Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 977 483
  • 44 018

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuolla letkan keskivaiheilla ja perällä näkyvyys on hyvin heikko. Ehkä tuo Kimin läheltä piti -tilanne säikäytti kilpailun johdon. Ymmärrän kyllä hyvin ettei isoja riskejä haluta ottaa.
 

Rubicon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pudottivat Kimin sitten pois kolmannelta sijata tällä ajelulla, muuta "hyötyä" tästä ei sitten ollutkaan.

Toisaalta ymmärrettävä päätös, koska läheltä piti -tilanteita on ollut useita ja pahoja sellaisia. Toisaalta ottaa kyllä pirusti päähän, että ei ole kunnon renkaita enää olemassa ja muutenkin laji on mennyt monin tavoin liian valmiiksi pureskelluksi ja sadekeli tarjoaa aina tapahtumarikkaita kisoja. Mutta onhan näillä autoilla, näillä renkailla, tässä kelissa ja tällä radalla myös mieletön määrä riskitekijöitä olemassa.

Äärimmäisen vaikea paikka tänään siis tehdä päätöksiä. Mutta monin tavoin laji ja FIA on myös ajanut itse itsensä tähän tilanteeseen, että ajaminen näissä oloissa ei enää välttämättä onnistu.
 

erku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Vittu mitä paskaa. Hamilton sanoo, että rata ajokunnossa, mutta tuomaristo mummoilee.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Nico on tällä hetkellä selviytynyt siinä mitä pitää tehdä, itseasiassa molemmat mersut on tehnyt sen. Molemmat on menneet aika helpon näköisesti.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Kyllä ne on Maikkarin studiossa ainakin sitä mieltä että ihan oikea ratkaisu pitää kisaa nyt vähän aikaa seis ja katsoa mitä käy. Vilander ainakin ihan täysin sillä linjalla, ja itse ainakin olen siinä uskossa että tämä kaveri tietää mitä puhuu.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Vittu mitä paskaa. Hamilton sanoo, että rata ajokunnossa, mutta tuomaristo mummoilee.
Hamiltonilla toki intresseissä se että saataisiin ajettua se 51 kierrosta jotta mahdollisen voiton tullessa voisi ottaa mahdollisimman paljon Nicoa kiinni. Nythän tuo ei saa kuin 3,5 pinnaa kiinni jos kisa keskeytettäisiin esim. nyt.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt olen samaa mieltä maikkarin studion kanssa. Parempi pelata vähän varman päälle. Viime kauden Suzukan kisa vielä tuoreena mielessä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nyt olen samaa mieltä maikkarin studion kanssa. Parempi pelata vähän varman päälle. Viime kauden Suzukan kisa vielä tuoreena mielessä.
Mitäs siellä viime kaudella kävi? Sen muistan että 2014 kävi se Bianchin ikävä onnettomuus, mutta viime vuosi ei kyllä ole muistissa.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
10 minuutin päästä koitetaan taas lähteä. Jokohan ajetaan kisaakin?
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Pimeyshän tuonne laskeutuu vasta joskus 3,5 tunnin kuluttua, joten tätä kissa-hiiri leikkiä ehditään kyllä leikkiä vielä ihan hyvä tovi. Varmaan se kahden tunnin aikaraja puskee vastaan ennen tuota.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Hamiltonilla toki intresseissä se että saataisiin ajettua se 51 kierrosta jotta mahdollisen voiton tullessa voisi ottaa mahdollisimman paljon Nicoa kiinni. Nythän tuo ei saa kuin 3,5 pinnaa kiinni jos kisa keskeytettäisiin esim. nyt.

54 kierroksesta ainakin Saari on puhunut koko ajan.
 

Ankkakaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kyllä ne on Maikkarin studiossa ainakin sitä mieltä että ihan oikea ratkaisu pitää kisaa nyt vähän aikaa seis ja katsoa mitä käy. Vilander ainakin ihan täysin sillä linjalla, ja itse ainakin olen siinä uskossa että tämä kaveri tietää mitä puhuu.
Sky Sportsilla ollaan eri mieltä. Olen siinä uskossa, että nämä kaverit tietävät enemmän kuin maikkarin hassutelutiimi.
 

Ostoskassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Boston Bruins, suomalaiset
Kyllä ne on Maikkarin studiossa ainakin sitä mieltä että ihan oikea ratkaisu pitää kisaa nyt vähän aikaa seis ja katsoa mitä käy. Vilander ainakin ihan täysin sillä linjalla, ja itse ainakin olen siinä uskossa että tämä kaveri tietää mitä puhuu.

No ei nyt mennä tähän pippelin mittailuun. Lauda, Bottas ja Hamilton sanoo, että voi ajaa ja sitten taas Vilander ja kaksi muuta kaveria sanoo, että ei voi ajaa. Vaikea paikka, kumpi on oikeasti oikea ratkaisu.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
No ei nyt mennä tähän pippelin mittailuun. Lauda, Bottas ja Hamilton sanoo, että voi ajaa ja sitten taas Vilander ja kaksi muuta kaveria sanoo, että ei voi ajaa. Vaikea paikka, kumpi on oikeasti oikea ratkaisu.
Hehheh, Lauda itse nössöili vuonna 1976 ja oli vaatimassa kisan peruuttamista. Eiköhän se ole että mielipide on sen mukainen mikä ajaa parhaiten omia intressejä. Laudahan siis olisi voittanut mestaruuden vuonna -76 jos kisa olisi Japanissa keskeytetty/peruttu sateen vuoksi.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Koskakohan saadaan Kimin kommentit tilanteesta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös