Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 074 604
  • 24 070

Kymppitonni

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Philadelphia Flyers
Tässä keväässä on jotain samaa, kuin oli 2019 keväässä. Mä luulen, että tässä on nyt jätkillä joukkue isolla J:llä ja se kaikki mitä on syksystä lähtien koettu ja kasvettu yhteen, vaikuttaa todella paljon myös siihen, ettei sinne ihan ketä vaan voi hankkia. Nyt jokainen tietää, että luottoa löytyy ja tulokset puhuu puolestaan.
 
Suosikkijoukkue
HPK
Täysi kannatus täältä hankinnoille. Terävintä osaamista ja laajuutta pakistoon + hyökkäykseen kaveri pidemmällä sopimuksella. Loppu runkosarjasta mennään sen verran kovalla pelitahdilla, että kierrätystä tarvitaan ja näiden hankitojen jälkeen pienet loukkaantumisetkin kestetään. Niitä tulee aina väkisin, kun pelit kovenee ja vetoja blokataan hampaat irvessä.

Tulevien pelaajien määrä jopa itseni vähän yllätti. Toisaalta kilpailu pelipaikoista on aina yleensä ihan tervettä, kun nyt sitä on ollut aika vajavaisesti viime aikoina. Tarvitsee kuitenkin muistaa, että ollaan nyt sijalla 4. ja tuolla on 49 matsia painettu tuolla porukalla. Toivoittavasti kukaan ei pahoita mieltä, kun on hienosti taistellut logolle ja mahdollisesti nyt jatkossa rooli pienenee.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En usko että Mika reagoi mutta kohelosta taisi juuri alkaa ulkkareiden joukkopako...
Kyllä eilisen ulostulon myötä tältä vaikuttaisi. Vaikka Toivola olisikin saanut Nokiansa akut latinkiin ja Toivanen luottokorttiin lisää katetta, niin yksinkertaisesti aika loppuu nyt kesken.

Nimien pitäisi olla jo käytännössä papereissa jos tuolta joku pelaaja haluttaisiin "pelastaa". Yksi selkeä kärkisentteri kuitenkin tänään jo vapautunut ja huhujen mukaan lisää putoamassa.


Toivolan sanojen mukaan ollaan nyt kuitenkin valmiita kohtaamaan playoffs-kevään haasteet. Eli näillä mennään.
 
Viimeksi muokattu:

LeftinKessel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pike-Team, Puhvelit
Itse en lähtisi myöskään enää vahvistamaan. Meillä on kuitenkin tällä hetkellä liigan yksi parhain JOUKKUE, vaikka meillä ei ole parhaimpia pelaajia. Kun kaikki pelaa logolle, niin se vie pitkälle.
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse en lähtisi myöskään enää vahvistamaan. Meillä on kuitenkin tällä hetkellä liigan yksi parhain JOUKKUE, vaikka meillä ei ole parhaimpia pelaajia. Kun kaikki pelaa logolle, niin se vie pitkälle.
Siis kyllä minä tietysti vahvistaisin edelleen joukkuetta jos tiedettäisiin mitä saataisiin. Jos joku "Shore" tulisi Hämeenlinnaan 1+1 v. sopimuksella ja jo julkkaritilanteessa mainitsisi HPK:ssa mestaruuden voittaminen olleen hänelle aina unelma, niin ei muuta kuin tervetuloa.

Mikäli taas hankittaisiin "viiskyt donaa" taskuun nappaava palkkasoturi joka välipäivät kiertelee Tampereen ja Helsingin yöelämässä à la Brejcak, niin no thank you.
 
Viimeksi muokattu:

Wicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Pittsburgh Penguins, Sudden Death (RIP)
Toimistolla ei valoja. Ainoastaan pieni sininen väre näkyy (ei Eero). Oisko jollain jääny kone auki vai tulisiko sittenkin vielä jotain...?
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toimistolla ei valoja. Ainoastaan pieni sininen väre näkyy (ei Eero). Oisko jollain jääny kone auki vai tulisiko sittenkin vielä jotain...?

Tuskin tulee, vaikka Kunyk itse soittaisi Mikalle ja tarjoutuisi tulemaan.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Noniin ja sieltä taas hyrrä pyöriin! Ihan sama vaikka ei tulis ketään, voin ohjata vaikka liikennettä ajankuluksi poltsarilla!
Älä sinne mene. Tuu toimiston pihalle, grilli on kohta kuumana.

Makkaraa löytyy, mutta olutta ei, joten niitä voit tuoda tullessasi. Kiitos.

Siirtorajavalvojaiset valmiina alkamaan!
 

Liitteet

  • Screenshot_20220301-204418__01.jpg
    Screenshot_20220301-204418__01.jpg
    362 KB · kertaa luettu: 155

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Jälkiviisanaana voi kai sanoa, että olisi pitänyt vaikka pelkän jännityksenkin vuoksi jättää se Teppo ihan tähän siirtorajan loppumetreille.

Olisi noinkin ansiokas siirtorajan seuranta saanut oman "nestorilähteensä".
 

Gustaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös