Myönteisten asioiden Kerho

  • 672 008
  • 3 365

HMenthal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onneksi Pendolla on suora kolmen vuoden soppari. Se on varmaa, ettei mitkään öörebruut tai jypit vie Pendoa, ainakaan vielä. Vuoden päästä asia voi olla toinen, ellei Pendo tee uutta pitkää sopparia Kerhoon kesällä tai kauden aikana.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Kerhon viime aikojen sopimukset tietäen en ihmettelisi vaikka kolmannelle vuodelle löytyisi joku Örebro-pykälä.

Sellainen paha muistikuva tuli tuosta @HMenthal in viestistä, että olisiko tuo sopimus ollut mallia 2+1, mutta en ainakaan vielä ole löytänyt tuollaisia uutisointeja. Saattaa muistua mieleen tietysti jonkun vitsailusta täällä.

Että silleen...
 

HMenthal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Case Pennanen lienee hyvin yksiselitteinen. Sillä on kolmen vuoden soppari ja tuskin tuo itse haluaa lähteä yhtään mihinkään, kun projekti on kesken. Pennaseen tuo nykyisen Kerhon kehitys henkilöityy hyvin vahvasti, hänhän sitä urheilullista puolta on ollut kovasti nyt jalostamassa, muistaakseni ihan omien sanojensakin mukaan. Alla vielä linkki silloiseen Pennasen sopparin julkaisuun ja hyvin vahvasti siinä lukee, että kolmen vuoden soppari on kyseessä. Korpelan tekemään sopparin voi luottaa. Ei Pennanen mihinkään ole lähdössä, se on posia se. Itse tietää parhaiten, miten korjata päättyneen kauden erheet.

ANTTI PENNANEN KOLMEN VUODEN SOPIMUKSELLA KERHOON
 

SouthernSun76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Liverpool, Juventus, Azzuri, Leijonat
Toivottavasti parin viikon päästä saadaan isoja myönteisiä uutisia Kick Offissa. Itselleni myönteiset asiat vahvistuivat tänään, kun oma esimies näytti vihreää valoa toimipaikan vaihdolle Turusta Helsinkiin ja näin ollen edessä on muutto Uudellemaalle. Muuton myötä kulkeminen Kerhon kotipeleihin on huomattavasti helpompaa ja halvempaa. Tulee jopa kausikortin hankkiminen harkintaan.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti

Ralph

Jäsen
Täällä yksi Helsingissä asuva HPK-fani. Ketään muuta en tunne.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Paljonkos meitä täällä muuten mahtaa olla? Pari tunnen henk.koht., mutta muuten ei ole käsitystä.
Näin fiilis pohjalta pakko sanoa, että tuntuu ainakin Kannattajissa olevan enemmän porukkaa pääkaupunkiseudulta ja Tampereen alueelta kuin itse Hämeenlinnasta.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tänään aamulla havaittu palaverissa Helsingissä Kalasataman suunnalla musta Ritari-logoinen muki.

Kenen lie?

Että silleen...

Jos tulee joskus vastaan väsyneen näköinen kaveri, joka juo kahvia hieman kuluneesta Juha Alenin pelaajamukista, olen todennäköisesti se henkilö.
 

Leija-La

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kaippa se on hankittava se kerhon takki ja liittyä täällä helsingissä kaltaisensa joukkoon
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tampereen etäosasto ilmoittautuu myös. Takkia ei käännetä - milloinkaan.
Pesukoneeseen laitettaessa yleensä kyllä käännetää, varsinkin jos on jotain printattua logoa tms. selässä ettei hinkkaudu siinne metalliosiin.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Kehän laidalta mäkin oon jo yli 10v kulkenut peleihin. Hifki-faneja kaikki naapurit ja tutut, mutta mun pihalla liehuu Kerhon lippu! Aina on talvisin vähintään kerhon pipo päässä, jos vaikka joku nostais lapasen pystyyn ku näkee. Ja on täs vuosien aikana muutama samanmielinen tullut vastaan.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Olipa tuo vain hauska, kun siinä palaverin timmellyksessä yht'äkkiä katoin, että tutunoloisen logon reuna pilkistää. Mainitsin nopeasti tähän ketjuun, niin johan palaverin päättyessä tullaan kyselemään, että onkos tämä sinun tekstiä.

Tottakai palavereissa keskitytään tärkeimpiin asioihin tarkkaan...

Että silleen...
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Toivottavasti eivät muuta nimeä ja pääsevät jonkinlaiseen sopuun. Hieno pelihän tuo oli ja kyllä tekee tosiaan hyvää brändille.
 

T70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden HPK
Hienoa arvon naiset! Toivottavasti miesten jääkiekkojoukkue katsoi peliä. Siinä oli oppia miten joukkueena pelataan kovalla tunteella.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös