Ilmoitukset

Nimimerkki haukka on seuraavat kaksi kuukautta pelikiellossa syylistyttyään Jokerit-osiossa itsemoderointiin. Nimimerkin pitkä rikehistoria pidensi pelikieltoa huomattavasti.

Musiikit ja muu rekvisiitta

Viestiketju osiossa 'SaiPa' , aloittajana pest, 13.09.2005 klo 12.14.

1. RecordBreaker25 Jäsen

Suosikkijoukkue:
    SaiPa, Los Angeles Kings, Manchester United, #8
    Itseäni on pitemmän aikaa mietityttänyt Kisapuiston jäädytetyt paidat. Siellähän tosiaan on paidat siis pelipaidat roikkumassa katossa. Niiden sijainti on huono. Aivan siellä toisen päädyn yläpuolella. Niitä ei meinaa edes nähdä sieltä. Muissa halleissahan on isohkot lakanat ja ne sijaitsevat keskellä hallia suurin piirtein. Mahdollisen halliremontin (jos ovat sitä tekemässä) yhteydessä nämä tarvittavat päivitykset voisi tehdä, varsinkin, kun vuoden päästä syksyllä edessä on todennäköisesti Markkasen paidan hilaaminen kattoon. Aika aneeminen seremonia tulee, jos jotkut siellä solmivat naruilla pelipaidan sinne roikkumaan. Varsinkin Niiralan Montussa on nyt parina viime vuonna ollut erinomaiset jäädytysseremoniat. Onko muut kiinnittäneet tälläiseen huomiota?

2. Sputnikkari Jäsen

Suosikkijoukkue:
    SaiPa, Oilers
    Minua oikein hävettää katsoa jäädytettyjä paitoja. Muilla paikkakunnilla isot ja hienot lakanat koristavat kattoa, mutta meillä on taidettu reenipaidat hilata narulla kattoon. Jos SaiPa voittaisi mestaruuden vielä tällä nykyisellä hallilla, niin mitäs sinne sitten hilattaisiin? Hieno lakana vanhojen rupisten paitojen viereen, vai joku A4-paperi, johon Kohon lapsi on ihan omin pikku kätösin kirjoittanut: "SAipA M3StaRi 17-81". Olisi nimittäin hieno ja orikinelli se, ei löytyisi muilta paikkakunnilta sellaista.

E: En siis yritä pilkata jo jäädytettyjen paitojen tarkoitusta tai pelaajaa, mutta jäädytettyjen numeroiden esitys saisi olla vähän enemmän nykypäivää

3. MäkSisäkumi Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Saimaan Pallo
    Nostetaanpa kahtena viimekautena kiitelty ja kiistelty asia taas hyvissä ajoin pyödälle. Pelipaidat. Todennäköisesti tulevan kauden paitojen tiedostoja ei olla vielä painoon lähetetty, joten nyt olisi varmastikin mahdollisuus vielä vaikuttaa. Itse olen hieman pettynyt näihin vaakaraitoihin keskellä paitaa. Selän numerot eivät erotu läheskään niin hyvin seisomakatsomon yläosasta tai telkkarista miten ne erottuivat ennen raitoja. Kerran nyt on #UusiAlku, voisi myöskin paitoja uudistaa modernimpaan suuntaan. Tai edes yrittää. Horisonttiviivat alkoivat olla jo viime keväänä aikansa eläneitä, eivätkä ne tuo enää mitään uutta tai ihmeellistä. En todellakaan sano, että tuonnempana olevat omat hahmotelmat olisivat mitenkään uudenlaisia, mutta tyylikkyyttä olen yrittänyt hakea. Toki nämä ovat makuasioita, ja varmasti monikin kannattaja on mielipidettäni vastaan. Ajattelin vain ilmaista täällä oman mielipiteeni ja samalla kalastella muiden näkemyksiä, mitä mieltä he ovat. Ja mikäli SaiPan sometiimi tätäkin palstaa lukee, niin tässähän olisi vähän vinkkiä. Tuossa alla oma näkemykseni, miten hillityillä muutoksilla ja pienellä viilaamisella saisi hyvinkin tyylikkään kokonaisuuden. Toitotetaan vielä, että tämä on vain minun mielipide.

Liitetyt tiedostot:

• paita1.png
      paita1.png
      Tiedostokoko:
      52,1 KB
      kertaa luettu:
      180
    • paita2.png
      paita2.png
      Tiedostokoko:
      53,1 KB
      kertaa luettu:
      165
  4. teude Jäsen

Suosikkijoukkue:
    Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
    Itse olen myös sitä mieltä, että yksinkertainen on kaunista. Jos joku raita pitää paitaan saada, niin laittaisin kuten tässä Ässien paidassa, helmaan:
    https://kauppa.assat.com/Assat/?action=getContent&type=img&id=5&width=800&height=800

Suurin ongelmahan tulee kuten aina, mainosten kanssa. Pitäisi pystyä saamaan keltamustana tai edes valkoisena ne logot, mutta se tuntuu olevan suhteellisen hankalaa varsinkin isompien firmojen kanssa.