Montako peliä käytte katsomassa kaudella

  • 4 930
  • 55

Dipsz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Muovikuoriin pakattu HK'n sininen
Jostain vuodesta -95 asti tullut käytyä ~15 pelissä. Nyt kun on kausikortti niin kaikki kotipelit+satunnaisia vieraspelejä.
 

Kaaleppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Machulda kirjoitti:
Tällä kaudella ei ole jääny viel yhtään kotipeliä väliin. Viimeisen 5 vuoden aikana välii on jääny ehkä 2 peliä.

Sama tahti on on ollut minullakin. Tälläkin kaudella onnistunut aina hoitamaan itsensä katsomoon.

Nyt on kuitenkin tosi paha paikka edessä, kun olen erehtynyt lupailemaan naiselleni etelän matkaa huhtikuun ekalle viikolle. Katselin juuri, että silloinhan käydään playoffsien ekan kierroksen ratkaisupelit, ja välieriä aloitellaan. Ja SaiPahan on tottakai mukana, siitä lähdetään. Täytynee alkaa varovasti ehdottelemaan, että jos sitten kesällä...
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Tällä kaudella olen nähnyt kaikki kotipelit. Vieraspelejäkin lähes joka paikkakunnalla 1 kpl.
 

Bandana

Jäsen
This season, I've mostly been skipping matches.

1999-2005 tuli käytyä katsomassa sellaiset 40 runkosarjapeliä per kausi, mutta tällä kaudella on tullut tähän mennessä nähtyä ehkä 15-20 peliä.

Liigapaikkakunnista kokematta Oulu ja Kuopio - jälkimmäiseen olisi tarkoitus matkustaa maaliskuussa.
 

dude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalevan Haukat
Eilen oli kauden 50. paikanpäältä nähty SM-liigan runkosarjaottelu.
 

JanJ

Jäsen
Parhaana kautena katsoin lähes 200 ottelua.
Eli Jokerien, HIFKin ja Bluesin kotimatsit (pari päällekkäisyyttä taisi tosin olla), A-junnumatseja, Kiekko-Vantaan muutama peli, sekä kaikki Helsingin MM-kisaottelut. Niin, ja muutama harkkaturnaus ennen kauden alkua.

Nykytahti on sellaset 30 -40 matsia.
 

mutt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,ylilyönnit,Harkinsin juomalahjat
Viime kaudella kävin katsomassa vähän päälle 40 ottelua. Tällä kaudella on tullut katsottua noin 30 peliä.
 

Repe #51

Jäsen
Suosikkijoukkue
zlatan ibrahimovic, eric fehr
Lähes kaikki HPK:n kotimatsit + pari vieraspeliä kaudessa. ~27-30 matsia kaudessa. 5 vuotta olen seurannut pelejä seisomapaikoilta ja kaikki pääsyliput tallella ;) 139 lippua tähän mennessä, aika hyvin opiskelijalta sanoisin.

HIFK kirjoitti:
Ja vielä, että saako mistään halleista opiskelija-alennusta (olen 17-v.)
Ritarihallilta seisomapaikka opiskelijakorttia vastaan 6€ ;)

Repe
 

HIFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NHL, Barcelona, Miami Heat
Kiitos Repelle tiedosta! Täytyypä joku kerta hankkiutua paikalle, ainakin tuohon jäljellä olevaan HPK-HIFK peliin...
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Yli 40 peliä. Kärppien kausari, sitten playoffit päälle ja mahdollisesti muutama vieraspeli tai maaottelu.
 
Viimeksi muokattu:

Joonas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, OTP
Kärppien kausari (28 peliä), pleijarit (?), kaikki Kärppien harkkapelit Oulussa (5), Viescar-turnauksen muut pelit (3) ja A:n sekä B.n pelejä. Elikkäs semmoiset 50-60 peliä tulee olemaan saldona tältä kaudelta.
 

JPL

Jäsen
Käytännössä kaikki kotiottelut (1-2 / kausi jää keskimäärin väliin)
Mutta korvaan nuo sitten vieraspeleillä, joita tulee 2-5 / kausi. Joskus toki ollut vieraspelejä enemmänkin, mutta nykyinen tilanne ei salli tuon määrän kasvattamista ;). Pleijareissa sitten käytännössä kaikki kotiottelut sekä vähintään jokaisella paikkakunnalla kerran.

Jos olen reissussa ja on mahdollisuus käydä katsomassa paikallisen joukkueen ottelu, niin käyn sitten siellä. Siihen päälle suuri osa harjoituspeleistä sekä sekalainen määrä junnupelejä.

Mitähän tuota heittäisi arviota... 50-60 ott. yhteensä / kausi. Tällä kaudella ei varmaan ihan tuohon yllä, kun nuo junnupelit on jäänyt hieman vähemmälle. Parhaalla kaudella oli mennä 100 ottelua rikki, mutta ne oli divari- + junnu- + joitain kappaleita liigaotteluita.. Sillä kaudella kävin viittä vaille kaikki vieraspelit + kaikki kotiottelut. Sen jälkeen olen parantunut.

Jahas... tässähän kysyttiin, että paljonko menee rahaa kauden aikana peleihin. Pikkuisen olen pakkasella tältä kaudelta, mutta en kovin paljoa. Syy tähän on se, etten sylje tuoppiin vieraspeleissä.
 

Peacemaker

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Joonas kirjoitti:
Kärppien kausari (28 peliä), pleijarit (?), kaikki Kärppien harkkapelit Oulussa (5), Viescar-turnauksen muut pelit (3) ja A:n sekä B.n pelejä. Elikkäs semmoiset 50-60 peliä tulee olemaan saldona tältä kaudelta.

Melkein sama vika rahikaisella:)
Yksi kotipeli jäänyt tällä kaudella katsomatta, mutta vastaavasti nähty kaksi vieraspeliä. PlayOff-pelit katson taatusti kaikki Oulussa ja mikäli taas mennään neljän joukkoon, tulee keväällä 1-3 vieraspeliä. Riippumatta vastustajasta. Harjoituspelit on, tietty, kaikki katseltu paikan päällä, nämä Oulussa pelatut.

Toivoisin kovasti HIFK:ta keväällä vastustajaksi, viimeistään siellä finaalissa. Nordiksella on tunnelmaa ja olut KOFF:ia.... lasituopista!
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
HIFK kirjoitti:
Ja vielä, että saako mistään halleista opiskelija-alennusta (olen 17-v.)

HIFK taitaa olla yksi niistä harvoista joka ei anna opiskelijoille alennusta, suurin osa joukkueista antaa opiskelijoille alennusta.

Tällä kaudella on 2 TPS:n peliä jäänyt näkemättä ja ne ovat olleet molemmat Kärpät - TPS pelit, mutta nekin tuli kaverin luona katsottua canalilta, mutta paikanpäällä olen ollut 43 Tepsin liigapelissä tällä kaudella.

Viime kaudella taisi jäädä 3 peliä väliin ja sitä edellisellä kaudella kävin katsomassa kaikki pelit paikanpäällä.

Paljonko menee rahaa, ei puhuta siitä, ei halua edes miettiä miten paljon kaudessa sitä rahaa peleihin oikein menee.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Lähes kaikki Bluesin kotimatsit, mutta eiköhän se tahti tätä menoa ensi kaudeksi tipu.
 

Jude

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Roosters U13
Viime kaudella näin 46 HIFK:n runkosarjan ottelua ja kolme pudotuspeliä. Tällä kaudella olen käynyt erinäisistä syistä vain 33 ottelussa.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaikki HIFK:n himamatsit on tällä kaudella tullut katsottua. Siihen päälle pari vierasmatsia ja muutama Jokereiden matsi. Välillä sitä ihmettelee että miksi siellä hallissa viitsii notkua.
 

Henkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga, NHL, CHL, SHL
Kaikki Tapparan kotipelit (23kpl) on tullut katsottua paikan päältä. Vieraspeleissä on tullut käytyä 8 kertaa ja 4 vierasmatsia on näkynyt Canalilta. Loput 10 matsia on sitten jäänyt radion varaan.
 

siesta

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, KooKoo
Yleensä kaikki kotimatsit + muutama matkapeli ja muutama harkkamatsi. Ja tänä vuonna tietysti sitten pleijarit vielä päälle. Eli noin 30-35 peliä kaudessa.
 

SSee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Semir Ben-Amor
Tällä kaudella olen nähnyt seuraavat Bluesin matsit:

25.8.05: Blues - Moskovan Dynamo
31.8.05: Blues - Pelicans
15.9.05: Blues - Kärpät
20.9.05: Blues - Ilves
24.9.05: Blues - Pelicans
28.9.05: Blues - Kalpa
4.10.05: Blues - HPK
13.10.05: Blues - HIFK
15.10.05: Blues - Ässät
1.11.05: Blues - SaiPa
16.11.05: Blues - JYP
20.11.05: Blues - Lukko
24.11.05: Blues - Tappara
1.12.05: Blues - TPS
7.12.05: Blues - Pelicans
29.12.05: Blues - Kärpät
3.1.06: Blues - Ässät
11.1.06: Blues - HPK
17.1.06: Blues - HIFK
20.1.06: Blues - Kalpa
23.1.06: Blues - Jokerit
2.2.06: HIFK - Blues
4.2.06: Blues - Lukko

Pari kotipeliä jäänyt erilaisista syistä näkemättä ja vain kerran käyty vieraissa. Katsomassa peliä siis.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Mulla on matkaa Isomäen Areenalle sellaiset 90km ja olen ollut muistaakseni n. 15 pelissä tällä kaudella ja en yhdessäkään vierasmatsissa. muistaakseni 3 ottelussa olen ollut ilmaisella vip-paikalla ja muissa otteluissa seisomakatsomossa. Luultavasti menen katsomaan kaikki 5 jäljellä olevaa kotiottelua ja tietenkin kaikki playoff ottelut.
 

raisu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicäns
Ainoastaan yksi pelsujen kotipeli on jäänyt väliin ja 2 vieraspeliä käyty katsomassa. Lisäksi noin puolet HeKin kotipeistä on tullut katsottua.
Niin ja sitten TV:stä SM-liigaa, Mestistä, NHL:ää ja Elitserieniä.
 

hannie

Jäsen
Suosikkijoukkue
hifk
On kausikortit työn puolesta Helsingissä ja Poriin. noin 25 ottelussa on tullut käytyä. Useampaan pitäisi ehtiä




Number 11 kirjoitti:
Tällä hetkellä halleilla on käyty 48 SM-liigapelissä eli runkosarjan päätyttyä ollaan aika lähellä 60 ottelua. Bluesin kausikortti löytyy ja kaikki kotipelit on nähty, mutta nykyään osaan tarvittaessa jo Nordiksellekin ja Jaffa-Areenalle. Ilman Canalia pelejä olisi n. 5-10 enemmänkin, mutta täytyyhän sitä hokia välillä katsoa näköradiostakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös