Monellako yrityksellä ajokortti?

  • 44 836
  • 156

Kraztog

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Ac Milan,ManU,KuPS, Penguins
Minulla teoria koe meni ilman virheitä ja inssi oli naurettavan helppo,tultiin katsastus konttorille vähän myöhässä ja inssillä oli jonnekkin hirveä kiire,käytiin saarijärvellä kääntymässä ja puhuttiin Kups volleystä(pelasi vielä silloin) sitten ajettiin takaisin ilman peruutteluja tai mitään muuta,siinä ei kauan mennyt.Harvinaisen hyvä tuuri sattui kerrankin.
Kakkos vaihe on varmasti yksi niitä maailman turhimpia asioita,meinasi se itseltänikin unohtua ajamatta.
 

Tikru

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ekalla kerralla meni sekä henkilö- että kuorma-auton teoria ja inssi läpi. Eipä mitään ihmeellistä ollut missään kokeessa.
 

Tikru

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ekalla kerralla meni sekä henkilö- että kuorma-auton teoria ja inssi läpi. Kakkosvaihekin on jo suoritettu, joten ei tarvitse enää autokouluihin rahaa laittaa
 

katjuska

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ensimmäisellä sekä kirjalliset, että inssi ja viimeksi mainittu vieläpä ilman virheitä! Asia, josta olen äärimmäisen ylpeä varsinkin kun rakas isäpappa kieltäytyi viime hetkellä maksamasta autokouluani verukkeella: Et sinä kuitenkaan sitä I K I N Ä pääse läpi, menee vaan rahaa hukkaan.

Kiitos! Enhän tokikaan ;)

Niin ja vuosi oli 2002.
 

Dynamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vuosi oli 1989 ja ekalla kerralla meni läpi 12 minuutin ajelun jälkeen. Ei tarvinnut edes peruuttaa. Ajon jälkeen inssi totesi: "muista mitä sulla on kuormana; jos tässä olisi ollut kananmunia lastina, niin munat olisivat nyt paskana". Reipasta ajoa siis. Inssiin mennessä oli vähän paineita, kun laki oli juuri muuttumassa, ja inssin reputus olisi johtanut siihen kaksivaiheiseen systeemiin.

Kuorma-autokortin ajoin, eikä mulla ollut yhden ainutta ajotuntia tavallisella henkilöautolla autokoulussa. Kortin saatuani meinasi heti ensimmäisessä kiihdytyksessä lähteä auto käsistä, kun olin elämäni ensimmäistä kertaa henkilöauton ratissa. (Jumalauta, täähän kiihtyy, kun painaa kaasun pohjaan) :) Prätkällä olen ajanut koemielessä n. kaksi kilometriä, silloinhan kaupanpäälliseksi sai sen A:n korttiinsa. Mitäköhän se mullakin tekee? Ajokokemusta nolla, mutta oikeus on ajaa vaikka minkälaista ratatykkiä.

Kaverini, erittäin hyvän näköinen tyttö, joutui ajelemaan 45 minuuttia omaa inssiajoaan, kun inssi vaan kuolasi vieressä. Sai kortin, mutta oli aika paskana inssin kuolaamisesta...
 

Habs16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
Sain kortin joko neljännellä tai viidennellä yrittämällä vuonna -97.. En otekkään pysyny laskuissa... Että sillai..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös