Muu urheilu – liveseuranta

  • 2 967 817
  • 43 985
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kyllä mulle sopisi NFC finaalina Falcons at Saints. Vaatisi toki kummankin Southin joukkueen onnistunutta ryöstöretkeä vierasottelussa.
Mä taas haluaisin ehdottomasti nähdä Vikingsin tämän vuoden Super bowlissa. Minnesotan osavaltion joukkueet kun eivät ole liiemmin menestystä historian saatossa niittäneet, niin siinä on mun ehdoton ykkössuosikki jos ja kun Panthers putoaa. Jags vs. Vikings olisi hyvä tuhkimotarina mutta varmaan liian hyvä ollakseen totta, joten Steelers vs. Vikings Super bowl tilauksessa.

Mitä tulee tuohon, että jospa Panthers vielä tekisi tästä tasaisen pelin niin kun olen jo vuosia Panthersia tiiviimmin seurannut, niin en vaan oikein jaksa uskoa että nousevat. Kun Panthersin hyökkäys on jäässä niin se todellakin on jäässä. Ja toisella neljänneksellä puolustuskin alkoi sakkaamaan pahemman kerran.
 

Undrafted

Jäsen
Vikings SuperBowlissa olisi toki historiallinen tapaus, aito kotijoukkue ottelussa. En vain jaksa uskoa Case Keenumin johtavan kahteen voittoon tiimiä. Jagsissä sama juttu, että Bortles hakemaan voitto Steelerssin vieraana? Toki kauden alussa Jags D runnoi Steelerssiä tyylillä. Nyt tosin AB saanut levätä muutaman viikon ja tuorein jaloin sunnuntana kehiin.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Kyllä pitää Saintsin OL hyvin huolimatta Peatin jalan murtumisesta, ei saa Panthers juurikaan painetta Breesille.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Tiukille se taas lopulta meni. Pyhimykset säkitti Cam Newtonin 6 sekuntia ennen pelin loppua. Saints voitti 31-26. NFL:n villi kortti -kierros on pelattu.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kaisa matkalla palkintopallille. Voitto jos Laura tai Wierer jättäisi yhden osumatta?
edit: ja Laurahan jätti 2. edit 3!
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kaisa matkalla palkintopallille. Voitto jos Laura tai Wierer jättäisi yhden osumatta?
edit: ja Laurahan jätti 2. edit 3!
Hyvä Kaisa!

Nyt jos käy hirveä joulu, niin tulee Supertriplasta miljoona. :D
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mäkäräinen viimeinen ammunta puhtaasti, ja sanaan aikaan Dahlmaier kolme ohi. Sitten vain olympialaisissa uusinta tästä hetkestä, niin harasoo!
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Wierer taitaa voittaa jollain viidellä sekunnilla Kaisan.
No 12s se olikin laskua toi loppu.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Crawford kolmas. Aivan loistava suoritus häneltä.

Mäkäräinen tänään toinen! Ampuminen paranee hyvää vauhtia ajatellen Koreaa, vielä hiihtoon hieman parannusta niin todella hyvältä näyttää.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Mä en tajua kuinka pihalla nämä ampumahiihtokommentaattorit ovat aina välillä.

Nytkin oli mielestäni selvästi yli 50% todennäköistä, että Herrmann ottaa Wiererin kiinni 20 sekunnin takaa pystyammunnan jälkeen.

Ihan kuin nuo eivät olisi koskaan katsoneet hiihtoaikoja tarkemmin läpi?

Lisäksi se ero ei ollut 15 sekuntia ammunasta lähtiessä, kuten selostajat sanoivat, vaan se oli 20,6 sekuntia.
Herrmann pesi Wiererin 23,6 sekunnilla ammunnan jälkeisessä hiihdossa.

Wierer siis hyytyi hiihdossa aika pahasti. Tosin sen ei pitäisi yllättää ketään, koska Wierer on hyytynyt samaan tyyliin viidessä edellisessä kisassaan.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Italian heikko hiihtäjä Gontier hiihti ensimmäisellä 600 metrillä Hildebrandia yli 5 sekuntia kiinni ja ohi.

Nyt on aika varmaa, että noutaja tulee Gontierille.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Ruotsi meni kärkeen!

Aikamoista.

Sitten Hildebrand kaatui, mikä taisi mennä selostajilta kokonaan ohi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ei tuo Lauri ihan ole samassa viressä kuin edellisessä pelissä, mutta hyvin se pelaa.
Samaan aikaan Patsit painamassa jatkoon, on toi jengi yks perhana. Näköjään jos selässä lukee Brady niin sä olet aina bowlissa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jos ei Titansia voita, niin saa koko Boston hävetä. Ehkä Mariota sieltä vielä jotain taikoo tokalla puoliajalla.
Onhan toi aivan käsittämätöntä, että miten toi jätkä voi vetää tota kivirekeä. Minä kun aina luulin, että se oli Rodgers, jolla oli se lasti perässä, mutta hiljaiseksi vetää.
 

J.Petke

Jäsen
Onhan toi aivan käsittämätöntä, että miten toi jätkä voi vetää tota kivirekeä. Minä kun aina luulin, että se oli Rodgers, jolla oli se lasti perässä, mutta hiljaiseksi vetää.

Joo siis ilman Bradyä tuo joukkue tuskin pääsisi pleijareihin. Jännä nähdä, että mitä tapahtuu 15 vuoden päästä, kun Tomppa jää eläkkeelle... Mielenkiinnolla odotan myös McDanielsin mahdollista siirtoa jonkun joukkueen pääkäskijäksi. Voi olla jollekin iso huti tuo palkkaus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös