Muksulle...

  • 1 194
  • 0

ranger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves, Die Mannschaft
Muksulle pikkuusen... kun tunnuit ottavan aika lailla kierroksia tästä Caloun-asiasta. = )
<BR>
<BR>Henkilökohtaisesti minulle on AIVAN SAMA, minkälainen pukukoppipelaaja ja/tai asennepelaaja ja/tai joukkuepelaaja jne Caloun on. Minulla ei ole mitään toiveita ja/tai intressejä mustamaalata tai puolustella miestä ja olen vakuuttunut siitä, että Sinulla riittää faktatietoa ko. asiasta enemmän kuin minulla.
<BR>
<BR>Mutta juuri tällaiselle asiassa faktoista tietämättömälle tuntuu aika ihmeelliseltä, jos KAIKKI jutut koskien Calounin mahdollista hankaluutta pelaajana parin vuoden ajalta ovatkin yllättäen TÄYSIN tuulesta temmattuja. Jos ovat, eihän siinä mitään sitten. Mutta henkilökohtaisesti en voi muuta kuin vertailla todennäköisyyksiä ja spekuloida mielessäni eri mahdollisuuksia. Ja täydellinen MUTU sanoo, etteivät merkit ainakaan Calounin EDUKSI tuiki.
<BR>
<BR>
<BR>Sanoit:
<BR>
<BR>\"Caloun on pidetty kaveri omiensa parissa, niinkuin on aina ollut, ja itse vetelen aina rastin kohtaan \"pelle\" kun joku \"tietää\" hänen aiheuttamistaan ongelmista HIFK:n sisällä.\"
<BR>
<BR>Varmasti hyvin pitkälti asiaa, koska Sinä varmasti tiedät paremmin. Mutta veteletkö Rangerinkin kohdalle rastin kohtaan \"pelle\" jos uskallan ottaa puheeksi erään kuuluisan kolmannen erän, jonka Jani vietti Ismo Lehkosen kanssa pukukopissa? Jos se nimittäin EI aiheuttanut ongelmia HIFKin sisällä, ei se niitä kyllä kai auttanutkaan.
<BR>
<BR>Tai jos heitän, että tuskin Caloun on mikään yksittäinen syy HIFKin kehnoihin otteisiin viime aikoina, mutta eipä mies ole KOKO JOUKKUEEN pelisuoritusta AINAKAAN nostanut.
<BR>
<BR>Tai jos ääneen ihmettelen, mikähän mahtoi olla TODELLINEN syy Calounin tasoisen taiturin maitojunamatkaan NHL:stä, kun mies itse selitti, kuinka peliaikaa oli luvattu jne ja kuinka kuitenkin monet taidoiltaan huomattavasti vähäisemmätkin pelurit saavat peliaikaa. Ei sen luulisi ainakaan HYVÄSTÄ asenteesta kertovan.
<BR>
<BR>Tai jos mietin - itse pari kertaa nähtynä - herran täydellistä piittaamattomuutta JOUKKUEEN puolustuspelaamisesta?
<BR>
<BR>Tai jos ihmettelen, kuinka useat silmästä silmään Calounin kanssa keskustelleet (mm. juuri mainitsemasi Veikkajan) toimittajat käyttävät Calounista sellaisia ilmaisuja kuin diiva ja kertovat samaan viittavaa tarinaa miehestä. Onko se kaikki todella valhetta ja täysin tuulesta temmattua?
<BR>
<BR>Minulla ei siis TODELLAKAAN ole mitään Calounia vastaan - loistava pelimies, jollaisia SM-liigassa ei koskaan voi olla liikaa. Toivottavasti en nyt tee itsestäni silmissäsi pelleä, mutta aika lailla jää kysymysmerkkejä ilmoille faktatietojen puuttuessa. Eipä silti, onhan yleinen käsitys ennenkin ollut väärä. Koetan vain perusteella ihmettelyäni.
<BR>
<BR>
<BR>
<BR>Spekuloi,
<BR>
<BR>
<BR>
<BR>Ranger
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös