Mukikampanja – tässä ketjussa odotellaan mahdollisia vahvistuksia

  • 4 059 501
  • 24 020

Ralph

Jäsen
Toivottavasti tämä tuleva maalivahti ei joudu tänään maalille. Olis vittumaista, jos loukkaantuis.
Ai HPK:n maalivahti pelaa tänään kilpailevan joukkueen väreissä? Miten HPK on voinut tehdä sopimuksen, jos edellistä sopimusta ei vielä ole purettu?
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Ai HPK:n maalivahti pelaa tänään kilpailevan joukkueen väreissä? Miten HPK on voinut tehdä sopimuksen, jos edellistä sopimusta ei vielä ole purettu?
Jospa se on vain sovittu näin esim sen takia, että Kalpa saa korvaavan kassarin vasta huomiseksi. Tehän voitte vaikkapa @Jääkaappi :n kanssa laittaa vedon tästä pystyyn ;D
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
No joku turussa asustava fanipoika voisi mennä tänään nakkikattilalle tarkkailemaan näkyykö vt. tj-Virtasta mustekynän ja sopimuspaperin kanssa koputtelemassa KalPan vaihtoaition pleksiin. Tai vaihtoehtoisesti katsomaan, yrittääkö jopa itse Pantse saada Georgijevin rustaamaan areenan käytävällä nimikirjoituksen johonkin tyhjään paperiliuskaan, johon myöhemmin sitten sorvataan sopimus ympärille...
 

Ralph

Jäsen
Kenen mukaan?
Samojen mukaan, joiden mukaan joku on tulossa. Loppukauden laina ei hyödytä Kerhoa yhtään, kun joukkue on jo ulkona pudotuspeleistä ja antaisi vain näyttöjä muillekin. Pitäisi olla loppukauden sopimus ja optio seuraavasta, jotta voivat itsellään pitää, jos onnistuu. Mitä Samu Perhosen kohdalla epäilen.
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Roskalaatikolla käväistessäni pikkulinnut lauloivat, että julkaistava diili on vain kuun loppuun. Eli laina lienee kyseessä. Saa nähä... Toivois jo pidempiaikaista ihan vaan Jeren faijankin takia.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Ai HPK:n maalivahti pelaa tänään kilpailevan joukkueen väreissä? Miten HPK on voinut tehdä sopimuksen, jos edellistä sopimusta ei vielä ole purettu?

Saahan sitä osapuolet tehdä just sellaisia sopimuksia kuin huvittaa, jos se vain kaikille on ok.

Epäilen, että kyse voi hyvinkin olla siitä, että nykyinen seura saa vasta huomenna uuden veskarin kuten @Santsu arvuutteli.

Mulla ei ole varmaa tietoa sopimuksen pituudesta, mutta olen ymmärtänyt, että olisi pidempi kuin kuun loppuun.. Illalla ollaan viisaampia.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Olisko "Setämies", mjötöh?

TPS ei taatusti luovu Georgievista edes kuukauden mittaisen lainan ajaksi, ja kaikenlaiset Hrachovina-spekulaatiot täyttävät melkein jo kunnianloukkauksen kriteerit Mikko Leinosta kohtaan.
 

Royal-E

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KeuPa, JJK, HJK +/- HPK
Samu Perhonen Kerhoon tammikuun loppuun kestävällä lainasopparilla.

Lisäksi Ukko-Pekka Luukkoselle 3-vuoden soppari ensi kaudesta eteenpäin

Edit: Lähde HPK:n tiedote
 

XO-konu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kuka on maalissa helmikuussa?
Milloinhan viimeksi liiga seuralla on ollut 6 eri maalivahtia kauden aikana?Ja jotenkin tuonne että tää ei jää tähän..
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Junnukoutsit ovat kehuneet tätä Luukkosta, että olisi kuulemma Saros isommassa vartalossa. Itse en ole nähnyt peliäkään, mutta kai se on pakko uskoa.
 

Ralph

Jäsen
Milloinhan viimeksi liiga seuralla on ollut 6 eri maalivahtia kauden aikana?
Pelicansilla oli 2011-12 seitsemän eri maalivahtia kauden aikana kokoonpanossa. HPK:lla on itselläkin ollut seitsemän mestaruuden jälkeisellä kaudella.
 

Hereworth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Joni Puurula, Flyers
Maalivahtiruletti sen kun pyörii. Itse olin siinä uskossa, että tämä olisi loppukauden kestävä laina, mutta näköjään pätkäsopparilla mennään taas. Saas tosiaan nähdä mitä ennen siirtorajan umpeutumista tapahtuu. Tuleeko jopa loppukaudeksi joku maalivahti, entä onko tulokas sitten Georgijev?
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kerho tekee uuden ennätyksen lainaamalla molarin joka joukkueesta tällä kaudella. Luukkonen tuli puskista, kun en pahemmin ole junnuja seuraillut. Mutta lupaavalta vaikuttaa. Pakko tykätä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Hyvän moken saitte. Ettekä saatana säre sitä! Me tarvitaan sitä vielä keväällä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Minkäs tässä teet? Varmaksi otettaisiin vaikka koko loppukaudeksi, mutta paha ottaa, jos ei saada. Kun saataisiin tammikuun jälkeen vielä joku sellainen hyvä(potentiaalinen) maalivahti jonka kanssa olisi suunnitelma jatkaa ensi kausikin, mutta mielellään optiolla.
 

Ralph

Jäsen
Ettekä saatana säre sitä! Me tarvitaan sitä vielä keväällä.
Voin luvata, ettei tätä tapahdu. On nimittäin hyvin epätodennäköistä, että kukaan Jatkoajan HPK:n kannattajista käy häntä telomassa.
 

Kalikankosto

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jotenkin tuntuu, että Perhonen on ensi kaudella teidän maalivahti. Sopimus KalPaan päättyy, uutta ei ole julkistettu ja aiemmat huhut tätä tukee. Ajattelin, että Perhosesta leivotaan meille pikkuhiljaa ykkösmaalivahti pidemmäksi aikaa. Siis sitten kun Kilpeläinen lähtee / lopettaa. Ilmeisesti olin väärässä tai olen nyt väärässä, en tiedä.
 

Ralph

Jäsen
HPK voisi tässä pakkitilanteessa (Lehtivuori, Nikkilä, Tuulola, Forsberg, Honkaheimo, Haaranen, Saari, Bruun, Auvinen) lainata jonkun turhimmista pakeista jollekin toiselle Liiga-jengille, joka tarvitsee puolustukseen apua loukkaantumisten vuoksi. Samalla HPK voisi ottaa paluupostissa jonkun hyökkääjän tilalle. HPK:lla on nyt yhdeksän ihan jees pakkia terveenä ja samaan aikaan hyökkäyksessä kirmaa Joona Karevaara.

Esimerkiksi Pelicansin tämäniltainen puolustus ei hurraa huutele, kun on lainapelaajaa Mestiksestäkin. Sen sijaan Teddy Da Costa on heidän ylimääräinen hyökkääjä, joten jos vaikkapa Henri Auvinen tai Antti Bruun matkaisi Pelicansiin ja tilalle tulisi tuo Teddy Da Costa. Mun puolesta vaikka loppukaudeksikin.

Da Costan voisi istuttaa suoraan kolmosen laitaan ja heittää Karevaara pellolle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös