Monsters Of The Millennium

  • 1 520
  • 6

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Monsters Of The Millennium tai
Monsters Of The Rock.

Ensi maanantaina, klo 19.00 alkaen.
Esiintyjinä mm. Alice Cooper, DIO, Sonata Arctica & RATT
Liput 225 mk, lippuja saa vielä.

Onko kukaan muu tulossa paikan päälle?

Itse odotan Alice Cooperia, ja nykyistä KISS-rumpalia,
Eric Singeriä. KISS ilmeisesti pysäytti kiertueen siksi aikaa että Singer + Alice Cooper saavat soitettua keikkansa loppuun.
 
Viimeksi muokattu:

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Alice Cooper?

Ei vanhan korvat enää kestäisi Alicen touhuja (tuli aikoinaan tarpeeksi tuhottua kuuloelimiä Hurriganesin takia). Mutta, vai on Alice Cooper edelleen voimissaan? Minulla ei ole äijän musiikista tietoa sen Poison-biisin jälkeen, mutta kaipa se veivaa konserteissaan vieläkin niitä 1970-luvunkin hittejä (Billion Dollar Babies, School`s Out, Halo of Flies ym.) Jännä juttu muuten, kun joskus 1970-luvulla olin katsomassa Alice Cooperia Ruisrockissa, niin olin varma ettei äijä elä ainakaan 1990-luvulle saakka. Veti nimittäin viskiä ja pilveä kuin tehoimuri koko ajan! Noh, lienee parantanut tapansa koska on edelleen hengissä.

"Alice Cooper Kestää Isältä Pojalle"
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Alice Cooperin uusimman levyn nimikkokappale on laillisesti imuroitavissa Alice Cooperin kotisivuilla:
www.alicecoopershow.com tai suora linkki MP3-tiedostoon
<A HREF="http://www.alicecoopershow.com/audio/acbrutalplanet.mp3">abrutalplanet.mp3</A>
 

Viikate

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos, JYP, KooKoo, HeKi
Kuupperin Liisa

Muistaakseni hra Cooper julisti tuon Trash-levyn (sisältää mainitun Poison-hitin) aikoihin, että huumeet ja muut päänsekoittajat ovat nyt taakse jäänyttä elämää. Tästähän on aikaa jo toistakymmentä vuotta, joten ilmeisesti on itsekuri pysynyt ainakin kohtalaisen hyvin. Eikä tämä korvaava nautintoainekaan ole koitunut kuolemaksi - muistan miehen uhonneen, että sex & drugs & rock'n'roll on hänen kohdallaan vastedes sex & sex & rock'n'roll...
 

Noose

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chargers, HPK, Oakland A's, Tampere Saints
Arnoltti

"Bonata Arctica" Jos tuo oli vitsi niin ei löydy sitten tuohon huumoria. Sonata Arctica paremminkin.
 

entti7

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Team Harrier
Paikalle tullaan! Vanhat pölyttyneet LP-levyt kyseisiltä artisteilta ovat löytäneet tiensä uudelleen levylautaselle ja fiilis on nousussa- viimeiset työt pöydältä pois ja auton keula kohti Helsinkiä...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös