Myspace

  • 2 238
  • 8
Tila
Viestiketju on suljettu.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tulipahan tässä mieleen, että kuinka monella jatkoaikalaisella on oma sivu Myspacen ihmeellisessä maailmassa.
Ilmeisesti tällaista asiaa ei ole täällä pahemmin pohdittu, joten tästä ajatuksesta sisuuntuneena päätin ottaa rusakkoa korvista kiinni ja nostaa kissan pöydälle.
Eli jos sinulla on Myspacessa jonkinlainen viritelmä, niin tähän paikkaan voit sen osoitteen laittaa.

Meikäläisen oma Myspace-osoite on seuraavanlainen:

linkki poistettu moderaattoreiden toimesta

Se on itse asiassa "hieman" vaiheessa ja tarkoitus on tehdä siitä entistä hienompi jahka aikaa ja motivaatiota löytyy.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
alwahla kirjoitti:
Se on itse asiassa "hieman" vaiheessa ja tarkoitus on tehdä siitä entistä hienompi jahka aikaa ja motivaatiota löytyy.

Toivottavasti löytyy. Tuon täytyy olla sekavin ja epäluettavin webbisivu jonka olen ikinä nähnyt.

Tämä siis näin rakentavana kritiikkinä.. :)
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hartiapankki kirjoitti:
Toivottavasti löytyy. Tuon täytyy olla sekavin ja epäluettavin webbisivu jonka olen ikinä nähnyt.

Tämä siis näin rakentavana kritiikkinä.. :)
Kaikki rakentava kritiikki otetaan vastaan.
Itse asiassa...onhan se munkin mielestä lievästi sanottuna ruma, mutta parantelen sitä pikkuhiljaa.
 

Kaivanto

Jäsen
sopuli kirjoitti:
Ilmeisesti olen vanha jarru, sillä mielestäni kaikki näkemäni myspace-sivut ovat uskomattoman sekavia.

Olin juuri vastaamassa Hartiapankille, mutta tässähän asia on jo todettu. Samanlaisia sekasotkuja nuo ovat kaikki, ei niitä ilman erityistä syytä lue erkkikään.
 

Hartiapankki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ja kaikkinainen urheilu vaasalaisittain
Joo, selvennetään sen verran että tuo alwahlan sivu oli ensimmäinen kosketukseni tähän Myspace-juttuun joten vertailupohjaa ei ole.

t. it-guru
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Siis mikä?

Niin, enää pitäisi tietää, mikä tuo Myspace-viritys oikein on?

Kävin katselemassa, enkä saanut käsitystä.

Loppukaneetiksi päädyn sanomaan, että jos jonkin nettijutun funktio ei valkene allekirjoittaneelle alle kymmenessä (<10) sekunnissa, jätän sen omaan arvoonsa.

Täältä tähän
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Hartiapankki kirjoitti:
Joo, selvennetään sen verran että tuo alwahlan sivu oli ensimmäinen kosketukseni tähän Myspace-juttuun joten vertailupohjaa ei ole.

t. it-guru
Aha. No, siellä on kyllä useampia paljon paremminkin toteutettuja saitteja. Minun tämän hetkinen tekeleeni on tällä hetkellä edelleen aika keskeneräinen ja koska en ole ehtinyt pahemmin panostaa siihen, on lopputulos kaikkien nähtävillä.
 
Tämä ketju menee lukkoon sääntömuistutuksen kera:

12 § Mainostaminen on kiellettyä. Poikkeuksena tästä on allekirjoitus, jossa saa olla linkki toiseen sivustoon - ei kuitenkaan henkilökohtaisessa hyötymistarkoituksessa.

Esimerkki

Ketjun avaaja kuittaa itselleen varoituksen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös