MTV3: Idols 2007

  • 549 401
  • 3 334

Genesis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
hannes_ko kirjoitti:
Mikä tästä piisistä tekee huonon (muu kuin Kristiina), haluan kuulla. Sekö, että sen on tehnyt söpö poika? Hieno piisihän Liquid on.


Tässä tulee taas tämä fakta että jokaisella on oma makunsa. Itselle tämä biisi ei ainakaan kolahda, eipä kolahtanut tulonsa aikanakaan. Mielestäni vain liian normaali biisi joita on maailma täynnä. Samaa jotkut sanovat hevistäkin, mutta he sitten taas ovatkin moukkia.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Juuri kun luulin että Annan viime viikon esitykset oli todellinen pohjakosketus, niin Kristiina kaivaa itsensä vielä ainakin metrin syvemmälle. Säkeistöt meni koko ajan epävireisesti, putosi ihan täydellisesti kyydistä tuossa lopussa, ääni kuulostaa pieneltä piipitykseltä heti kun taustalla on muitakin soittimia kuin piano. Ja tällaista nähdään kolmen "parhaan" joukossa, ei mene hyvin...
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Genesis kirjoitti:
Tässä tulee taas tämä fakta että jokaisella on oma makunsa. Itselle tämä biisi ei ainakaan kolahda, eipä kolahtanut tulonsa aikanakaan. Mielestäni vain liian normaali biisi joita on maailma täynnä. Samaa jotkut sanovat hevistäkin, mutta he sitten taas ovatkin moukkia.
Minä olen ristiretkellä tätä genre-ajattelua vastaan. Eli en vaan ymmärrä, että joillekin kaikki hevi on paskaa, tai kaikki poikabändimusiikki on paskaa. Tosiasia on, että joka kategoriassa on hyvää ja huonoa. Ja vaikka ei itse välittäisikään genrestä, niin on aika hölmöä tuomita joku piisi vain sen edustaman tyylin takia. Minusta vain tuntuu, että moni pitää Liquidia paskana, koska se on The Rasmuksen piisi, eikä siksi, että se olisi paska piisi.
 

lunar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
Ari lauloi todella hienosti, Kristiina todella paskasti, saa nähdä mitä Anna "en todellakaan ole pissis" Abreu saa aikaan.
 

Johan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Kauhian epävireistä laulua tuolta Kristiinalta. Miten voi olla kolmen parhaan joukossa, jos sävelkorva on noin "jäässä"?
 

Jooqeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja KiVa, Jeren käsilaukku & HCM
Huhhuh.. tässä jälleen kerran tuli ilmi nasaali ääni. Järkyttävän kuulosta minun korviin. Ei todellakaan jatkossa. Kristian olisi täyttänyt mainiosti Kristiinan. Ihme jos vielä vapaamatkustajia finaaliin pääsee.

Sillä toisella juontajalla jälleen suoraan sanoen järkyttävä style. Eipä ollut yllätys.
 

Genesis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
hannes_ko kirjoitti:
Minä olen ristiretkellä tätä genre-ajattelua vastaan. Eli en vaan ymmärrä, että joillekin kaikki hevi on paskaa, tai kaikki poikabändimusiikki on paskaa. Tosiasia on, että joka kategoriassa on hyvää ja huonoa. Ja vaikka ei itse välittäisikään genrestä, niin on aika hölmöä tuomita joku piisi vain sen edustaman tyylin takia. Minusta vain tuntuu, että moni pitää Liquidia paskana, koska se on The Rasmuksen piisi, eikä siksi, että se olisi paska piisi.

Jep, tästä en enempää jaksa vääntää. Mutta itselle on aivan sama mistä genreistä kipaleet tulevat jos vain ovat mielestäni hyviä. Liquid ei ole hyvä, ei vaikka edellämainittu Metallica olisi sen soittanut ( tähän se varaus,että jos se heinäkuussa Metallican soittamana tulee ja huudan sen tahtiin niin pyyhin tuon kohdan pois).
 

TML

Jäsen
Seurasin elitserieniä joten en lauluja ole nähnyt mutta kävin hetken kattomassa torstain jo perinteiseksi muodostuneen "Miten Jani pukeutuu" -osion.
Ei vaan pysty enää ymmärtämään sitä miestä. Eikö se ite tajua että ne puvustajat pukee sen kerta kerralta naurettavimpiin asusteisiin.
Viime viikolla Austin Powers -puku päällä ja alla valkoinen satiini paita. Nyt tämä.

Saatte haukkua minua vapaasti homoksi kun arvostelen Janin vaatetusta mutta onhan tohon pakko kohta puuttua!
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
hannes_ko kirjoitti:
Minusta vain tuntuu, että moni pitää Liquidia paskana, koska se on The Rasmuksen piisi, eikä siksi, että se olisi paska piisi.

Minusta tuo Liquid on paska biisi, ehkä yksi Rasmuksen yliarvostetumpia. Mutta tuo ei johdu siitä että en pitäisi Rasmuksesta, esim. Funeral Song on ihan mahtava.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Abreu silminnähden panostaa kroppansa käyttöön viime viikon arvostelujen jälkeen. No, kyllä se mieskatsojana mulle kelpaa.
 

Chip Whitley

Jäsen
Suosikkijoukkue
Canucks & B.C. | Langly & Posehn
Johan kirjoitti:
Kauhian epävireistä laulua tuolta Kristiinalta. Miten voi olla kolmen parhaan joukossa, jos sävelkorva on noin "jäässä"?

No kun hän "ottaa yleisön ja biisin haltuun niin mahtavasti". Muuten, joka Kristiinan esityksen jälkeen on kuultu tuo sama vanha mantra. Laulutaitoa ei ole vielä kertaakaan kehuttu, ääntä on kuvailtu sanalla "söpö".

Anna aloittanut aika epävireisesti.

Propsit Jonelle alupaidasta, ja sen logon esille laittamisesta.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Abröö vetää aika komeita tango-ärrrriä. Ja alaäänissä on ISOJA vaikeuksia. Kierros yksi Arille ihan sata-nolla.
 

Johan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Annalla ei oikein ääni soi matalissa kohdissa. Esim musiikki yksin soi -kohta kuulostaa vaikealta. Ei oo niin falskia laulua kuitenkaan ku Kristiinalla.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
hannes_ko kirjoitti:
Minusta vain tuntuu, että moni pitää Liquidia paskana, koska se on The Rasmuksen piisi, eikä siksi, että se olisi paska piisi.
Minusta taas Liquid on biisinä tylsä ja valittava. Rasmus bändinä on mennyt huonommaksi siitä kuin Peep ilmestyi, tuo aikanaan raikas ja omanlaisensa levy on mielestäni edelleen Rasmuksen paras vaikka poikien kokemattomuus tuolla levyllä selkeästi kuuluukin. Niin ja minäkään en ole rasmusfani, mutta tuo Peep on pirteä ja mielenkiintoinen levy.
-OO- kirjoitti:
Funeral Song on ihan mahtava.
Taputtelen sen verran selkään että samaa mieltä, tuo on hieno kappale.


Se Rasmuksesta. Jos toisen kierroksen biisit eivät kuse mitenkään älyttömästi niin Kristiina putoaa, ei vaan voi päästä enää jatkoon. Annan esitys ei ollut mielestäni loistava mutta selkeästi parempi kuin Kristiinalla. Matalat osuudet tulivat jotenkin oudosti ainakin mun telkkarista.
 

Hejony

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi
Miten Holopainen ja kumppanit kestivät tuota Turusta niinkin monta vuotta? Vaikuttaa että neiti on hivenen pössytellyt ennen lähetystä, niin ihme settiä hirveällä hymyllä höystettynä tulee koko ajan.
 

Johan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Trenchtown kirjoitti:
Matalat osuudet tulivat jotenkin oudosti ainakin mun telkkarista.

Matalien kohtien outous johtui suppeasta äänialastaan - ei siis telkkaristasi. Selkeästi kuitenkin parempaa laulamista kuin Kristiinalla.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vähän tuo hapen voimakas haukkominen häiritsee Annan laulussa, mutta aika syvä ja mehevä ääni sillä on ikäisekseen ja vieläpä noin pieneksi eläjäksi. Ihmettelen kyllä sitä.

Eiköhän se Anna ja Ari ole finaalissa. Ensimmäinen kierros antaa aika selkeän kuvan siitä asiasta. Katsellaan kuitenkin loppuun saakka.

P.S. Vaikka en Turusesta juurikaan pidä, niin mielestäni hänen kommenttinsa on olleet ihan hyviä. =) Ehkä tuo karjalalaisuus ärsyttää joitain, mutta minua ei.
 

hannes_ko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Fly Emirates
Trenchtown kirjoitti:
Minusta taas Liquid on biisinä tylsä ja valittava. Rasmus bändinä on mennyt huonommaksi siitä kuin Peep ilmestyi, tuo aikanaan raikas ja omanlaisensa levy on mielestäni edelleen Rasmuksen paras vaikka poikien kokemattomuus tuolla levyllä selkeästi kuuluukin. Niin ja minäkään en ole rasmusfani, mutta tuo Peep on pirteä ja mielenkiintoinen levy.
Samat tuntemukset muuten, mutta minä lasken vielä Liquidinkin mukaan tuohon amatöörien raikkaaseen puuhasteluun. Liquidin sympaattisuutta nimenomaan lisää se, että se on kömpelö, hiomaton, ja ikään kuin vahingossa syntyneen oloinen. Inspiksen oikein huomaa. Ei se nyt mikään suosikkipiisi todellakaan ole, mutta symppisveto.

Ja nyt kun olen hehkuttanut tällaistä fruittaripiisiä, niin on kai pakko seli-seli-selitellä, että tämän päivän Idolsin aikana on soinut Sepultura, Pro-Pain, Venom ja Prong. Ja Snow Patrol...
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Loppuu se Turusen mollaaminen saatana! Ihanan pirteä neitokainen. Miestä ja siestä lisäpisteitä.

Arin eka ok. Kristiina veti päin helvettiä niinkuin aina ja Annaa en ole koskaan tajunnut. Hanna Ekola joka kiljahtelee jos pitää nousta korkeammalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös