Naamapalmuketju

  • 7 831
  • 74

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Otin kopin tuolta ketjunavaustoiveketjusta:

Naamapalmu-ketju. Ei niinkään ihmettelyketjun tai vitutusketjun asiaa, vaan silkkaa naamapalmua. Ei myöskään tarvitsisi miettiä, itkeäkö vai nauraa. Tässä tilanteessa esim. Tom Packalen kuuluisi tuohon, kun en vaan muuta osaa herran käytöksestä sanoa.

Eli mistä tai kenestä tulee sellainen mieliteko, että naamapalmua kehiin? Jos ymmärsin oikein, niin tässä ei siis oikein olla vitttuuntuneitakaan (esim. omista aikaansaannoksista tai muiden) tai ihmeissäänkään, vaan ollaan sillä mielellä, että naamapalmu riittää.

Keksin yhden: Jere Karalahti. Hänen toimiaan ja sanomisiaan kun katselee niin naamapalmu on ihan riittävästi. Ei Jergosen toimista voi vittuuntua eikä oikein ihmetyttyäkään.

Tämä ketju ei myöskään ole tuhahdusketju, vaan aktiivisempi naamaan läiskäytysketju. Vrt. Tuhahteluketju

PS: @FASlapsi miten on päivä mennyt?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mitä helvettiä? Olenko kuollut ja joutunut helvettiin, vai miten tämä on mahdollista?

Mitä seuraavaksi, paljastat että et ollutkaan varjomoderaattori?
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Järkyttävää.
 
K

Kiekkokatsoja

No ensimmäisenä tulee mieleen moderaattorit, kun ovat antaneet periksi paineelle ja myöntäneet ilmeisesti ketjunavausoikeudet takaisin tämän ketjun avaajalle.
Ajat muuttuu.
(Ketjunavaus taso ei. Vitsi).
Tai mun pitänee tavata uudelleen tekstit, ja sisäistää "naamapalmut". Uusi sana, tai ainakin sen merkitys. Joo ja tsemppiä + onnittelut ketjun avaajalle. Varmaankin avautumisia ketjuun, tulee lisääkin.
@Turha Kaukalo
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Olisi edes jukkapalmuketju, kookospalmuketju tai Petruspalmuketju. Naamapalmuteltua tulee kyllä aika tiuhaan, useimmiten liikenteessä ollessa kun pääsee tuomitsemaan muiden liikkujien suorituksia. Itsehän olen luonnollisesti täydellinen suorittaja vaikken tunnustakaan olevani mensakerhossa tai varjomoderaattori.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
useimmiten liikenteessä

Itse vedän naamapalmun päälle heti, kun starttaan auton. Ei tule sitten tehtyä liikenteessä yllättäviä liikkeitä käsillä.
 
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Sama. Mulla on sellainen naamamaski, jossa on palmun kuva. Petruksen, tietenkin. Sen vedän kasvoille heti, kun istahdan autoon ja poistan kauppaan mennessäni. Haluan suojella autoa pöpöiltä.

Itse käytän petruspalmumaskia nopeuskameroiden kohdalla. Sekä pyytäessäni uhanalaisia lohikaloja muovikassiin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Avaajalle ketjunavauskielto. Siinä naamapalmua, p@@@@@le.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onko tämä joku myöhäinen aprillipila tai jotain? Voiko hyvä Jumala sallia tällaisen vääryyden?
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Hei kiitos, olin unohtanut tämän toiveen. Tosin taisi kyse ollakin hetkellisestä olotilasta, joka meni ohi enemmän vitutusketjun tai nauruketjun fiiliksellä. Tähän kuvitelkaa olankohautus-emoji.
 

Nick Neim

Jäsen
Jos positiivista tästä haetaan, niin tämän avauksen perusteella palataan pian normaaliin päiväjärjestykseen.

Kamalaa, kun rutiineista ja itsestäänselvistä asioista poiketaan.
 

CreaseMonkey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Mä heitän itselleni naamapalmun, kun vasta nyt tajusin miksi se on naamapalmu. Sehän näyttää palmulta. Naamalla.

Elä ja opi.

Kiitos @Turha Kaukalo, ilman avaamaasi ketjua tämä ei olisi ikinä minulle ehkä avautunut.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä heitän itselleni naamapalmun, kun vasta nyt tajusin miksi se on naamapalmu. Sehän näyttää palmulta. Naamalla.

Elä ja opi.

Kiitos @Turha Kaukalo, ilman avaamaasi ketjua tämä ei olisi ikinä minulle ehkä avautunut.


Ei kestä. Tämä oli suuri ilo. Moderaattorit, nuo parhaat ystäväni -ketjua tässä juuri availen, mutta toki ehdin komplimenttiin vastata komplimenttillä !! Chapeau !! Winner wins - quitter never wins !! Siinä voittavan päivän hengessä rantaleijona 69 TK
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
No, jo nyt on perkele! Kaikkea se selibaatti teetättää...
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei kestä. Tämä oli suuri ilo. Moderaattorit, nuo parhaat ystäväni -ketjua tässä juuri availen, mutta toki ehdin komplimenttiin vastata komplimenttillä !! Chapeau !! Winner wins - quitter never wins !! Siinä voittavan päivän hengessä rantaleijona 69 TK
Rupesin jo innolla odottamaan tätä lupailemaasi ketjua, mutta eipä ole näkynyt?!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös