Musavisa 25 – osa 5

  • 1 002
  • 26

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nelososa oli näköjään tosi vaikea. Ei ollut kyllä mitenkään tarkoituksellista, enkä ollut ajatellut, että se olisi mitenkään erityisen hankala. Keskiarvopisteet romahtivat ja yksi osallistujista veti jopa harvinaisen kiikarikierroksen, mutta tulipa myös melkoisesti eloa sarjataulukkoon:

Yhteensä1.2.3.4.
1.@Hööty114,519,5
39,0​
30,0​
26,0​
2.@Anselm Raato105,024,0
33,0​
37,0​
11,0​
3.@heavy88,519,0
27,0​
26,5​
16,0​
4.@kimbe6683,522,0
31,0​
30,5​
5.@CuJo#3179,5
18,0​
23,0​
27,5​
11,0​
6.@korkki75,5
24,0​
36,5​
15,0​
7.@kehveli73,519,0
18,0​
23,5​
13,0​
8.@Moto73,518,5
24,0​
18,0​
13,0​
9.@Big Joe70,5
12,5​
20,0​
22,0​
16,0​
10.@VyötiäsKiisseli61,016,0
17,0​
20,0​
8,0​
11.@eeMule57,0
15,0​
28,0​
14,0​
12.@Peltinen53,013,0
22,0​
18,0​
0,0​
13.@Ollakseni51,515,0
16,0​
14,5​
6,0​
14.@Ralph47,58,5
14,0​
16,0​
9,0​
15.@Evil46,018,0
28,0​
16.@Arnold46,08,5
11,0​
17,5​
9,0​
17.@Captain Slow43,5
8,5​
9,0​
20,0​
6,0​
18.@Snacilep41,58,0
10,0​
18,5​
5,0​
19.@Salkkis34,08,5
18,5​
7,0​
20.@WarWas30,07,0
7,0​
16,0​
Keskiarvo63,814,620,423,110,9
Osallistujamäärä18191917
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toivotaan, että tämä viitososa ei olisi ihan yhtä kinkkinen. Tässä kuvakysymysten kuvat:
 

Liitteet

  • kuvat5.jpg
    kuvat5.jpg
    98,5 KB · kertaa luettu: 130

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
1. Kumpi heistä oli isoveli: Alex vai Eddie van Halen? (1p.)

2. Mikä on Mick Fleetwoodin instrumentti Fleetwood Macissa? (2p.)

3. Minkä vuosimallin Chevroletista Krokotiili-rockissa laulettiin? (3p.)

4. Kuvatehtävä: nimeä yhtyeet? (2p. / oikea)
A)
B)

5. Senat sakaisin - eli anagrammeja selvitettäväksi. Kerro oikea vastaus vihjeiden ja kirjainten perusteella. (2p. / oikea)
Euroviisuistakin tuttu: VAIENNA LAULUTRIO
Ihmetystä herättänyt debyytti: KETSUPPI TASAPAINOON
Soittaa ja naurattaa: KIVEKSIEN IHON LENIN
Ei niin totinen torvensoittaja: BERTA BLEHR

6. Hän oli aikansa teinitähti, mutta sössi sittemmin uransa ja elämänsä. Hän mm. väitti isosiskonsa käyttäneen häntä lapsena seksuaalisesti hyväksi, alkoi myydä nakukuviaan Onlyfans-sivustolla, kuului Las Vegasissa esiintyneeseen nakuesitysryhmään (tosin sai fudut jo ennen ekaa esitystä, koska ei suostunut ottamaan koronarokotetta), otti turpiinsa NBA-pelaajalta nyrkkeilykehässä ja kuoli vain 34-vuotiaana? (4p.)

7. Logossa neljä palkkia ja nimi sama kuin tunnetulla amerikkalaisella ötökkämyrkyllä. Mikä legendaarinen punk-yhtye? (4p.)

8. Kuvatehtävä: minkä niminen nainen yhdistää kaikkia levyjä? (4p.)

9. Olipa kerran hurja yhtye, jonka hupeihin kuului muun muassa kokonaisen lampaan ruhojen paloittelu lavalla. Vaan kerranpa kävikin niin hassusti, että kesken vokalistin suorittaman operaation pongahti lampaan pää lavalta yleisön joukkoon - ja mursi erään fanin pääkallon. Mikä bändi? (8p.)

10. Valitse hämäysvaihtoehtojen seasta oikea sana ja täytä puuttuva kohta laululyriikasta: (2p. / oikea)

A) "Oi kaunis Johanna, älä usko _______ , maireisiin omahyväisiin."
B) "Kuurankukkasia piirtyneen sun _______ näin, kuurankukkia nyt kannan sisälläin. Lämpö päivänkään ei niitä sieltä pois voi sulattaa, ne siellä kukkii mihin varjo lankeaa."
C) "Mä ammun sua haulikolla, suljen sut vankilaan. Sä et tiedä mitään, isäs joutunut ei _______ . Mä oon kontannut niin kauan, että voin tehdä mitä vaan."
D) "Ei, et saa, et jättää näin mua saa, nyt pyydän, kun kosketan _______ kalpenevaa. Vaik' anteeksi antaisit, en sua takaisin saa."
E) "Sateenkaaren maa jäi kauas taa, kun ystävyys, toivo ja veljeys _______ paiskataan."
F) "Ne puhuu jostain pilvestä, joka matkalla on vielä tännepäin. Pikkusisko kysyi: 'Montako päivää _______ ?', ja isän silmiään pyyhkivän näin."
G) "Haluaisin kokonaan omakseni ruotosi. Huvittaisi kyllä kanssasi yhtyä, mutta en viitsisi _______ ryhtyä."
H) "Mul on sängyssäni mies, sen _______ tatuoitu on Jack Nicholson. Se makaa alasti ja nukkuu, ja mä mietin kuka helvetti tuo on."
I) "Kun hipit saapui Helsinkiin, mä _______ satsasin, kunnes ymmärsin."
J) "Jos mä lähden täältä Kiinaan, joudun Pekingiin. Jos mä sorrun siellä viinaan ja joudun kahakkaan, poliisit mut vie pois ja joudun vankilaan. Mut jos mä lähden Lahteen, joudun _______ ."

AHTOJÄIHINASFALTTIINHIIHTÄMÄÄNHUMPPAANIKKUNAASIISÄKSI
JOULUUNKUKKAKAUPPAANKÄSIVARTEENLAPSENTEKOONMAAILMANLOPPUUNMARSUIHIN
MÄNTSÄLÄÄNOLKAANOPETTAMAANOTSAASIPARVEKKEELTAPOIKAPAINIIN
POSKEASAIRAALAANSAIRAALAANSELKÄÄNSELKÄÄSISOTIMAAN
SYDÄMEESITAPPOONTOIMITTAJIINVALHEISIINVALOKUVAASVIELÄ


Vastausaika umpeutuu tiistaina.
 

Big Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, IPK, Manchester United, San Jose Sharks, NFL
1. Kumpi heistä oli isoveli: Alex vai Eddie van Halen? (1p.)
-Alex

2. Mikä on Mick Fleetwoodin instrumentti Fleetwood Macissa? (2p.)
-Rummut
3. Minkä vuosimallin Chevroletista Krokotiili-rockissa laulettiin? (3p.)
-1955

4. Kuvatehtävä: nimeä yhtyeet? (2p. / oikea)
A) ZZ Top
B) - The Who

5. Senat sakaisin - eli anagrammeja selvitettäväksi. Kerro oikea vastaus vihjeiden ja kirjainten perusteella. (2p. / oikea)
Euroviisuistakin tuttu: VAIENNA LAULUTRIO
Ihmetystä herättänyt debyytti: KETSUPPI TASAPAINOON
Soittaa ja naurattaa: KIVEKSIEN IHON LENIN
Ei niin totinen torvensoittaja: BERTA BLEHR
- Ei vain irtoa millään mitään tähän

6. Hän oli aikansa teinitähti, mutta sössi sittemmin uransa ja elämänsä. Hän mm. väitti isosiskonsa käyttäneen häntä lapsena seksuaalisesti hyväksi, alkoi myydä nakukuviaan Onlyfans-sivustolla, kuului Las Vegasissa esiintyneeseen nakuesitysryhmään (tosin sai fudut jo ennen ekaa esitystä, koska ei suostunut ottamaan koronarokotetta), otti turpiinsa NBA-pelaajalta nyrkkeilykehässä ja kuoli vain 34-vuotiaana? (4p.)
- Aaron Carterin muistan että sai turpaan nyrkkeilykehässä ja kuoli nuorena joten vastaan se.

7. Logossa neljä palkkia ja nimi sama kuin tunnetulla amerikkalaisella ötökkämyrkyllä. Mikä legendaarinen punk-yhtye? (4p.)
- ZAPP

8. Kuvatehtävä: minkä niminen nainen yhdistää kaikkia levyjä? (4p.)
-Maria

9. Olipa kerran hurja yhtye, jonka hupeihin kuului muun muassa kokonaisen lampaan ruhojen paloittelu lavalla. Vaan kerranpa kävikin niin hassusti, että kesken vokalistin suorittaman operaation pongahti lampaan pää lavalta yleisön joukkoon - ja mursi erään fanin pääkallon. Mikä bändi? (8p.)
-GWAR

10. Valitse hämäysvaihtoehtojen seasta oikea sana ja täytä puuttuva kohta laululyriikasta: (2p. / oikea)

A) "Oi kaunis Johanna, älä usko _______ , maireisiin omahyväisiin." -Marsuihin
B) "Kuurankukkasia piirtyneen sun _______ näin, kuurankukkia nyt kannan sisälläin. Lämpö päivänkään ei niitä sieltä pois voi sulattaa, ne siellä kukkii mihin varjo lankeaa." - Ikkunaasi
C) "Mä ammun sua haulikolla, suljen sut vankilaan. Sä et tiedä mitään, isäs joutunut ei _______ . Mä oon kontannut niin kauan, että voin tehdä mitä vaan." - Sairaalaan
D) "Ei, et saa, et jättää näin mua saa, nyt pyydän, kun kosketan _______ kalpenevaa. Vaik' anteeksi antaisit, en sua takaisin saa." - Otsaasi
E) "Sateenkaaren maa jäi kauas taa, kun ystävyys, toivo ja veljeys _______ paiskataan." -Selkään
F) "Ne puhuu jostain pilvestä, joka matkalla on vielä tännepäin. Pikkusisko kysyi: 'Montako päivää _______ ?', ja isän silmiään pyyhkivän näin." - Jouluun
G) "Haluaisin kokonaan omakseni ruotosi. Huvittaisi kyllä kanssasi yhtyä, mutta en viitsisi _______ ryhtyä."
H) "Mul on sängyssäni mies, sen _______ tatuoitu on Jack Nicholson. Se makaa alasti ja nukkuu, ja mä mietin kuka helvetti tuo on." - Käsivarteen
I) "Kun hipit saapui Helsinkiin, mä _______ satsasin, kunnes ymmärsin." - Kukkakauppaan
J) "Jos mä lähden täältä Kiinaan, joudun Pekingiin. Jos mä sorrun siellä viinaan ja joudun kahakkaan, poliisit mut vie pois ja joudun vankilaan. Mut jos mä lähden Lahteen, joudun _______ ." -Mäntsälään
 

Ralph

Jäsen
1. Veikataan, että Alex.

2. Vaikkapa kosketinsoittimet.

3. En muista, että tuollaisesta lauletaan. Muistan, että laulun alussa mainitaan vuosi 1956, joten ehkä auto on vähän vanhempi. Vaikkapa 1950.

4. A) ZZ Top
B) Slade

5. Euroviisuistakin tuttu: Laura Voutilainen
Ihmetystä herättänyt debyytti: en tiedä
Soittaa ja naurattaa: joku nen-päättyvä tämäkin on, mutta en keksi kuka
Ei niin totinen torvensoittaja: en tiedä

6. Evertonilta unohtui varsinainen kysymys tästä kokonaan, joten en vastaa mitään. Eikun ymmärsin kyllä, mutta en vastaa mitään, koska en tiedä.

7. En edes tiedä onko tämä bändi, mutta myrkystä tulee mieleen Raid.

8. Muuten ei mitään hajua, mutta Blondiella on kappale nimeltä Maria, joten vastaan sen.

9. En tiedä.

10. Yhden arvasin ja yhden päättelin, muuten taisin kaikki tietää eli ehkä meni ihan hyvin.

A) Valheisiin
B) Ikkunaasi
C) Sotimaan
D) Otsaasi
E) Ahtojäihin
F) Jouluun
G) Tappoon
H) Selkään
I) Poikapainiin
J) Mäntsälään
 

Hööty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Penguins
1. Kumpi heistä oli isoveli: Alex vai Eddie van Halen? (1p.)
Alex on isoveli
2. Mikä on Mick Fleetwoodin instrumentti Fleetwood Macissa? (2p.)
Rummut
3. Minkä vuosimallin Chevroletista Krokotiili-rockissa laulettiin? (3p.)
Paven 53 letukassa istuttiin.
4. Kuvatehtävä: nimeä yhtyeet? (2p. / oikea)
A) ZZ Top
B) Eppu Normaali

5. Senat sakaisin - eli anagrammeja selvitettäväksi. Kerro oikea vastaus vihjeiden ja kirjainten perusteella. (2p. / oikea)
Euroviisuistakin tuttu: VAIENNA LAULUTRIO - Laura Voutilainen
Ihmetystä herättänyt debyytti: KETSUPPI TASAPAINOON - Kauppaopiston naiset
Soittaa ja naurattaa: KIVEKSIEN IHON LENIN - Heikki Silvennoinen
Ei niin totinen torvensoittaja: BERTA BLEHR -
Täytyy sanoa, että tähän meni aikaa ja kauan. Silti jäi viimeinen tyhjäksi kun en saa edes mitään lähellekään järkevää siihen.
6. Hän oli aikansa teinitähti, mutta sössi sittemmin uransa ja elämänsä. Hän mm. väitti isosiskonsa käyttäneen häntä lapsena seksuaalisesti hyväksi, alkoi myydä nakukuviaan Onlyfans-sivustolla, kuului Las Vegasissa esiintyneeseen nakuesitysryhmään (tosin sai fudut jo ennen ekaa esitystä, koska ei suostunut ottamaan koronarokotetta), otti turpiinsa NBA-pelaajalta nyrkkeilykehässä ja kuoli vain 34-vuotiaana? (4p.)
Backstreet Boysin tyypin veli kuoli hiljattain. Nick Carter taitaa olla BsB-tyypin nimi ja veljensä Aaron Carter.
7. Logossa neljä palkkia ja nimi sama kuin tunnetulla amerikkalaisella ötökkämyrkyllä. Mikä legendaarinen punk-yhtye? (4p.)
Black Flag
8. Kuvatehtävä: minkä niminen nainen yhdistää kaikkia levyjä? (4p.)
RATM-levyllä on Maria-niminen biisi. Ei ole muutakaa arvausta.
9. Olipa kerran hurja yhtye, jonka hupeihin kuului muun muassa kokonaisen lampaan ruhojen paloittelu lavalla. Vaan kerranpa kävikin niin hassusti, että kesken vokalistin suorittaman operaation pongahti lampaan pää lavalta yleisön joukkoon - ja mursi erään fanin pääkallon. Mikä bändi? (8p.)
Norjaan ja black metalliin vahvasti viittaa. Sanoisin, että vanha kunnon viinin siemailija Gaahl ja orkesterinsa Gorgoroth.
10. Valitse hämäysvaihtoehtojen seasta oikea sana ja täytä puuttuva kohta laululyriikasta: (2p. / oikea)

A) "Oi kaunis Johanna, älä usko _valheisiin______ , maireisiin omahyväisiin."
B) "Kuurankukkasia piirtyneen sun _ikkunaasi______ näin, kuurankukkia nyt kannan sisälläin. Lämpö päivänkään ei niitä sieltä pois voi sulattaa, ne siellä kukkii mihin varjo lankeaa."
C) "Mä ammun sua haulikolla, suljen sut vankilaan. Sä et tiedä mitään, isäs joutunut ei __sotimaan_____ . Mä oon kontannut niin kauan, että voin tehdä mitä vaan."
D) "Ei, et saa, et jättää näin mua saa, nyt pyydän, kun kosketan _otsaasi______ kalpenevaa. Vaik' anteeksi antaisit, en sua takaisin saa."
E) "Sateenkaaren maa jäi kauas taa, kun ystävyys, toivo ja veljeys _ahtojäihin_____ paiskataan."
F) "Ne puhuu jostain pilvestä, joka matkalla on vielä tännepäin. Pikkusisko kysyi: 'Montako päivää _jouluun______ ?', ja isän silmiään pyyhkivän näin."
G) "Haluaisin kokonaan omakseni ruotosi. Huvittaisi kyllä kanssasi yhtyä, mutta en viitsisi _tappoon______ ryhtyä."
H) "Mul on sängyssäni mies, sen olkaan_______ tatuoitu on Jack Nicholson. Se makaa alasti ja nukkuu, ja mä mietin kuka helvetti tuo on."
I) "Kun hipit saapui Helsinkiin, mä _poikapainiin______ satsasin, kunnes ymmärsin."
J) "Jos mä lähden täältä Kiinaan, joudun Pekingiin. Jos mä sorrun siellä viinaan ja joudun kahakkaan, poliisit mut vie pois ja joudun vankilaan. Mut jos mä lähden Lahteen, joudun _Mäntsäläään______ ."

AHTOJÄIHINASFALTTIINHIIHTÄMÄÄNHUMPPAANIKKUNAASIISÄKSI
JOULUUNKUKKAKAUPPAANKÄSIVARTEENLAPSENTEKOONMAAILMANLOPPUUNMARSUIHIN
MÄNTSÄLÄÄNOLKAANOPETTAMAANOTSAASIPARVEKKEELTAPOIKAPAINIIN
POSKEASAIRAALAANSAIRAALAANSELKÄÄNSELKÄÄSISOTIMAAN
SYDÄMEESITAPPOONTOIMITTAJIINVALHEISIINVALOKUVAASVIELÄ


Vastausaika umpeutuu tiistaina.
 

kehveli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
1. Kumpi heistä oli isoveli: Alex vai Eddie van Halen? (1p.) ALEX?
-tai Eddie :)

2. Mikä on Mick Fleetwoodin instrumentti Fleetwood Macissa? (2p.) RUMMUT

3. Minkä vuosimallin Chevroletista Krokotiili-rockissa laulettiin? (3p.) -56?

4. Kuvatehtävä: nimeä yhtyeet? (2p. / oikea)
A) ZZ TOP
B) EPPU NORMAALI

5. Senat sakaisin - eli anagrammeja selvitettäväksi. Kerro oikea vastaus vihjeiden ja kirjainten perusteella. (2p. / oikea)
Euroviisuistakin tuttu: VAIENNA LAULUTRIO
Ihmetystä herättänyt debyytti: KETSUPPI TASAPAINOON
Soittaa ja naurattaa: KIVEKSIEN IHON LENIN
Ei niin totinen torvensoittaja: BERTA BLEHR
- tarpeeksi kun vain yrittäisi, niin ehkä joku löytyis, mutta nyt ei irronnut.
6. Hän oli aikansa teinitähti, mutta sössi sittemmin uransa ja elämänsä. Hän mm. väitti isosiskonsa käyttäneen häntä lapsena seksuaalisesti hyväksi, alkoi myydä nakukuviaan Onlyfans-sivustolla, kuului Las Vegasissa esiintyneeseen nakuesitysryhmään (tosin sai fudut jo ennen ekaa esitystä, koska ei suostunut ottamaan koronarokotetta), otti turpiinsa NBA-pelaajalta nyrkkeilykehässä ja kuoli vain 34-vuotiaana? (4p.) ?

7. Logossa neljä palkkia ja nimi sama kuin tunnetulla amerikkalaisella ötökkämyrkyllä. Mikä legendaarinen punk-yhtye? (4p.) BLACK FLAG

8. Kuvatehtävä: minkä niminen nainen yhdistää kaikkia levyjä? (4p.) MARIA?

9. Olipa kerran hurja yhtye, jonka hupeihin kuului muun muassa kokonaisen lampaan ruhojen paloittelu lavalla. Vaan kerranpa kävikin niin hassusti, että kesken vokalistin suorittaman operaation pongahti lampaan pää lavalta yleisön joukkoon - ja mursi erään fanin pääkallon. Mikä bändi? (8p.) ?

10. Valitse hämäysvaihtoehtojen seasta oikea sana ja täytä puuttuva kohta laululyriikasta: (2p. / oikea)

A) "Oi kaunis Johanna, älä usko _______ , maireisiin omahyväisiin." MARSUIHIN
B) "Kuurankukkasia piirtyneen sun _______ näin, kuurankukkia nyt kannan sisälläin. Lämpö päivänkään ei niitä sieltä pois voi sulattaa, ne siellä kukkii mihin varjo lankeaa." IKKUNAASI
C) "Mä ammun sua haulikolla, suljen sut vankilaan. Sä et tiedä mitään, isäs joutunut ei _______ . Mä oon kontannut niin kauan, että voin tehdä mitä vaan." SOTIMAAN
D) "Ei, et saa, et jättää näin mua saa, nyt pyydän, kun kosketan _______ kalpenevaa. Vaik' anteeksi antaisit, en sua takaisin saa." OTSAASI
E) "Sateenkaaren maa jäi kauas taa, kun ystävyys, toivo ja veljeys _______ paiskataan." ASFALTTIIN
F) "Ne puhuu jostain pilvestä, joka matkalla on vielä tännepäin. Pikkusisko kysyi: 'Montako päivää _______ ?', ja isän silmiään pyyhkivän näin." JOULUUN
G) "Haluaisin kokonaan omakseni ruotosi. Huvittaisi kyllä kanssasi yhtyä, mutta en viitsisi _______ ryhtyä." VALOKUVAAS
H) "Mul on sängyssäni mies, sen _______ tatuoitu on Jack Nicholson. Se makaa alasti ja nukkuu, ja mä mietin kuka helvetti tuo on." KÄSIVARTEEN
I) "Kun hipit saapui Helsinkiin, mä _______ satsasin, kunnes ymmärsin." POIKAPAINIIN
J) "Jos mä lähden täältä Kiinaan, joudun Pekingiin. Jos mä sorrun siellä viinaan ja joudun kahakkaan, poliisit mut vie pois ja joudun vankilaan. Mut jos mä lähden Lahteen, joudun _______ ." SAIRAALAAN

AHTOJÄIHINHIIHTÄMÄÄNHUMPPAANISÄKSI
KUKKAKAUPPAANLAPSENTEKOONMAAILMANLOPPUUN
MÄNTSÄLÄÄNOLKAANOPETTAMAANPARVEKKEELTA
POSKEASAIRAALAANSELKÄÄNSELKÄÄSI
SYDÄMEESITAPPOONTOIMITTAJIINVALHEISIINVIELÄ


Vastausaika umpeutuu tiistaina.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Ei tää kyllä yhtään näistä helpotu:

1. Kumpi heistä oli isoveli: Alex vai Eddie van Halen? (1p.)
Alex?
2. Mikä on Mick Fleetwoodin instrumentti Fleetwood Macissa? (2p.)
Kosketinsoittaja
3. Minkä vuosimallin Chevroletista Krokotiili-rockissa laulettiin? (3p.)
Kaikki letukat, dongarit ja sekstailut kyllä tästä biisistä muistan, mutta vuosilukua en. Viiskymmentä jotain.

4. Kuvatehtävä: nimeä yhtyeet? (2p. / oikea)
A) miljuunan dollarin parrat eli ZZ Top
B) voisiko olla Eppu Normaali?

5. Senat sakaisin - eli anagrammeja selvitettäväksi. Kerro oikea vastaus vihjeiden ja kirjainten perusteella. (2p. / oikea)
Anagrammit - asia joita vihaan, koska näitten selvitykseen palaa yleensä niin perkeleesti aikaa ja lopputulos ei yleensä aiheuta edes hymähdystä... ohi, next.

6. Hän oli aikansa teinitähti, mutta sössi sittemmin uransa ja elämänsä. Hän mm. väitti isosiskonsa käyttäneen häntä lapsena seksuaalisesti hyväksi, alkoi myydä nakukuviaan Onlyfans-sivustolla, kuului Las Vegasissa esiintyneeseen nakuesitysryhmään (tosin sai fudut jo ennen ekaa esitystä, koska ei suostunut ottamaan koronarokotetta), otti turpiinsa NBA-pelaajalta nyrkkeilykehässä ja kuoli vain 34-vuotiaana? (4p.)
Logan Paul tjsp.
7. Logossa neljä palkkia ja nimi sama kuin tunnetulla amerikkalaisella ötökkämyrkyllä. Mikä legendaarinen punk-yhtye? (4p.)
Raid.
8. Kuvatehtävä: minkä niminen nainen yhdistää kaikkia levyjä? (4p.)
Josefina, emt
9. Olipa kerran hurja yhtye, jonka hupeihin kuului muun muassa kokonaisen lampaan ruhojen paloittelu lavalla. Vaan kerranpa kävikin niin hassusti, että kesken vokalistin suorittaman operaation pongahti lampaan pää lavalta yleisön joukkoon - ja mursi erään fanin pääkallon. Mikä bändi? (8p.)
Cradle of Filth tulee ekana vaihtoehtona mieleen, vastaan sen, menee vihkoon mutta menkööt.
10. Valitse hämäysvaihtoehtojen seasta oikea sana ja täytä puuttuva kohta laululyriikasta: (2p. / oikea)

A) "Oi kaunis Johanna, älä usko valheisiin , maireisiin omahyväisiin."
B) "Kuurankukkasia piirtyneen sun ikkunaasi näin, kuurankukkia nyt kannan sisälläin. Lämpö päivänkään ei niitä sieltä pois voi sulattaa, ne siellä kukkii mihin varjo lankeaa."
C) "Mä ammun sua haulikolla, suljen sut vankilaan. Sä et tiedä mitään, isäs joutunut ei sotimaan. Mä oon kontannut niin kauan, että voin tehdä mitä vaan."
D) "Ei, et saa, et jättää näin mua saa, nyt pyydän, kun kosketan poskea kalpenevaa. Vaik' anteeksi antaisit, en sua takaisin saa."
E) "Sateenkaaren maa jäi kauas taa, kun ystävyys, toivo ja veljeys ahtojäihin paiskataan."
F) "Ne puhuu jostain pilvestä, joka matkalla on vielä tännepäin. Pikkusisko kysyi: 'Montako päivää maailmanloppuun ?', ja isän silmiään pyyhkivän näin."
G) "Haluaisin kokonaan omakseni ruotosi. Huvittaisi kyllä kanssasi yhtyä, mutta en viitsisi tappoon ryhtyä."
H) "Mul on sängyssäni mies, sen käsivarteen tatuoitu on Jack Nicholson. Se makaa alasti ja nukkuu, ja mä mietin kuka helvetti tuo on."
I) "Kun hipit saapui Helsinkiin, mä humppaan satsasin, kunnes ymmärsin."
J) "Jos mä lähden täältä Kiinaan, joudun Pekingiin. Jos mä sorrun siellä viinaan ja joudun kahakkaan, poliisit mut vie pois ja joudun vankilaan. Mut jos mä lähden Lahteen, joudun Mäntsälään"

Sentään tästä saatiin muutama irtopiste, mutta ihan vihkoon muuten
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
1. Kumpi heistä oli isoveli: Alex vai Eddie van Halen? (1p.)
Eddie
2. Mikä on Mick Fleetwoodin instrumentti Fleetwood Macissa? (2p.)
Säkkipilli
3. Minkä vuosimallin Chevroletista Krokotiili-rockissa laulettiin? (3p.)
'65
4. Kuvatehtävä: nimeä yhtyeet? (2p. / oikea)
A) ZZ Top

B) Marina & The Diamonds
5. Senat sakaisin - eli anagrammeja selvitettäväksi. Kerro oikea vastaus vihjeiden ja kirjainten perusteella. (2p. / oikea)
Euroviisuistakin tuttu: VAIENNA LAULUTRIO
Laura Voutilainen
Ihmetystä herättänyt debyytti: KETSUPPI TASAPAINOON
Soittaa ja naurattaa: KIVEKSIEN IHON LENIN
Ei niin totinen torvensoittaja: BERTA BLEHR

6. Hän oli aikansa teinitähti, mutta sössi sittemmin uransa ja elämänsä. Hän mm. väitti isosiskonsa käyttäneen häntä lapsena seksuaalisesti hyväksi, alkoi myydä nakukuviaan Onlyfans-sivustolla, kuului Las Vegasissa esiintyneeseen nakuesitysryhmään (tosin sai fudut jo ennen ekaa esitystä, koska ei suostunut ottamaan koronarokotetta), otti turpiinsa NBA-pelaajalta nyrkkeilykehässä ja kuoli vain 34-vuotiaana? (4p.)
Aaron Carter
7. Logossa neljä palkkia ja nimi sama kuin tunnetulla amerikkalaisella ötökkämyrkyllä. Mikä legendaarinen punk-yhtye? (4p.)
Raid
8. Kuvatehtävä: minkä niminen nainen yhdistää kaikkia levyjä? (4p.)
Maria
9. Olipa kerran hurja yhtye, jonka hupeihin kuului muun muassa kokonaisen lampaan ruhojen paloittelu lavalla. Vaan kerranpa kävikin niin hassusti, että kesken vokalistin suorittaman operaation pongahti lampaan pää lavalta yleisön joukkoon - ja mursi erään fanin pääkallon. Mikä bändi? (8p.)
Tyrävyö
10. Valitse hämäysvaihtoehtojen seasta oikea sana ja täytä puuttuva kohta laululyriikasta: (2p. / oikea)

A) "Oi kaunis Johanna, älä usko _____valheisiin__ , maireisiin omahyväisiin."
B) "Kuurankukkasia piirtyneen sun _____ikkunaasi__ näin, kuurankukkia nyt kannan sisälläin. Lämpö päivänkään ei niitä sieltä pois voi sulattaa, ne siellä kukkii mihin varjo lankeaa."
C) "Mä ammun sua haulikolla, suljen sut vankilaan. Sä et tiedä mitään, isäs joutunut ei ___opettamaan____ . Mä oon kontannut niin kauan, että voin tehdä mitä vaan."
D) "Ei, et saa, et jättää näin mua saa, nyt pyydän, kun kosketan ___sydämeesi____ kalpenevaa. Vaik' anteeksi antaisit, en sua takaisin saa."
E) "Sateenkaaren maa jäi kauas taa, kun ystävyys, toivo ja veljeys __ahtojäihin_____ paiskataan."
F) "Ne puhuu jostain pilvestä, joka matkalla on vielä tännepäin. Pikkusisko kysyi: 'Montako päivää ___maailmanloppuun____ ?', ja isän silmiään pyyhkivän näin."
G) "Haluaisin kokonaan omakseni ruotosi. Huvittaisi kyllä kanssasi yhtyä, mutta en viitsisi _____tappoon__ ryhtyä."
H) "Mul on sängyssäni mies, sen ____olkaan___ tatuoitu on Jack Nicholson. Se makaa alasti ja nukkuu, ja mä mietin kuka helvetti tuo on."
I) "Kun hipit saapui Helsinkiin, mä ______sairaalaan_ satsasin, kunnes ymmärsin."
J) "Jos mä lähden täältä Kiinaan, joudun Pekingiin. Jos mä sorrun siellä viinaan ja joudun kahakkaan, poliisit mut vie pois ja joudun vankilaan. Mut jos mä lähden Lahteen, joudun ___sotimaan____ ."

AHTOJÄIHINASFALTTIINHIIHTÄMÄÄNHUMPPAANIKKUNAASIISÄKSI
JOULUUNKUKKAKAUPPAANKÄSIVARTEENLAPSENTEKOONMAAILMANLOPPUUNMARSUIHIN
MÄNTSÄLÄÄNOLKAANOPETTAMAANOTSAASIPARVEKKEELTAPOIKAPAINIIN
POSKEASAIRAALAANSAIRAALAANSELKÄÄNSELKÄÄSISOTIMAAN
SYDÄMEESITAPPOONTOIMITTAJIINVALHEISIINVALOKUVAASVIELÄ


Vastausaika umpeutuu tiistaina.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
1. Alex

2. Rummut/lyömäsoittimet

3. Ainakin kaikki tapahtui vuonna viiskytkuus. Olisiko ollut viiskytvuoden Letukka.

4. Kuvatehtävä: nimeä yhtyeet? (2p. / oikea)
A) ZZ Top
B) The Cars

5.
Euroviisuistakin tuttu: LAURA VOUTILAINEN
Ihmetystä herättänyt debyytti: -
Soittaa ja naurattaa: -
Ei niin totinen torvensoittaja: -

6. Aaron Carter

7. Raid

8. Maria

9. Heitetään tähän vaikka Lamb of God.

10.
A) TOIMITTAJIIN
B) IKKUNAASI
C) SOTIMAAN
D) OTSAASI
E) PARVEKKEELTA
F) MAAILMANLOPPUUN
G) POIKAPAINIIN
H) OLKAAN
I) HUMPPAAN
J) KUKKAKAUPPAAN
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
1. Alex?
2. Basso?
3. 1952?
4. A) ZZ Top?
B) Weezer?
5. Luovutan
6. Muistan kun herran kuolemasta uutisoitiin, mutta ei kyllä mitään muistikuvaa nimestä
7. Black Flag
8. Rosa Parks?
9. Veikataanpa Gorgorothia
10. A) "Oi kaunis Johanna, älä usko TOIMITTAJIIN , maireisiin omahyväisiin."
B) "Kuurankukkasia piirtyneen sun IKKUNAASI näin, kuurankukkia nyt kannan sisälläin. Lämpö päivänkään ei niitä sieltä pois voi sulattaa, ne siellä kukkii mihin varjo lankeaa."
C) "Mä ammun sua haulikolla, suljen sut vankilaan. Sä et tiedä mitään, isäs joutunut ei SOTIMAAN . Mä oon kontannut niin kauan, että voin tehdä mitä vaan."
D) "Ei, et saa, et jättää näin mua saa, nyt pyydän, kun kosketan POSKEA kalpenevaa. Vaik' anteeksi antaisit, en sua takaisin saa."
E) "Sateenkaaren maa jäi kauas taa, kun ystävyys, toivo ja veljeys PARVEKKEELTA paiskataan."
F) "Ne puhuu jostain pilvestä, joka matkalla on vielä tännepäin. Pikkusisko kysyi: 'Montako päivää MAAILMANLOPPUUN ?', ja isän silmiään pyyhkivän näin."
G) "Haluaisin kokonaan omakseni ruotosi. Huvittaisi kyllä kanssasi yhtyä, mutta en viitsisi POIKAPAINIIN ryhtyä."
H) "Mul on sängyssäni mies, sen SELKÄÄN tatuoitu on Jack Nicholson. Se makaa alasti ja nukkuu, ja mä mietin kuka helvetti tuo on."
I) "Kun hipit saapui Helsinkiin, mä ASFALTTIIN satsasin, kunnes ymmärsin."
J) "Jos mä lähden täältä Kiinaan, joudun Pekingiin. Jos mä sorrun siellä viinaan ja joudun kahakkaan, poliisit mut vie pois ja joudun vankilaan. Mut jos mä lähden Lahteen, joudun SAIRAALAAN ."
 

kimbe66

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Voi hitto, kun jäi nelososa kokonaan väliin. Mutta jatketaan visailua silti. 1. Kumpi heistä oli isoveli: Alex vai Eddie van Halen? (1p.) Alex.

2. Mikä on Mick Fleetwoodin instrumentti Fleetwood Macissa? (2p.) Rumpali muistaakseni.

3. Minkä vuosimallin Chevroletista Krokotiili-rockissa laulettiin? (3p.) Sen 53 letukassa istuttiin

4. Kuvatehtävä: nimeä yhtyeet? (2p. / oikea)
A) ZZ Top
B) Veikataan Ne Luumäet

5. Senat sakaisin - eli anagrammeja selvitettäväksi. Kerro oikea vastaus vihjeiden ja kirjainten perusteella. (2p. / oikea)
Euroviisuistakin tuttu: VAIENNA LAULUTRIO Laura Voutilainen
Ihmetystä herättänyt debyytti: KETSUPPI TASAPAINOON
Soittaa ja naurattaa: KIVEKSIEN IHON LENIN Heikki Silvennoinen
Ei niin totinen torvensoittaja: BERTA BLEHR
Nuo muut ei kyllä aukea.
6. Hän oli aikansa teinitähti, mutta sössi sittemmin uransa ja elämänsä. Hän mm. väitti isosiskonsa käyttäneen häntä lapsena seksuaalisesti hyväksi, alkoi myydä nakukuviaan Onlyfans-sivustolla, kuului Las Vegasissa esiintyneeseen nakuesitysryhmään (tosin sai fudut jo ennen ekaa esitystä, koska ei suostunut ottamaan koronarokotetta), otti turpiinsa NBA-pelaajalta nyrkkeilykehässä ja kuoli vain 34-vuotiaana? (4p.) Helvetti, kun en muista etunimeä, mutta joku Carter tämä oli.

7. Logossa neljä palkkia ja nimi sama kuin tunnetulla amerikkalaisella ötökkämyrkyllä. Mikä legendaarinen punk-yhtye? (4p.) Eipä tule mieleen muita ötökkämyrkkyjä kuin Raid.

8. Kuvatehtävä: minkä niminen nainen yhdistää kaikkia levyjä? (4p.) Maria on ainut, mitä keksin.

9. Olipa kerran hurja yhtye, jonka hupeihin kuului muun muassa kokonaisen lampaan ruhojen paloittelu lavalla. Vaan kerranpa kävikin niin hassusti, että kesken vokalistin suorittaman operaation pongahti lampaan pää lavalta yleisön joukkoon - ja mursi erään fanin pääkallon. Mikä bändi? (8p.) No nyt tuli ihan mahdoton. Ehkä Venom oli näin hullu bändi,

10. Valitse hämäysvaihtoehtojen seasta oikea sana ja täytä puuttuva kohta laululyriikasta: (2p. / oikea)

A) "Oi kaunis Johanna, älä usko marsuihin , maireisiin omahyväisiin."
B) "Kuurankukkasia piirtyneen sun ikkunaasi näin, kuurankukkia nyt kannan sisälläin. Lämpö päivänkään ei niitä sieltä pois voi sulattaa, ne siellä kukkii mihin varjo lankeaa."
C) "Mä ammun sua haulikolla, suljen sut vankilaan. Sä et tiedä mitään, isäs joutunut ei sotimaan . Mä oon kontannut niin kauan, että voin tehdä mitä vaan."
D) "Ei, et saa, et jättää näin mua saa, nyt pyydän, kun kosketan otsaasi kalpenevaa. Vaik' anteeksi antaisit, en sua takaisin saa."
E) "Sateenkaaren maa jäi kauas taa, kun ystävyys, toivo ja veljeys asfalttiin paiskataan."
F) "Ne puhuu jostain pilvestä, joka matkalla on vielä tännepäin. Pikkusisko kysyi: 'Montako päivää maailmanloppuun ?', ja isän silmiään pyyhkivän näin."
G) "Haluaisin kokonaan omakseni ruotosi. Huvittaisi kyllä kanssasi yhtyä, mutta en viitsisi tappoon ryhtyä."
H) "Mul on sängyssäni mies, sen olkaan tatuoitu on Jack Nicholson. Se makaa alasti ja nukkuu, ja mä mietin kuka helvetti tuo on."
I) "Kun hipit saapui Helsinkiin, mä kukkakauppaan satsasin, kunnes ymmärsin."
J) "Jos mä lähden täältä Kiinaan, joudun Pekingiin. Jos mä sorrun siellä viinaan ja joudun kahakkaan, poliisit mut vie pois ja joudun vankilaan. Mut jos mä lähden Lahteen, joudun Mäntsälään ."

AHTOJÄIHINASFALTTIINHIIHTÄMÄÄNHUMPPAANIKKUNAASIISÄKSI
JOULUUNKUKKAKAUPPAANKÄSIVARTEENLAPSENTEKOONMAAILMANLOPPUUNMARSUIHIN
MÄNTSÄLÄÄNOLKAANOPETTAMAANOTSAASIPARVEKKEELTAPOIKAPAINIIN
POSKEASAIRAALAANSAIRAALAANSELKÄÄNSELKÄÄSISOTIMAAN
SYDÄMEESITAPPOONTOIMITTAJIINVALHEISIINVALOKUVAASVIELÄ


Vastausaika umpeutuu tiistaina. Eikös tämän pitänyt olla helpompi, kuin aikaisemmat? Ei kyllä siltä tuntunut, tosin viime visa on kokonaan lukematta.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
1: Laitetaan Eddie

2: Saksofoni...

3: 1963...

4:
a) ZZ Top
b) Plaah, joku britti- tai saksalaisbändi, mutta ei tule mitään järkevää mieleen ni sanotaan Ramones :D

5: Antaa olla

6: JAa-a

7: Raid? :D

8: Maria :D
9: Oiskos Impaled nazarene saanut tehdä noin suomessa, vastaan kummiski sen bändin minkä laulajaa ainakain salaliittoteorioissa on yhdistetty Kurt Cobainin kuolemaan.
"Yet another odd twist. In 1996, a punk musician named Eldon “El Duce” Hoke claimed that three years earlier, Courtney Love had offered him $50,000 to murder Kurt Cobain. Hoke even passed an on-screen polygraph test with his claim in Nick Broomfield’s documentary Kurt & Courtney. Eight days after the polygraph test, Hoke was found dead on a railroad track outside L.A."
Ei ole tämä? ja googletin ni ei kelpaa.

10: Olkoot :D
 
Suosikkijoukkue
Pata ja Capitals
1. Kumpi heistä oli isoveli: Alex vai Eddie van Halen? (1p.) Alex

2. Mikä on Mick Fleetwoodin instrumentti Fleetwood Macissa? (2p.) Rummut

3. Minkä vuosimallin Chevroletista Krokotiili-rockissa laulettiin? (3p.) -

4. Kuvatehtävä: nimeä yhtyeet? (2p. / oikea)
A) ZZ Top
B) Eppu Normaali

5. Senat sakaisin - eli anagrammeja selvitettäväksi. Kerro oikea vastaus vihjeiden ja kirjainten perusteella. (2p. / oikea)
Euroviisuistakin tuttu: VAIENNA LAULUTRIO Laura Voutilainen
Ihmetystä herättänyt debyytti: KETSUPPI TASAPAINOON -
Soittaa ja naurattaa: KIVEKSIEN IHON LENIN Heikki Silvennoinen
Ei niin totinen torvensoittaja: BERTA BLEHR Herb Albert

6. Hän oli aikansa teinitähti, mutta sössi sittemmin uransa ja elämänsä. Hän mm. väitti isosiskonsa käyttäneen häntä lapsena seksuaalisesti hyväksi, alkoi myydä nakukuviaan Onlyfans-sivustolla, kuului Las Vegasissa esiintyneeseen nakuesitysryhmään (tosin sai fudut jo ennen ekaa esitystä, koska ei suostunut ottamaan koronarokotetta), otti turpiinsa NBA-pelaajalta nyrkkeilykehässä ja kuoli vain 34-vuotiaana? (4p.) Aaron Carter

7. Logossa neljä palkkia ja nimi sama kuin tunnetulla amerikkalaisella ötökkämyrkyllä. Mikä legendaarinen punk-yhtye? (4p.) Black Flag

8. Kuvatehtävä: minkä niminen nainen yhdistää kaikkia levyjä? (4p.) Debbie

9. Olipa kerran hurja yhtye, jonka hupeihin kuului muun muassa kokonaisen lampaan ruhojen paloittelu lavalla. Vaan kerranpa kävikin niin hassusti, että kesken vokalistin suorittaman operaation pongahti lampaan pää lavalta yleisön joukkoon - ja mursi erään fanin pääkallon. Mikä bändi? (8p.) Alice Cooper

10. Valitse hämäysvaihtoehtojen seasta oikea sana ja täytä puuttuva kohta laululyriikasta: (2p. / oikea)

A) "Oi kaunis Johanna, älä usko toimittajiin , maireisiin omahyväisiin."
B) "Kuurankukkasia piirtyneen sun ikkunaasi näin, kuurankukkia nyt kannan sisälläin. Lämpö päivänkään ei niitä sieltä pois voi sulattaa, ne siellä kukkii mihin varjo lankeaa."
C) "Mä ammun sua haulikolla, suljen sut vankilaan. Sä et tiedä mitään, isäs joutunut ei sotimaan . Mä oon kontannut niin kauan, että voin tehdä mitä vaan."
D) "Ei, et saa, et jättää näin mua saa, nyt pyydän, kun kosketan selkääsi kalpenevaa. Vaik' anteeksi antaisit, en sua takaisin saa."
E) "Sateenkaaren maa jäi kauas taa, kun ystävyys, toivo ja veljeys ahtojäihin paiskataan."
F) "Ne puhuu jostain pilvestä, joka matkalla on vielä tännepäin. Pikkusisko kysyi: 'Montako päivää Jouluun ?', ja isän silmiään pyyhkivän näin."
G) "Haluaisin kokonaan omakseni ruotosi. Huvittaisi kyllä kanssasi yhtyä, mutta en viitsisi tappoon ryhtyä."
H) "Mul on sängyssäni mies, sen olkaan tatuoitu on Jack Nicholson. Se makaa alasti ja nukkuu, ja mä mietin kuka helvetti tuo on."
I) "Kun hipit saapui Helsinkiin, mä poikapainiin satsasin, kunnes ymmärsin."
J) "Jos mä lähden täältä Kiinaan, joudun Pekingiin. Jos mä sorrun siellä viinaan ja joudun kahakkaan, poliisit mut vie pois ja joudun vankilaan. Mut jos mä lähden Lahteen, joudun Mäntsälään ."

AHTOJÄIHINASFALTTIINHIIHTÄMÄÄNHUMPPAANIKKUNAASIISÄKSI
JOULUUNKUKKAKAUPPAANKÄSIVARTEENLAPSENTEKOONMAAILMANLOPPUUNMARSUIHIN
MÄNTSÄLÄÄNOLKAANOPETTAMAANOTSAASIPARVEKKEELTAPOIKAPAINIIN
POSKEASAIRAALAANSAIRAALAANSELKÄÄNSELKÄÄSISOTIMAAN
SYDÄMEESITAPPOONTOIMITTAJIINVALHEISIINVALOKUVAASVIELÄ
 

Kempsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Maila, Lightning, Ravens, Trojans, WBA
Vastaan vaikka en oo vastannu aiempiin jos sopii

1.alex

2.rummut

3. 53

4.
A) zz top
B) Eppu normaali
5.
Laura Voutilainen
-
Heikki Silvennoinen
-
6. Aaron Carter

7. Raid

8. Maria

9.GWAR

10.
A) Toimittajiin
B) Ikkunaasi
C) Sotimaan
D) Poskeaa
E) Ahtojäihin
F) Jouluun
G) Lapsentekoon
H) Olkaan
I) Sairalaan
J) Mäntsälään

 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
1. Kumpi heistä oli isoveli: Alex vai Eddie van Halen? (1p.) Alex

2. Mikä on Mick Fleetwoodin instrumentti Fleetwood Macissa? (2p.) Rummut

3. Minkä vuosimallin Chevroletista Krokotiili-rockissa laulettiin? (3p.) "...viiskytkolme Letukassa istuttiin..." -53

4. Kuvatehtävä: nimeä yhtyeet? (2p. / oikea)
A) ZZ Top
B) Eppu Normaali

5. Senat sakaisin - eli anagrammeja selvitettäväksi. Kerro oikea vastaus vihjeiden ja kirjainten perusteella. (2p. / oikea)
Euroviisuistakin tuttu: VAIENNA LAULUTRIO Laura Voutilainen
Ihmetystä herättänyt debyytti: KETSUPPI TASAPAINOON Kauppaopiston naiset
Soittaa ja naurattaa: KIVEKSIEN IHON LENIN Heikki Silvennoinen
Ei niin totinen torvensoittaja: BERTA BLEHR Hitto, tätä piti pyöritellä... Herb Albert

6. Hän oli aikansa teinitähti, mutta sössi sittemmin uransa ja elämänsä. Hän mm. väitti isosiskonsa käyttäneen häntä lapsena seksuaalisesti hyväksi, alkoi myydä nakukuviaan Onlyfans-sivustolla, kuului Las Vegasissa esiintyneeseen nakuesitysryhmään (tosin sai fudut jo ennen ekaa esitystä, koska ei suostunut ottamaan koronarokotetta), otti turpiinsa NBA-pelaajalta nyrkkeilykehässä ja kuoli vain 34-vuotiaana? (4p.) Aaron Carter

7. Logossa neljä palkkia ja nimi sama kuin tunnetulla amerikkalaisella ötökkämyrkyllä. Mikä legendaarinen punk-yhtye? (4p.) Black Flag. Ainakin heidän logossa on neljä palkkia. Mennään sillä vaikkei myrkkypuoli olekaan tiedossa.

8. Kuvatehtävä: minkä niminen nainen yhdistää kaikkia levyjä? (4p.) Maria

9. Olipa kerran hurja yhtye, jonka hupeihin kuului muun muassa kokonaisen lampaan ruhojen paloittelu lavalla. Vaan kerranpa kävikin niin hassusti, että kesken vokalistin suorittaman operaation pongahti lampaan pää lavalta yleisön joukkoon - ja mursi erään fanin pääkallon. Mikä bändi? (8p.) Mayhem

10. Valitse hämäysvaihtoehtojen seasta oikea sana ja täytä puuttuva kohta laululyriikasta: (2p. / oikea)

A) "Oi kaunis Johanna, älä usko _marsuihin_ , maireisiin omahyväisiin." Alangon Pornografiaa.
B) "Kuurankukkasia piirtyneen sun _ikkunaasi_ näin, kuurankukkia nyt kannan sisälläin. Lämpö päivänkään ei niitä sieltä pois voi sulattaa, ne siellä kukkii mihin varjo lankeaa." Hallikaisen Kuurankukkaset
C) "Mä ammun sua haulikolla, suljen sut vankilaan. Sä et tiedä mitään, isäs joutunut ei _sotimaan_ . Mä oon kontannut niin kauan, että voin tehdä mitä vaan." Vilkkumaan Satumaa tango
D) "Ei, et saa, et jättää näin mua saa, nyt pyydän, kun kosketan _otsaasi_ kalpenevaa. Vaik' anteeksi antaisit, en sua takaisin saa." Kansan Delilah.
E) "Sateenkaaren maa jäi kauas taa, kun ystävyys, toivo ja veljeys _ahtojäihin_ paiskataan." Läntisen Dolorosa
F) "Ne puhuu jostain pilvestä, joka matkalla on vielä tännepäin. Pikkusisko kysyi: 'Montako päivää _jouluun_ ?', ja isän silmiään pyyhkivän näin." Sir elwood viimeisellä rannalla
G) "Haluaisin kokonaan omakseni ruotosi. Huvittaisi kyllä kanssasi yhtyä, mutta en viitsisi _tappoon_ ryhtyä." Raptori oi pejpe.
H) "Mul on sängyssäni mies, sen _olkaan_ tatuoitu on Jack Nicholson. Se makaa alasti ja nukkuu, ja mä mietin kuka helvetti tuo on." Kelan Milla
I) "Kun hipit saapui Helsinkiin, mä _poikapainiin_ satsasin, kunnes ymmärsin." Miljoonasade tulkoon rakkaus
J) "Jos mä lähden täältä Kiinaan, joudun Pekingiin. Jos mä sorrun siellä viinaan ja joudun kahakkaan, poliisit mut vie pois ja joudun vankilaan. Mut jos mä lähden Lahteen, joudun _Mäntsälään_ ."

Jos viime visa oli mahdottoman vaikea, niin nyt oli kyllä helppo... :)

Edit: Siellä näköjään on 10 kysymykseen jäänyt meikäläisen muistiinpanot, olkoot siellä.
 

Snacilep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans, Leijonat, Ukraina
1. Kumpi heistä oli isoveli: Alex vai Eddie van Halen? (1p.)
Eddie
2. Mikä on Mick Fleetwoodin instrumentti Fleetwood Macissa? (2p.)
Kitara
3. Minkä vuosimallin Chevroletista Krokotiili-rockissa laulettiin? (3p.)
1972
4. Kuvatehtävä: nimeä yhtyeet? (2p. / oikea)
A) Raptori
B) J. Geils Band

5. Senat sakaisin - eli anagrammeja selvitettäväksi. Kerro oikea vastaus vihjeiden ja kirjainten perusteella. (2p. / oikea)
Euroviisuistakin tuttu: VAIENNA LAULUTRIO Laura Voutilainen
Ihmetystä herättänyt debyytti: KETSUPPI TASAPAINOON
Soittaa ja naurattaa: KIVEKSIEN IHON LENIN
Ei niin totinen torvensoittaja: BERTA BLEHR

6. Hän oli aikansa teinitähti, mutta sössi sittemmin uransa ja elämänsä. Hän mm. väitti isosiskonsa käyttäneen häntä lapsena seksuaalisesti hyväksi, alkoi myydä nakukuviaan Onlyfans-sivustolla, kuului Las Vegasissa esiintyneeseen nakuesitysryhmään (tosin sai fudut jo ennen ekaa esitystä, koska ei suostunut ottamaan koronarokotetta), otti turpiinsa NBA-pelaajalta nyrkkeilykehässä ja kuoli vain 34-vuotiaana? (4p.)

7. Logossa neljä palkkia ja nimi sama kuin tunnetulla amerikkalaisella ötökkämyrkyllä. Mikä legendaarinen punk-yhtye? (4p.) Raid

8. Kuvatehtävä: minkä niminen nainen yhdistää kaikkia levyjä? (4p.)
Victoria
9. Olipa kerran hurja yhtye, jonka hupeihin kuului muun muassa kokonaisen lampaan ruhojen paloittelu lavalla. Vaan kerranpa kävikin niin hassusti, että kesken vokalistin suorittaman operaation pongahti lampaan pää lavalta yleisön joukkoon - ja mursi erään fanin pääkallon. Mikä bändi? (8p.)
Mayhem
10. Valitse hämäysvaihtoehtojen seasta oikea sana ja täytä puuttuva kohta laululyriikasta: (2p. / oikea)

A) "Oi kaunis Johanna, älä usko VALHEISIIN , maireisiin omahyväisiin."
B) "Kuurankukkasia piirtyneen sun SELKÄÄSI näin, kuurankukkia nyt kannan sisälläin. Lämpö päivänkään ei niitä sieltä pois voi sulattaa, ne siellä kukkii mihin varjo lankeaa."
C) "Mä ammun sua haulikolla, suljen sut vankilaan. Sä et tiedä mitään, isäs joutunut ei SOTIMAAN . Mä oon kontannut niin kauan, että voin tehdä mitä vaan."
D) "Ei, et saa, et jättää näin mua saa, nyt pyydän, kun kosketan OTSAASI kalpenevaa. Vaik' anteeksi antaisit, en sua takaisin saa."
E) "Sateenkaaren maa jäi kauas taa, kun ystävyys, toivo ja veljeys ASFALTTIIN paiskataan."
F) "Ne puhuu jostain pilvestä, joka matkalla on vielä tännepäin. Pikkusisko kysyi: 'Montako päivää JOULUUN ?', ja isän silmiään pyyhkivän näin."
G) "Haluaisin kokonaan omakseni ruotosi. Huvittaisi kyllä kanssasi yhtyä, mutta en viitsisi TAPPOON ryhtyä."
H) "Mul on sängyssäni mies, sen OLKAAN tatuoitu on Jack Nicholson. Se makaa alasti ja nukkuu, ja mä mietin kuka helvetti tuo on."
I) "Kun hipit saapui Helsinkiin, mä HUMPPAAN satsasin, kunnes ymmärsin."
J) "Jos mä lähden täältä Kiinaan, joudun Pekingiin. Jos mä sorrun siellä viinaan ja joudun kahakkaan, poliisit mut vie pois ja joudun vankilaan. Mut jos mä lähden Lahteen, joudun MÄNTSÄLÄÄN ."

AHTOJÄIHINASFALTTIINHIIHTÄMÄÄNHUMPPAANIKKUNAASIISÄKSI
JOULUUNKUKKAKAUPPAANKÄSIVARTEENLAPSENTEKOONMAAILMANLOPPUUNMARSUIHIN
MÄNTSÄLÄÄNOLKAANOPETTAMAANOTSAASIPARVEKKEELTAPOIKAPAINIIN
POSKEASAIRAALAANSAIRAALAANSELKÄÄNSELKÄÄSISOTIMAAN
SYDÄMEESITAPPOONTOIMITTAJIINVALHEISIINVALOKUVAASVIELÄ
 

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Edellisen masentavan nollakierroksen jälkeen tekisi mieli jättää kesken, mutta jatketaan nyt loppuun asti. Kuvittelin, että MA Numminen olisi ollut edes varmasti oikein.

1. Kumpi heistä oli isoveli: Alex vai Eddie van Halen? (1p.)
- Alex.

2. Mikä on Mick Fleetwoodin instrumentti Fleetwood Macissa? (2p.)
- Rummut

3. Minkä vuosimallin Chevroletista Krokotiili-rockissa laulettiin? (3p.)
- Ainakin siinä joku vuosi oli viiskytviis, ei mitään tietoa olikos se juuri se letukan vuosimalli.

4. Kuvatehtävä: nimeä yhtyeet? (2p. / oikea)
A) ZZ Top
B) Eppu Normaali

5. Senat sakaisin - eli anagrammeja selvitettäväksi. Kerro oikea vastaus vihjeiden ja kirjainten perusteella. (2p. / oikea)
Ei niin totinen torvensoittaja: Herb Albert
- Tiesin yhden enemmän kuin uskoinkaan.

6. Hän oli aikansa teinitähti, mutta sössi sittemmin uransa ja elämänsä. Hän mm. väitti isosiskonsa käyttäneen häntä lapsena seksuaalisesti hyväksi, alkoi myydä nakukuviaan Onlyfans-sivustolla, kuului Las Vegasissa esiintyneeseen nakuesitysryhmään (tosin sai fudut jo ennen ekaa esitystä, koska ei suostunut ottamaan koronarokotetta), otti turpiinsa NBA-pelaajalta nyrkkeilykehässä ja kuoli vain 34-vuotiaana? (4p.)
- Miten tämäkin on voinut mennä ohi?

7. Logossa neljä palkkia ja nimi sama kuin tunnetulla amerikkalaisella ötökkämyrkyllä. Mikä legendaarinen punk-yhtye? (4p.)
-

8. Kuvatehtävä: minkä niminen nainen yhdistää kaikkia levyjä? (4p.)
-

9. Olipa kerran hurja yhtye, jonka hupeihin kuului muun muassa kokonaisen lampaan ruhojen paloittelu lavalla. Vaan kerranpa kävikin niin hassusti, että kesken vokalistin suorittaman operaation pongahti lampaan pää lavalta yleisön joukkoon - ja mursi erään fanin pääkallon. Mikä bändi? (8p.)
-

10. Valitse hämäysvaihtoehtojen seasta oikea sana ja täytä puuttuva kohta laululyriikasta: (2p. / oikea)

A) "Oi kaunis Johanna, älä usko VALHEISIIN , maireisiin omahyväisiin."
B) "Kuurankukkasia piirtyneen sun IKKUNAASI näin, kuurankukkia nyt kannan sisälläin. Lämpö päivänkään ei niitä sieltä pois voi sulattaa, ne siellä kukkii mihin varjo lankeaa."
C) "Mä ammun sua haulikolla, suljen sut vankilaan. Sä et tiedä mitään, isäs joutunut ei SOTIMAAN. Mä oon kontannut niin kauan, että voin tehdä mitä vaan."
D) "Ei, et saa, et jättää näin mua saa, nyt pyydän, kun kosketan OTSAASI kalpenevaa. Vaik' anteeksi antaisit, en sua takaisin saa."
E) "Sateenkaaren maa jäi kauas taa, kun ystävyys, toivo ja veljeys ASFALTTIIN paiskataan."
F) "Ne puhuu jostain pilvestä, joka matkalla on vielä tännepäin. Pikkusisko kysyi: 'Montako päivää MAAILMANLOPPUUN?', ja isän silmiään pyyhkivän näin."
G) "Haluaisin kokonaan omakseni ruotosi. Huvittaisi kyllä kanssasi yhtyä, mutta en viitsisi TAPPOON ryhtyä."
H) "Mul on sängyssäni mies, sen OLKAAN tatuoitu on Jack Nicholson. Se makaa alasti ja nukkuu, ja mä mietin kuka helvetti tuo on."
I) "Kun hipit saapui Helsinkiin, mä POIKAPAINIIN satsasin, kunnes ymmärsin."
J) "Jos mä lähden täältä Kiinaan, joudun Pekingiin. Jos mä sorrun siellä viinaan ja joudun kahakkaan, poliisit mut vie pois ja joudun vankilaan. Mut jos mä lähden Lahteen, joudun MÄNTSÄLÄÄN."
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
1. Kumpi heistä oli isoveli: Alex vai Eddie van Halen? (1p.) - Alex

2. Mikä on Mick Fleetwoodin instrumentti Fleetwood Macissa? (2p.) - Rummut

3. Minkä vuosimallin Chevroletista Krokotiili-rockissa laulettiin? (3p.) - 57

4. Kuvatehtävä: nimeä yhtyeet? (2p. / oikea)
A) ZZ Top
B) Katsoin ensin, että keskellä on Muska, mutta siellä soittaa Juha Torvinen. Eppu Normaali

5. Senat sakaisin - eli anagrammeja selvitettäväksi. Kerro oikea vastaus vihjeiden ja kirjainten perusteella. (2p. / oikea)

Yleensä näistä ainakin joku on "heti selvä" ja jotkut keksii tovin pohdittuaan, mutta ei auta. Lyö ihan tyhjää, vaikka jätin muhimaan kahdeksi yöksi.
Ohi

6. Hän oli aikansa teinitähti, mutta sössi sittemmin uransa ja elämänsä. Hän mm. väitti isosiskonsa käyttäneen häntä lapsena seksuaalisesti hyväksi, alkoi myydä nakukuviaan Onlyfans-sivustolla, kuului Las Vegasissa esiintyneeseen nakuesitysryhmään (tosin sai fudut jo ennen ekaa esitystä, koska ei suostunut ottamaan koronarokotetta), otti turpiinsa NBA-pelaajalta nyrkkeilykehässä ja kuoli vain 34-vuotiaana? (4p.) - Aaron Carter

7. Logossa neljä palkkia ja nimi sama kuin tunnetulla amerikkalaisella ötökkämyrkyllä. Mikä legendaarinen punk-yhtye? (4p.) - Raid tuosta tulee väkisin mieleen, vaikkei moista bändiä muistu mieleen.

8. Kuvatehtävä: minkä niminen nainen yhdistää kaikkia levyjä? (4p.) - Blondien ja Mara "Maria Mattila" Ballsin perusteella - Maria

9. Olipa kerran hurja yhtye, jonka hupeihin kuului muun muassa kokonaisen lampaan ruhojen paloittelu lavalla. Vaan kerranpa kävikin niin hassusti, että kesken vokalistin suorittaman operaation pongahti lampaan pää lavalta yleisön joukkoon - ja mursi erään fanin pääkallon. Mikä bändi? (8p.) - Arvon Metrotyttöjen ja Harmony Sistersin väliltä Metrotytöt. Hitto jos valitsin väärin.

10. Valitse hämäysvaihtoehtojen seasta oikea sana ja täytä puuttuva kohta laululyriikasta: (2p. / oikea)

A) "Oi kaunis Johanna, älä usko _______ , maireisiin omahyväisiin." - marsuihin
B) "Kuurankukkasia piirtyneen sun _______ näin, kuurankukkia nyt kannan sisälläin. Lämpö päivänkään ei niitä sieltä pois voi sulattaa, ne siellä kukkii mihin varjo lankeaa." - ikkunaasi
C) "Mä ammun sua haulikolla, suljen sut vankilaan. Sä et tiedä mitään, isäs joutunut ei _______ . Mä oon kontannut niin kauan, että voin tehdä mitä vaan." - sotimaan
D) "Ei, et saa, et jättää näin mua saa, nyt pyydän, kun kosketan _______ kalpenevaa. Vaik' anteeksi antaisit, en sua takaisin saa." - otsaasi
E) "Sateenkaaren maa jäi kauas taa, kun ystävyys, toivo ja veljeys _______ paiskataan." - asfalttiin
F) "Ne puhuu jostain pilvestä, joka matkalla on vielä tännepäin. Pikkusisko kysyi: 'Montako päivää _______ ?', ja isän silmiään pyyhkivän näin." - jouluun
G) "Haluaisin kokonaan omakseni ruotosi. Huvittaisi kyllä kanssasi yhtyä, mutta en viitsisi _______ ryhtyä." - isäksi
H) "Mul on sängyssäni mies, sen _______ tatuoitu on Jack Nicholson. Se makaa alasti ja nukkuu, ja mä mietin kuka helvetti tuo on." - selkään
I) "Kun hipit saapui Helsinkiin, mä _______ satsasin, kunnes ymmärsin." - poikapainiin
J) "Jos mä lähden täältä Kiinaan, joudun Pekingiin. Jos mä sorrun siellä viinaan ja joudun kahakkaan, poliisit mut vie pois ja joudun vankilaan. Mut jos mä lähden Lahteen, joudun _______ ."- hiihtämään
 

eeMule

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
1. Kumpi heistä oli isoveli: Alex vai Eddie van Halen? (1p.)

Alex

2. Mikä on Mick Fleetwoodin instrumentti Fleetwood Macissa? (2p.)

Rumpali

3. Minkä vuosimallin Chevroletista Krokotiili-rockissa laulettiin? (3p.)

'69

4. Kuvatehtävä: nimeä yhtyeet? (2p. / oikea)
A) ZZ Top
B) Eppu Normaali

5. Senat sakaisin - eli anagrammeja selvitettäväksi. Kerro oikea vastaus vihjeiden ja kirjainten perusteella. (2p. / oikea)
Euroviisuistakin tuttu: VAIENNA LAULUTRIO = Laura Voutilainen
Ihmetystä herättänyt debyytti: KETSUPPI TASAPAINOON
Soittaa ja naurattaa: KIVEKSIEN IHON LENIN = Heikki Silvennoinen
Ei niin totinen torvensoittaja: BERTA BLEHR

6. Hän oli aikansa teinitähti, mutta sössi sittemmin uransa ja elämänsä. Hän mm. väitti isosiskonsa käyttäneen häntä lapsena seksuaalisesti hyväksi, alkoi myydä nakukuviaan Onlyfans-sivustolla, kuului Las Vegasissa esiintyneeseen nakuesitysryhmään (tosin sai fudut jo ennen ekaa esitystä, koska ei suostunut ottamaan koronarokotetta), otti turpiinsa NBA-pelaajalta nyrkkeilykehässä ja kuoli vain 34-vuotiaana? (4p.)

Aaron Carter

7. Logossa neljä palkkia ja nimi sama kuin tunnetulla amerikkalaisella ötökkämyrkyllä. Mikä legendaarinen punk-yhtye? (4p.)

Black Flag

8. Kuvatehtävä: minkä niminen nainen yhdistää kaikkia levyjä? (4p.)

Wu-Tangin ja RATMin levyillä on ainakin kappale nimeltä Maria, niin mennään sillä.

9. Olipa kerran hurja yhtye, jonka hupeihin kuului muun muassa kokonaisen lampaan ruhojen paloittelu lavalla. Vaan kerranpa kävikin niin hassusti, että kesken vokalistin suorittaman operaation pongahti lampaan pää lavalta yleisön joukkoon - ja mursi erään fanin pääkallon. Mikä bändi? (8p.)

GG Allin

10. Valitse hämäysvaihtoehtojen seasta oikea sana ja täytä puuttuva kohta laululyriikasta: (2p. / oikea)

A) "Oi kaunis Johanna, älä usko toimittajiin , maireisiin omahyväisiin."
B) "Kuurankukkasia piirtyneen sun ikkunaasi näin, kuurankukkia nyt kannan sisälläin. Lämpö päivänkään ei niitä sieltä pois voi sulattaa, ne siellä kukkii mihin varjo lankeaa."
C) "Mä ammun sua haulikolla, suljen sut vankilaan. Sä et tiedä mitään, isäs joutunut ei sotimaan . Mä oon kontannut niin kauan, että voin tehdä mitä vaan."
D) "Ei, et saa, et jättää näin mua saa, nyt pyydän, kun kosketan poskea kalpenevaa. Vaik' anteeksi antaisit, en sua takaisin saa."
E) "Sateenkaaren maa jäi kauas taa, kun ystävyys, toivo ja veljeys ahtojäihin paiskataan."
F) "Ne puhuu jostain pilvestä, joka matkalla on vielä tännepäin. Pikkusisko kysyi: 'Montako päivää maailmanloppuun?', ja isän silmiään pyyhkivän näin."
G) "Haluaisin kokonaan omakseni ruotosi. Huvittaisi kyllä kanssasi yhtyä, mutta en viitsisi tappoon ryhtyä."
H) "Mul on sängyssäni mies, sen olkaan tatuoitu on Jack Nicholson. Se makaa alasti ja nukkuu, ja mä mietin kuka helvetti tuo on."
I) "Kun hipit saapui Helsinkiin, mä kukkakauppaan satsasin, kunnes ymmärsin."
J) "Jos mä lähden täältä Kiinaan, joudun Pekingiin. Jos mä sorrun siellä viinaan ja joudun kahakkaan, poliisit mut vie pois ja joudun vankilaan. Mut jos mä lähden Lahteen, joudun hiihtämään."

AHTOJÄIHINASFALTTIINHIIHTÄMÄÄNHUMPPAANIKKUNAASIISÄKSI
JOULUUNKUKKAKAUPPAANKÄSIVARTEENLAPSENTEKOONMAAILMANLOPPUUNMARSUIHIN
MÄNTSÄLÄÄNOLKAANOPETTAMAANOTSAASIPARVEKKEELTAPOIKAPAINIIN
POSKEASAIRAALAANSAIRAALAANSELKÄÄNSELKÄÄSISOTIMAAN
SYDÄMEESITAPPOONTOIMITTAJIINVALHEISIINVALOKUVAASVIELÄ
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
1. Kumpi heistä oli isoveli: Alex vai Eddie van Halen? (1p.)

Alex

2. Mikä on Mick Fleetwoodin instrumentti Fleetwood Macissa? (2p.)

Rummut

3. Minkä vuosimallin Chevroletista Krokotiili-rockissa laulettiin? (3p.)

Hitto, mut ei tule nyt tuosta biisistä kuin kertsi mieleen.

4. Kuvatehtävä: nimeä yhtyeet? (2p. / oikea)
A) ZZ Top
B) Eppu Normaali

5. Senat sakaisin - eli anagrammeja selvitettäväksi. Kerro oikea vastaus vihjeiden ja kirjainten perusteella. (2p. / oikea)
Euroviisuistakin tuttu: VAIENNA LAULUTRIO
Ihmetystä herättänyt debyytti: KETSUPPI TASAPAINOON
Soittaa ja naurattaa: KIVEKSIEN IHON LENIN
Ei niin totinen torvensoittaja: BERTA BLEHR

Oon aina vihannut näitä enkä jaksa alkaa miettiä kun pitää lähteä kohta peliin.

6. Hän oli aikansa teinitähti, mutta sössi sittemmin uransa ja elämänsä. Hän mm. väitti isosiskonsa käyttäneen häntä lapsena seksuaalisesti hyväksi, alkoi myydä nakukuviaan Onlyfans-sivustolla, kuului Las Vegasissa esiintyneeseen nakuesitysryhmään (tosin sai fudut jo ennen ekaa esitystä, koska ei suostunut ottamaan koronarokotetta), otti turpiinsa NBA-pelaajalta nyrkkeilykehässä ja kuoli vain 34-vuotiaana? (4p.)

Kuullostaa tutulta, mutta on varmaan joku rappari tämäkin ku ei tule nimeä mieleen.

7. Logossa neljä palkkia ja nimi sama kuin tunnetulla amerikkalaisella ötökkämyrkyllä. Mikä legendaarinen punk-yhtye? (4p.)

Agent Orange

8. Kuvatehtävä: minkä niminen nainen yhdistää kaikkia levyjä? (4p.)

Puhdas arvaus, mutta Debbie

9. Olipa kerran hurja yhtye, jonka hupeihin kuului muun muassa kokonaisen lampaan ruhojen paloittelu lavalla. Vaan kerranpa kävikin niin hassusti, että kesken vokalistin suorittaman operaation pongahti lampaan pää lavalta yleisön joukkoon - ja mursi erään fanin pääkallon. Mikä bändi? (8p.)

Ei jumalauta näitä kysymyksiä. Lamb of God?

10. Valitse hämäysvaihtoehtojen seasta oikea sana ja täytä puuttuva kohta laululyriikasta: (2p. / oikea)

Koitetaan saisiko ilman hämäyksiä vastattua (en jaksa katsoa noita)

A) "Oi kaunis Johanna, älä usko _______ , maireisiin omahyväisiin." -Marsuihin
B) "Kuurankukkasia piirtyneen sun _______ näin, kuurankukkia nyt kannan sisälläin. Lämpö päivänkään ei niitä sieltä pois voi sulattaa, ne siellä kukkii mihin varjo lankeaa." -ikkunaasi
C) "Mä ammun sua haulikolla, suljen sut vankilaan. Sä et tiedä mitään, isäs joutunut ei _______ . Mä oon kontannut niin kauan, että voin tehdä mitä vaan." -sotimaan
D) "Ei, et saa, et jättää näin mua saa, nyt pyydän, kun kosketan _______ kalpenevaa. Vaik' anteeksi antaisit, en sua takaisin saa." -otsaasi
E) "Sateenkaaren maa jäi kauas taa, kun ystävyys, toivo ja veljeys _______ paiskataan." -Ahtojäihin
F) "Ne puhuu jostain pilvestä, joka matkalla on vielä tännepäin. Pikkusisko kysyi: 'Montako päivää _______ ?', ja isän silmiään pyyhkivän näin." -on jouluun
G) "Haluaisin kokonaan omakseni ruotosi. Huvittaisi kyllä kanssasi yhtyä, mutta en viitsisi _______ ryhtyä." -tappoon
H) "Mul on sängyssäni mies, sen _______ tatuoitu on Jack Nicholson. Se makaa alasti ja nukkuu, ja mä mietin kuka helvetti tuo on." -selkään
I) "Kun hipit saapui Helsinkiin, mä _______ satsasin, kunnes ymmärsin." -poikapainiin
J) "Jos mä lähden täältä Kiinaan, joudun Pekingiin. Jos mä sorrun siellä viinaan ja joudun kahakkaan, poliisit mut vie pois ja joudun vankilaan. Mut jos mä lähden Lahteen, joudun _______ ." -Mäntsälään
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
1. Kumpi heistä oli isoveli: Alex vai Eddie van Halen? (1p.)

Alex

2. Mikä on Mick Fleetwoodin instrumentti Fleetwood Macissa? (2p.)

rummut

3. Minkä vuosimallin Chevroletista Krokotiili-rockissa laulettiin? (3p.)

4. Kuvatehtävä: nimeä yhtyeet? (2p. / oikea)
A) ZZ Top
B) Eppu Normaali

5. Senat sakaisin - eli anagrammeja selvitettäväksi. Kerro oikea vastaus vihjeiden ja kirjainten perusteella. (2p. / oikea)
Euroviisuistakin tuttu: LAURA VOUTILAINEN
Ihmetystä herättänyt debyytti: KAUPPAOPISTON NAISET
Soittaa ja naurattaa: HEIKKI SILVENNOINEN
Ei niin totinen torvensoittaja: ALBERT HERB

6. Hän oli aikansa teinitähti, mutta sössi sittemmin uransa ja elämänsä. Hän mm. väitti isosiskonsa käyttäneen häntä lapsena seksuaalisesti hyväksi, alkoi myydä nakukuviaan Onlyfans-sivustolla, kuului Las Vegasissa esiintyneeseen nakuesitysryhmään (tosin sai fudut jo ennen ekaa esitystä, koska ei suostunut ottamaan koronarokotetta), otti turpiinsa NBA-pelaajalta nyrkkeilykehässä ja kuoli vain 34-vuotiaana? (4p.)

Aaron Carter

7. Logossa neljä palkkia ja nimi sama kuin tunnetulla amerikkalaisella ötökkämyrkyllä. Mikä legendaarinen punk-yhtye? (4p.)

Black Flag

8. Kuvatehtävä: minkä niminen nainen yhdistää kaikkia levyjä? (4p.)

Debbie

9. Olipa kerran hurja yhtye, jonka hupeihin kuului muun muassa kokonaisen lampaan ruhojen paloittelu lavalla. Vaan kerranpa kävikin niin hassusti, että kesken vokalistin suorittaman operaation pongahti lampaan pää lavalta yleisön joukkoon - ja mursi erään fanin pääkallon. Mikä bändi? (8p.)

Gorgoroth

10. Valitse hämäysvaihtoehtojen seasta oikea sana ja täytä puuttuva kohta laululyriikasta: (2p. / oikea)

A) "Oi kaunis Johanna, älä usko MARSUIHIN , maireisiin omahyväisiin."
B) "Kuurankukkasia piirtyneen sun IKKUNAASI näin, kuurankukkia nyt kannan sisälläin. Lämpö päivänkään ei niitä sieltä pois voi sulattaa, ne siellä kukkii mihin varjo lankeaa."
C) "Mä ammun sua haulikolla, suljen sut vankilaan. Sä et tiedä mitään, isäs joutunut ei SOTIMAAN . Mä oon kontannut niin kauan, että voin tehdä mitä vaan."
D) "Ei, et saa, et jättää näin mua saa, nyt pyydän, kun kosketan OTSAASI kalpenevaa. Vaik' anteeksi antaisit, en sua takaisin saa."
E) "Sateenkaaren maa jäi kauas taa, kun ystävyys, toivo ja veljeys ASFALTTIIN paiskataan."
F) "Ne puhuu jostain pilvestä, joka matkalla on vielä tännepäin. Pikkusisko kysyi: 'Montako päivää JOULUUN ?', ja isän silmiään pyyhkivän näin."
G) "Haluaisin kokonaan omakseni ruotosi. Huvittaisi kyllä kanssasi yhtyä, mutta en viitsisi TAPPOON ryhtyä."
H) "Mul on sängyssäni mies, sen SELKÄÄN tatuoitu on Jack Nicholson. Se makaa alasti ja nukkuu, ja mä mietin kuka helvetti tuo on."
I) "Kun hipit saapui Helsinkiin, mä POIKAPAINIIN satsasin, kunnes ymmärsin."
J) "Jos mä lähden täältä Kiinaan, joudun Pekingiin. Jos mä sorrun siellä viinaan ja joudun kahakkaan, poliisit mut vie pois ja joudun vankilaan. Mut jos mä lähden Lahteen, joudun MÄNTSÄLÄÄN ."
 

Salkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ass@ Pori
1. Alex

2. Rummut

3. 1956

4. Kuvatehtävä: nimeä yhtyeet? (2p. / oikea)
A) ZZ Top
B) Eppu Normaali

5. Senat sakaisin - eli anagrammeja selvitettäväksi. Kerro oikea vastaus vihjeiden ja kirjainten perusteella. (2p. / oikea)
Euroviisuistakin tuttu: VAIENNA LAULUTRIO
Ihmetystä herättänyt debyytti: KETSUPPI TASAPAINOON
Soittaa ja naurattaa: KIVEKSIEN IHON LENIN
Ei niin totinen torvensoittaja: Albert Herb

6.

7. Raid

8. Delilah

9.

10. Valitse hämäysvaihtoehtojen seasta oikea sana ja täytä puuttuva kohta laululyriikasta: (2p. / oikea)

A) Valheisiin
B) Ikkunnaasi
C) Sotimaan
D) Otsaasi
E) Ahtojäihin
F) Jouluun
G) Tappoon
H) Olkaan
I) Poikapainiin
J) Mäntsälään
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Oikeat vastaukset:

1. Kumpi heistä oli isoveli: Alex vai Eddie van Halen? (1p.) - Alex, syntynyt 1953. Muutama vuosi sitten edesmennyt Eddie oli syntynyt 1955. Melkein kaikki (17/20) sai tästä pisteen.

2. Mikä on Mick Fleetwoodin instrumentti Fleetwood Macissa? (2p.) - Rummut (ja muut lyömäsoittimet). Aika harvassa taitaa olla ne bändit, jotka on nimetty rumpalinsa mukaan. (14)

3. Minkä vuosimallin Chevroletista Krokotiili-rockissa laulettiin? (3p.) - Kappaleessa eletään vuotta 1956, mutta oikea vastaus tähän kysymykseen on 1953. (Muistan vielä, vuonna viiskytkuus. Tuli rokki, siit on ikuisuus. Paven kanssa silloin kuljettiin, ja sen viiskytkolme Letukassa istuttiin...", san. Jussi Raittinen). Viisi oikeaa vastausta.

4. Kuvatehtävä: nimeä yhtyeet? (2p. / oikea)
A) - ZZ Top (19)
B) - Eppu Normaali (12)

Liitteessä kuva ilman kumitteluja.

5. Senat sakaisin - eli anagrammeja selvitettäväksi. Kerro oikea vastaus vihjeiden ja kirjainten perusteella. (2p. / oikea)
Euroviisuistakin tuttu VAIENNA LAULUTRIO = Laura Voutilainen (11)
Ihmetystä herättänyt debyytti KETSUPPI TASAPAINOON = Kauppaopiston naiset (3)
Soittaa ja naurattaa KIVEKSIEN IHON LENIN = Heikki Silvennoinen (7)
Ei niin totinen torvensoittaja BERTA BLEHR = Herb Albert (5)

Nämä oli aika hankalia, moni jäi kokonaan nollille. Anselm Raato ja heavy saivat kuitenkin kaivettua kaikki oikein. Herb Albert oli trumpetisti ja Tijuana Brass -yhtyeen nokkamies, ja voittanut lukuisia Grammy-palkintojakin.

6. Hän oli aikansa teinitähti, mutta sössi sittemmin uransa ja elämänsä. Hän mm. väitti isosiskonsa käyttäneen häntä lapsena seksuaalisesti hyväksi, alkoi myydä nakukuviaan Onlyfans-sivustolla, kuului Las Vegasissa esiintyneeseen nakuesitysryhmään (tosin sai fudut jo ennen ekaa esitystä, koska ei suostunut ottamaan koronarokotetta), otti turpiinsa NBA-pelaajalta nyrkkeilykehässä ja kuoli vain 34-vuotiaana? (4p.) - Aaron Carter. Backstreet Boysin Nick Carterin pikkuveli nousi maailmantähdeksi jo 10-vuotiaana, mutta sen jälkeen elämä olikin yhtä alamäkeä. Hän kuoli viime marraskuussa. Puolet vastasi oikein.

7. Logossa neljä palkkia ja nimi sama kuin tunnetulla amerikkalaisella ötökkämyrkyllä. Mikä legendaarinen punk-yhtye? (4p.) - Black Flag. Jonkun väitteen mukaan se olisi jopa bongannut nimensä tuholaismyrkkypurkin kyljestä. Pisteet seitsemälle. Agent Orange oli loistava haku Korkilta, vaikkei oikea vastaus ollutkaan.

8. Kuvatehtävä: minkä niminen nainen yhdistää kaikkia levyjä? (4p.) - Maria. Maria Mena on suosittu laulajatar Norjasta, Mara Balls -taitelijanimeä käyttää Maria Mattila ja yhtyessä Sahara Hotnights laulaa Maria Andersson. Maria-niminen biisi löytyy puolestaan levyiltä Blondie: No Exit, Matti Esko: Lämmin ja niin tuttu, Wu-Tang Clan: Wu-Tang Forever, Rage Against The Machine: The Battle of Los Angeles ja Cartoon Tree: Goodbye Mrs. Greeneyes. Yli puolet sai oikein (12).

9. Olipa kerran hurja yhtye, jonka hupeihin kuului muun muassa kokonaisen lampaan ruhojen paloittelu lavalla. Vaan kerranpa kävikin niin hassusti, että kesken vokalistin suorittaman operaation pongahti lampaan pää lavalta yleisön joukkoon - ja mursi erään fanin pääkallon. Mikä bändi? (8p.) - Mayhem. Tämä sattui yhtyeen keikalla Oslossa vuonna 2003. Kallomurtuman saanut Per Kristian Hagen teki asiasta rikosilmoituksen, mutta poliisi taisi todeta tapahtuneen puhtaaksi vahingoksi, eikä syytettä nostettu. Kitaristi Blasphemer lupasi kuitenkin Perille vapaalipun bändin seuraavalle keikalle ja spekuloi, että eläinten päiden viskominen yleisön sekaan voisi itse asiassa olla jatkossa hyvä lisä show'hun... Kaksi oikeaa vastausta tuli tähän. WarWasin muistelema shokkirokkibändi oli muuten nimeltään The Meteors.

10. Valitse hämäysvaihtoehtojen seasta oikea sana ja täytä puuttuva kohta laululyriikasta: (2p. / oikea)

"Oi kaunis Johanna, älä usko marsuihin, maireisiin omahyväisiin."
- Ismo Alanko: Pornografiaa

"Kuurankukkasia piirtyneen sun ikkunaasi näin, kuurankukkia nyt kannan sisälläin. Lämpö päivänkään ei niitä sieltä pois voi sulattaa, ne siellä kukkii mihin varjo lankeaa."
- Joel Hallikainen: Kuurankukka

"Mä ammun sua haulikolla, suljen sut vankilaan. Sä et tiedä mitään, isäs joutunut ei sotimaan. Mä oon kontannut niin kauan, että voin tehdä mitä vaan."
- Maija Vilkkumaa: Satumaatango

"Ei, et saa, et jättää näin mua saa, nyt pyydän, kun kosketan otsaasi kalpenevaa. Vaik' anteeksi antaisit, en sua takaisin saa."
- Tapani Kansa: Delilah

"Sateenkaaren maa jäi kauas taa, kun ystävyys, toivo ja veljeys ahtojäihin paiskataan."
- Tommi Läntinen: Via Dolorosa

"Ne puhuu jostain pilvestä, joka matkalla on vielä tännepäin. Pikkusisko kysyi: 'Montako päivää jouluun?', ja isän silmiään pyyhkivän näin."
- Sir Elwoodin hiljaiset värit: Viimeisellä rannalla

"Haluaisin kokonaan omakseni ruotosi. Huvittaisi kyllä kanssasi yhtyä, mutta en viitsisi tappoon ryhtyä."
- Raptori: Oi Beibi

"Mul on sängyssäni mies, sen olkaan tatuoitu on Jack Nicholson. Se makaa alasti ja nukkuu, ja mä mietin kuka helvetti tuo on."
- Anssi Kela: Milla

"Kun hipit saapui Helsinkiin, mä poikapainiin satsasin, kunnes ymmärsin."
- Miljoonasade: Tulkoon rakkaus

"Jos mä lähden täältä Kiinaan, joudun Pekingiin. Jos mä sorrun siellä viinaan ja joudun kahakkaan, poliisit mut vie pois ja joudun vankilaan. Mut jos mä lähden Lahteen, joudun Mäntsälään."
- Kake Singers: Mäntsälä mielessäin

Tämä lyriikoiden täydennys taitaa olla monen osallistujan lempparitehtäviä? Ainakin pisteitä ropisi hyvin reippaasti melkein kaikille.

Kaikki oikein oli kuitenkin vain Anselm Raadolla. Kuurankukka (18) oli parhaiten tiedetty, mutta yllättävää kyllä, vaikein oli Ismon marsut (7).
 

Liitteet

  • kuvat5_v.jpg
    kuvat5_v.jpg
    66,8 KB · kertaa luettu: 33

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei niin totinen torvensoittaja BERTA BLEHR = Herb Albert
Tämä meni kyllä puhtaalla arvauksella oikein, en muista ikinä kuulleenikaan. Internet muuten kertoo että torvensoittajan nimi olisi "Herb Alpert"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös