riittää laidasta laitaan, niin mikäs siinä on ollessa.

Ymmärrän erittäin hyvin sen, että se jolla niitä naisia riittää vaikka kuinka paljon, on myös todennäköisesti yhtä eksyksissä. Mutta itse vai tarkoitan sitä, että vaikka olen samassa tilanteessa, niin itsellä on juuri nimenomaan päinvastoin. Toisella niitä naisia on ja toisella ei. Sitä tässä yritän tarkoittaa. Eli kumpikin on eksyksissä, mutta tilanne on sillä tavalla eri, että toinen saa ne naiset ja toinen ei.

Toinen on ihan yhtä eksyksissä, mutta silti naiset haluavat tämän miehen seuraa. Minun ei. Toinen on naisten mielestä komea, toinen ei. Toinen on naisten mielestä fiksu, toinen ei. Molemmat ovat eksyksissä, mutta ero on vain se, että toinen on naisten mieleen ja toinen ei.

Ja juuri tuota haluan. Jos kerran olen eksyksissä tämän asian kanssa, niin sitten myös niitä naisiakin saisi olla ihan kunnolla, kuten tällä toisella esimerkillä. Mitään maksullista seksiä en todellakaan halua ottaa, säälittävää touhua jos ei ilmaiseksi saa. Joku naisten suosiossa oleva mies ei välttämättä ikinä ole tarvinnut turvautua maksullisiin naisiin, kun ilmaiseksikin on saanut. Niin alas en todellakaan halua vajota millään muotoa.

Voihan olla, että myöhemmin sitten mahdollisessa parisuhteessa tulee pitkiäkin vaikeita aikoja seksin suhteen, mutta sitten voi vain miettiä että mistä johtuu. Olisiko kannattanut alusta alkaen hoitaa asiat siten, ettei tässä tilanteessa olisi?

Ja nimenomaan tuosta siivoamisesta on tullut jo aikaa sitten sellainen oma juttu. Että siivoaa koska kämppä sitä vaatii. Moni asia vain tarvitsee omalla kohdalla sellaisen herätyksen muiden ihmisten toimesta, että jotain tapahtuu. Monesta asiasta kasvaa ihan ajan myötä sellainen oma juttu ja omaan harkintaan perustuva homma.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Eikös tuo nyt ole kuitenkin ihan riittävä tilanne? Suurimmalle osalle kun yksi nainen kuitenkin riittää, ainakin kerrallaan.

Ei ainakaan itselle. En nyt tarkoita mitään montaa suhdetta kerrallaan, mutta kuitenkin. Ja tuossakin on se, että on erittäin epätodennäköistä, että tuon naisen löytää. Kaikkien maailman jopa miljardien naisten joukosta etsiminen on aika työlästä. Melkein mahdotontakin on että oman ihmiselämän aikana tuon löytää jostain maailman kolkasta.

Ja sitten jos tuonkaan kanssa ei mitään hirveän pitkää suhdetta synny, niin sitten onkin yksin. Kun ei ole ketään muuta kuin se yksi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ei ainakaan itselle. En nyt tarkoita mitään montaa suhdetta kerrallaan, mutta kuitenkin. Ja tuossakin on se, että on erittäin epätodennäköistä, että tuon naisen löytää. Kaikkien maailman jopa miljardien naisten joukosta etsiminen on aika työlästä. Melkein mahdotontakin on että oman ihmiselämän aikana tuon löytää jostain maailman kolkasta.

Ja sitten jos tuonkaan kanssa ei mitään hirveän pitkää suhdetta synny, niin sitten onkin yksin. Kun ei ole ketään muuta kuin se yksi.

Hae nyt ihan oikeasti ammattiapua! Ei naisasioiden vuoksi, vaan ihan muuten.
Ethän sä tunnu ymmärtävän yhdenkään ihmisen neuvoa tällä palstalla ja täällä tämä keskustelu ei johda yhtään mihinkään.

Ihan käsittämätön ajatus tuokin, että jo valmiiksi ajattelet, että mikäli löydät jonkun niin ei sen kanssa pitkää suhdetta synny.
Ei suhteessa voi olla mitään varahenkilöitä, vaan juuri se yksi ainoa.
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Tarkoitin vain sitä, että jos juuri se yksi kiinnostunut naisihminen on vaikka sellainen, että en itse haluaisi perustaa suhdetta hänen kanssaan, niin on aika huono homma. Niin tuo, että yksi ihminen on kiinnostunut meikäläisestä, niin tuskin on muutenkaan mikään riittävä tilanne. Ja voi hyvinkin olla mahdollista, etten koskaan edes tapaa häntä missään.

Ja itse vain haluan olla suosittu naisten keskuudessa. Yksi kiinnostunut nainen ei oikein vakuuta millään lailla.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tarkoitin siis sitä, että kun tietyillä miehillä niitä naisia riittää, niin onhan siinä sitä valinnanvaraa. Mitä useampi nainen on kiinnostunut, niin on myös enemmän vaihtoehtoja. Toiset sitten vain joutuvat valitsemaan niistä jäljellejäävistä. Jos vain yksi nainen on kiinnostunut jostain miehestä, niin aika heikkoa on. Silloin sitä on vain sitten otettava se, mikä on. Toisilla taas kun niitä kiinnostuneita naisia riittää laidasta laitaan, niin mikäs siinä on ollessa.

Ymmärrän erittäin hyvin sen, että se jolla niitä naisia riittää vaikka kuinka paljon, on myös todennäköisesti yhtä eksyksissä. Mutta itse vai tarkoitan sitä, että vaikka olen samassa tilanteessa, niin itsellä on juuri nimenomaan päinvastoin. Toisella niitä naisia on ja toisella ei. Sitä tässä yritän tarkoittaa. Eli kumpikin on eksyksissä, mutta tilanne on sillä tavalla eri, että toinen saa ne naiset ja toinen ei.

Toinen on ihan yhtä eksyksissä, mutta silti naiset haluavat tämän miehen seuraa. Minun ei. Toinen on naisten mielestä komea, toinen ei. Toinen on naisten mielestä fiksu, toinen ei. Molemmat ovat eksyksissä, mutta ero on vain se, että toinen on naisten mieleen ja toinen ei.

Ja juuri tuota haluan. Jos kerran olen eksyksissä tämän asian kanssa, niin sitten myös niitä naisiakin saisi olla ihan kunnolla, kuten tällä toisella esimerkillä. Mitään maksullista seksiä en todellakaan halua ottaa, säälittävää touhua jos ei ilmaiseksi saa. Joku naisten suosiossa oleva mies ei välttämättä ikinä ole tarvinnut turvautua maksullisiin naisiin, kun ilmaiseksikin on saanut. Niin alas en todellakaan halua vajota millään muotoa.

Voihan olla, että myöhemmin sitten mahdollisessa parisuhteessa tulee pitkiäkin vaikeita aikoja seksin suhteen, mutta sitten voi vain miettiä että mistä johtuu. Olisiko kannattanut alusta alkaen hoitaa asiat siten, ettei tässä tilanteessa olisi?

Silmille pomppaa pari asiaa. Sun naiset näissä skenarioissa on ainoastaan objekteja. Näin se ei mee. Naisten syyt haluta/olla haluamatta on ihan yhtä kulttuurisidonnaisia kuin miestenkin ja ihan yhtä hukassa ne on nekin, useammalla kun se paras vaihtoehto lymyää niiden ideaalien ulkopuolella ja omien päähänpinttymien ja kuvitelmien kehän rikkominen on yhtä vaikeaa niilläkin. Sosiaalinen paine toteuttaa sitä kaavaa ja valita se suosituin näyttääkseen, todistaakseen eli hyväksyntää kalastaen on loppupelissä sama rako, kuin missä itsekin kieriskelet: todistamassa itsellesi/muille. Ihmissuhteissa ei kuitenkaan mitata kuka hyppää pisimmälle.

Olet kovin typerä ja lyhytnäköinen halveksiessasi rakkauden ammattilaisia, se että onanoit erinäisten baareista tarttuvien läheisriippuvuudesta tai yksinäisyydestä kärsivien kanssa, jotka on aivan yhtä pihalla kuin sinä itsekin, ei ylevöitä sinua arvostelemaan toista paremmaksi kuin toista, kummassakin tapauksessa kanssakäymisellä on hinta, joka on joku muu kuin rakkaus. Minä suosittelin tilaasi ammattilaista, koska näen, että tilanteessasi olevalle ihmiselle ammattilainen pystyy antamaan varmasti enemmän, kuin toinen samassa asemassa oleva sokea hiiri, ei sokea voi ohjata sokeaa.


Ja nimenomaan tuosta siivoamisesta on tullut jo aikaa sitten sellainen oma juttu. Että siivoaa koska kämppä sitä vaatii. Moni asia vain tarvitsee omalla kohdalla sellaisen herätyksen muiden ihmisten toimesta, että jotain tapahtuu. Monesta asiasta kasvaa ihan ajan myötä sellainen oma juttu ja omaan harkintaan perustuva homma.

Minä asian esille ottamisella tarkoitin oikeastaan sitä, että tällä tavoin lopulta näet silmiesi edessä sen kaaoksen, mikä päässäsi on, siivoat siis vasta, kun fiksumpia miettimättä tuntuu, että se on tehtävä. Hyvä puoli tässä on myös se, että jos oma pää estää ammattiavun hankkimisen, jossain vaiheessa ympäristösi päättää puolestasi, että nyt on tarvis hoitoa ja jää turha painiskelu itsen kanssa tämän asian tiimoilta pois viemästä energiaa tien etsimiseltä ympyräsi ulkopuolelle, siihen emansipoitumiseen ja itsen löytämiseen.
 

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Naisten huomio sitten hivelöi kolhittua miehuutta/itsetuntoa?

Ja itse vain haluan olla suosittu naisten keskuudessa. Yksi kiinnostunut nainen ei oikein vakuuta millään lailla.

Ai, että ihan oman "haaremin/fanijoukon" haluaisit? Määrä siis korvaa laadun. Erittäin realisteinen toive muuten.
Se halveksimasi yksi voi muuten olla se oikea...

Jotenkin vaan näitä juttuja lukiessa alkaa tulla siihen päätelmään, että sinä vedätät meitä muita.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Ja itse vain haluan olla suosittu naisten keskuudessa. Yksi kiinnostunut nainen ei oikein vakuuta millään lailla.

Nyt tulee kyllä mieleen jaska jokunen selittämässä epulle, kuinka se unelmoi olevansa pesismatsissa ja hirveä lyönti lentää katsomoon, juuri jaskan kohdalle. Siinä missä muut kyyristyy peloissaan, jokunen nousee ylös ja ottaa kopin. Yleisön hurratessa kotijoukkueen valmentaja huutaa, että tuon pojan haluan joukkueeseeni! Lopuksi jaska kysyy epulta, voiko kellään muulla pojalla olla niin höpsöä unelmaa, johon eppu vastaa, että vain noin kuudella miljoonalla muulla pikkupojalla.

Tämä laittaakin sitten ajattelemaan. Joko trollaat, tai kärsit elmosyndroomasta. Kummassakin tapauksessa ammattiapu on paikallaan, jopa välttämätöntä.

Edittiä vielä sen verran, että eikös herran ongelma juurikin ollu se, että mistään ei naarasta tartu, joten kilpailukykyisin vaihtoehto on juurikin huorat. Niitä riittää ja voi ostaa vaikka sata, jos perse kestää ja ulkoisestikin saa maksaja laittaa vaatimukset. Bonuksena vielä, että koskaan ei tartte kuunnella valitusta huonosta hoitelusta ja mitä hövelimmin maksat sitä mieskuntoisempi sinusta niiden silmissä tulee. Luultavimmin ne ammatissaan törmänneet useinkin samanlaisissa ongelmissa räytyvien kanssa, joten osaavat terapointipuolenkin ihan eri tasolla, kuin jotkut baarimirkut, jotka ei erota kohtaajaansa sen prinssisuodattimen läpi lainkaan.

Mietippä vielä tuota maksullista vaihtoehtoa: turhaan ylpistellen olet ilman ja kannattaako se mieluummin.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös