"Näin minä sain pelikieltoa" - Jatkislaisten muistelmat vol. 1

  • 12 407
  • 84

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Joskus kauan, kauan sitten trollasin, ja ihmiset suuttui. Bännivasara heilui.

Obi-wan on vieläkin vihainen. Johtuu varmaan siitä, kun trollasin Montrealin faneja joukkueen kiinnostuksesta Jere Karalahtea kohtaan.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Muistaako kukaan kuinka moni istui valtionhotellissa sen kuukauden silloin modegaten aikaan? Muistelisin, että ennätyslukemat jotka edelleen voimassa.
Saisiko Mode-sediltä tarkan lukumäärän sillä itsellä ei juurikaan muistikuvia asiasta (kymmeniä enivei) sillä onhan asia vähintäänkin mielenkiintoinen kun näitä vankilanimimerkkejä istui silloin kuukauden ilman viikonloppuvapaita melkoinen määrä. Oma villi veikkaus on, että 63kpl.
Ilmeisesti oma-alotteisuus ja aktiivisuus ovat tuntemattomia käsitteitä - etenkin kun kerran asia kuitenkin tuntuu kiinnostavan?

Asiaa ja uhrien lukumäärää ollaan takuuvarmasti käsitelty useammassakin ketjussa. Pienellä oma-alotteisuudella ja aktiivisuudella lukumäärän pystyy selvittämään itsekin kolmessa minuutissa. Siinäkin on jo tupakkatauko mukana. Koko Modegatehan lähti liikkeelle yksittäisestä tutzban viestistä.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ilmeisesti oma-alotteisuus ja aktiivisuus ovat tuntemattomia käsitteitä - etenkin kun kerran asia kuitenkin tuntuu kiinnostavan?

Asiaa ja uhrien lukumäärää ollaan takuuvarmasti käsitelty useammassakin ketjussa. Pienellä oma-alotteisuudella ja aktiivisuudella lukumäärän pystyy selvittämään itsekin kolmessa minuutissa. Siinäkin on jo tupakkatauko mukana. Koko Modegatehan lähti liikkeelle yksittäisestä tutzban viestistä.

Niin että ei saisi mitään kysyä koska se tieto kuitenkin löytyy verkosta? Eikös tällä ajatteluperiaatteella sitten nyt kysymys ketjutkin täysin turhia kun kuitenkin se vastaus löytyy googlesta? Eli ei pitäisi mitään kysyä ja sillä pitää keskustelua ja muistelua yllä vaan pitäisi vaan kaivaa se tieto itse ja olla hiljaa?
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Kieltoa en ole saanut.

Mun mielestä P. Sihvonen voisi tulla (jäähyltä vapautuessaan, heh) tänne kertomaan omat tarinansa. Modet voisivat toistuvien sääntörikkomusten perusteella määrätä "Johtavalle" häpeärangaistuksen, jonka tarkoituksena olisi, että Sihvonen itse tulee tähän ketjuun hattu kourassa ja listaa kaikki sääntörikkomuksensa, pykälä pykälältä, ja pelikieltonsa, syvästi katuen.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Mun mielestä P. Sihvonen voisi tulla (jäähyltä vapautuessaan, heh) tänne kertomaan omat tarinansa. Modet voisivat toistuvien sääntörikkomusten perusteella määrätä "Johtavalle" häpeärangaistuksen, jonka tarkoituksena olisi, että Sihvonen itse tulee tähän ketjuun hattu kourassa ja listaa kaikki sääntörikkomuksensa, pykälä pykälältä, ja pelikieltonsa, syvästi katuen.
...minkä jälkeen tässä ketjussa jankattaisiin seuraavat ~3525 sivua siitä, onko urheilun ja palstakeskustelun ethoksen mukaista, että "kaikki kertovat" pelikielloistaan sekä kyseltäisiin, montako viestiä kukin nimimerkki on kirjoittanut, mihin ketjuun, mitä aineita nauttineena ja millä koulutustaustalla.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Onhan noita tullut hurjassa nuoruudessa lusittua useampikin. Muistaakseni kaksi kuukauden kakkua ja sitten viikon pekka on tainnut heilahtaa kolme-neljä kertaa, tosin viime vuosina on ollut hiljaisempaa. Eipä siinä, muistaakseni kaikki ovat ihan ansiosta tulleet aikanaan ja mitään suurta vääryyttä en muistaakseni ole kokenut.

Viimeisin kerta oli se, kun sampio mainitsi henkilöllisyytensä varmasti selviävän pienellä googlailulla ihan niiden juttujen perusteella, joita täällä on kertonut. Päätin kokeilla ja lähetin päätelmäni sampiolle yksityisviestillä. Tai näin oli tarkoitus, mutta puhelimella näprätessä viesti tärähtikin ketjuun (kirjoitin viestin sampion lainauksen perään ja tarkoitus oli sitten kopioda tuo teksti yksityisviestiin, mutta eihän tuota kaupungilla kävellessä enää muistanut). Muutamassa minuutissa tupsahti useampi yksityisviesti, että meinaatko saada potkut JA:sta vai mikä juttu on kyseessä ja tajuttuani asian laadun kävin poistamassa viestin varmaankin noin kymmenen minuutin sisällä. Asia sitten sovittiin yksityisesti ja julkisesti sampion kanssa ja näytti siltä, että tuosta ei sitten sen enempää. Lopulta kai reilun viikon päästä joku SaiPa-nicki alkoi kitistä asiasta ja kuukausihan sieltä pamahti. Sinällään ihan ok tuomio ja ei kovia tunteita mihinkään suuntaan, mutta lähinnä hauskaa oli, että tämä asian uudelleen esiin nostanut nimimerkki kuittasi myös kuukauden sanktion jostain käytännössä mitättömästä syystä...

Muista penalteista en enää oikein muista paitsi, että kerran letkautin ihan hyväntahtoisesti siffasta jotain tyyliin "nimimerkki *iffa kirjoitti" ja toisessa tapauksessa kirjoitin ihan asiallisen otteluraportin KooKoon ja Nikerien matsista ja päätin hieman hassutella linkkaamalla tämän lipun Jukurien kohdalle, kun muistaakseni tuolla kaudella ei paljon mikkeliläisiä kasvatteja sinikeltaisissa nähty. Ilmeisesti se jotain heimopäällikkö häiritsi ja olihan tuo vähän väsynyt muutoinkin.

Mutta joo, jokainenhan täällä saa ansionsa mukaan pääasiassa kuitenkin.
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Mä sain viikon kun kirjoitin esimerkin siitä, miten toteutukseltaan puolivillainen hassuttelu toteutetaan kunnolla.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kieltoa en ole saanut.

Mun mielestä P. Sihvonen voisi tulla (jäähyltä vapautuessaan, heh) tänne kertomaan omat tarinansa. Modet voisivat toistuvien sääntörikkomusten perusteella määrätä "Johtavalle" häpeärangaistuksen, jonka tarkoituksena olisi, että Sihvonen itse tulee tähän ketjuun hattu kourassa ja listaa kaikki sääntörikkomuksensa, pykälä pykälältä, ja pelikieltonsa, syvästi katuen.

Kyllä "ihailemaltani" Sihvoselta toivoisin lakki kouraan ja kertomaan tarinoita linnareissuista tähän ketjuun heti kun vapaudu vankilasta -kortti on käytetty (oikeasti sellaista ei ole). Kaveri on vissiin niitannut "muutaman" +1kk kakun "urallaan". Kun Sihvonen ratsastaa jokerilogolla varustetulla ratsullaan tähän ja vääntää meille tavallisille kuolevaisille rautaputkesta miten on häkkiä heilunut, ketju voitaneen laittaa lukkoon.
 

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Kommentoin tuota Sihvosen saamaa 3kk kirjoituskieltoa, vaikka en tavallaan pidäkään palstasanktioiden analysoinnista, mikäli kirjoituskieltoa saanut nimimerkki ei itse kykene paikalle kommentoimaan tapausta.

Sihvonen nimittäin twiittasi ko. rangaistuksesta näin:

Petteri Sihvonen ‏@PetteriSihvonen 1 h
#Johtava:lle penaltia #Jatkoaika -keskustelupalstalla. #Moderaattorit lienee kesäpoikia? Petteri Sihvonen – kiekkomedian virallinen totuus - Jatkoajan keskustelupalsta … Yli 1 800 000 lukukertaa! ;)

Johon sai seuraavan vastauksen, jonka uudelleentwiittasi(!) (eli todennäköisesti ei myöskään kiellä väitettä...):

No eiköhän toi ollu vähän hankkimalla hankittu penaltti :D Tekstit ainaki oli sitä luokkaa
Käyttäjän Petteri Sihvonen uudelleentwiittaama

---

Eli hieman minuakin arveluttavat nämä Sihvosen tekstit, vaikka usein on asiaa joukossa. Olin myös huomaavinani pientä tarkoitushakuisuutta noissa viesteissä pelkän normaalin urheilukeskustelun lisäksi. Mutta tästä jatkan tarvittaessa asiaankuuluvassa ketjussa, annan nyt arvon kanssakirjoittajien jatkaa omia muistelmiaan synkkien salaisuuksiensa parissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös